Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prisiminkime, kas rašoma ministerijos lūkesčių rašte. Tai yra pagrindinės LAKD veiklos gairės artimiausiems metams.
    2022 m. rugpjūčio 29 d. Susisiekimo ministro įsakymas Nr. 3-417
    Valstybei svarbūs projektai.
    Įmonė turi užtikrinti, kad (...) įgyvendinant magistralinio kelio Nr. A14 Vilnius – Utena rekonstrukcijos projektą iki 2024 m. būtų rekonstruota 74,1 km,

    https://lakd.lt/valstybes-siekiamu-t...ukesciu-rastai
    74 km - tai visas kelias - nuo sankryžos su KK108 iki Utenos.
    Iki 2024 m. pabaigos liko tik 494 dienos arba 16 su trupučiu mėnesių (įskaitant 3 mėnesių žiemos pertrauką).
    Nepanašu, kad bus priartėta prie anksčiau žadėtų terminų bent per radaro šūvį.

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Pažadėjo: Vilnių ir Uteną jungianti „betonkė“ per dvejus metus virs vienu moderniausių šalies kelių
    Pirmiausia numatoma baigti projektą trumpo, maždaug 2 km kelio ruožo, esančio pačiame Utenos mieste. Didžioji dalis kelio Vilnius-Utena yra betoninės dangos. Utenos mieste esantis ruožas nėra betoninis, ten tiesiog prasta, nusidėvėjusi asfalto danga, nėra infrastruktūros pėstiesiems ir panašiai. Šio ruožo projektas jau beveik baigtas ir yra paskelbti viešieji pirkimai statybos darbams atlikti. Tikimasi, kad sutartis bus pasirašyta šių metų pabaigoje, o pagrindiniai kelio remonto darbai prasidės kitąmet.

    Kito ilgo kelio ruožo, besitęsiančio nuo Molėtų iki Utenos, užbaigtus projektus tikimasi turėti rugpjūčio-rugsėjo mėnesiais. Šiame apie 30 km ilgio kelio ruože kelias liks dviejų eismo juostų, kaip ir dabar, betono danga bus keičiama į asfalto, taip pat bus rekonstruotos ir taps saugesnės vieno lygio sankryžos. Šiame ruože kelio darbus planuojama pradėti 2024 m.

    Tuo tarpu ruožas nuo Nemenčinėlės sankryžos iki Molėtų, nuo 21,5 km iki 52,18 km, turėtų pasikeisti labiausiai. Numatyta šį ruožą platinti – iš dviejų eismo juostų kelias turėtų tapti trijų eismo juostų, taip vadinamas 2 plius 1 kelias.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...-salies-keliu/
    Iki šiol nepaskelbtas nė vienas A14 konkursas, tik vyksta projektavimas, ekspertizės ir konsultacijos - net pirmajame 2 km ruože Utenoje
    Nerašoma, kada ketinama pradėti ruožą nuo KK108 iki Molėtų.
    Reikia suprasti, kad ruožas tarp Bijutiškio iki Molėtų (52 - 63 km) bus tik 1 + 1 juostų.

    Visiškas pasislinkimas su anksčiau žadėtais terminais.
    Ministerijos lūkečių rašte kalbama, jog visus 74 km reikia baigti rekonstruoti 2024 metais, o LAKD giriasi, kad pradės 2024 metais,

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Iki šiol nepaskelbtas nė vienas A14 konkursas, tik vyksta projektavimas, ekspertizės ir konsultacijos - net pirmajame 2 km ruože Utenoje
      Kad ir kaip nepatinka LAKD strategija ir terminai, meluoti yra negražu:
      MAGISTRALINIO KELIO A14 VILNIUS–UTENA RUOŽO NUO 93,726 IKI 95,653 KM REKONSTRAVIMAS
      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

      Comment


        Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
        Kad ir kaip nepatinka LAKD strategija ir terminai, meluoti yra negražu:
        MAGISTRALINIO KELIO A14 VILNIUS–UTENA RUOŽO NUO 93,726 IKI 95,653 KM REKONSTRAVIMAS
        Common:
        Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
        Data: 2023-08-23

        Ar vokų atplėšimas dėl <2km ką nors keičia ????
        tai ne pridavimo akto pasirašymas.
        Ir net jei būtų ruožo atidarymas ar tai reikštų ką nors lyginant su pažadu baigti 74km.

        Ble, esi turbūt drąsios tautos (o gal LKAD) atstovas kuris išdrįsta su tokiu feikiniu argumentu išlįsti kaip kurmis į saulę.
        ​​​​​​​
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Ble, esi turbūt drąsios tautos (o gal LKAD) atstovas kuris išdrįsta su tokiu feikiniu argumentu išlįsti kaip kurmis į saulę.
          ​​​​​​​
          Panašu kažką labai užgavau paneigdamas klaidingą argumentą. Kritika yra viena, tikrovės neatitinkanti informacija yra kita. Be to tikrai nesu joks LKAD atstovas, tik šiaip entuziastas. O kad LAKD ten galimai betvarkė dėl projektų vykdymo ir taip visiems aišku.
          Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

          Comment


            Atsiprašau LAKD draugų ir darbuotojų, kad praleidau grandiozinę naujieną - po visų konsultacijų ir ekspertizių galbūt išies įvyks konkuras net dėl 2 km (dviejų kilometrų). Kaip sakė klasikas V.Krėvė, "na bezrybje i rak ryba". Aišku, jei tas konkursas įvyks.

            Ministras Skuodis ne kartą dievagojosi, kad 2024 ar 2025 metais viskas bus baigta rekonstruoti.
            Bet kokiu atveju 2024 metais kažkas A14 bus geriausiu atveju bus tik pradėta ar pakrapstyta, bet tikrai nebus užbaigta.
            Paskutinis taisė Romas; 2023.08.25, 21:33.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Atsiprašau LAKD draugų ir darbuotojų kad praleidau grandiozinę naujieną - po visų konsultacijų ir ekspertizių galbūt išies įvyks konkuras net dėl 2 km (dviejų kilometrų). Kaip sakė klasikas V.Krėvė, "na bezrybje i rak ryba". Aišku, jei tas konkursas įvyks.

              Ministras Skuodis ne kartą dievagojosi, kad 2024 ar 2025 metais viskas bus baigta relonstruoti.
              Bet kokiu atveju 2024 metais kažkas A14 bus geriuqiu atveju tik pradėta ar pakrapstyta, bet tikrai nebus užbaigta.
              Prašyčiau vertimo, ne visi maskoliškai moka.

              Comment


                /\ Mielai išversiu klasiko citatą.
                Paraidžiui "kai nėra zuvų, tai ir vėžys sueis uz žuvį".
                Nesuprantantiems metaforų patikslinsiu.
                Kai LAKD neturi kuo pasigirti (aišku, išskyrus radarus), tai ir 2 km atkarpėlė Utenoje bus bandoma iškišti kaip gigantišką rekonstrukcijos proveržį.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Prašyčiau vertimo, ne visi maskoliškai moka.
                  Ne pirma maskoliška frazė šiandien iš Romo. Sovietinė nostalgija aplankė?
                  Paskutinis taisė digital; 2023.08.26, 00:48. Priežastis: cenzūra

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Ne pirma maskoliška frazė šiandien iš Romo. Sovietinė nostalgija aplankė? Ar dėl prigožos liūdesys?
                    Relax, don't do it.
                    p.s. 1,9km vokų atplėšimo tai ne 74 km priduoto eksploatacijai kelio
                    p.p.s. gal nereikia būti visišku glušu kad su tokiu argumentu iš viso bandyti išlysti kaip kurmiui per vidudienį.
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.08.25, 21:57.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Sovietinė nostalgija aplankė? Ar dėl prigožos liūdesys?
                      Deja, kai nėra argumentų dėl visus terminus praleidusio A14 projekto, tai kažkam lieka tik paviauksėti, bandyti įkąsti ir paieškoti sliekų ant sauso asfalto.
                      Grįztame.į temą.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Šįryt Molėtų plente ir vėl tragedija.
                        Vat jei būtų tvorelė... ai pala, never mind.
                        Deja, avarija įvyko dėl susidūrimo išvažiavus į priešingą juostą.
                        Pirminiais duomenimis, avarija įvyko kelio Vilnius–Utena 73 km, ties Gečių kaimu. Anot Utenos apskrities policijos atstovės Astos Šuminienės, avarija įvyko 6 val. 50 min. Muitinės automobilis susidūrė su sunkvežimiu. Žuvo muitinės pareigūnas. Pirminiais duomenimis, avarija įvyko, kai muitinės mikroautobusas išvažiavo į priešingo eismo juostą.

                        https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=94503153
                        Kol kas lieka laukti, kada prasidės A14 rekonstrukcija.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Deja, avarija įvyko dėl susidūrimo išvažiavus į priešingą juostą.


                          Kol kas lieka laukti, kada prasidės A14 rekonstrukcija.
                          Berods toj dalyje prie Utenos liks 1+1. Nebent radarėliai padės nuo lenkimų skubant?

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Deja, avarija įvyko dėl susidūrimo išvažiavus į priešingą juostą.

                            Kol kas lieka laukti, kada prasidės A14 rekonstrukcija.
                            Tai sakot tvora būtų pagelbėjus? Gi statistika sako... Ai pala - nesako.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Tai sakot tvora būtų pagelbėjus? Gi statistika sako... Ai pala - nesako.
                              Sektorinis būtų pagelbėjęs? Gi statistika sako... sektoriniai ir nuo labai tikėtino užsnūdimo saugo.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Tai sakot tvora būtų pagelbėjus? Gi statistika sako... Ai pala - nesako.
                                Nereikia prikurti to, ko nebuvo sakyta. Nereikai manipuliacijų naudojantis tragedija.
                                Apie tvoreles buvo kalbama, kai ėjo kalba apie susidūrimą su gyvūnais - jos padeda labiau nei radarai.
                                Kelyje A14 50% smulkių avarijų yra dėl susidūrimo su gyvūnais.

                                O šio ryto tragiška nelaimė 73 kilometre įvyko dėl kitos priežasties..

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                  Nereikia prikurti to, ko nebuvo sakyta. Nereikai manipuliacijų naudojantis tragedija.
                                  Apie tvoreles buvo kalbama, kai ėjo kalba apie susidūrimą su gyvūnais - jos padeda labiau nei radarai.
                                  Kelyje A14 50% smulkių avarijų yra dėl susidūrimo su gyvūnais.

                                  O šio ryto tragiška nelaimė 73 kilometre įvyko dėl kitos priežasties..
                                  Nepaisant to atkakliai tvirtinate, kad visas dėmesys turėtų būti skirtas pirmiau smulkioms avarijoms, o ne tragiškoms

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Nepaisant to atkakliai tvirtinate, kad visas dėmesys turėtų būti skirtas pirmiau smulkioms avarijoms, o ne tragiškoms
                                    Gerai tada nemalam š.... interpretacijomis iš pusės sakinio. Turim konkretų autoįvykį. Kokios pasak tavęs saugos priemonės būtų pagelbėję šiuo atveju? Radaras? Greičio mažinimas? Ar dar kas? Kas po žodžiais "skiriamas visas dėmesys"?

                                    Comment


                                      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...iusutena-ruoza
                                      Kelio Vilnius–Utena atkarpą Utenoje rekonstruos bendrovė HISK (buvę „Panevėžio keliai“) – su ja šią savaitę pasirašyta 7 mln. Eur (su PVM) vertės sutartis, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Pasak jos, darbus beveik 2 km atkarpoje (nuo 93,7 iki 95,6 km) planuojama pradėti artimiausiu metu, o baigti – 2024 m. liepą. Planuojama, kad ruožo nuo Molėtų iki Utenos rangovo konkursas turėtų būti paskelbtas dar šiemet, o kelio ruožo nuo 21,5 km (Vilniaus raj.) iki Molėtų – 2024 metais.
                                      p.s. super dideli darbai, net 1,9 km. O buvo piarinių pažadų:
                                      Ministerijos lūkečių rašte kalbama, jog visus 74 km reikia baigti rekonstruoti 2024 metais, o LAKD giriasi, kad pradės 2024 metais,
                                      Paskutinis taisė Arunasx; 2023.09.21, 08:49.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Kilometro kaina beveik 4 mln. EUR. Ką jie ten ruošiasi daryti?

                                        Comment


                                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                          Kad ir kaip nepatinka LAKD strategija ir terminai, meluoti yra negražu:
                                          Magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas
                                          Fantastiškas LAKD proveržis - po daugybės konsultacijų ir ekspertizių bus pradėta rekonstruoti net 1927 metrų atkarpa.
                                          Kai nieko rimto nevyksta arba smarkiai vėluoja, tai kelių strategams reikia pasigirti net mažiausiais projektais.

                                          Dėl tokio gigantiško projekto rado laiko pasisakyti ir susisiekimo ministras bei naujas LAKD direktorius
                                          „Utenos plente prasideda ilgai laukti realūs darbai: nepaisant daugybės buvusių iššūkių, čia startuoja pirmojo ruožo rekonstrukcija. Gera žinia ir ta, kad į pabaigą eina ruožo nuo Molėtų iki Utenos projektavimo darbai, tad artimiausiu metu šiam ruožus planuojama skelbti rangos darbų konkursą“, pabrėžia Susisiekimo ministras Marius Skuodis.

                                          Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus Mariaus Švaikausko, jau kitų metų vasarą uteniškiai ir miesto svečiai galės įvertinti pirmąjį „amžiaus statybomis“ pramintų rekonstrukcijos darbų etapą bei pasikeitusias eismo sąlygas magistralinio kelio Vilnius–Utena ruože nuo Kupiškio iki J. Basanavičiaus gatvės. Atlikus darbus, pagerės eismo sąlygos visiems eismo dalyviams: vairuotojai važiuos lygesne danga, patogiau ir saugiau pateks į aplinkines teritorijas, saugesnė infrastruktūra bus įrengta pėstiesiems ir dviratininkams.

                                          https://lakd.lt/naujienos/ties-utena...travimo-darbai
                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Kilometro kaina beveik 4 mln. EUR. Ką jie ten ruošiasi daryti?
                                          Rekonstruojamo VilniusUtena kelio ruože (nuo 93,726 iki 95,653 km) yra numatytos dvi eismo juostos, bus paklota nauja asfalto danga, sutvarkytos, rekonstruotos ar naujai įrengtos nuovažos, rekonstruotos sankryžos, įrengti atskiri pėsčiųjų–dviračių takai, šaligatviai, autobusų sustojimo aikštelė su peronu, atlikti kiti eismo saugai užtikrinti reikalingi darbai. Rekonstruojamoje gatvėje ir sankryžose bus įrengtas apšvietimas.
                                          Kupiškio gatvės su J. Basanavičiaus gatve ir Kupiškio g. su Molėtų gatve sankryžos bus rekonstruojamos į žiedines sankryžas. Rekonstruojant sankryžas, numatyta sutvarkyti valstybinės reikšmės kelių Utena–Pakalniai–Alanta, Kaunas–Zarasai–Daugpilis ir Kupiškis–Utena atkarpas.
                                          Įgyvendinant projektą, didelis dėmesys bus skiriamas ir darnaus judumo infrastruktūros sprendimų plėtrai (...)

                                          https://lakd.lt/naujienos/ties-utena...travimo-darbai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X