Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimas
    Failas nėra lengvas - 1.914.671 kB (~2GB)
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1

    A14 priešprojektiniai pasiūlymai (2022.05) su alternatyvomis




    Detalus aprašymas






    Šiek tiek apie "novatoriškas" sankryžas.
    Gerai kad bent nesugalvojo pristatyti naujų šviesoforų




    Eismo saugumo priemonės


    Išliks greičio matuokšliai


    Poilsio aikštelės ir degalinės - šaiem ruože beviek nieko naujo


    Darbų eiliškumas ir ekonomika






    Skaičiuojamos ne tik investicijos bet ir sutaupytas laikas


    Įvardinti terminai - geriausiu atveju 2026 metais (turbūt neskaitant galimų ginčų ir kitų vėlavimų) .
    Šiek tiek nesueina galai su ministro pažadais


    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1
    Pasirenkamas I alternatyvos I etapas. Vis geriau nei nieko


    Bandome prisiminti ministro pažadus visą kelią baigti iki 2025 metų

    https://alkas.lt/2022/03/28/moletuos...a-atnaujinima/

    Comment


      Prieš dedant brėžinius - projektuojamo kelio A14 ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km žemėlapis su pažymėtomis sankryžomis

      Žemėlapio pagrindas iš www. mapy.cz

      Comment


        Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimas
        1.9_priedas_Priesprojektiniai_sprendiniai_2022.zip

        Grafinės dalies bendra informacija


        Turinys (kitų alternatyvų nežiūrėjau)


        Brėžinių sąrašas


        Jungiamieji keliai ruože nuo 21,50 iki 39,20 km po I ir po II etapo
        (paspaudus-didesnis brėžinys)



        Sankryža 22,92 km. Purnuškės, Žalesa


        Sankryža 26,20 km. Bernotai (Europos centras), Radžiuliai



        Sankryža 28.31 km (Meškonys) su keliu RK 5207 Paberžė - Eitminiškės - Nemenčinė
        1. variantas


        2. variantas


        3. variantas. Turbožiedas



        Sankryža 36.76 km (Visalaukė) su keliu RK 2814 Paberžė - Dirmeitai - Dubingiai - Joniškis
        1. variantas


        2. variantas


        3. variantas. Turbožiedas

        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=661902&LID=775732&Allo wPrint=1

        Comment


          Paskelbta apie A14 ruožo nuo Molėtų iki Utenos prieigų projektavimą .

          Vis dėlto keisto, kokie prieglušiai sugalvoja tokias antraštes. Galima suprasti, kad projektuos kiek imanoma blogesnį kelią

          Nors galima taip priprojektuoti, kad naujas projektas būtų dar blogesnis už A17 Panevėži aplinkelį ar A15-KK106 Kinelių (Rudaminos) sankryžą. Tikėkimės, kad antraštė nebus pranašiška.

          15min.lt 2022.10.14
          Blogiausią Lietuvos kelią nuo Molėtų iki Utenos projektuos už 320 tūkst. eurų
          Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė pasirašiusi dvi sutartis su įmone dėl kelio A14 ruožų (nuo 64,3 iki 79,5 km ir nuo 79,5 iki 93,7 km) rekonstrukcijos projektavimo ir darbų priežiūros. Projektai turi būti parengti per 11 mėnesių, po to bus skelbiami rangos konkursai.

          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1945126
          Paskutinis taisė Romas; 2022.10.14, 21:07.

          Comment


            Kažkas vis dėlto išties vyksta kelyje A14 - darbininkai naudodamiesi naujomis pažangiomis "smalos kibirėlio ir piltuvėlio" technologijomis bando paruošti pagrindą užlyginti duobes

            Made in vilnius 2022.11.19
            Užfiksuotas neįprastas vaizdas: kelio duobės tvarkomos su laistytuvu
            Tai yra nuolatinių kelių priežiūros darbų dalis. Jų metu darbuotojai atlieka gruntavimo darbus. Kelio duobės nėra laistomos, kaip galėjo pasirodyti gyventojams, o tik padengiamos specialia bitumine emulsija. „Šiam darbui atlikti „Kelių priežiūros“ darbuotojai naudoja specialiai tam turimą purkštuvo aparatą gruntavimui, kuris tvirtinamas ant darbuotojo nugaros, arba naudojami gudronatoriai. (...)

            Gyventojai užfiksavo darbuotoją su laistytuvu, kuris dirbo su mažomis, smulkiomis ir pavienėmis kelio duobėmis. Tokiems darbams nereikia daug emulsijos, todėl darbuotojams nereikia naudotis stambia įranga – pakanka ir laistytuvo. Po emulsijos paskleidimo laukia paskutinis tvarkymo etapas – vėliau išdaužos yra užpildamos karštu asfaltu.


            https://www.lrytas.lt/auto/technika/...ytuvu-25225851

            Comment


              LRT.lt 2022.11.27
              Nuo kelio Vilnius–Utena iki šimtų naujų matuoklių pažeidėjams fiksuoti: Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
              Blogiausiu šalies keliu tituluojama jungtis Vilnius–Utena jau kitąmet sulauks kiek didesnio dėmesio.

              Kaip LRT.lt informavo LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, dar š. m. spalį įsigaliojo sutartys dėl minėto magistralinio kelio dviejų ruožų (nuo 64,332 iki 79,510 km ir nuo 79,510 iki 93,726 km) kapitalinio remonto techninių darbo projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros. Projektai turi būti parengti ir pateikti per 11 mėn. nuo sutarčių įsigaliojimo dienos.
              Be to, šiuo metu paskelbti ir du viešieji pirkimai dėl Utenos plento ruožų iki Molėtų (nuo 21,5 iki 39,207 km ir nuo 39,207 iki 64,332 km) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros.

              „Planuojama, kad rangos darbai šiame magistraliniame kelyje nuo Molėtų iki Utenos (įskaitant ir Utenos mieste) galėtų būti baigti 2024 m., o ruožas iki Molėtų būtų sutvarkytas iki 2025 m.“, – teigė LAKD atstovas.

              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus

              Comment


                Gal kas nors geriau nusimano apie realius darbų terminus.
                Ruožas Molėtai - Utena (apie 34 km):
                2022 m. spalį pradėta projektuoti, tikimasi baigti per 11 mėnesių (2023 m. rugsėjį).
                Tam, kad ruožas būtų baigtas iki žadėtos 2024 m. pabaigos,, rangovai turi tiesti visus 34 km per 15 mėnesių (iš jų išsimeta apie 3 mėnesius žiemą).

                Negi dabartinėje Lietuvoje tokie tempai yra realūs?

                Comment


                  Turbūt ne.

                  Comment


                    Iki 2024 metų liko nedaug laukti.
                    Dar anksčiau pasimatys, kokia darbų eiga ir ko verti pažadai sutvarkyti "betonkės" ruožą tarp Molėtų ir Utenos iki 2024 metų.

                    Kol ruože nuo 21,500 iki 64,332 km (tarp KK108 ir Molėtų) dar neįvyko net konkursai dėl dėl techninių darbo projektų, geriau nespėlioti apie darbų baigimą 2025 metais.

                    Comment


                      2026 metais sueis 20 metų nuo tada kai pradėjo kapitaliai remontuoti šį plentą.

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                        Kadand Moletu plentu tenka jau daznai vazineti, norejau paklausti ar nebuvo jokiu kalbu/svarstymu, kad sitoje vietoje, vietoj sviesaforo butu ziedas? https://goo.gl/maps/vrB7peGaoxf96vrd9
                        atsakymas is LAKD:

                        magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ir rajoninio kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas sankryžos (14,16 km) rekonstrukcijos specialusis planas (buv. Nr. 00041200026, dabar. Nr. T00050924), patvirtintas Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2007-09-21 sprendimu Nr. T3-241. Specialieji planai galioja neterminuotai, jų sprendiniai gali būti įgyvendinami laipsniškai (atskirais etapais). Tačiau atkreipiame dėmesį, kad Kelių direkcijos strateginiame plane iki 2035 m. šios sankryžos rekonstravimas nėra suplanuotas

                        Comment


                          Kelių direkcija praneša, kad šiemet šalyje numatyta rekonstruoti dar kelias Utenos plento atkarpas. Direkcijos teigimu, planuojama sutvarkyti dar beveik 30 km kelio Vilnius–Utena (nuo 64,332 iki 79,510 km ir nuo 79,510 iki 93,726 km). Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, sutartys dėl magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena dviejų ruožų kapitalinio remonto techninių darbo projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros įsigaliojo dar praėjusių spalį.Automobilių kelių direkcija atkreipia dėmesį, kad rekonstrukcijos projektai šioms atkarpoms turi būti parengti ir pateikti per 11 mėn. nuo sutarčių įsigaliojimo dienos. Primenama, kad šiuo metu jau vyksta viešųjų pirkimų procedūros dėl kitų Utenos plento ruožų iki Molėtų rekonstravimo techninių darbo projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros. Planuojamos sutvarkyti kelio atkarpos nuo 21,500 iki 39,207 km ir nuo 39,207 iki 64,332 km.
                          https://madeinvilnius.lt/transportas...-iki-2025-uju/
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Kažkaip buvo minčių, kad paliks tą atkarpą, kurioje vietoj betonkės jau dabar yra asfaltas. Pasirodo tvarkys visą

                            Comment


                              Manau, kad ne ką mažesnės problemos šį kelią kankina ir žiemą, tai trumpai pasidalinsiu įspūdžiais. Per pastarąsias kelias savaites teko pravažiuoti tiek visą kelio atkarpą, tiek dalį kelio, tai dalis nuo Vilniaus pusės kaip ir buvo anksčiau yra geresnės būklės (aišku, neskaitant ruožo prie Europos centro, kur vėl šiek tiek mintimis grįžti į Molėtų Utenos ruožą), tačiau nuo Bijutiškio sankryžos ir ypatingai nuo Molėtų viados link Utenos prasideda išbandymai, turbūt bene blogiausia atkarpa yra nuo posūkio į observatoriją iki Mažeikių kaimo, netoli Utenos rajono ribos (didžiausios duobės visame kelyje, kalneliai, dunksėjimas kaip už Tėvynę, kiekvieną kartą pravažiuojant vis pagalvoju, kam reikėtų įteikt medalį už asfalto išliejimą ant betonkės). Kaip suprantu už ruožus savivaldybėse būtent jos ir yra atsakingos? Nes kirtus Molėtų ir Utenos rajonų ribas situacija tikrai kažkiek pasikeičia į geresnę pusę (šiek tiek siurrealu rašyti apie geresnės būklės ruožą, kai bendrai paėmus viskas, kas susiję su betoniniais ruožais yra vienas didelis ekskrementas), be abejo pagrindas to betoninio ruožo būtent ir atitenka Molėtų rajonui, jei gerai suskaičiuoju tai šiek tiek virš 30km. Kas bandysit važiuoti po ilgesnio laiko, situacija yra kažkiek geresnė nei praėjusią žiemą, duobių tikrai yra, bet ne tokios baisios, nuo Utenos pusės būkit atsargūs ties Kuktiškių sankryža (link Suginčių), kiek pamenu, pernai toj pačioj vietoj taip pat buvo labai deformuota danga. Gero kelio, jei vyksit!
                              Paskutinis taisė KAROSA; 2023.01.16, 15:47.

                              Comment


                                Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
                                Manau, kad ne ką mažesnės problemos šį kelią kankina ir žiemą, tai trumpai pasidalinsiu įspūdžiais. Per pastarąsias kelias savaites teko pravažiuoti tiek visą kelio atkarpą, tiek dalį kelio, tai dalis nuo Vilniaus pusės kaip ir buvo anksčiau yra geresnės būklės (aišku, neskaitant ruožo prie Europos centro, kur vėl šiek tiek mintimis grįžti į Molėtų Utenos ruožą), tačiau nuo Bijutiškio sankryžos ir ypatingai nuo Molėtų viados link Utenos prasideda išbandymai, turbūt bene blogiausia atkarpa yra nuo posūkio į observatoriją iki Mažeikių kaimo, netoli Utenos rajono ribos (didžiausios duobės visame kelyje, kalneliai, dunksėjimas kaip už Tėvynę, kiekvieną kartą pravažiuojant vis pagalvoju, kam reikėtų įteikt medalį už asfalto išliejimą ant betonkės). Kaip suprantu už ruožus savivaldybėse būtent jos ir yra atsakingos? Nes kirtus Molėtų ir Utenos rajonų ribas situacija tikrai kažkiek pasikeičia į geresnę pusę (šiek tiek siurrealu rašyti apie geresnės būklės ruožą, kai bendrai paėmus viskas, kas susiję su betoniniais ruožais yra vienas didelis ekskrementas), be abejo pagrindas to betoninio ruožo būtent ir atitenka Molėtų rajonui, jei gerai suskaičiuoju tai šiek tiek virš 30km. Kas bandysit važiuoti po ilgesnio laiko, situacija yra kažkiek geresnė nei praėjusią žiemą, duobių tikrai yra, bet ne tokios baisios, nuo Utenos pusės būkit atsargūs ties Kuktiškių sankryža (link Suginčių), kiek pamenu, pernai toj pačioj vietoj taip pat buvo labai deformuota danga. Gero kelio, jei vyksit!
                                Savivaldybės atsakingos tik už vietinius kelius. Šitas kelias priklauso valstybei ir jo priežiūrą vykdo AB "Kelių priežiūra".

                                Comment


                                  Šiandien jungiamajame kelyje nuo žiedo, esančio Raudondvaryje į senąjį Molėtų kelią link Pašilių atsirado naujas greičio (?) matuoklis, maždaug lygiagrečiai tos vietos kur yra ženklas "Utena 79", ar jau ir jungiamuosiuose keliukuose montuos matuoklius, ar kažką praleidau?

                                  Comment


                                    Pasirašytos dvi sutartys:
                                    - Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 21,50 iki 28,40 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-677167
                                    - Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai-Miežoniai-Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-686049
                                    Abi sutartys su UAB Plentprojektas. Gal kas gali paprasta kalba paaiškinti kiek čia pasistūmėta iki galutinio projekto gimimo?

                                    Comment


                                      Naujasis LAKD vadovas žada, kad baisiausiu tituluojamo Lietuvos kelio nebeliks: „Nebegalime leisti sau tokios gėdos“

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-tokios-gedos
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                        Naujasis LAKD vadovas žada, kad baisiausiu tituluojamo Lietuvos kelio nebeliks: „Nebegalime leisti sau tokios gėdos“

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-tokios-gedos
                                        Blogiau nei praėjęs ūsuotasis bebras negali būti. Iš dosjė atrodo solidžiai.

                                        Comment


                                          Peržiūrėjau skaičius ir mačiau, kad 2016 metais tiltų remonto finansavimas buvo 11,5 mln. eurų, 2017 metais – jau 9,2 mln. eurų, 2018-aisiais – 6,6 mln. eurų. Natūralu, kad, kai visiškai nepalaikai infrastruktūros priežiūros, ji labai stipriai blogėja. Buvo atkreiptas dėmesys į tuos tiltus, todėl 2020 metais jau skirta 28,7 mln. eurų, 2021 metais – beveik 25 mln. eurų
                                          Nenuostabu, kad tuoj važinėsim ratais zigzagais...
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X