Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LRT.lt 2025.04.02
    Atnaujinta „betonkė“ eismui atverta vos lapkritį, bet čia jau vėl lupamas naujas asfaltas
    „Betonkės“ ruožas tarp Molėtų ir Utenos rekonstruotas ir atvertas eismui tik praėjusių metų lapkritį, o šiandien čia dalies naujo asfalto nebelikę, vyksta kelio darbai, apie kuriuos „Via Lietuva“ iš anksto nepaaiškino ir neinformavo. Vairuotojai stebisi, kas per pusmetį galėjo nutikti šviežutėliam keliui. Pati „Via Lietuva“ informavo, kad šalinami atsiradę defektai. (...)

    „Mane glumina tai, kad šitas kelias išasfaltuotas mažiau nei prieš metus, t. y. pernai rudenį, o jau yra taisomas. <...> Ten išlupta asfalto gal šimtas, gal pora šimtų metrų. Nors uždarytas ruožas ilgesnis, gal kilometras koks. <...> Šitoje vietoje būtų nepamaišęs „Via Lietuvos“ paaiškinimas“, – LRT.lt kalbėjo R. Laužikas.

    "Via Lietuva“ nurodė, kad šiuo metu kelyje nuo Molėtų iki Utenos rangovai vykdo defektų šalinimo darbus.
    „Po atliktų tyrimų nustatėme kokybės neatitikimus, dėl to nurodėme rangovui juos pašalinti ir užtikrinti atliktų darbų kokybę. Tai rangovai atlieka savo lėšomis, trūkumai bus ištaisyti iki šios savaitės pabaigos“, – LRT.lt komentavo „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Radžiūnas.
    Pasak jo, šiandien, balandžio 2 d., kelio A14 Vilnius–Utena ruože nuo 64,332 iki 79,510 km ir nuo 79,510 iki 93,726 km vykdomi frezavimo darbai, iki savaitės pabaigos šiuose ruožuose bus paklotas naujas asfalto sluoksnis.
    „Eismas tvarkomose vietose apribotas iki vienos eismo juostos, reguliuojamas šviesoforais. Apgailestaujame dėl susidariusių nepatogumų eismo dalyviams ir dėkojame vairuotojams už kantrybę, kol bus vykdomi defektų šalinimo darbai“, – teigė V. Radžiūnas

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...aujas-asfaltas

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Atnaujinta „betonkė“ eismui atverta vos lapkritį, bet čia jau vėl lupamas naujas asfaltas[/B]
      Nat tai jo, nekuklios atkarpos, vėl sujungimai, siūlės.... pasibangavimai, įtrūkimai. O jau foto "skardis" už atitvarų kaip bedugnė, kombainas neapsivertęs puikiai nuvažiuotų.

      Comment


        Prieš savaitgalį pasirodė dar trys video reportažai apie keleto ką tik rekontruotų ruožų tarp Molėtų ir Utenos perdarymą ir prastą informavimą apie apsunkinimus kelyje. Kai kur šmėkštelėjo ir kadrai iš naujo A14 ruožo ties sankryža su KK1108

        Delfi.lt 2025.04.03
        Netikėti remonto darbai garsiojoje Lietuvos "betonkėje" įsiutino vairuotojus

        https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...nori-120098678

        15min.lt 2025.04.03
        "Betonkės" prakeiksmas: vos atidarė, vėl lupa naują dangą ir asfaltuos iš naujo





        https://www.15min.lt/verslas/naujien...o-1636-2424468

        LNK.lt 2025.04.04
        Atnaujinta „betonkė“ vėl remontuojama
        Vairuotojams nepatinka ir tai, kad dėl šios atkarpos remonto niekas jų tinkamai neįspėjo. (...)
        „Apie planuojamus darbus, kai prasidėjo darbų keliuose sezonas kovo 15 diena, buvo išplatinta informacija, kad prasideda kelių remonto darbai. Buvo akcentuota, jog kelininkų technika grįžta ir į kelią Vilnius–Utena“, – pabrėžė „Via Lietuva“ atstovė J.Orentaitė.

        https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...uojama-/308157



        https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...uojama-/308157

        Comment


          O siaube, pasirodo norint sutvarkyti broką, jį reikia tvarkyti. Čia toks nesibaigiantis pasipiktinimas. Kai pradžioje pastoviai gali žmonės piktintis, kad blogai ir nekokybiškai padaryta, o kai pradedama tvarkyti - piktintis, kad vėl čia kažkas daroma.

          Man tik užkliuvo mintis
          Vairuotojams nepatinka ir tai, kad dėl šios atkarpos remonto niekas jų tinkamai neįspėjo. (...)
          Taip ir kyla klausimas, kaip tie vairuotojai įsivaizduoja tinkamą įspėjimą. Kiekvienam turinčiam vairuotojo pažymėjimą išsiųsti registruotą laišką su remontuojamų kelių sąrašu?

          Comment


            Vis dėlto apie remontus buvo kaip ir informuota - penktadienį popiet, kai daugelis nebeskaitė interneto ir ruošėsi važiuoti savatgalio kryptimis.
            Net ir paskaičius nepasidarys aiškiau, kas ta Nemenčinėlė, Vainiškiai ar Pociūnai (nebenk kai kas atsimena "Pociūnų" rodykles 39-40 km).

            Schemos prie straipsnio, aišku, dėti nereikia.
            Apie išankstinius įspėjamuosius ženklus prie Raudondvario, kad būtų galima nusukti į senąjį Molėtų plentą ir nesėdėti kamštyje prie pirmojo šviesoforo ar ar inforuoti per radija, aišku niekam perdaug nerūpi.

            LRT.lt 2025.04.04
            Įspėja vykstančius keliu Vilnius–Utena: užvirė nauji darbai, vairuotojų laukia nepatogumai
            Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu yra likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas šį atstumą suskirsčius į 5 ruožus. Darbai jau prasidėjo 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga.
            Artimiausiu metu darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose

            Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojai raginami rinktis vieną iš 3 mūsų parengtų alternatyvių kelionės maršrutų.


            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...VNDBXIkXlu76iN

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              O siaube, pasirodo norint sutvarkyti broką, jį reikia tvarkyti. Čia toks nesibaigiantis pasipiktinimas. Kai pradžioje pastoviai gali žmonės piktintis, kad blogai ir nekokybiškai padaryta, o kai pradedama tvarkyti - piktintis, kad vėl čia kažkas daroma.

              Man tik užkliuvo mintis

              Taip ir kyla klausimas, kaip tie vairuotojai įsivaizduoja tinkamą įspėjimą. Kiekvienam turinčiam vairuotojo pažymėjimą išsiųsti registruotą laišką su remontuojamų kelių sąrašu?
              Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko. Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
              O papildomos naujos sujungimo siūlės visada bus silpnesnė dangos vieta.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko. Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
                O papildomos naujos sujungimo siūlės visada bus silpnesnė dangos vieta.
                Stebėjimas susijęs su tuo, kad brokas nepaliekamas ar ne nuslepiamas, o laiku ir technologiškai ištaisomas. Kas matomai dabar ir vyksta.
                Atsirado jis veikiausiai dėl nekokybiško mišinio arba neišlaikytos reikalingos mišinio klojimo temperatūros. Atliko matavimus, bandymus, nustatė, kad yra defektas, atėjo tinkamos sąlygos jam šalinti - atliekami darbai. Nėra čia jokios sensacijos

                Siūlės yra net ir įprastai atliekant darbus. Čia nebuvo technologijos "karštas ant karšto", kai visi sluoksniai klojami iškart. O technologinės siūlės tokiais atvejais, kai darbai vykdomi eksploatuojamame kelyje - neišvengiamos. Nes danga ne tik atskiruose piketuose, bet ir atskirų krypčių juostose vis vien klojama skirtingu metu. Gerai įrengus siūlę, ji nekelia jokių problemų net ir ateityje.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                  Na manau didesnis piktinimasis ne broko taisymu, o tuo, kad tokiame objekte, stebimu kaip po padidinamuoju stiklu, buvo sugebėta pridaryti tokio broko.
                  Kadangi matosi keičiamas tik viršutinis asfalto sluoksnis, tai koks tada tas brokas.... panaudotas ne tos rūšies asfaltas ar nekokybiškai paklotas (tarkim susibangavo)? Nepanašu į "paslėptus defektus"
                  LAKD atstovė kalba apie "paslėptus defektus". Tačiau 15 min reportaže (1:03 - 1:11) matosi įtrūkimai

                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...o-1636-2424468

                  Vis dėlto įdomu, kaip prieš 15 ar 17 metų tuometiniai Lietuvos kelininkai sugebėjo iš pirmo karto ir be jokių "auditų " rekonstruoti A14 ruožą nuo 39 iki 52 km, kuriame (turbūt) nėra ženklių dangos pažeidimų ir kelias puikiai laikosi iki šiol.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    LAKD atstovė kalba apie "paslėptus defektus". Tačiau 15 min reportaže (1:03 - 1:11) matosi įtrūkimai
                    Tai kas matoma tame reportaže tikrai ne įtrukimai, o žymės nuo kažko. Įtrukimai gali būti, bet per toki video jų nepavyks pamatyti.

                    Vis dėlto įdomu, kaip prieš 15 ar 17 metų tuometiniai Lietuvos kelininkai sugebėjo iš pirmo karto ir be jokių "auditų " rekonstruoti A14 ruožą nuo 39 iki 52 km, kuriame (turbūt) nėra ženklių dangos pažeidimų ir kelias puikiai laikosi iki šiol.
                    Čia tas pats kas sakyti, jog prieš 50 metų sugebėjo pastatyti daugiaubučius ir jie tinkami gyventi, bei stovi ir šiai dienai. Nors ten sienos neapsakomai kreivos, pro langus švilpė vėjas ir t.t. Kokybės kontrolė yra žiauriai pasikeitusi ir kas buvo galima prieš 15 metų, tikėtina, kad šiai dienai bus įvertinta kaip didelis trūkumas. Tačiau nereiškia, kad dėl to dalyko rezultatas nebus tinkamas naudoti ar sugrius po keliolikos metų.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Čia tas pats kas sakyti, jog prieš 50 metų sugebėjo pastatyti daugiaubučius ir jie tinkami gyventi, bei stovi ir šiai dienai. Nors ten sienos neapsakomai kreivos, pro langus švilpė vėjas ir t.t.
                      Šiuo atveju palyginimas ne visai tiinkamas.
                      Anas ruožas nuo 39 iki 52 km padarytas iš primo karto, be skandalų ir iki šiol puikiai tarnauja.

                      Gal būtų buvę n+ k kartų geriau, jei panašiai būtų projektuojamas Molėtų - Utenos 2 x 1 juostų ruožas - be prieštankinių eskarpų kasimo, megastruktūrų vadinamų "saugumo stotelėmis", be dešimčių kilometrų atitvarų ir ištisinių linijų lygioje tiesioje vietoje vietoje.
                      Labai gaila, kad perdaryti darbą liepta tik rangovui, o ne nevykusiai kelią suprojektavusiam "SRP projektui".

                      Comment


                        Dar nenusibodo verkt dėl to ruožo su jo megastruktūromis ir atitvarais? Jau ne kartą šioje temoje buvo įrodyta, kad esi alternatyvaus intelekto, kam toliau tai demonstruoti?

                        Comment


                          /\ Kai neturi argumentų, lieka tik apgailėtini didžiasalio stiliaus įžeidinėjimai.
                          Gal išlipk iš savo troleibuso.
                          Kaip pačiam yra puikiai žinoma, viena iš priežasčių, kodėl iš barščių išmestas buvęs LAKD vadas, yra būtent šis itin nevykęs projektas.
                          Grįžtame į temą.

                          Comment


                            Tai viskas ok, išmestas lai ir būna išmestas, pačiam projektas nepatinka nes sudėtingiau 130kmh kruizą nustačius iki Utenos palėkt, viską supratom jau seniai. Kam kartot tą patį per tą patį kas savaitę kaip kremliaus propagandininkui?
                            Paskutinis taisė Ignalina; Vakar, 21:40.

                            Comment


                              Žmogau, išlipk iš savo troleibuso. išsilaikyk teises ir pats pabandyk savo eiga nuvažiuoti iki Utenos.
                              Šioje sankryžoje nepasiklysk.

                              Jei parvažiuosi neprišlapinęs į pampersus, galėsi papasakoti savo įspūdžius.
                              Grįžtame į temą
                              Paskutinis taisė Romas; Vakar, 21:57.

                              Comment


                                Tu net bandydamas pašiepti kartojiesi. Sutarkim - aš išlipu iš troleibuso, o tu iš sovietinio mentaliteto, ok?

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Stebėjimas susijęs su tuo, kad brokas nepaliekamas ar ne nuslepiamas, o laiku ir technologiškai ištaisomas. Kas matomai dabar ir vyksta.
                                  Atsirado jis veikiausiai dėl nekokybiško mišinio arba neišlaikytos reikalingos mišinio klojimo temperatūros. Atliko matavimus, bandymus, nustatė, kad yra defektas, atėjo tinkamos sąlygos jam šalinti - atliekami darbai. Nėra čia jokios sensacijos
                                  Kad broką taiso be teismų, aišku gerai. Apie ką daug kas nepagalvoja - kad brokas neišvengiamai sukuria administracinę naštą kontroliuojančioms institucijoms. Kažkas turi aktuoti, komunikuoti su darbus atlikusia įmone, derinti ir t.t. Tai kainuoja resursus, kurie, kaip pati Via Lietuva sako, yra riboti.

                                  Tai nėra tik broką padariusios įmonės kaštai. O jei dar įvertintume žmonių, VĖL stovinčių prie šviesoforų ir gaištančių laiką ten, kur to gaišimo jau neturėjo būti, kaštus.

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    Tai nėra tik broką padariusios įmonės kaštai. O jei dar įvertintume žmonių, VĖL stovinčių prie šviesoforų ir gaištančių laiką ten, kur to gaišimo jau neturėjo būti, kaštus.
                                    Aš broko atsiradimo tikrai neteisinu. Administravimo kaštai visada yra, bet panašu, kad anksčiau galėjo būti naudojama praktika "užsimerkiu, nematau ir nieko daryti nereikia", o kai daroma kaip realiai turėtų būti - bangavimas iš visuomenės. Man jau geriau būtų pastovėti prie šviesoforo dar porą kartų, bet toliau turėti geresnės kokybės vieša statinį ilgesniam kokybiškam eksploatavimui. Nes kai kuriuose keliuose, kurie jau sėkmingai naudojami eilę metų, kai kuriose vietose yra klaustukų dėl kokybės ir ilgaamžiškumo.
                                    Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 13:31.

                                    Comment


                                      Pasirodė informacija, kad darbai pradedami visose likusiose atkarpose. Yra ir filmukas su pagrindiniais skaičiais. Kelio Vilnius–Utena atnaujinimas tęsiasi: darbai prasideda paskutiniuose 43 km - ViaLietuva.lt

                                      Ar darbai faktiškai pradėti trijose atkarpose Molėtų rajone, gyvai nemačiau, bent jau trečiadienį jokių ženklų nesimatė. Nuo to laiko rinkausi alternatyvius maršrutus.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X