Ketvirtadienį važiavau po ilgokos pertraukos - kažkurioj vietoj ant siūlės vos karterio nepramušiau, paskui mane važiuojanti auto mačiau suko kelkraštin, gal padangą prakirto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąKadand Moletu plentu tenka jau daznai vazineti, norejau paklausti ar nebuvo jokiu kalbu/svarstymu, kad sitoje vietoje, vietoj sviesaforo butu ziedas? https://goo.gl/maps/vrB7peGaoxf96vrd9
VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS DĖL MAGISTRALINIO KELIO NR. A 14 VILNIUS – UTENA IR KRAŠTO KELIO NR. 5210 BENDORIAI – RIEŠĖ – KALINAS SANKRYŽOS (14,16 KM), ESANČIOS
RIEŠĖS SEN., VILNIAUS R., REKONSTRUKCIJOS Į DVIEJŲ LYGIŲ SANKRYŽĄ SPECIALAUS PLANO PATVIRTINIMO
2007 m. rugsėjo 21 d. Nr.T3-241
Vadovaudamasi (...) ir apsvarsčiusi AB „Kelprojektas“ prašymą bei pateiktus dokumentus, Vilniaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :
1. Patvirtinti magistralinio kelio Nr. A 14 Vilnius – Utena ir krašto kelio Nr. 5210 Bendoriai – Riešė – Kalinas sankryžos (11,24 km), esančios Riešės sen., Vilniaus r., rekonstrukcijos į dviejų lygių sankryžą specialųjį planą."
http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3670
- 3 patinka
Comment
-
Greita mintis dėl minimos šviesoforinės sankryžos. Žiūrint į priekį, ar nebūtų geriau, jei yra poreikis, sankryžą naikinti ir palikti tik dešiniuosius posūkius, o šalia, šiauriau, statyti pvz viaduką?
Viaduko prasmė:
1. Aptarnautų aplinkines gyvenamasias teritorijas, kurios dar ir plėsis.
2. Būtų integrali savotiško aplinkkelio dalis, kuris, žiūrint į vakarus, apeitų Riešę, o, žiūrint į pietus, aptarnautų Verkius ir būtų integrali dalis kelio, kuris kažkada turėtų įsijungti ir į Nemenčinės plentą.
3. Būtų panaikintas dar vienas stabdis Utenos plente.
(Kelio raudonos linijos braižytos beveik netyrinėjus situacijos - tik greitam idėjos vizualizavimui. Be abejo, jei galvoti apie tiesimą reikia detaliai vertinti kur ir kaip tiesti.)
Paskutinis taisė spekas; 2022.09.03, 17:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisada atsiranda gerų minčių, bet jos nužudomos dėl pinigų trūkumo.
Jei neklystu panaši idėja šiame forume jau buvo diskutuota prieš keletą metų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Kartais pakanka analizės ir iš "gerų minčių" lieka tik "mintys".
Jei neklystu panaši idėja šiame forume jau buvo diskutuota prieš keletą metų.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTikiuosi čia, maximum, bus tik dešinieji posūkiai?..
Comment
-
Nesuprantama, kodėl dėl šalia esančių teritorijų plėtros turėtų kilti problemų.
Juk nutiesti jungiamuosius kelius šalia A14 nėra raketų mokslas
Gal Kelių direkciijoije sędi ne tokie maušai, kurie Vilniaus Ukmergės gatveje vietoj jungiamųjų gatvių pristatė šviesoforų su n+k fazių peir keikvienos parduotuvės
Comment
-
Įdomu, ar kas nors vyksta 93,65 iki 95,6 atkarpoje šalia Utenos, kurią šiemet žadėta pradėti rekonstruoti.
Kažkaip cvpp.lt nepavyko surasti šiemeta paskelbtų konkursų. Jau ir ruduo prasidėjo
Negi net 2 km atkarpa yra per didelis megaprojektas neįgalumo rekordus mušančioms Kelių direkcijai ir Susuiekimo ministerijai
2022.03.29
Šiemet bus tęsiama magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija – bus atnaujinamas jo ruožas tarp Utenos ir Šilinės miško, pranešė Susisiekimo ministerija.
Pirmieji rangos darbai šiemet prasidės Utenos miesto ribose, ruože nuo 93,65 iki 95,6 kilometro. Likusi 74 kilometrų kelio dalis bus rekonstruojama padalinus jį į keturis ruožus nuo Vilniaus link Molėtų – šiemet ketinama pradėti jų projektavimo konkursus.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ekonstrukcija/
Pradedama rengtis kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai
Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. (..._
„Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ virtusi betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija taptų realybe. Turime aiškų planą ir numatytus rekonstravimo darbų etapus, kurie užtikrins viso šio magistralinio kelio atnaujinimą iki 2025 m. pabaigos
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=87520699
- 2 patinka
Comment
-
Turbūt kad nieko. LAKD labai mėgsta sudarinėti prioritetinius sąrašus savo darbų, bet galiausiai jų nesilaiko arbo iš viso neįgyvendina. Taip buvo su neapšviestomis pėsčiųjų perėjomis kai skambiai buvo paskelbta apie jų apšvietimo įrengimą kelių metų bėgyje, bet taip dauguma ir nesulaukė modernizavimo, galiausiais prioritetinis sąrašas iš viso dingo iš jų puslapio.
Kiti prioritetiniai sąrašai turbūt irgi tiesiog šiaip sau buvo sukurti, nes nėra įgyvendinami darbai pagal sąrašą. Bandžiau rašyti ir klausti LAKD dėl to, bet jie labai sėkmingai sugeba tiesiog ignoruoti.
Comment
-
Vis dėlto kažkas juda, nors šiais metais atliekamų darbų natūroje dar nesimatys
Pasklebtas prikimas A14 projektavimui tarp sankryžos su 108 keliu Maišiagala - Nemenčinė ir Visalaukės, kur prasideda apie 2008 metus asfaltuotas ruožas nuo Vilniaus - Molėtų rajonų ribos iki Kazokų.
Magistralinio kelio A14 Vilinus-Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,207 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
I dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 21,50 iki 28,40 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 28,40 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
Reikės pažiūrėti, kokios numatomos kelio charakteristikos.
- 2 patinka
Comment
-
Dar vienas projektavimo pirkimas - nuo Visalaukės iki Molėtų prieigų
Magistralinio kelio A14 Vilius-Utena ruožo nuo 39,207 iki 64,332 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
I dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai-Miežoniai-Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto TDP ir PVP (esamas geros būklės kelias nuo Vislaukės iki Kazokų)
II dalis. Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra (nuo Kazokų iki nuokalnės prieš Bebrusų ežerą)
III dalis. Magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra (nuokalnės prieš Bebrusų ežerą iki Molėtų sankryžos))
Dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPOPaskutinis taisė Romas; 2022.09.26, 18:30.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, ar kas nors vyksta 93,65 iki 95,6 atkarpoje šalia Utenos, kurią šiemet žadėta pradėti rekonstruoti.
Kažkaip cvpp.lt nepavyko surasti šiemeta paskelbtų konkursų. Jau ir ruduo prasidėjo
Negi net 2 km atkarpa yra per didelis megaprojektas neįgalumo rekordus mušančioms Kelių direkcijai ir Susuiekimo ministerijai
2022.03.29
2022.06.21
Pradedama rengtis kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai
Comment
-
Parašė kinderis Rodyti pranešimąJokiais darbais tam ruože net nekvepia.
Comment
-
Naujoje techninėje specifikacijoje 21,500 - 39,207 km kalba apie I alternatyvą - 3 juostų kelią (numeracija yra pagal 2022 m. priešprojektinius sprendinius)
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
Magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 21,500 iki 39,207 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
I dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 28,40 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 28,40 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
4. BENDRIEJI REIKALAVIMAI PASLAUGOS TEIKĖJUI
4.1 Techninio darbo projekto sprendinius rengti atsižvelgiant į „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių“ alternatyvų etapo projektinę dokumentaciją (pridedama), vadovaujantis pasirinktos (2022-08-02 VĮ Kelių direkcija rengiamų kelių ir kelio statinių projektų koordinavimo komisijos posėdžio protokolas Nr. PKK-151) I-osios alternatyvos I-ojo etapo sprendiniais, suprojektuoti 3 eismo juostų kelią;
4.2 Techninio darbo projekto sprendinius rengti įvertinant ir užtikrinant pasirinktos I-osios kelio rekonstravimo alternatyvos II-ojo etapo įgyvendinimo galimybes, užtikrinti techninį perspektyvinių jungiamųjų kelių prijungimą ir įgyvendinimą;
4.3 Projektuojamo ruožo pradžią sklandžiai sujungti su „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 20,84 iki 21,50 km rekonstravimo techninio darbo projekto sprendiniais;
4.4 Rengiamų projektų, ruožų nuo 21,50 iki 28,40 km ir nuo 28,40 iki 39,207 km sprendiniai turi būti suderinti tarpusavyje ir su rengiamo „Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 21,500 iki 28,400 km rekonstravimo techninio darbo projekto“ sprendiniais ir su „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninio darbo projekto“ sprendiniais.
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
Magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 39,207 iki 64,332 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
I dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
III dalis. Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
4. BENDRIEJI REIKALAVIMAI PASLAUGOS TEIKĖJUI
4.1 Užtikrinant homogenišką kelio ruožų plėtrą, techninio darbo projekto sprendinius rengti atsižvelgiant į rengiamo „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto sprendinius, „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 64,332 iki 79,510 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto sprendinius, taip pat atsižvelgiant į „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių“ alternatyvų etapo projektinę dokumentaciją (pridedama) bei pasirinktos (2022-08-02 VĮ Kelių direkcija rengiamų kelių ir kelio statinių projektų koordinavimo komisijos posėdžio protokolas Nr. PKK-151) I-osios alternatyvos I-ojo etapo sprendinius.
4.2. techninio darbo projekto sprendinius rengti įvertinant perspektyvinių jungiamųjų kelių įrengimo galimybes;
4.3 projektuojamų ruožų pradžią sklandžiai sujungti su rengiamo „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 28,40 iki 39,207 km rekonstravimo techninio darbo projekto sprendiniais, taip pat su „Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 64,332 iki 79,510 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto sprendiniais; (...)
Comment
-
A14 priešprojektiniai pasiūlymai (2022.05) su alternatyvomis
Esama padėtis
Buvo kultūrinis šokas sužinojus, kad ¨½ autoįvykių įvyksta ne dėl pavojingo lenkimo ar susidūrimų prišprėšiais, o dėl susidūrimų su žvėrimis
Kilo lūkesčiai, kad bus naudojami "novatoriški sprendimai", bet paskaičius tai iliuzijos išsisklaidė
- Novatoriškumas pasireikš neprojektuoajnt nė vienos naujos dviejų lygių sankryžos (neskaitant Rudokų viaduko 44 km rekonstrukcijos) .
- Kitas novatoriškumas bus numatant 2+1 kelią ir galimai sumušant A17 Panevėžio aplinkkelyje pasiektą metalinių atitvarų rekordą
Šiek tiek apie žemės išpirkimą. Turėsime erzacinį greitkelį 2+1 ir bet kokiam krustelėjimui vis tiek reikės išpirkti žemę.
Čia kaip tame Čerčilio pasakyme apie Čemberleną, karą ir gėdą (Jei pasirinksi gėdą, tam kad išvengtum karo, tai turėsi ir gėdą ir karą).
Nėra kalbama apie tai kad būtų numatyti mazgai , kad būtų statomi viadukai su perspektyva iki 2+2 juostų.normalaus greitkelio. To atseit nereikės, nes visur numaotmso vieno lygio sankryžos.
Negi nepasimokyta iš Panevėžio aplinkkelio klaidų - dar prieš pradedant statyti tas kelias neatitiko srautų su savo 2+1 juostų skaičiuomi.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
Comment
Comment