Parašė KUBILISTANAS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai gal pradėkim įrenginėti apsaugas nuo girtų urodų gerokai intensyvesniuose keliuose, o ne ruože tarp Molėtų ir Utenos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Darant tokio lygio rekonstrukciją visai gera proga padaryt teisingai. Čia kaip sakyt, kad kam teisingai daryt asfaltuojant kokį žvyrkelį - tiek intensyvesnių kelių yra kur nėra viskas idealiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tik tiek, kad pagal kai kuriuos „teisingai“ būtų čia tiesti 2+2. Kas nėra paaiškinama su tokiais srautais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Austrijoje 9 mln gyventojų ir 1700 km autobanų.
Bukai perskaičiavus pagal gyventojus 570 km Lietuvoje turėtų būti.
Visgi didesnė prasmė būtų skaičiuoti pagal šalies plotą, nes autobanai/automagistralės leidžia susisiekti dideliais atstumais.
Tuomet turėtų būti 1300 km
Ne kvadratiniai kilometrai suartų laukų ar miškų naudojasi keliais, apmoka jų eksploataciją ir statybas. Tai čia kažką galima lyginti tik pagal gyventojų skaičių.
Lietuvoje yra >450 km automagistralių/greitkelių. Jeigu įskaičiuosime ir statomos/planuojamos ViaBaltica atkarpas, tai ir pasieksime tamstos nurodytą skaičių. Tik vėlgi - kuom tai susiję su kitu konkrečiu keliu, eismo intensyvumu jame, šio kelio profiliu ir kt.? Man tai mistika.
Šiaip užduotis proto mankštai: kiek teko matyti austriškos registracijos automobilių mūsų keliuose? Aš asmeniškai, nors darbo reikalais kiekvieną savaitę važiuoju skersai per Lietuvą, gal kokius kelis vienetus (vasaros metu) ir mačiau. Mes nesame Europos viduryje ir neturime didelio tranzitinio srauto, kuris "greitai pravažiuoja Austriją", dažnai užkabindamas tik mažą jos dalį, bet sėkmingai perka jų vinjetę ir susimoka už kelius. Iš šių pinigų galima ir pristatyti papildomų km automagistralių, net jeigu ir vietiniams mokesčių mokėtojams jos nėra reikalingos.Taigi nesunku turbūt suprasti kodėl vienose šalyse yra vienokie srautai ir atitinkamas kelių tinklas tiems srautams aptarnauti, o kitose - kitoks.
O apie fundamentalius dalykus bei bandymus juos kažkaip savaip paneigti skaičiuojant kažkokius pikinius duomenis, bei bandymus įrodyti, kad spalio mėn. savaitgaliais yra toks pats eismo intensyvumas kaip ir liepos mėn. savaitgaliais - net nekomentuosiu. Tiesiog gal perskaitykite VMPEI skaičiavimo metodiką, kad suprasti kas ir kaip vertinama, bei skaičiuojama.Paskutinis taisė sleader; 2025.01.03, 09:18.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAustrijoje 9 mln gyventojų ir 1700 km autobanų.Parašė sleader Rodyti pranešimąVisiškai nesuprantu kuom tai susiję su šia tema ar pastarąja diskusija
Comment
-
Gerbiamieji, jeigu jau mėtomės tokiais įvertinamais "nemokšiškai", tai traukite faktus: kur ir kas neteisingai suprojektuota, neatitinka normatyvų. Tada galėsime bent jau diskutuoti apie kažką, nes priminsiu, kad projektuojama pagal norminius dokumetus ir juose įvardintus parametrus (dokumentų sąrašą galite rasti kiekvieno projekto pradžioje).
O dabar čia tema eilinių pasvaičiojimų, kurie paremti tik:"ten pro langą mačiau taip", "buvau x šalyje ir mačiau kažką", "norėčiau jog būtų taip", "sustos - nepravažiuosim" - be jokio loginio pagrindo.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąIš diskusijos aiški pagrindinė kelio problemitė - tai, kad kai kurie vilniečiai nebegalės greituoju būdu palėkti iki sodibėlės prie Utenas.
Vienintelis pasikeitimas, kuris gal kažką dirgina, bet tiesiai to nepasako - nebegalės kur panorėję šalikelėje sustoti "nugręžti rabarbarą" ar vimtelėti (kaip kažkas rašęs, jog būna poreikis).
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGerbiamieji, jeigu jau mėtomės tokiais įvertinamais "nemokšiškai", tai traukite faktus: kur ir kas neteisingai suprojektuota, neatitinka normatyvų. Tada galėsime bent jau diskutuoti apie kažką, nes priminsiu, kad projektuojama pagal norminius dokumentus ir juose įvardintus parametrus (dokumentų sąrašą galite rasti kiekvieno projekto pradžioje).
Pasakos apie "normatyvus" nelabai įtikina. Jei yra noro sunaudoti kuo daugiau baltų dažų, tai visada surasi sau tinkamą "normatyvą".
Jau buvo anksčiau buvo rašyta apie 34 km lygumų ruože 20 km besitęsiančius metalinius atitvarus.
Juokajant galima pasakyti, kad jei anksčiau kelio rekonstrukcija buvo reikalinga tam, kad būtų kur pastatyti dar vieną radarą, tai dabar tampa panašu, jog kelias rekonstruojamas tam,
kad būtų kur pastatyti metalinius atitvarus.
Parašė bička Rodyti pranešimą
Parašė bička Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kolegos bička nuotraukose matosi, kad ištisinių linijų paišymas yra savitikslis ir su eismo saugumu mažai ką turi bendro.
Pasakos apie "normatyvus" nelabai įtikina. Jei yra noro sunaudoti kuo daugiau baltų dažų, tai visada surasi sau tinkamą "normatyvą".
Tik ką ir minėjau, vietoje "ekstrasensinio matymo iš nuotraukų", gal galima būtų ir infomacijos kurio reglamentuojančio dokumento neatitinka toks sprendinys, kad būtų jį galima pavadinti "nemokšiškai suprojektuotu"?
Jau buvo anksčiau buvo rašyta apie 34 km lygumų ruože 20 km besitęsiančius metalinius atitvarus.
Kad tiek atitvarų iš viso sumontuota, tai tikėčiau, bet tuo pačiu padalinus viską per abi kelio puses gaunasi visai normalus skaičius.
Nuotraukose matosi, kad net esant minimaliam eismui susidaro mašinų kolona, nes be saiko priprojektuota ištisinių linijųPaskutinis taisė sleader; 2025.01.03, 10:01.
- 5 patinka
Comment
-
/\ Dabar GSW rodomos senesnės nuotraukos - saugus lenkimas buvo beveik visame ruože tarp Molėtų ir Utenos.
Kai bus geras oras bus galima nuvažiuoti ir palyginti kaip po rekonstrukcijos dėl ištisinių linijų paišymo buvo dirbtinai pablogintos lenkimo sąlygos ir provokuojamas eismo taisyklių pažeidimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąšlykštus tv3 reportažas, vietoj to kad pasidžiaugti, tokio projekto rezultatu, vis ieškoma problemų,
Per tarpušventį pasirodė TV3 reportažo tekstinė versija.
TV3,lt / Made in Vilnius 2024.12.29
Nauja kelio Vilnius-Utena atkarpa kelia nerimą vairuotojams
Vairuotojai su nekantrumu laukė „betonke“ pravardžiuojamo kelio Vilnius-Utena remonto pabaigos. Rekonstruota kelio atkarpa tarp Molėtų ir Utenos mašinoms jau atverta. Tačiau aiškėja, kad nors kelias lyg nulietas, vairuotojų laukia tikras kantrybės ir budrumo išbandymas.
Vairuotojai skundžiasi, kad kelkraščiai per siauri, o viduriu einanti ir lenkti draudžianti ištisinė linija driekiasi ištisas atkarpas. „Via Lietuvos“ atstovai teisinasi, kad esą platesniam keliui pinigų nebuvo
Naujojo kelkraščio plotis – 1 m 50 cm. Tad jei automobilis sustotų prie atitvaro, jis netilptų į visą kelkraščio plotą, dalis jo liptų ant važiuojamosios kelio dalies.
Kelio rekonstrukcijai vadovavusi „Via Lietuva“ tikina, kad kelias nė kiek nesusiaurintas. Ir kelkraščiai, kuriuose negali tilpti net lengvasis automobilis, esą yra tokie ir taip, kaip turi būti.
Tiesa, „Via Lietuva“ pripažįsta, kad ištisinės linijos kelyje pailgėjo. Bet jas numatė ne pati „Via Lietuva“, o auditą atlikę specialistai ir jų kompetencija nėra kaip abejoti. Platesniam keliui bendrovė sako pinigų neturėjusi. (...)
Eismo ekspertui kelia nerimą
Tad nepatenkintiems vairuotojams ir keleiviams iš „Via Lietuvos“ – menka užuojauta.
„Kaip ir visada, palinkėčiau vairuotojams to pakantumo, supratingumo ir atsakingai planuotis keliones“, – pataria „Via Lietuvos“ infrastruktūros vadovas Martynas Gedaminskas.
Visgi rekonstruotam keliui pastabų turi ir eismo ekspertai. Pasak jų, arčiau kelio sustatyti atitvarai, atvirkščiai nei tikina „Via Lietuva“, nepadaro kelio saugesnio.
„Faktas, kad jeigu kelkraštyje netelpa automobilis, rizikos daugėja“, – teigia eismo ekspertas Vitoldas Milius.
Pasak V. Miliaus, ilgos ištisinės juostos, net tose vietose, kur vairuotojams gali pasirodyti tinkamos sąlygos lenkti, taip pat gali sukelti sumaištį ar erzelį dėl to, kad reikia vilktis paskui lėtesnę mašiną. Tokie ribojimai, pasak Vitoldo Miliaus, yra pertekliniai.
„Natūralu, kad daugumai srauto vairuotojų, gebančių palaikyti tą srauto leistiną greitį, norėtųsi jį aplenkti. Tai yra normalus noras. Aš nenoriu važiuoti septyniasdešimt kilometrų per valandą ten, kur saugu važiuoti ir devyniasdešimt, gal ir šimtu“, – sako V. Milius.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...asina-n1386943
https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...-vairuotojams/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNei vieno iš aprašytų dalykų nuotraukose nesimato. Gal tik vienoje iš tamstos cituojamų nuotraukų galima kelti klausimą kodėl yra ištisinė, bet čia reikia žinoti kas konkrečiai yra "už nugaros", nes galima saugus ruožas lenkimuo būtų per trumpas, kad būtų galima sėkmingai tokį lenkimą atlikti.
Tik ką ir minėjau, vietoje "ekstrasensinio matymo iš nuotraukų", gal galima būtų ir infomacijos kurio reglamentuojančio dokumento neatitinka toks sprendinys, kad būtų jį galima pavadinti "nemokšiškai suprojektuotu"?
Klausimas kitas, ar mūsų reglamentuojantys dokumentai tokie radikalūs ar juos tik taip interpretuoja?
E67 – „Google“ žemėlapiai vs B100 – „Google“ žemėlapiai
- 2 patinka
Comment
-
Pagal Romas pats saugiausias ir patogiausias kelias, toks kaip buvo Lenkijoje S8 ruožas tarp Ostrow Mazowiecka ir Wyszkow, kur buvo platūs kelkračiai, nebuvo atitvarų ir ištisinių linijų, fūros lengdavo lengvasias, vyko grybų, uogų ir obuolių prekyba bei paslaugas teikdavo naktinės plaštakės. Nostalgija? Pavyzdys? Ar kas?
Visi argumentai, kurie pateikti, tai "nemokšiškas projektavimas", "nėra, kur sustoti, kai suges mano gelda", "išpilti dažai", "išplauti pinigai 20 km atitvarų". Ar tikrai šiose vietose yra pirmaeilės problemos? Ar vis dėlto sklandus eismas ir saugios kelių sankirtos?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O prie ko čia reik dairytis "už nugaros"? Kaip matau pas mus jau nebepraktikuojamas leidimas lenkti lenkti viena važiavimo kryptimi. Turbūt pigiau vieną ištisinę brėžt.
Klausimas kitas, ar mūsų reglamentuojantys dokumentai tokie radikalūs ar juos tik taip interpretuoja?
E67 – „Google“ žemėlapiai vs B100 – „Google“ žemėlapiai
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPagal Romas pats saugiausias ir patogiausias kelias, toks kaip buvo Lenkijoje S8 ruožas tarp Ostrow Mazowiecka ir Wyszkow, kur buvo platūs kelkračiai, nebuvo atitvarų ir ištisinių linijų, fūros lengdavo lengvasias, vyko grybų, uogų ir obuolių prekyba bei paslaugas teikdavo naktinės plaštakės. Nostalgija? Pavyzdys? Ar kas?
Kai nėra argumentų dėl ištisinių linijų paišymo kur reikai kur nereikai, tai prasideda įvairiausios fantazijos ir interpretacijos.
Kelias reikalingas saugiam važiavimui, ar tam kad būtų kur nupaišyti nereikalingą ištisinę liniją ?
Kokių fantazijų kolega sugalvosi dėl atitvarams (20 km) ištaškytų pinigų ?
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPagal Romas pats saugiausias ir patogiausias kelias, toks kaip buvo Lenkijoje S8 ruožas tarp Ostrow Mazowiecka ir Wyszkow, .
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
Vat dabar pats atsidaryk savo google maps nuorodą ir paspausk ant 2024m. street view ir įvertink tai ką pasakei.
O gidėjote apie kaštų ir naudos analizę, apie ekonominį pagrindimą?
Comment
Comment