Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Na panašu, kad asfaltas jau žymiai nebesustorės, o bordiūro kampas toks "griežtas" parinktas.... nu nemokam mes iš kitų normalių pavyzdžių pasirankioti Droga Wojewódzka 662 – „Google“ žemėlapiai
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje Algirdo g. darė su įvažiavimo bortais, net žalias juostas / intarpus iš visų pusių jais apdėjo. Nors Kernavės g., Vilniuje, jau statūs bortai visur.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Jaučiasi vyriausybės pastangos neatidėlioti A14 kelio likusios dalies rekonstrukcijos.
Vilnius–Utena kelio ir Neringos dviračių tako rekonstrukcijai – beveik 82 mln. eurų.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ik-82-mln-euru
- 6 patinka
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąJaučiasi vyriausybės pastangos neatidėlioti A14 kelio likusios dalies rekonstrukcijos.
Vilnius–Utena kelio ir Neringos dviračių tako rekonstrukcijai – beveik 82 mln. eurų.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ik-82-mln-euru
LR FM 2024.09.18
Šiandien Vyriausybė pritarė Finansų ministerijos nutarimo projektui, kuriuo siūloma paspartinti Vilnius-Utena kelio rekonstrukciją, kad visi ruožai būtų pradėti tvarkyti šiais metais. (...)
68,8 mln. eurų bus nukreipta magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožų rekonstravimui. (...) Rekonstrukcijos darbai atliekami pasinaudojant Europos Sąjungos fondų lėšomis.
https://finmin.lrv.lt/lt/naujienos/s...ekonstrukcija/
- 3 patinka
Comment
-
savaitgalį teko neatsispirti ir išbandyti naujai tvarkomą Molėtai-Utena kelio ruožą. Išvažiavome nuo Utenos pusės link Molėtų. Nuo Utenos pusės pilnai sutvarkytas ir be stabdymų buvo apie 8-9km ruožas. Tuomet prasidėjo šviesoforai, jų buvo viso jei neklystu dar 7vnt. prie vieno teko prastovėti net 10min. Pagrindinis nesutvarkytas/intensyviai tvarkomas ruožas nuo 9km (sankryža su 4914 keliuku) iki Suginčių. Po to prakštiškai viskas padaryta, asfaltas be stabdymų iki Molėtų. Pridedu schemą kur pagrindiniai likę darbai. Pastebėjimai - naujas kelias siauresnis nei kad buvo (be šalikėlių, jos gal tik 1.0m pločio, tad sugedus automobiliui jį teks lenkti asfaltu), bet šiaip daugiau viskas gražu, good.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGal ir gerai, kad tokiuose keliuose nėra plačių asfaltuotų kelkraščių. Užtenka pasižiūrėt į Latvijoje gan paplitusį reiškinį, kuomet visas srautas važiuoja apsižergęs kelkraščio liniją, o viduryje palikta kamikadzių juosta.
Comment
-
Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Aš ne tai turėjau omenyje. Aš irgi prieš plačius asfaltuotus kelkrasčius ir eismą juose. Turėjau omenyje, kad naujai tiesiamas Molėtai-Utena kelias yra su gal kokio 1,0 metro pločio žvyruotu kelkrasčiu, po to apsauginis metalinis atitvaras, nes daug kur šalia naujo kelio statūs šlaitai. Platesni žvyro dangos kelkrasčiai (2.5m) avariniam sustojimui tikrai manau nepamaišytų, nes srautas naujai rekonstruotu keliu manau tikrai išaugs, o srautui maišys dalinai kelyje avariniu sustojusi mašina, bet aišku kaip visada, viskas matyt susivedė į projekto kainą..
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Žvyrui šalia asfaltinio kelio išvis yra ne vieta. Toje vietoje kur pasibaigia asfaltas, turėtų iškart prasidėti veja. Jeigu naujai nutiestos A14 atkarpos išties turės žvyro kelkraščius, tai aš esu apakęs... Čia kaip pasistatyti naują namą už 300k bet palikti lauko tualetą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Man rodos, vejos specialiai kelkraščiuose nesodina, bet dauguma naujai rekonstruotų kelių patys apgauga iki asfalto krašto.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip neteko važiuoti dieną per tuos šviesoforus paskutiniu metu, vis taip užtaikydavau grįžti vakarop ir lygiai taip pat smalsumo vedinas, tai tų šviesoforų nelabai kas paiso, gal kokia 1 mašina iš 20 ir sustoja, bet kadangi buvo prietema, tai vadovaujamasi logika "nematau šviesų,galima važiuot". Aišku šiek tiek keistai atrodo, kai lauki 10min nežinia ko, o tokia situacija tikrai yra buvusi.
P.S nekvestionuoju pačio šviesoforo kaip reguliavimo būdo, tiesiog vakarais/naktimis, kai ten srautai dabar ir taip nedideli, jie atlieka šiokią tokią meškos paslaugą.
O kelias nepaisant to tikrai gerai įrengtas ten, kur jis jau yra. Buvo čia kalbėta ir apie kelkraščius, tai Utenoje tam rekonstruotam ruože jo išvis nėra. Galbūt ir nebūtų problemos, kai tai yra miestas, bet juostos atskirtos dėl saugumo skiriamąja juosta, o praleidžiant policiją ar greitąją tokioje vietoje problemą jau matyčiau.
- 5 patinka
Comment
-
ELTA 2024.10.11
Skuodis turi gerą žinią apie atkarpą tarp Molėtų ir Utenos
"Rangovas turi terminus Utenos plentą nuo Molėtų iki Utenos pabaigti tik kitų metų pirmame ketvirtyje. Bet žinau, kad iki metų pabaigos asfaltas bus ir galėsime judėti atnaujinta danga.
Turiu naujausią informaciją dėl kitų atkarpų, kur vyksta konkursas, artimiausiu metu turėtume paskelbti rangovą, kas pradės, gal ir šiais metais, darbus atkarpoje nuo posūkio į Nemenčinę link Molėtų“, – penktadienį žurnalistams netoli Marijampolės, „Via Baltica“ kelio ruožo atidarymo renginyje kalbėjo M. Skuodis.
„Kitą, dar kitą savaitę bus konkursai likusioms atkarpoms. Esu ramus, kad visi darbai suplanuoti ir galiu išduoti nedidelę paslaptį, kad biudžete reikalingos lėšos suplanuotos ir naujam Seimui reikės tą patvirtinti“, – pažymėjo jis.
https://lnk.lt/straipsniai/Lietuvoje...-utenos/278142
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Neduok dieve LVŽS pateks į koaliciją. Iškart perskirstys lėšas žvyrkeliams, kad įsiteikt savo rinkėjui..
- 1 patinka
Comment
-
Kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija: baigti darbai Utenos mieste, naujas darbų etapas atkarpoje nuo Molėtų iki Utenos
Vykdoma Utenos plento rekonstrukcija įgauna stiprų pagreitį: praėjusią savaitę įgyvendintas pirmasis Utenos plento atnaujinimo projekto etapas – baigti rekonstrukcijos darbai Utenos mieste. Intensyvūs atnaujinimo darbai toliau vyksta 30-ies kilometrų atkarpoje nuo Molėtų iki Utenos, kurių pabaiga suplanuota po 10 mėnesių nuo jų pradžios, dar šių metų pabaigoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąRado kuo girtis, 1,9 km .
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet gal techniškai sudėtingiausia su kokiu žiedu?
prie to pačio, gal kažkas žinoma dėl kitų ruožų rekonstrukcijos? jei bus atrinktas rangovas, ko gero, darbai anksčiau pavasario neprasidės? ar realu trupinti betoną per žiemą
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąprie to pačio, gal kažkas žinoma dėl kitų ruožų rekonstrukcijos? jei bus atrinktas rangovas, ko gero, darbai anksčiau pavasario neprasidės? ar realu trupinti betoną per žiemą
[...] Vasaros pabaigoje „Via Lietuva“ paskelbė viešuosius konkursus rekonstrukcijos darbams atlikti dviem atkarpoms, bendrai siekiančioms beveik 18 km (nuo Nemenčinėlės iki Dasionių), šis konkursas bus baigtas ir rangovas atkarpų atnaujinimui bus aiškus dar iki šio mėnesio pabaigos. Likusių trijų ruožų, kurių bendras ilgis apie 25 km darbų atlikimo viešieji konkursai bus skelbiami artimiausiu metu. [...]
Comment
Comment