Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, ar bent yra kažkokios vizijos šią atkarpą paversti greito eismo gatve kur infrastruktūra būtų dviejų lygių, nes dabar per Vilnių eina greito eismo GV gatvė su dviejų lygių infra, tada dviejų lygių infra nutrūksta ties šios atkarpos pradžia ir vėl prasideda dviejų lygių infra Utenos plente.

    Be to, gyvenamieji rajomai palei šią atkarpą sparčiai plečiasi ir ateityje nematau rodiklių, kad ji sustotų.

    Todėl, man atrodo, vertėtų bent numatyti ateičiai šią atkarpą versti į dviejų lygių. Ką manote?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1244
Size:	108,8 kB
ID:	1895774

    Comment


      Yra tikrai svarbesnių vietų. Pirmiausia A14 ir Via Baltica pilnai.
      VMS tikrai nestatys 2 lygių tuo labiau, yra n+m vietų, kur pinigų reikia labiau.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Na, VMS tikrai to nesiims, nes tai būtų beprasmis pinigų taškymas, kai mieste yra kur kas reikalingesnių projektų.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Na, VMS tikrai to nesiims, nes tai būtų beprasmis pinigų taškymas, kai mieste yra kur kas reikalingesnių projektų.
          O tų reikalingesnių taip pat nesiims, nes gi yra už rekalingesdnius dar reikalingesnių projektų, kurie jokiu būdu nebus vykdomi nes ir jie ne patys dar reikalingiausi. Šiems pastariesiems savivaldybė neturi lėšų, todėl eikit visi miegot.

          Comment


            Užtektų pertvarkyti Riešės-Kalino sankryžą į skirtingų lygių, kuri jau pradeda darytis šiokia tokia gėda po aukštos kokybės Raudondvario-Nemenčinėlės ruožo.
            Riešės ruožas gali ir geresnių laikų palaukt.

            2008 m. ši atkarpa atrodė gana kietai, neblogas ženklinimas ir infrastruktūra pėstiesiems.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Užtektų pertvarkyti Riešės-Kalino sankryžą į skirtingų lygių, kuri jau pradeda darytis šiokia tokia gėda po aukštos kokybės Raudondvario-Nemenčinėlės ruožo.
              Riešės ruožas gali ir geresnių laikų palaukt.
              Gal kažką praleidau, bet ar tikrai toji sankryža labai prasta? Klausiu, nes dažnai važiuoju Molėtų kryptimi ir niekad negalvojau, kad ten būtų bloga situacija.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                Gal kažką praleidau, bet ar tikrai toji sankryža labai prasta? Klausiu, nes dažnai važiuoju Molėtų kryptimi ir niekad negalvojau, kad ten būtų bloga situacija.
                Iš tokių esminių, tai staigiai mažėjantis greitis iš 110 km/h į 70 km/h, sutvarkius sankryžą būtų ilgesnis 90 km/h ruožas prieš 70 km/h šviesoforą.

                Antras dalykas, kuris nepatinka yra nėra atskirų kairiojo posūkio juostų. Jeigu žalia leidžiama iš abejų pusių pagrindiniam keliui, tada tikrai nekažkas.

                Trečias dalykas, berods ar tik ne tas ruožas kaip juodoji dėmė pažymėtas. Įdomu ar išplatinimas link Utenos kažką pakeitė, ar būtent pats šviesoforo ir juostų išdėstymo faktorius lemia juodos dėmės atsiradimą.

                Comment


                  Tai Romas jau 2007 rašė apie dviejų lygių sankryžos specialųjį planą čia (pirmas temos pranešimas), tai nekeistas man nusivylimas. O sankryža buvo pavojinga kadaise be šviesoforų, vėliau įrengė šviesoforus, kai paleidžia a14 abipus vienu metu (su neapsaugotais posūkiais), o dabar beveik garantuota prastova prie raudono, nes kiekviena atskira kryptis turi atskirą fazę su apsaugotais posūkiais, kuri visalaik keičias. Tipiškai saugu ir ne bėda, bet kai visi lekia į kaimus ir atgal, tai pralaidumas smarkiai nesubalansuotas esminėmis kryptimis.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Kaip vienas pagrindinių išvažiavimų iš miesto tai mano nuomone Molėtų plentas turėtų kažkada būti sutvarkytas atsisakant vieno lygio sankryžų bet tikrai ne artimiausioje ateityje.

                    Miestiečiams naudos lyginant su kaštais būtų ženkliai mažiau negu rajono gyventojams, todėl tegu pirmiausia rajonas susitvarko savo atkarpą, o miestui šia kryptimi gerinti infrastruktūrą pirmiausia reiktų pradėti nuo Santariškių gatvės tąsos link esamų ir planuojamų naujųjų gyvenviečių miesto teritorijoje.

                    Comment


                      Baikit svajot apie nenutrūkstamą greitkelį. Ten ruože prie Norfos, tarp Skersinės ir Molėtų g. yra dažni išsukimai iš teritorijų, gyvenamieji pastatai prie pat gatvės, siauri šaligatviai-dvirtakiai be jokio atskyrimo nuo eismo, tik 38 m tarp raudonųjų linijų. Neišpirkinėjant ir negriauntant pastatų greitkelio ten nepastatysi.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Užtektų pertvarkyti Riešės-Kalino sankryžą į skirtingų lygių, kuri jau pradeda darytis šiokia tokia gėda po aukštos kokybės Raudondvario-Nemenčinėlės ruožo.
                        Riešės ruožas gali ir geresnių laikų palaukt.

                        2008 m. ši atkarpa atrodė gana kietai, neblogas ženklinimas ir infrastruktūra pėstiesiems.
                        Tik pridursiu, kad dabar kaip tik vyksta kažkokie kelio darbai Medikiškių g., nuo sankryžos link Kalino. Kelio gairelės abejose kelio pusėse.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Ten įrengs bendrą pėsčiųjų-dviračių taką (pietinėje pusėje). AIšku įrengs gatvės bortus kiekvienam išvažiavime... bei suremontuos ar perdarys tiltą ir dangą

                          Rajoninio kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas ruožo nuo 5,202 iki 5,764 km ir tilto 5,43 km rekonstravimas
                          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-630956
                          Paskutinis taisė Romas; 2021.06.27, 18:57. Priežastis: Pridėtas pirkimo pavadinimas
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Tik pridursiu, kad dabar kaip tik vyksta kažkokie kelio darbai Medikiškių g., nuo sankryžos link Kalino. Kelio gairelės abejose kelio pusėse.
                            Peržiūrėjau projektą, tai nedidelė būtų bėda, jei darys sankryžą su A14 keliu skirtingų lygių, bet tokią kaip šiauriau esančios sankryžos, kurios neišsiplečia į šonus nuo pagrindinio kelio, o jungiamieji keliai yra prigludę prie pagrindinio kelio.

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Rajoninio kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas ruožo nuo 5,202 iki 5,764 km ir tilto 5,43 km rekonstravimas
                              https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-630956
                              Ta kelio atkarpa nuo Kalino - Gulbinų pusės yra labai pavargusi.
                              Kai baigsis jos remontas, tai galės būti alternatyva išvažiuojant iš Vilniaus link Molėtų. Bus galima išvengti kilometrinių penktadienio vakaro kamščių, kurie susidaro ties Riešės šviesoforu.

                              Comment


                                Taip, pritariu dėl infros prioriteto kitose vietose. Turėjau omenyje ne dabar statyti dviaukštę infrą, bet numatyti galimybę jos poreikiui, o tai reiškia, kad reikia numatyti tam vietos vystant aplinkines teritorijas. Turėjau omenyje plotų numatymą / rezervavimą ateičiai.

                                Comment


                                  VZ.LT 2021.09.27
                                  „TEC Infrastructure“ rengs kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcijos alternatyvas
                                  Bendrovė „TEC Infrastructure“ parengs keturias 18 kilometrų magistralinio kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcijos alternatyvas, iš kurių vėliau Kelių direkcija pasirinks vieną. Iš penkių konkurso dalyvių atrinkta „TEC Infrastructure“ už 115.000 Eur per septynis mėnesius turės parengti galimus kelio ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstrukcijos sprendinius. Atsižvelgus į eismo saugą ir organizavimą, intensyvumą ir kaštų bei naudos analizę, Kelių direkcija atrinks geriausią. Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, betoninis kelias Vilnius–Utena turi būti sutvarkytas iki 2025 metų pabaigos.

                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...s-alternatyvas
                                  Paskutinis taisė Romas; 2021.09.28, 12:25. Priežastis: Pridėtas straipsnio pavadinimas
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Ruožo rangos darbus planuojama pradėti 2023 metais.
                                    M. Skuodis šių metų sausį sakė, jog reikėtų iš naujo įvertinti, ar suplanuotas naujas kelias nėra per platus.
                                    Čia turbūt esminė frazė. Žiemą srautas nukrenta, bet vasarą reikia 2+2.

                                    Comment


                                      15min.lt 2021.09.28
                                      Pajudės kelio Vilnius–Utena vieno ruožo rekonstrukcijos reikalai
                                      Lietuvos automobilių kelių direkcija praneša, kad įsigaliojo LAKD sutartis dėl magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimo.

                                      Sutartis, kurios vertė beveik 115 tūkst. eur. su PVM, sudaryta su UAB „TEC Infrastructure“. Paslaugos turi būti suteiktos per 7 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo.
                                      Pagal sudarytą sutartį, paslaugų teikėjas turės atlikti tyrinėjimus, parengti priešprojektinius pirminius pasiūlymus. Tiekėjai turės išnagrinėti ir parengti pirminių priešprojektinių sprendinių 4 alternatyvas (2+1 + jungiamieji keliai (su 3 skirtingais sankryžų tipais); 1+1 + jungiamieji keliai (su 3 skirtingais sankryžų tipais); 2+1 (su 3 skirtingais sankryžų tipais); Mišri 2+2 ir (ar) 2+1 ir (ar) 1+1 (su 3 skirtingais sankryžų tipais).

                                      „Laikomės ambicingo plano, kad „amžiaus statybomis“ virtęs betoninis kelias Vilnius–Utena bus sutvarkytas iki 2025 m. pabaigos. Labai tikiuosi, kad šio strateginio šalies projekto įgyvendinimo tempas nemažės ir priešprojektiniai pasiūlymai bus parengti be vėlavimų, o galbūt ir greičiau. Turime aiškų planą ir numatytus rekonstravimo darbų etapus, kurie užtikrins viso šio magistralinio kelio atnaujinimą“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

                                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ai-221-1572026

                                      Comment


                                        1+1 kelias + jungiamieji keliai? Mišri 2+2 ir (ar) 2+1 ir (ar) 1+1 alternatyva 18km atkarpoje? Neatrodo kaip realios alternatyvos.

                                        Comment


                                          Norisi, aišku, pilno greitkelio, bet faktas, kad šitam ruože ir su 1+1 dabar viskas tvarkoj. Nebent vasaros savaitgaliais, per Vėlines ar Vėlykas būna intensyvus srautas, o stovinčių kamščių išvis nesu matęs. Žemės ūkio technikos šitam kely irgi nesu matęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X