Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelias Vilnius–Utena po rekonstrukcijos virs trijų juostų saugia magistrale
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Ištrauka iš straipsnio:
      Po rekonstrukcijos tai nebus keturių juostų kelias. Mes norėtume, kad tai būtų 2+1: eismo saugai užtikrinti šį ruožą turi sudaryti ne mažiau kaip 40 proc. ruožo ilgio viena važiavimo kryptimi išdėstytos dvi eismo juostos ir taip pat kita kryptimi išdėstytos lenkimo juostos ne mažiau kaip 40 proc. ruožo ilgio. Mažiau kaip 20 proc. ruožų nuo 21,50 km iki 93,65 km gali būti projektuojama dviejų eismo juostų (prieš sankryžas ir už jų, persirikiuojant iš vienos eismo juostos į dvi ir atvirkščiai). Eismo juostos 2+1 turėtų keistis kas 3–5 km, kad greičiau važiuojantis transportas galėtų saugiai aplenkti lėtesnes transporto priemones.
      ...
      Kita vertus – 7 tūkst. automobilių per parą tikrai nėra tas skaičius, dėl kurio reikėtų keturių juostų kelio. Saugiam eismui užteks 2+1.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Teko JAV susipažinti su tokiu modeliu, kai įkalnėse ar vingiuotose atkarpose atsiranda papildoma juosta, kad aplenkti sunkvežimius. Patogu. Bet Lietuvoje pareigūnams gali tekti imti prevencijos, kad lėtai važiuojančius įpratinti pasitraukti į dešinę tam kad praleisti eismą, visgi Lietuvoje dažnai antra juosta reiškia "festina lente". Nors, kadangi dažnai važinėju šiuo keliu, pastebėjau kad nežymėtas VW Phaeton pasidarė itin dažnas svečias ir praktiškai kaskart jau ką nors sumedžiojęs.

        Tik kalbant apie šį kelią, liūdniausia kad viskas metų metus yra tik kalbos ir pasvarstymai.
        Paskutinis taisė fiction; 2016.06.08, 08:36.

        Comment


          Parašė fiction Rodyti pranešimą
          Bet Lietuvoje pareigūnams gali tekti imti prevencijos, kad lėtai važiuojančius įpratinti pasitraukti į dešinę tam kad praleisti eismą, visgi Lietuvoje dažnai antra juosta reiškia "festina lente".
          Ir ką jie gali padaryti? Kokiu pagrindu? Bausti? kokiu pagrindu? Dažniausiai antra juosta ardosi tie, kurie ir taip viršija greitį. Ir tokius dar praleisti? Aš tokius asilus kartais specialiai stabdau ir tyčia nepraleidžiu, ypač kai pirma juosta užimta ir jie negali manęs apvažiuoti.

          O jei visai rimtai, tai retai kada antra juosta velkasi kas nors lėtai. Daugiau problemų būna, kai vienas sunkvežimis lenkia antra juosta kitą ar autobusas sunkvežimį.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ir ką jie gali padaryti? Kokiu pagrindu? Bausti? kokiu pagrindu? Dažniausiai antra juosta ardosi tie, kurie ir taip viršija greitį. Ir tokius dar praleisti? Aš tokius asilus kartais specialiai stabdau ir tyčia nepraleidžiu, ypač kai pirma juosta užimta ir jie negali manęs apvažiuoti.

            O jei visai rimtai, tai retai kada antra juosta velkasi kas nors lėtai. Daugiau problemų būna, kai vienas sunkvežimis lenkia antra juosta kitą ar autobusas sunkvežimį.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ir ką jie gali padaryti? Kokiu pagrindu? Bausti? kokiu pagrindu? Dažniausiai antra juosta ardosi tie, kurie ir taip viršija greitį. Ir tokius dar praleisti? Aš tokius asilus kartais specialiai stabdau ir tyčia nepraleidžiu, ypač kai pirma juosta užimta ir jie negali manęs apvažiuoti.

              O jei visai rimtai, tai retai kada antra juosta velkasi kas nors lėtai. Daugiau problemų būna, kai vienas sunkvežimis lenkia antra juosta kitą ar autobusas sunkvežimį.
              Nu tik nereikia, tame pačiame Molėtų plente tenka sutikti daugybę vairuotojų kurie dar keturių juostų dalyje prieš porą kilometrų iki jo baigimosi persirikiuoja į antrą juostą ir ten velkasi mažesniu nei leistina greičiu. Tada visi kiti priversti lenkti iš dešinės, o ten dažniausiai ir taip nemažai mašinų kurios duoda kelią antrai juostai.

              O pačiam reikėtų pasimokyti tolerancijos. Taip, gal dauguma ir viršija greitį dėl proto trūkumo, bet dalis gal tikrai tuo momentu turi skubėti dėl įvairiausių priežasčių - žmona gimdo, troba dega, vaikas serga. Kiekvieno teisė rinktis, bet nei vieno teisė nurodinėti

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Čia gal jums reiktų pasimokyti tolerancijos važiuojantiems leistinu greičiu ir iš anksto persirikiuojantiems. Daugiausia lekiančių ir "banzai" lenkimų vasaros penktadienio vakarais, turbūt tikrai visi skuba degančių sodybų gesinti, o ne prisigerti pirtyse.
                Na esmė tame, kad jei antra juosta užkišta, tai "banzai" lenkėjai pradeda nardyti per abi juostas ir tada jau bardakas po visą kelią. Kaip sakoma duok durniui kelią ir tegul lekia kas nori ir kur nori. Ir tai tuo labiau nereiškia, kad reikia įvedinėti savo tvarką ir sąmoningai blokuoti kitus važiuojančius, nes protingas be reikalo neskubės, o durnas vistiek nesupras. Juolab kai Molėtų kelias ypač vasarą yra labai nenuspėjamas, tai beganydamas kitus dar ir sau bėdos prisišauksi.

                Comment


                  Gal kas gali man paaiškinti, kodėl netoli Molėtų neseniai įrengtos žiedinės sankryžos centrinis žolės plotas taip sukeltas? Juk tai tik mažina į žiedą įvažiuojantiems vairuotojams matomumą!

                  Comment


                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                    Gal kas gali man paaiškinti, kodėl netoli Molėtų neseniai įrengtos žiedinės sankryžos centrinis žolės plotas taip sukeltas? Juk tai tik mažina į žiedą įvažiuojantiems vairuotojams matomumą!
                    Kad naktį mažiau akintų žibintai.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kad naktį mažiau akintų žibintai.
                      Ne visiskai taip. Tai daroma tam, kad aiskiau ir is toliau matytusi kliutis priekyje, kad netyciom kazkas nepramiegotu sankryzos ir nenulektu tiesiai.

                      Comment


                        Dėl projekto „Kelias Vilnius‒Utena“ viešojo pirkimo procedūrų
                        2016-07-13
                        Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad 2016 m. spalio–lapkričio mėn. planuojama pradėti viešojo ir privataus sektorių partnerystės projekto „Kelias Vilnius‒Utena“ viešojo pirkimo procedūras.
                        Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos prašo suinteresuotų finansinių institucijų apsvarstyti galimybę teikti dalinį finansavimą įgyvendinti šį projektą.
                        Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos primena, kad visa aktuali informacija apie projektą skelbiama šioje nuorodoje:
                        http://www.lakd.lt/lt.php/vpsp_proje...us_utena/18635

                        The Lithuanian Road Administration under the Ministry of Transport and Communications informs that it is planned to commence the procurement procedures of the Public-Private Partnership Project Road Vilnius-Utena in October-November of 2016.
                        The Lithuanian Road Administration under the Ministry of Transport and Communications has applied to the interested financial institutions to consider a loan for part-financing of the project.
                        All information related to the project could be found at http://www.lra.lt/en.php/ppp_project...s__utena/18644

                        LAKD inf.
                        http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...roceduru/22072

                        Comment


                          EFSI finansavimas patvirtintas greitkelio Vilnius - Utena projektui

                          http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34353832

                          Comment


                            Kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija: „Kauno tiltai“ ruošiasi gaminti asfaltbetonį
                            Laimėjusi konkursą Vilnius-Utena kelio rekonstrukcijos darbams atlikti, AB „Kauno tiltai“ užsibrėžusi statyti mobilią asfaltbetonio gamybos įrangą bei užsiimti asfaltbetonio gamyba.
                            http://vz.lt/sektoriai/pramone/2016/...i-asfaltbetoni
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Teko neseniai pravažiuoti šiuo keliu nuo Vilniaus iki Anykščių (t.y. A14 iki Molėtų ir po to per '119' Biržinkos kelią) tai galiu pasakyt, jeigu mašinos važiuoklė yra šiek tiek kietesnė, tai važiavimas šiuo keliu yra tragedija, juo važiuojant nesuprasi ar čia tau sprogo padanga ar toksai grubus paviršius, Biržinka po jo jautėsi kaip stiklinis, per ją važiuoti buvo vienas malonumas tikėkimes ši problema greitai bus ištaisyta
                              Paskutinis taisė Raptor; 2016.11.16, 09:36.

                              Comment


                                Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                važiavimas šiuo keliu yra tragedija
                                Labai ten visaip. Blogiausius betono ruožus išardė ir perklojo naujai asfaltu, dabar jie geriausi. Dabar blogiausios vietos tos, kur prastą betoną padengė plonu asfalto sluoksniu, ir jis dabar yra sudilusio betono ir sudilusio asfalto mišinys.

                                Bet man keista, Hitlerio betoniniai autobanai dar prieš 10 metų buvo naudojami Lenkijoj ir Kaliningrado srity (https://en.wikipedia.org/wiki/Berlinka), o pas mus po 20 metų teko ruožus ardyt ir perdarinėt. Matyt, daug sodo namelių pamatų išlieta iš cemento, kuris turėjo sueiti į tą kelią...

                                Comment


                                  Pirma - keliui 30 metų, o ne 20 m. Per tą laiką masiškai pradėtos vartoti dyglių padangos, daugybę kartų išaugo automobilių kiekis.
                                  Antra - visai kiti konkrečios transporto priemonės tonažai. Žigulys svėrė 955 kg. Apie fūras ir ašies apkrovas net nekalbu.
                                  Trečia - priežiūra? Ką pylė ant kelio 1988 ir ką dabar?

                                  PS
                                  Ten aukščiau. Biržinka unikalus kelias. Bet prasilenkiant reikia 2 ratais per kelkraščio žvyro tarką važiuoti...

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Bet man keista, Hitlerio betoniniai autobanai dar prieš 10 metų buvo naudojami Lenkijoj ir Kaliningrado srity (https://en.wikipedia.org/wiki/Berlinka), o pas mus po 20 metų teko ruožus ardyt ir perdarinėt. Matyt, daug sodo namelių pamatų išlieta iš cemento, kuris turėjo sueiti į tą kelią...
                                    Ne tik nameliai - ir Rusijos, ir Lenkijos teritorijose šitas kelias buvo mažai naudojamas, o Vilnius-Molėtai buvo eksploatuojamas kaip reikiant.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Labai ten visaip. Blogiausius betono ruožus išardė ir perklojo naujai asfaltu, dabar jie geriausi. Dabar blogiausios vietos tos, kur prastą betoną padengė plonu asfalto sluoksniu, ir jis dabar yra sudilusio betono ir sudilusio asfalto mišinys.

                                      Bet man keista, Hitlerio betoniniai autobanai dar prieš 10 metų buvo naudojami Lenkijoj ir Kaliningrado srity (https://en.wikipedia.org/wiki/Berlinka), o pas mus po 20 metų teko ruožus ardyt ir perdarinėt. Matyt, daug sodo namelių pamatų išlieta iš cemento, kuris turėjo sueiti į tą kelią...
                                      Didžiausia sovietinio bėda - didžiuliai plėtros koeficientai ir dėl to "vaikščiojančios" plokštės, kai tuo tarpu vokiečiams pavyko išgauti beveik idealią sudėtį. Čia yra daugiau:

                                      http://www.mpa.uni-stuttgart.de/publ..._reinhardt.pdf

                                      Comment


                                        Betoniniai keliai yra daug brangesni už asfalto dangos kelius. Nutiesti betoninius kelius užtrunka ilgiau, jų remontas taip pat brangesnis, bei užtrunka ilgiau. Tačiau, betoniniai keliai daug ilgaamžiškesni, jiems reikalinga minimali priežiūra, atlaikomos apkrovos daug didesnės už asfalto dangos. Betoninius kelius geriausia tiesti ten kur didelis eismo srautas - greitkeliai, magistralės. Tokį kelią nutiesus galima ilgam pamiršti apie jo remontą.
                                        Pagaminti Lietuvos klimato sąlygoms tinkantį asfaltą yra sudėtinga, nes asfalto tamprumo modulis nuo - 20 laipsnių šalčio iki + 30 laipsnių karščio pasikeičia gana daug, tuo tarpu betono - išlieka toks pat. Lietuvos sąlygomis lengva pagaminti asfaltą, kuris bus stiprus žiemą, tačiau vasarą ištiš. Atitinkamai lengva pagaminti tokį, kuris bus stiprus vasarą, tačiau žiemą - suskeldės. Labai besikeičiantis Lietuvos klimatas apsunkina asfalto eksploatavimą, tuo tarpu pagaminti betoną, kurį būtų galima eksploatuoti ir vasarą, ir žiemą - nesudėtinga.
                                        Negaliu nei paneigti, nei patvirtinti, kad tiesiant A14 kelią buvo vagiamas cementas, tačiau jeigu jį ir vogė tai jo vis tiek buvo pakankamai dedama į patį kelią. Tą galima teigti pažiūrėjus į A14 kelio plokščių dangą - jos gana lygios, neištrupėjusios nuo užšąlimo-atšilimo ciklų ar transporto apkrovų. Tuo labiau žinant, kad sovietiniais laikais betono kokybė buvo gerokai prastesnė už dabartinę. Todėl visos tos kalbos apie per mažą cemento kiekį betono sudėtyje yra nieko vertos.
                                        Pagrindinė problema kodėl A14 kelio danga nėra lygi yra deformaciniai pjūviai. Visų pirma atstumai tarp jų yra per maži, todėl betonui plečiantis nuo šilumos atskiros betono plokštės pradeda liestis ir nebeturi kur dingti tik kaip iškilti į viršų. Vasarą žiniasklaidoje pasirodo tokios nuotraukos.
                                        Visų antrą, deformaciniai pjūviai nesujungia atskirų plokščių į bendrą darbą, todėl jos klaiposi viena kitos atžvilgiu ir galutiniame rezultate turime daug nelygumų tarp jų.
                                        Nežinau, kad Lietuvoje būtų betoninių kelių specialistų. Nemanau, kad jų buvo ir sovietiniais laikais. Tas pats galioja apie techniką skirtą tiesti betoninius kelius. Todėl ir turime tokią A14 kelio būklę. Dėl jos Lietuvoje vyrauja neigiama nuomonė apie betoninius kelius, todėl artimiausioje ateityje nenusimato tokių turėti.

                                        Comment


                                          Šiais laikai betoniniai keliai tiesiami kitaip. Net ir mūsų klimato juostoje.
                                          Čia video iš Lenkijos
                                          https://www.youtube.com/watch?v=GP7ewoCPRXM
                                          Jei neklystu tokiam keliui suteikta 25 metų garantija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X