Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Šiek tiek reiktų įdėmiau pažiūrėti lyginamus pavyzdžius, nes viename pavyzdyje yra nedidelė įkalnė su vingiu, stotelės ir kelių sankirtos. Tai gal tikrai nėra gerai tokioje vietoje leisti lenkti? Prieš dedant kažkokias kelių atkarpas pasinagrinėkite atidžiau bendrą situaciją
    Pasikartosiu ar vienpusis lenkimas pas mus jau uždraustas ir nebenaudojimas? Tai gal kaip tik vertėtų atidžiau pažiūrėti pateikta Kauno kryptimi, kur čia įkalnė, stotelė, kelių sankirta? O kitu pateiktu atveju sutinki, kad saugu lenkti tokiame užtęstame posūkyje?
    Netinka šitas prašom kitą E67 – „Google“ žemėlapiai 560m be stotelių ir sankryžų, nuokalnė, matomumas idealus. Primenu, kalbame apie lenkimą viena kryptimi

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Tai, kad kelias nei uždarytas, nei pakeistas jo pralaidumas ar kt. Palėkti iki sodybėlės galės lygiai taip pat kaip ir iki šiol.
      Vienintelis pasikeitimas, kuris gal kažką dirgina, bet tiesiai to nepasako - nebegalės kur panorėję šalikelėje sustoti "nugręžti rabarbarą" ar vimtelėti (kaip kažkas rašęs, jog būna poreikis).
      Čia dirgina ne dėl negalėjimo sustoti, bet kada užsigedus. Problema yra tame, kad nors ideja ir graži tų atitvarų (mažinti greitį sudarant siauros erdvės pojutį), tačiau nepagalvota, kad lazda turi du galus ir atitvarų būvimas gali sukelti netipinių eismo įvykių (išvažiavimas į priešpriešą vengiant avarijos, priverstinai sustojus užsižiopsojęs vairuotojas įvažiuoja į galą), kurie linkę pavirsti labai skaudžiais. Taip, 95% atvejų eismas vyks sklandžiai, tačiau tie 5% atvejų gali būti skaudžios avarijos, kurių viena iš priežasčių yra būtent tie atitvarai. Mano galva, už tuos pinigus būtų įrengę apsauginę tvorą nuo gyvūnų ir nauda būtų kur kas didesnė bei nekeltų rizikos sunkių avarijų (kaip tą daro dabar įrengti atitvarai) susidarymui.

      Comment


        Tai, kad visas ruožas aptvertas nuo gyvūnų, dėl ko kai kuriuos vietose ir atsirado tie atitvarai, nes reikėjo įrengti didelio diametro pralaidas skirtas gyvūnams praeiti iš vienos pusės į kitą.

        Comment


          Parašė Effka Rodyti pranešimą
          tačiau nepagalvota
          Citation required. Aišku, kad viskas pagalvota. Standartai sudaromi ne sumąsčius gerų idėjų, o nagrinėjant įvykių statistiką.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kai bus geras oras bus galima nuvažiuoti ir palyginti kaip po rekonstrukcijos dėl ištisinių linijų paišymo buvo dirbtinai pablogintos lenkimo sąlygos ir provokuojamas eismo taisyklių pažeidimas.
            Kokie jūs vargšai, mano mieli automarozai. Kaip jus lengva išprovokuot...
            Manau, kad visame kelyje įrengus vidutinį matuoklį ištisinės nebebūtų kliūtis, nes nebegalėtum skrist 120km/h lenkiant lėtai besivelkančius lochus.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Kokie jūs vargšai, mano mieli automarozai. (...)
              Manau, kad visame kelyje įrengus vidutinį matuoklį ištisinės nebebūtų kliūtis, nes nebegalėtum skrist 120km/h lenkiant lėtai besivelkančius lochus.
              Jei lankei mokyklą, tai priminsiu, kad reikia rašyti ne "lenkiant" (padalyvis - skrenda ir lenkia ne tas pats asmuo), o "lenkdamas" (pusdalyvis).

              Kaip gera neturėti teisių ir važiuoti 30 km / h važiuojančiu troleibusu ar kita lėtąją transporto priemone - kaip ankstyvojo socializmo laikais.
              Tuomet visi važiuojantys kiek greičiau ar pralenkiantys tampa priešais, "automarozais" ar kitokiais keiksmažodžiais
              Žmonija nuo tų laikų metų padarė šiokią tokią pažangą. Bet svarbiau pasipiktinti ir pagrasinti radarais.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Jei lankei mokyklą, tai priminsiu, kad reikia rašyti ne "lenkiant" (padalyvis - skrenda ir lenkia ne tas pats asmuo), o "lenkdamas" (pusdalyvis).
                Juokiasi puodas, kurio pranešimais užpildyta Rašykime lietuviškai tema.

                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Kaip gera neturėti teisių ir važiuoti 30 km / h važiuojančiu troleibusu ar kita lėtąją transporto priemone - kaip ankstyvojo socializmo laikais.
                Tuomet visi važiuojantys kiek greičiau ar pralenkiantys tampa priešais, "automarozais" ar kitokiais keiksmažodžiais
                Žmonija nuo tų laikų metų padarė šiokią tokią pažangą. Bet svarbiau pasipiktinti ir pagrasinti radarais.
                Na, jau ne kartą esu minėjęs, kad vairuoju pats ir tą darau pagal taisykles - važiuoju leistinu greičiu. Taip važiuojant nekyla jokio pasipiktinimo radarais (nes jie tau netrukdo), o lenkti reikia minimaliai, tad ir ruožai su lenkimo draudimais tikrai neerzina taip, kad iš burnos putos dribtų.
                O pagal paties retoriką (karą radarams, "nx čia ištisinių pripaišė" ir t.t.) tampa akivaizdu, kad esi nelaimingas kelių gaidelis, kuris labai mėgsta paspaust, bet valdžeeee tam trūūūūgdo!

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Na, jau ne kartą esu minėjęs, kad vairuoju pats ir tą darau pagal taisykles - važiuoju leistinu greičiu. Taip važiuojant nekyla jokio pasipiktinimo radarais (nes jie tau netrukdo), o lenkti reikia minimaliai, tad ir ruožai su lenkimo draudimais tikrai neerzina taip, kad iš burnos putos dribtų.
                  O pagal paties retoriką (karą radarams, "nx čia ištisinių pripaišė" ir t.t.) tampa akivaizdu, kad esi nelaimingas kelių gaidelis, kuris labai mėgsta paspaust, bet valdžeeee tam trūūūūgdo!
                  Sunkvežimiui, "lapui", autobusui leistinas 80 km/h.
                  Būtų 2+1 ar 2+2 - nereiktų lenkti per priešpriešinę.

                  PS
                  Ignalinos kelyje iš Vilniaus VMPEI rodo 184 sunkvežimius.
                  Utenos kelyje tie Suginčiais 484 sunkvežimius.

                  VMPEI duomenys Eismoinfo.lt

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Sunkvežimiui, "lapui", autobusui leistinas 80 km/h.
                    Būtų 2+1 ar 2+2 - nereiktų lenkti per priešpriešinę.

                    PS
                    Ignalinos kelyje iš Vilniaus VMPEI rodo 184 sunkvežimius.
                    Utenos kelyje tie Suginčiais 484 sunkvežimius.

                    VMPEI duomenys Eismoinfo.lt
                    "Fūros" ir autobusai retai kada važiuoja leistinu, beveik visi spaudžia iki ribotuvo, tad dažnu atveju dar ir autobusas lenkia mane, o ne atvirkščiai.
                    A14 ties Suginčiais 4398/484 (lengvųjų/sunkiasvorių).
                    Tuo tarpu:
                    • KK102 ties Pailge 7347/431.
                    • KK103 ties Mickūnais 6635/355.
                    • KK127 ties Senaja Varėna 6591/402.
                    • A15 ties Šalčininkėliais 5840/444.
                    Ir taip toliau. Tačiau niekas dėl pastarųjų vertimo į 2+1 nesvaigsta.

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                      Nu atsidariau.

                      O gidėjote apie kaštų ir naudos analizę, apie ekonominį pagrindimą?
                      Aš kalbu ne apie 2+2 juostas, o apie padorią šalikelę, kurią čia ir matome.

                      Comment


                        Esu didelis A14 suremontavimo būdo oponentas.

                        Visgi argumentus - "aš norėjau atsigerti, todėl sustojau kelkraštyje" aš atmetu. Yra per didelis greičių skirtumas (0 vs 90 km/h), per didelis intensyvumas ir sustojimai negalimi. Yra ~15 poilsio aikštelių, todėl užsižiebus lemputei "trūksta aušinimo skysčio" tikrai galima privažiuoti arba iki jos, arba išsukti į keliuką, rajoninį kelią. Eismoinfo.lt užsidėkite apačioje filtrą "Poilsio aikštelės" ir pamatysite.

                        Automobilių būklė pagerėjo ir gedimų gerokai mažiau. Turi būti visiškai kritinė situacija (išlūžo ratas ar sūsidūrimas su gyvūnu), kad sustoti.
                        Galiausiai sustojus - galėtų būti Via Lietuva samdoma tarnyba - atvažiavo ir nutempė kuo skubiau, o savininkui 300 eur kvitas už tralą. Manau baigtųsi stovėjimai. Lietuvos keliuose per dažnai stovima šiaip sau (pvz. A1).

                        Bet kelkraštis reikalingas - pėsčiųjų eismui, dviračių eismui, ir vadeliotojams, iš dalies - žemės ūkio technikai.

                        Mano nuomone, reikėjo uždrausti šių kategorijų eismą išrandant "vienos juostos greitkelis 100 kmh" kelio ženklą ir sureguliuojant Kelių eismo taisykles. Ateityje galėtų plėstis visoje Lietuvoje - mokamuose keliuose (kur nėra greitkelis arba automagistralė). Pvz. Šiauliai-Kuršėnai, Šiauliai-Tauragė, Šiauliai-Panevėžys, Utena-Jonava ir pan.

                        Nes kur dabar dėtis išlipus iš autobuso? Takelių nėr, jų neįrengė, nes projektuotojams standartas nereikalauja, o reik paėjėti kelis šimtus metrų palei intensyvų plentą.

                        Comment

                        Working...
                        X