Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenye
Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka
Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai
Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.
Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.
Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
Tie ES pinigai būtent ir skirti sudengti šiuos du pirkimus. Praktiškai šie 31.4 mln bus naudojami kitiems projektams, teoriškai - dengs dabartinius projektus A14, ir iš jų atsilaisvinusias lėšas nukreips į kitus projektus. Žodžiu, toks legalus pinigų plovimas.
Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
Jokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra
Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje. Buvęs laikinas žiedas - panaikintas.
Viadukas link pabaigos ir su keliu į Paberžę
Kelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje.
Jau praeitą savaitgalį važiuojant KK 108 nuo Nemenčinės eismas į Maišiagalą ir sukimas į į Vilnių buvo per naują viaduką ir "8" formos dviguba žiedinę sankryžą.
gal turite naujos informacijos, dėl darbų pabaigos? ar jau šiuo ruožu vilnius-molėtai galima važiuoti be trukdžių ir susiaurėjimų ir t.t.?
Šiandienos padėtis: realiai visur pravažiuoji kiaurai, bet prie abiejų viadukų eismas susiaurėja iki vienos juostos, yra greičio apribojimai, atrodo, visur asfaltas jau paklotas, bet mazguose ne visur nupieštos dar juostos, pristatyta tų stulpelių palei kelio kraštus ir išvažiavimus.
Likusią A14 dalį planuojama sutvarkyti 4 etapais iki 2030 metų. Kaip nurodoma LAKD parengtoje Ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategijoje, už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km. T. y. apie 2,8 mln. eurų už 1 km. 2023–2025 metais turėtų vykti betono dangos ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas, o 2028–2030 metais – nuo 52,18 iki 93,65 km. Tuo metu 2023–2024 metais turėtų būti vykdomas projektas susisiekimui Utenoje pagerinti (kelio A14 ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas). Kaip „Delfi“ paaiškino E. Tamariūnas, ruožas nuo 39,2 iki 52,18 km 2019 metų duomenimis yra geros būklės, todėl ir nenumatytas tvarkyti.
Comment