Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Beje, patikslinkite jei klystu, bet per radiją girdėjau, kad dalis nuo Vilniaus iki Molėtų turės tris eismo juostas, kur vidutinė kas kažkiek kilometrų keis kryptį. Jeigu taip, tai išvis puiku - bus galimybė saugiai apsilenkti.
    Taip, ten bus 2+1, kur to ir reikia. Skirtingai nei atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Kelias blogas, nes vairuotojai prisigalvoja kažkokių hipotetinių situacijų ir pagal tai bando įsivaizduoti. Šiaip praeis kiek laiko, visi pavažinės, nesusidus su jokiais "negalėjimais apvažiuoti sugedusio vilkiko" ar "kamščiais dėl ištisinės" (čia išvis WTF, kad yra noras apvažiuoti kamštį - sustojusių transporto priemonių eilę per priešpriešą) ir pasimirš tie dejavimai.

      Dėl VT keleiviai "manydami" bent gali nurodyti kelias objektyvias priežastis kodėl jie taip galvoja: vėluojantys ar neatvažiuojantys troleibusai/autobusai, prigrūstos transporto priemonės, ilgas kelionės laikas, nekondicionuojami salonai ar kt. Kai tuo tarpu visas manymas dėl šio kelio blogumo remiamas kažkokiomis hipotezėmis.
      VT keleivis gali nurodyti objektyvias priežastis, o vairuotojas - ne? Tobula, ką ir be pridursi.

      Reik pasiūlyti VIA perimti Vilniaus gatves ir VT, turi kompetencijų idealiam keliui, turės ir sostinės problemoms spręst. Gausit sausus atsakymus - viskas atlikta pagal auditą nebereiks paklodžių forume apie prigrūstus troleibusus rašinėt

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Taip, ten bus 2+1, kur to ir reikia. Skirtingai nei atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos.
        Puiku.

        Comment


          Jo, absoliučiai puiku, kai kažkoks superstas senis iš savo kaimo važiuoja į Uteną vos ant 70km/h vidury vasaros ir už jo turi vilktis ištisa virtinė mašinų, nes visur pripaišyta ištisinių.

          Comment


            Puskilometrį nenumirsit pavažiavę 70 km/h.

            Comment


              Gerokai adekvatesnio Romo nuomonė:

              Parašė Romas Sadauskas
              Klausau per radiją, kaip vairuotojai piktinasi, kad rekonstruotoje kelio Vilnius-Utena atkarpoje nepadarė daugiau eismo juostų. Nes jie negalės lenkti, kur tik užsigeidę, o tvarkingai važiuoti leistinu greičiu jiems yra nuobodu. Akivaizdu, kad būtinai reikia taip susiaurinti visus užmiesčio kelius, padengti juos ištisai sektoriniais greičio matuokliais, didinti baudas už greičio viršijimą ir lenkimus ne procentais, o kartais, kad išmuštų iš smegenų tą 90-ųjų slavišką įprotį agresyviai vairuoti.
              https://www.facebook.com/share/15jAEQDpfd/

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Puskilometrį nenumirsit pavažiavę 70 km/h.
                Kaip ir nenumirsit su supuvusiais troleibusais, išklypusiais šaligatviais, priparkuotais automobiliais ant tako... nu penkiomis minutėmis ilgiau "paverksit" ant savivaldybės

                Comment


                  Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                  Jo, absoliučiai puiku, kai kažkoks superstas senis iš savo kaimo važiuoja į Uteną vos ant 70km/h vidury vasaros ir už jo turi vilktis ištisa virtinė mašinų, nes visur pripaišyta ištisinių.
                  Taip, tikri virai +20 virš leistino lekia

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Kaip ir nenumirsit su supuvusiais troleibusais, išklypusiais šaligatviais, priparkuotais automobiliais ant tako... nu penkiomis minutėmis ilgiau "paverksit" ant savivaldybės
                    Niekas neginčija, kad betonkė turėjo būti tvarkoma. Tačiau kai atsiranda tokių proto bokštų, kurie tame kelyje norėtu vos ne magistralės.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Kaip ir nenumirsit su supuvusiais troleibusais, išklypusiais šaligatviais, priparkuotais automobiliais ant tako... nu penkiomis minutėmis ilgiau "paverksit" ant savivaldybės
                      Bet nuo išklypusios betonkes arba kelkraštyje priparkuoto automobilio aimanuojama, alpstama ir pan.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Gerokai adekvatesnio Romo nuomonė:


                        https://www.facebook.com/share/15jAEQDpfd/
                        "50 ne taip smarkiai skiriasi nuo 70 - galima ir lėčiau pavažiuoti kelias dešimtis kilometrų, jeigu negalima lenkti".... tiek ir adekvatumo...

                        Comment


                          Suprantu, kad čia nemaža dalis susirenka tik iš sportinio intereso "pasigalynėti" žodžiais už savo tiesas, bet norėčiau į diskusiją įnešti šiek tiek daugiau techninių dalykų, o konkrečiai apie lenkimui tinkamų ruožų skaičių. A14 yra magistralinis kelias, tad jo projektavimui galioja kelių techninis reglamentas KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai". Kad juo buvo vadovautasi, beje, parašyta ir viešai skelbtoje pirkimų dokumentacijoje (parengtame projekte).

                          Šio KTR 76 punkte nurodyta, kad aplenkimo sąlygos turi būti užtikrintos, o mažiausia aplenkimui tinkamų ruožų dalis, magistraliniuose keliuose, turi būti 70%. Taip pat nurodyta, kad kai tokių sąlygų nėra, aplenkimui reikėtų numatyti papildomas eismo juostas. Atkarpos su pakankamu aplenkimo matomumu turi būti kiek leidžia sąlygos tolygiai išdėstytos arba jų kitimas (mažėjimas, didėjimas) turi būti apytikriai tolygus. Atsidariau ruožo nuo 64,332 iki 79,510 projektą (susisiekimo dalį) ir jame esančius žiniaraščius. Bendras ruožo ilgis yra 15.178 km. Pagal žiniaraščius galima surasti, koks numatytas bendras siaurų brūkšninių linijų metražas. Ir jis yra 3.149 km. [skaičiavau dvi pozicijas: "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 3 m / 9 m" bei "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 6 m / 2 m"]. Pagal dangų ir eismo organizavimo plano brėžinius suprantu, kad būtent šiomis linijomis pažymėtuose ruožuose galimas lenkimas. Vadinasi ruožų, kuriuose leidžiama lenkti dalis yra 3,149 / 15,178 * 100% = 20.8%. Galbūt dalies ruožų, kur galima lenkti, aš neįskaičiavau, tai padidinkime tą ruožų kiekį iki 25%. Na 25% niekaip nėra 70%.

                          Jeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.

                          Comment

                          Working...
                          X