sveiki, noriu pasiteirauti dėl kelio Vilnius - Molėtai. Ar jis planuojama, kad bus keturių eismo juostų iki pat Molėtų? Ačiū.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąsveiki, noriu pasiteirauti dėl kelio Vilnius - Molėtai. Ar jis planuojama, kad bus keturių eismo juostų iki pat Molėtų? Ačiū.
Parašė lukass Rodyti pranešimąTai 2+1 kelias bus tik iki Bijutiškio sankryžos, ne Labanoro, kaip žadėta?
Comment
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąNoriu pasiteirauti dėl kelio Vilnius - Molėtai.
Ar jis planuojama, kad bus keturių eismo juostų iki pat Molėtų? Ačiū.
Tačiau apie 4 juostas iki Utenos ar iki Molėtų nebuvo rimtai kalbama, nebent apie 2+1.
Viena iš paskutinių citatų:
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKelias bus platinamas iki 3 juostų, o ne tik perasfaltuojamas. Darbai A14 vis tiek atsinaujins 2023 m. ties Utena ir už dabartinio rekonstruojamo ruožo. Tiesa gausis 2-3 metai laukimo.
Jau ir anksčiau A14 rekonstrukcijos terminai buvo ne kartą atidėliojami. Visi suprantame, kad tai, kas buvo suplanuota perspektyviniuose planuose pasikeitus finansinei padėčiai galės būti peržiūrėta - viso kelio rekonstrukcijas atidėta porai metų ar kokiam dešimtmečiui.
Comment
-
A14 statyboje yra šiokie tokie pokyčiai
17 km Raudondvario sankryžoje (atsišakojimas į KK167 senąjį Molėtų plentą):
- Eismas paleistas tiesiai per viaduką dešiniąja puse.
- Uždarytas atsišakojimas į KK167 link Paberžės ir Giedraičių.
- Apylanka link Paberžės keliu KK108 Nemenčinė-Maišiagala per Pikeliškes.
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Comment
-
Anonsas
Vaizdai nuo 21 kilometre esančios dviejų lygių sankryžos su KK108
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožų 16,00–16,87 km ir 17,57–20,90 km rekonstravimas bei ruožų 16,87–17,57 km ir 20,90–21,812 km rekonstravimo techninio darbo projektas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=392776
Foto 2020.05
- 10 patinka
Comment
-
Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
Foto 2020.05
Dabartinis nusukimas link Vilniaus
Neaišku, ar po rekonstrukcijos išliks dubliuojantys dabartiniais dešinieii kampų kirtimai iš Pikeliškių į Vilnių ir iš Vilniaus link Nemenčinės
Pirmasis (vakarinis) žiedas
- 1 patinka
Comment
-
Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
Foto 2020.05
Būsimasis nusukimas nuo antrojo (rytinio) žiedo link Molėtų
Antrasis žiedas
Vaizdas į KK108 link Nemenčinės
Žvilgsnis atgal
Būsimasis įsiliejimas į žiedą nuo Vilniaus. Kairėje - dabartine jungtis tarp Vilniaus ir Nemenčinės
Ant viaduko
- 2 patinka
Comment
-
Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
Foto 2020.05
Paskutinė dalis
Pusei minutės išlindo saulė
Link Molėtų
Viadukas apšviestas vakaro saulės
Atkreipiau dėmesį, kad bordiūrai ne iš paprasto pilko betono, bet kaip iš akmens imitacijos
Gal kas nors gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka antras bordiūras
Kitai dienai dar liko kelios didesnės nuotraukos.
- 2 patinka
Comment
-
Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
Didesnės nuotraukos
Foto 2020.05
Pirmasis (vakarinis) žiedas
Būsima jungtis nuo žiedo į Vilniaus pusę
Būsimas įsiliejimas nuo Molėtų pusės
Vaizdas į Molėtų pusę
Nusukimas nuo antrojo (rytinio) žiedo į Molėtų pusę
Būsimas įsiliejimas į rytinį žiedą nuo Vilniaus pusės. Kairėje - A14 dabartinė jungtis su KK108 Nemenčinės kryptimi
Vaizdas nuo statomo viaduko į Vilniaus pusę
- 8 patinka
Comment
-
Standartinis A14 darbų atnaujinimo fotografavimas nuo ex Žaldokynės (Raudondvario) iki mazgo su KK108 Maišiagala--Pikeliškės - Nemenčinė
Foto 2020.05
Labai gerai, kai yra išankstinės informacinės lentelės kad reikia persirikiuoti į vieną juostą. Čia jos stovi likus 400 m ir 100 m iki susiaurėjimo
Deja, tokios informacinės lentelės yra tik šiame susiaurėjime
Sankryža su KK167
Vasarį šioje vietoje buvo nusukimas pro dešinę
Balandį šioje vietoje buvo nusukimas pro kairę
Dabar eismas vyksta tiesiai
Comment
-
Foto 2020.05
A14 nuo 17 iki 21 km - tarp viaduko su KK167 link Paberžės ir viaduko su KK108 Maišiagala-Nemenčinė
Antra juosta važiuoja antraeilininkas
Paskui išaiškėjo, kad kelininkai iš anksto nepažymėjo, į kurią juostą reikės "susiprastinti"
Vienoje vietoje rangovai sugebėjo padaryti tris ženklinimo 'kliurkas":
1) Dviejų juostų kelyje iš anksto nėra pažymėta, kad kelias siaurėja ir į kurią juostą siaurėja;
2) Nors čia apylanka keičia kryptį, tačiau nėra apylankos į KK172 link Paberžė ženklo. Tokio vietovardžio "Paberžė ar "Giedraičiai" išvis nėra. Nėra net "anoniminės" apylankos nuorodosbe vietovardžio.
3) Kažkoks improvizuotas persirikiavimas už žiedo - rodyklę sunku įžiūrėti. Ir kodėl rodyklė link Utenos yra ne "kliūties apvažiavimas", o "suk dešinėn"
- 1 patinka
Comment
-
15min.lt
Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
(...)
Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
(...)
1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200
Comment
-
Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.
- 4 patinka
Comment
Comment