Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Supratau, nes "didžiuliai iššūkiai", aš maniau, kad ten yra 700 m gylio kanjonas ir saugomas sekvojų miškas.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Fantastiškas LAKD proveržis - po daugybės konsultacijų ir ekspertizių bus pradėta rekonstruoti net 1927 metrų atkarpa.
      Kai nieko rimto nevyksta arba smarkiai vėluoja, tai kelių strategams reikia pasigirti net mažiausiais projektais.

      Dėl tokio gigantiško projekto rado laiko pasisakyti ir susisiekimo ministras bei naujas LAKD direktorius
      Ir kaip suprantu visas "kapstymasis" vyks pačio miesto teritorijoje. Kaip ir visados prioritetai "superiniai", užuot to paties kelio kurią nors pavojingą sankryžą pirmiausia eliminavus, jei jau didesnės atkarpos neįkandam.

      Comment


        puiku girdėti kad pradedama pačio blogiausio kelio a14 rekonstrukcija, nors ir nuo trumpesnės ruožo, bet ne mažiau svarbaus.
        pavasarį tikiuosi prasidės ir kiti ruožai.

        niekaip nesuprantu tų heiterių, kad vis tiek sugeba prie kažko prikibti...

        Comment


          Parašė Premier Rodyti pranešimą
          puiku girdėti kad pradedama pačio blogiausio kelio a14 rekonstrukcija, nors ir nuo trumpesnės ruožo, bet ne mažiau svarbaus.
          pavasarį tikiuosi prasidės ir kiti ruožai.

          niekaip nesuprantu tų heiterių, kad vis tiek sugeba prie kažko prikibti...
          Tai ir patenkinti, kad daro, tačiau nusivylę, kad viskas vyksta vėžlio tempu...

          Comment


            Parašė Effka Rodyti pranešimą
            Tai ir patenkinti, kad daro, tačiau nusivylę, kad viskas vyksta vėžlio tempu...
            Ir nesilaikant anksčiau ministro duotų pažadų.
            p.s. nemanau, kad parengti projektus, suderinti visokius leidimus, atlikti rinkos, projekto technines konsultacijas pagal viešuosius reikia labai didelių pinigų, tai kad amžinas vėlavimas, gumos tempimas yra tiesiog elementarus apsileidimas ir neįgalumas (nenoriu įžeisti tikruosius neįgaliuosius, jei ką)
            Paskutinis taisė Arunasx; 2023.09.21, 18:13.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Bet ar nebus taip, kad tam įtakos turėjo pasikeitusi geopolitinė situacija? Lyg ir buvo nuspręsta forsuoti ViaBaltica ruožo nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija statybą per trumpesnį, nei anksčiau planuota, terminą? Nes tai yra strateginės svarbos jungtis, o A14 gali ir palaukti.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Ir nesilaikant anksčiau ministro duotų pažadų.
                p.s. nemanau, kad parengti projektus, suderinti visokius leidimus, atlikti rinkos, projekto technines konsultacijas pagal viešuosius reikia labai didelių pinigų, tai kad amžinas vėlavimas, gumos tempimas yra tiesiog elementarus apsileidimas ir neįgalumas (nenoriu įžeisti tikruosius neįgaliuosius, jei ką)
                nemanau kad lėtai dėl pinigų trūkumo, ar tyčia kažkas lėtina, tiesiog daug reikalų su šia rekonstrukcija, labai daug, ir etapų juk ne vienas, todėl viskas vyksta savo laiku.

                Comment


                  Parašė Premier Rodyti pranešimą
                  nemanau kad lėtai dėl pinigų trūkumo, ar tyčia kažkas lėtina, tiesiog daug reikalų su šia rekonstrukcija, labai daug, ir etapų juk ne vienas, todėl viskas vyksta savo laiku.
                  galima tiesiog atsipūtus ruošti projektus dar 10 metų be jokios sąžinės graužaties, pažadų laikymosi, o tuo metu avarijų, žuvusių kiekis didės
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Gal tiesiog perkelti Molėtus prie Vilnius-Ukmergė greitkelio. Bus ir pigiau, ir greičiau.

                    Comment


                      Parašė Premier Rodyti pranešimą
                      puiku girdėti kad pradedama pačio blogiausio kelio a14 rekonstrukcija, nors ir nuo trumpesnės ruožo, bet ne mažiau svarbaus.
                      pavasarį tikiuosi prasidės ir kiti ruožai.

                      niekaip nesuprantu tų heiterių, kad vis tiek sugeba prie kažko prikibti...
                      Nupi***nau 99 plyteles iš 100. Ko toks heitas??? Juk 1 palikau!

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        Nupi***nau 99 plyteles iš 100. Ko toks heitas??? Juk 1 palikau!
                        Vakar per žinių radiją ar tai LRT kažkoks vyras skaitė savo esė (neįsidėmėjau pavardės), bet labai panašiai nusitriedė šia tema pro šalį. Ganėtinai stebėjaus, kaip tokio žemo lygio esė praėjo žinių radijo / LRT redaktorius. Esės esmė: kadangi geriausiuose pasaulio miestuose (Niu Jorkas, Paryžius, Los Andželas ir t.t.) yra didelis nedarbas, didelis benamių skaičius, neįperkami butai, prastos kriminalinės statistikos, apsivogusi valdžia ir t.t., bet žmonės vis tiek veržiasi ten gyventi, todėl ir Vilniečiai, perfrazuojant, turėtų užsičiaupti ir džiaugtis, kad čia metais remontuojamos gatvės ir tiltai, kad čia politikai vagia, kad čia didėja būsto neįperkamumas. Juk panašėjame į Niu Jorką, o Niu Jorkas - jėga! Neapsikenčiau tokios idiotiškos demagogijos klausytis, žmogus konkrečiai neskiria koreliacijos nuoi priežastingumo, ir daro išvadas iš absoliučiai elementarios buitinės koreliacijos. Bet vat, jo sušiktą esė leido per žinių radiją / LRT perskaityti. Čia buvo maždaug 10:30 ryte, jei kas bandys ieškoti.

                        Daug prirašiau - bet tiesiog priminei, tai norėjau pasidalint.

                        Comment


                          Parašė Premier Rodyti pranešimą

                          nemanau kad lėtai dėl pinigų trūkumo, ar tyčia kažkas lėtina, tiesiog daug reikalų su šia rekonstrukcija, labai daug, ir etapų juk ne vienas, todėl viskas vyksta savo laiku.
                          Viskas vyksta savo laiku? Tai kaip paaiškintumėt žmonėms, kai po 2008 metų nutiesus naują ruožą prie pat Vilniaus ir, jei neklystu, tais pačiais ar sekančiais metais suremontavus atkarpą nuo Ličiūnų iki Bijutiškio, kalbas (arba sapaliones), jog dabar tai jau tikrai įsibėgės rekonstrukcija ir tas dabar taip ir tempiasi iki šiandienos? Projektinių pasiūlymų buvo įvairių, net ir automagistralės idėja buvo iškelta (kažkur aukščiau ne taip seniai apie tai buvo rašyta). Gal tiesiog daugelyje žmonių tada problema ir nori teisybės bei patvirtinimo, jog taip, mums ant šio kelio visiškai nusispjaut ir važiuokit juo toliau, nes iš esmės, tai jis tik nelygumų skaičiuojant vienam kilometrui metrais neatitinka.

                          Comment


                            Nelikau sužavėtas moderatoriaus elgesiu perkeliant mano postą žemiau į visų pamirštą temą. Manau kaip tik turėjo šioje temoje būti, kad palygint kaip yra Lietuvoje su vienu iš svarbesnių kelių ir atsakyti tiems, kuriems <2km projekto pradžia iš kokių 70km yra esminis kvantinis šuolis bendrai.
                            All good kaip sakant.
                            https://www.miestai.net/forumas/foru...31#post2078031
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Akivaizdu, jog kelio statybų neplanuojama tęsti, liko trukdanti elektros dalis.

                              Vilinius-Utena, prie Pašilių karjero, jau pora metų rekonstruotas automobilių kelias, bet dviračių tako ir jungiamojo kelio nesujungė per keliasdešimt metrų. Darys kažką su tais gremėzdais? Pernai buvo viena konstrukcija paguldyta šalia, įtariu tiesiog pakeitė seną tokią pat. Kame reikalas? Man gaila klampot su savo itališkais batais, rupūs miltai.

                              https://www.google.com/maps/@54.8465...8192?entry=ttu
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	2699
Size:	2,69 MB
ID:	2065858

                              Gali būti, kad bus nutiestas trūkstamas jungiamais kelias.

                              CVPP 2023.09.20 Pirkimas Nr.688638
                              Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 16,00 iki 21,5 km rekonstravimas (trūkstamo jungiamojo kelio su pėsčiųjų ir dviračių taku įrengimas ruože nuo 18,88 iki 19,02 km)
                              Pasiūlymų pateikimas iki 2023.10.02
                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...se/729151/0/0?

                              Comment


                                Super. Tik įdomu, kodėl nenutiese iškart. Pagrindinis tas kelias irgi eina po el. linija, vadinasi ji netrukdo.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Super. Tik įdomu, kodėl nenutiese iškart. Pagrindinis tas kelias irgi eina po el. linija, vadinasi ji netrukdo.
                                  Ankstesniu laikotarpiu matosi ant kalvos buvo gelžbetoninės atramos. Dabar jos pakeistos į metalines ir patrauktos tolyn.

                                  Comment


                                    LAKD 2023.10.10
                                    LAKD pasirengusi paskelbti viešuosius pirkimus ruožų nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbams atlikti
                                    Lietuvos automobilių kelių direkcija netrukus paskelbs viešojo pirkimo konkursus dviem magistralinio kelio Vilnius–Utena ruožų, kurių bendras ilgis siekia beveik 30 km, remonto darbams atlikti. Planuojama, kad sėkmingai pasibaigus pirkimo procedūroms ir sudarius rangos sutartis, darbai kelyje nuo Molėtų iki Utenos galėtų prasidėti jau pirmąjį 2024 m. ketvirtį. Tačiau, ar darbai prasidės, priklausys nuo skirto finansavimo.
                                    Lietuvos automobilių kelių direkcija nuosekliai siekė šio projekto įgyvendinimo ir parengė techninius projektus dviem šio kelio ruožams bei yra pasirengusi rekonstruoti šį vieną svarbiausių šalies kelių infrastruktūros objektų, jei tam bus užtikrintas finansavimas kitų metų valstybės biudžete.
                                    Viešuosius konkursus kapitalinio remonto darbams atlikti Lietuvos automobilių kelių direkcija ketina netrukus paskelbti kelio Vilnius–Utena ruožams nuo 64,332 iki 79,510 km ir nuo 79,510 iki 93,726 km. (...)

                                    Rugsėjo viduryje Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė rangos darbų sutartį dėl kelio Vilnius–Utena ruožo Utenos mieste rekonstravimo. Čia rekonstrukcijos darbus planuojama baigti iki artėjančių metų liepos mėnesio.

                                    Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu taip pat rengiami ir dar dvejų kelio ruožų rekonstravimo nuo Riešės iki Molėtų techniniai darbo projektai, kuriuos baigus, bus skelbiami rangos darbų viešieji konkursai.
                                    Planuojama, kad visas Vilnius–Utena kelias (nuo Riešės iki Utenos) bus sutvarkytas 2025 metais.

                                    https://lakd.lt/naujienos/lakd-pasir...arbams-atlikti

                                    Comment


                                      Praėjusį trečiadienį, 2023.10.11 d. paskelbti du pirkimai ruože tarp Molėtų ir Utenos. Pasiūlymų tiekimo laikas - iki 2023.11.17 d.
                                      Pirkimas 691195. Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 79,510 iki 93,726 km kapitalinis remontas
                                      Pirkimas 690945. Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 64,332 iki 79,510 km kapitalinis remontas

                                      Comment


                                        LAKD 2023.10.26
                                        Ties Utenos miestu prasideda kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos darbai
                                        Šiandien ties Utenos miestu buvo pradėti magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstravimo darbai, kurių pabaiga numatyta artėjančių metų liepą. Tai pirmasis atnaujinamas Utenos plento ruožas. (...)
                                        Rekonstruojamo Vilnius–Utena kelio ruože (nuo 93,7 iki 95,6 km) yra numatytos dvi eismo juostos, darbų metu bus paklota nauja asfalto danga, sutvarkytos, atnaujintos ar naujai įrengtos nuovažos, rekonstruotos sankryžos, (....) . Kupiškio gatvės su J. Basanavičiaus gatve ir Kupiškio g. su Molėtų gatve sankryžos bus rekonstruojamos į žiedines. Rekonstruojant sankryžas, tuo pačiu numatyta sutvarkyti valstybinės reikšmės kelių Utena–Pakalniai–Alanta, Kaunas–Zarasai–Daugpilis ir Kupiškis–Utena atkarpas.








                                        https://lakd.lt/naujienos/ties-uteno...ukcijos-darbai

                                        Comment


                                          Pats laikas pradėti darbus. Lietuvoje žiemos dabar trumpos, reikia itin gerai suplanuoti, kad nutaikyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X