Bet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet ta mėlyna viaduko spalva - tiesioginė asociacija su Baltarusija...
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Man ta mėlyna irgi nepatinka, bet susieti su Belorusu reikia sugebėti. Juo labiau, kad dabartiniai modeliai nebedažomi mėlynai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Jokių ypatingų gebėjimų nereikia turėti. Jeigu bent kartą gyvenime lankėtės Kaliningrado srityje ar Baltarusijoje, neišvengiamai turėjote atkreipti dėmesį į ten gan dažnai pasitaikančius mėlynus pastatų stogus (!), fasadus ir kt.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA14 21 km.
Iš pradžių važiuojame dešine juosta
Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą
Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas
Ačiū už dėmesį
Comment
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Apšvieskite mane, ar čia tie 31,4 mln. € skirta tai kas nuotraukose matosi t.y. padarytiems darbams?
Comment
-
Tai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.Paskutinis taisė zippo; 2020.05.27, 15:43.
Comment
-
Parašė zippo Rodyti pranešimąTai už 19,935 mln. eurų vertės sutartį atnaujina kelio dangą, pagal balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį suprojektavo ir stato du viadukus...O tai tuomet kur dar tuos 31,4 mln jie planuoja kišt, į tą patį? Ar norit pasakyt, kad šitas 4km ruožas iš viso atsieis 71mln.€?! Kai jei gerai pamenu visas ruožas iki Utenos buvo skaičiuota kainuos +-80mln, jei neklystu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąJokio čia plovimo nėra, kelių direkcija savo lėšomis (beveik) įvykdė projektą, paskui daliai jo gavo ES finansavimą. Čia panašiai kaip valstybės parama saulės jėgainėms -- įsirengi, paskui dalį išlaidų tau padengia. Kur kažkoks pinigų plovimas?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tai dėl to ir sakau, kad legalus. Nieko nusikalstamo nėra
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKelias jau visai į pabaigą. Vakarykštis vaizdas:
Viadukas su keliu į Nemenčinę ir po juo esanti danga praktiškai pabaigta, tik už jo (Vilniaus kryptimi), trūksta asfalto sluoksnio trumpoje atkarpoje.
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimągal turite naujos informacijos, dėl darbų pabaigos? ar jau šiuo ruožu vilnius-molėtai galima važiuoti be trukdžių ir susiaurėjimų ir t.t.?
Comment
-
Ruožas atrodo, beveik baigtas, bet pasutiniai "štrichai" kažkaip užsitęsė ir kelias vizualiai labai panašiai atrodo jau kuris laikas.
Viadukas virš kelio į Paberžę - dalyje link Molėtų viskas ok, priešingoje pusėje dar, mačiau, trūksta mažo ruožo atititvarų.
Sankryža su keliu į Nemenčinę atrodo visai pabaigta.
- 15 patinka
Comment
-
Baisiausias Lietuvos kelias keičiasi neatpažįstamai: 1 km kainuoja 4 mln. eurų https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719
Likusią A14 dalį planuojama sutvarkyti 4 etapais iki 2030 metų. Kaip nurodoma LAKD parengtoje Ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategijoje, už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km. T. y. apie 2,8 mln. eurų už 1 km. 2023–2025 metais turėtų vykti betono dangos ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas, o 2028–2030 metais – nuo 52,18 iki 93,65 km. Tuo metu 2023–2024 metais turėtų būti vykdomas projektas susisiekimui Utenoje pagerinti (kelio A14 ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas). Kaip „Delfi“ paaiškino E. Tamariūnas, ruožas nuo 39,2 iki 52,18 km 2019 metų duomenimis yra geros būklės, todėl ir nenumatytas tvarkyti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
/\
Tame straipsnyje yra gražios 21 km sankryžos su KK108 nuotraukos iš drono
Foto Domanatas Pipas
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719
- 4 patinka
Comment
Comment