Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Utena -Vilnius kelias valdžios kalbose įtrauktas į prioritetų sąrašą

    Reikalinga visos kelių finansavimo sistemos peržiūra iš esmės, užtikrinant finansavimą bent trejiems metams, ieškant papildomų šaltinių strateginiams projektams: „Via Baltica“, A1, „Utenos kelias“, – ministerijos pranešime spaudai cituojamas M. Skuodis

    https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...i-053-mlrd-eur
    Paskutinis taisė Romas; 2021.02.21, 08:49. Priežastis: Citavimas

    Comment


      Trečiadienį Ingridos Šimonytės Vyriausybė paskelbė savo ketverių metų kadencijos darbo plano projektą.
      Transporto skiltis:
      Įgyvendinti „Via Baltica“ 40 km ruožo Marijampolė–Lietuvos ir Lenkijos siena rekonstrukciją; įgyvendinti kelio Vilnius–Utena 74 km rekonstrukciją. 2024 m. III ketv.
      Atrodo A14 įgauna prioritetą

      Comment


        Pagaliau: ruošiamasi naujam kelio Vilnius–Utena tvarkymo etapui
        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...arkymo-etapui/
        Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) paslaugų teikėjus kviečia dalyvauti rinkos konsultacijoje dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo. Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, iki šių metų balandžio 12 dienos paslaugų teikėjai gali teikti pastabas techninio darbo projekto parengimo techninei specifikacijai. Rinkos konsultacijos metu gauti pasiūlymai ir komentarai bus įvertinti. Po rinkos konsultacijų bus skelbiamas pirkimas minėto ruožo rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo (kartu su alternatyvių sprendinių parinkimu ir parengimu) ir projekto vykdymo priežiūros paslaugai įsigyti. Pirkimą planuojama paskelbti šių metų antrąjį ketvirtį. Planuojama, kad darbai kelyje A14 Vilnius–Utena vyks etapais. Ruožas, kurį numatoma rekonstruoti pirmiausia, yra nuo 21,50 iki 39,20 km. Paskutiniai rekonstravimo darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A14 Vilnius–Utena ruože nuo 16,00 iki 21,50 km buvo vykdomi 2019–2020 m. Kelias buvo rekonstruotas iš dviejų eismo juostų į keturias, įrengtos dviejų lygių sankryžos su krašto keliais, pėsčiųjų viadukai, taip pat įgyvendintos aplinkosaugos ir eismo saugą užtikrinančios priemonės, rekonstruoti inžineriniai tinklai. Magistralė Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

        Comment


          Kelias tapo balandžio 1-osios herojumi.

          Anykšta.lt 2021.04.01
          Blogajam keliui Vilnius–Utena ateina galas?
          Drįstame priminti: Lietuvos automobilių kelių direkcija numatė pradėti rekonstruoti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožus:
          nuo 16,00 iki 21,50 km – 2018 metais;
          nuo 21,50 iki 39,60 km – 2019 metais;
          nuo 52,18 iki 93,65 km – 2020 metais;
          nuo 93,65 iki 95,60 km – 2019 metais.
          Įsivaizduojate, buvo planuojama, kad jau 2020-aisiais keliu bus galima važiuoti patogiai ir saugiai!
          Deja, buvo rekonstruota vos 4 kilometrų atkarpa (nuo 16 km iki 20,90 km). Tolimesni darbai buvo nutęsti net iki 2030 metų.

          (...)
          Ir štai: rekonstrukcijos pradžiai ministerija skiria beveik 50 mln. Eur. Tolesniems etapams – tris kartus daugiau lėšų. Anksčiau kelio projektinių pasiūlymų ir techninio projekto rengimo darbams numatyti 2,8 mln. Eur jau įsisavinti ir projektas skubos tvarka parengtas.
          Toliau – dar geriau: kaip jau žinoma, kelio remontas prasidės nuo Utenos, o ne nuo Vilniaus,. Iš pradžių buvo planuota suremontuoti tik 2 km. Bet ministerija (reikia dėkoti mūsų Seimo nariams) ėmė ir persigalvojo: bus remontuojama iki pat galo, t. y. iki to 20,90 km nuo Vilniaus. Darbai turėtų prasidėti netrukus: kai tik ateis tikrasis pavasaris.

          Ir kokiu gi keliu uteniškiai ir kiti Rytų Aukštaitijos regiono gyventojai važinės pramogauti į Vilnių? Jis bus vienas moderniausių Europoje: 6 eismo juostų, šalčiui, karščiui, lietui ir išdaužoms atsparios dangos, su apsauginiais metaliniais paminkštintais atitvarais, kad avarijos atveju atsitrenkimas į atitvarus būtų maksimaliai saugus. Visas kelias nuo Utenos iki pat Vilniaus bus apšviestas: apšvietimas stiprės vis labiau temstant. Ties Suginčiais, Molėtais, Čiulėnais, Bijutiškiu bus įrengiami viadukai arba širdies formos žiedinės sankryžos. Taip pat bus lėtėjimo bei greitėjimo juostos, o leistinas greitis rekonstruotame kelyje padidės iki 130 km/val.

          Pati svarbiausia žinia ta, kad kelio rekonstrukcija bus baigta iki spalio.
          Realybė šiek tiek kuklesnė
          Planuojama, kad darbai kelyje A14 Vilnius–Utena vyks etapais.
          Ruožas, kurį numatoma rekonstruoti pirmiausia, yra nuo 21,50 iki 39,20 km.
          https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ruo...varkymo-etapui

          Comment


            6 eismo juostų
            Šioje vietoje neperlenkė lazdos? Ar čia turėta galvoje kažkurioje mini-atkarpėlėje prie Vilniaus.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Šioje vietoje neperlenkė lazdos? Ar čia turėta galvoje kažkurioje mini-atkarpėlėje prie Vilniaus.
              Ten balandžio 1-osios straipsnis

              Comment


                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                Ten balandžio 1-osios straipsnis
                Nežinau, bet jau tie balandžio 1 straipsniai darosi eiline pigia atgyvena.

                Comment


                  Jau norėjau klausti kas per naujas nežinomas projektas prie Riešės šviesoforo, bet pasirodo:


                  Išsiblaškęs kranininkas greta Vilniaus nuvertė „palubėje“ kabančius šviesoforus – judri sankryža liko nereguliuojama

                  https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...jama-18888034/

                  Comment


                    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                    Jau norėjau klausti kas per naujas nežinomas projektas prie Riešės šviesoforo, bet pasirodo:


                    Išsiblaškęs kranininkas greta Vilniaus nuvertė „palubėje“ kabančius šviesoforus – judri sankryža liko nereguliuojama

                    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...jama-18888034/
                    Ta proga galėtų perdaryti šviesoforą, kad turėtų atskirus šviesoforus virš juostos, o ne papildomas sekcijas

                    Comment


                      Nesusipratimas tas Riešes šviesoforas tokioje trasoje ir dar dirbantis tokiu absurdišku režimu, kai pagrindiniame kelyje galima važiuoti tik viena kryptimi.
                      Beje, pirmasis šios temos apie kelią A14 pranešimas yra 2007 m. Vilniaus rajono sprendimas, kur Riešėje buvo numatyta įrengti dviejų lygių sankryžą. Brėžiniai internete neišliko, kiek atsimenu, vietos užėmė visai nedaug -šonuose buvo numatyti nedideli žiedukai.

                      Per 14 metų Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) galėjo surasti laiko bei lėšų ne tik įrenginėti greičio matuoklius, o šiek tiek rūpintis ir pagrindiniais keliais.

                      Comment


                        Jau veikia vidutinio greičio matuokliai kelyje A14 tarp 37 km (Visalaukės kryžkelė su keliu RK 2812 Paberžė - Dirmeitai - Dubingai) ir 44 km (Rudokų kryžkelė su RK 2809 Giedraičiai - Dubingiai).
                        Toliau link Utenos yra parengti keli vidutinio greičio radarai, bet jie kol kas uždengti.

                        Ruožas tarp 21 ir 37 km (tarp KK 108 ir RK 2812) kol kas be radarų. Žadėta rekonstruoti šį ruožą anksčiau nei kitus.

                        Comment


                          O gal geriau vietoje viaduko Riešės sankryžoje padaryti tunelį maždaug čia, turint mintyje perspektyvą aplinkkelio ateityje, ar kaip jį pavadinti - apvažiuojamasis kelias, kad nereikėtų grūstis per gyvenvietes etc?
                          (Juodai pažymėtas galimas kelias, nesigilinus į situaciją)

                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	413,3 kB ID:	1876958

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Nesusipratimas tas Riešes šviesoforas tokioje trasoje ir dar dirbantis tokiu absurdišku režimu, kai pagrindiniame kelyje galima važiuoti tik viena kryptimi.
                            Beje, pirmasis šios temos apie kelią A14 pranešimas yra 2007 m. Vilniaus rajono sprendimas, kur Riešėje buvo numatyta įrengti dviejų lygių sankryžą. Brėžiniai internete neišliko, kiek atsimenu, vietos užėmė visai nedaug -šonuose buvo numatyti nedideli žiedukai.

                            Per 14 metų Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) galėjo surasti laiko bei lėšų ne tik įrenginėti greičio matuoklius, o šiek tiek rūpintis ir pagrindiniais keliais.
                            Įdomu, kaip ekonomiškai pateisinti šitą projektą, jeigu už 2,5 km atsiremiama į kitą šviesoforą. Ar sankryžoje kertasi tokie srautai, kad yra reikalinga dviejų lygių sankryža?

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                              Įdomu, kaip ekonomiškai pateisinti šitą projektą, jeigu už 2,5 km atsiremiama į kitą šviesoforą. Ar sankryžoje kertasi tokie srautai, kad yra reikalinga dviejų lygių sankryža?
                              Ką tik sekančią sankryžą padarė dviejų lygių tai matyt pateisinimas yra.

                              Comment


                                Lrytas.lt 2021.04.22
                                Molėtų plente šviesoforinė sankryža bus plečiama
                                Vilniaus miesto savivaldybės Vyriausiojo miesto architekto skyrius pritarė prekybos centro šalia Molėtų plento projektiniams pasiūlymams.
                                Planuojamo objekto adresas – Dangeručio g. 1, Verkių seniūnija.

                                Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog dabartinėje Molėtų plento ir Molėtų gatvės sankirtoje planuojamas sankryžos pratęsimas į kitą pusę, nutiesiant naują Dangeručio gatvę.

                                https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...emas-19110091/

                                Comment


                                  Artimiausiu metu direkcija skelbs pirkimą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo (kartu su alternatyvių priešprojektinių sprendinių parinkimu ir parengimu) ir projekto vykdymo priežiūros paslaugai įsigyti. „Tai bus vykdoma 2021–2022 metais. Po to, bus vykdomi rangos darbai“, – sakė S. Jansonas.
                                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=87349341
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Nuo 2006 vis dar laukiam : ).

                                    Comment


                                      Šiuo metu yra svarstomos keturios šio kelio rekonstravimo alternatyvos, numatančios dviejų arba trijų eismo juostų magistralę su jungiamaisiais keliais ar be jų, taip pat įvairaus kelio pločio variantą, kai skirtingose atkarpose kelias galėtų būti iki keturių eismo juostų. Iki šiol kelyje A14 Vilnius–Utena, kurio bendras ilgis – 95,6 km, rekonstruoti tik pirmieji 21,5 km, o šiais metais darbai nebuvo planuojami. Per artimiausius kelerius metus planuojama rekonstruoti likusius 74,1 km, darbai vyks penkiais etapais. Pirmiausia, 2021–2023 m., planuojama rekonstruoti arčiausiai Utenos esantį kelio ruožą Šilinės miškas–Utena (nuo 93,65 iki 95,60 km). Antruoju, trečiuoju ir ketvirtuoju etapais 2021–2024 m. bus rekonstruojami trys kelio ruožai, kurių bendras ilgis – 42,83 km. Tai apims kelio atkarpą maždaug nuo Nemenčinėlės (21,5 km) iki Paluokesos (64,33 km).
                                      Penktame etape 2022–2025 m. bus rekonstruojamas ruožas Molėtai–Šilinės miškas (nuo 64,33 iki 93,65 km). Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) jau paskelbė viešąjį pirkimą kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km (Nemenčinėlė–Gruodžiai) rekonstravimo techniniam darbo projektui parengti ir projekto priežiūros paslaugoms įsigyti.
                                      https://www.vz.lt/transportas-logist...-baigti-2025-m
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Kol nepradėtas tiesti kelias už 21 kilometro, kažką daryti reikėtų su 14-me kilometre esančia gėda, vardu Riešės šviesoforas.
                                        Jei nepavyksta padaryti prieš 15 metų suplanuotos dviejų lygių Riešės sankryžos, tai gal kažkas pasidomėtų šviesoforų ciklais.

                                        Penktadienį jau gana vėlai 3 km miesto nuo 11 iki 14 km Riešes šviesoforo teko važiuoti gal 20 minučių.
                                        Sekmadienį grįžus į miestą gana anksti, buvo nedidelis kamštukas link miesto prie Vanaginės šviesoforo (ties IKI "Link Molėtų"). Tačiau šviesoforas sureguliuotas nedaekvačiai srautams srautams - per vieną fazę į miestą pravažiuoja o gal 6-7 mašinos.
                                        Gal nebūtų kelininkams "raketų mokslas" suvokti, kad penktadienį vakare yra srautai iš miesto, o sekmadienį į miestą.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Kol nepradėtas tiesti kelias už 21 kilometro, kažką daryti reikėtų su 14-me kilometre esančia gėda, vardu Riešės šviesoforas.
                                          Jei nepavyksta padaryti prieš 15 metų suplanuotos dviejų lygių Riešės sankryžos, tai gal kažkas pasidomėtų šviesoforų ciklais.
                                          Aš išvis nesuprantu kas galėjo suprojektuoti tokį šviesoforą - važiuojant iš Riešės į Vilniaus pusę nėra jokio šviesoforo automobiliams, bet yra pėstiesiems, kurio vairuotojai nemato. Važiuodamas gali nustatyti kas dega pėsčiajam tik pagal tai ar jie laukia, ar eina per perėja. Plius perėja pagreitėjimo juostoje. Nelaimė neįvyko tik todėl, kad ten mažai kas vaikšto. Bet tai tik laiko klausimas.

                                          PS Tikiuosi ją perdarys iš pagrindų statant naują PC prieašais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X