Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nemanau, kad sankryžos bus daromos dviem etapais. Arba paliks nerekonstruotas kol kas, arba darys iškart su viadukais. Žiūrint į brėžinius su prierašu "laikinas sprendimas" niekaip neįsivaizduoju kaip 2+2 apvažiuotų tuos žiedus. Pagal projekto kainą - reikia tikėtis, kad iškart bus ir viadukai.

    Comment


      Iš šios lentelės sprendžiu, kad 1 etapas = 2 etapas. Prieš rangos darbus reikės pabaigti projektavimą:
      1 lentelė. Projekto vykdymo terminai.
      Eil.
      Nr.
      Darbų pavadinimas Terminas
      Sutarties terminas 12 mėn.
      1. Projektavimas (iki ekspertizės) 2 mėn.
      2. Ekspertizės organizavimas (atsakingas Statytojas (Užsakovas) ne ilgesnis kaip 15 d.d.
      3. Projekto taisymas pagal ekspertizės pastabas ir teigiamo akto gavimas su išvada: „projektą galima tvirtinti“ ne ilgesnis kaip 10 d.d.
      4. Projekto tvirtinimas (atsakingas Statytojas (Užsakovas) ne daugiau kaip 5 d.d.
      5. Statybos leidimo gavimas ne ilgesnis nei 20 d.d.
      5. Rangos darbai 6 mėn.
      6. Statybos užbaigimo akto gavimas (atsakingas Rangovas) 2 mėn.

      Comment


        1) Kelias praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
        2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          1) Kelias praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
          2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
          Dėl A2 - šiemet juk nuėmė apribojimus ties vieno lygio sankryžomis (įrengė išmaniuosius ženklus), dar reiktų pažiūrėt avaringumo statistiką, bet kyla abejonių dėl pasiūlymo racionalumo. Žinoma visuomet norime, kad būtų "gražiau", bet visam grožiui pinigų nepakaks

          Comment


            Įdomu kaip dėl A14. Kiek žinau turėtų būti 2+1 tipo kelias iki Utenos. Gal irgi bus galima platesnėse vietose (kur važiavimo kryptimi praplatės iki 2 juostų) 110 km/h važiuot

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Įdomu kaip dėl A14. Kiek žinau turėtų būti 2+1 tipo kelias iki Utenos. Gal irgi bus galima platesnėse vietose (kur važiavimo kryptimi praplatės iki 2 juostų) 110 km/h važiuot
              Rodos greitkelis gali būti ir vienos juostos. Užsienyje teko matyti, kur 2+1 ir 1x atkarpos (net ir kur abiem kryptim tik 1x) yra greitkeliai. Jei ne iki Utenos, tai bent iki Molėtų 110 visai įmanoma..

              Įdomu ar su laiku Riešės-Kalino šviesoforas nebus perdarytas į dviejų lygių sankryžą. Reljefas ten visai tinkamas. Galėtų būti mėlynas ženklas jau nuo Link Molėtų IKI.
              Paskutinis taisė mantasm; 2018.04.12, 17:55.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Kas bus daroma, galima spręsti iš pavadinimo:


                3. Būsimo pėsčiųjų viaduko vieta (18 km)
                Dabar


                Po rekonstrukcijos


                Tik patikslinu, kad šiame brėžinyje yra pėsčiųjų tunelis po keliu tarp autobusų stotelių. Pėsčiųjų viadukas pavaizduotas sankryžoje ties HBH ir taip pat jungia autobusų stoteles.
                Paskutinis taisė Marukas; 2018.04.13, 14:26.

                Comment


                  Ačiū už patikskinimą.

                  Comment


                    Nesuprantu, kam tokius akligatvius palieka? Privažiavimas prie sklypo?

                    Comment


                      Naujas straipsnis Delfyje:
                      "Kelias, kuris rūpėjo „MG Baltic“: reikalai pajudėjo"
                      https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=77918301
                      Paskutinis taisė satrebla; 2018.07.02, 10:51.

                      Comment


                        /\ Prašom nedėti plikų nuorodų.
                        Negi sunku įkelti bent pavadinimą.

                        Comment


                          Kelių priežiūrai bus skiriama 19 milijonų eurų https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78360635
                          „Beveik 6 mln. eurų skiriama valstybinės reikšmės magistralinio kelio Vilnius-Utena ruožams rekonstruoti.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Seku šį konkursą per pirkimų sistemą tai gana juokingai atrodo kaip nusikelinėja konkurso laikas Iš pradžių buvo gegužės 17 d. vokų atplėšimas. Dabar jau po 5 atidėjimų jau liepos 5 d. Tai čia suprask nekompetencija konkurso rengėjų, kad, iškart, buvo pramatyta per trumpa data, ar kažkas, su kuo derintas konkursas nespėja su dokumentais? Realiai 2 mėn . prarasti, o jei kas dar skųs konkurso rezultatus, tada rekonstrukcija visai vėluos. Prarasti darbingas sauso ir šilto periodo laikas.

                            Comment


                              Jei kas nors pateikia klausimus, tai kol atsakys perkančioji organizacija, yra nukeliamas pasiūlymų pateikimo terminas. Tai esant dideliam norui ar nesugebėjimui paruošti pasiūlymą galima ženkliai stabdyti tempiant gumą. Ir tai nebūtinai rengėjų kaltė.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją žlugdo per didelės kainos

                                Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl per didelių kainų nutraukė pirmojo prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcijos konkursą.

                                Tikimasi, kad tai darbus pavėlins keliais mėnesiais, o nauja kelio atkarpa bus nutiesta 2019-ųjų pabaigoje.

                                Direkcija pirmadienį atmetė visų 6-ių potencialių rangovų pasiūlymus ir iš naujo skelbs kelio atkarpos tiesimo rangovo konkursą, o statant jo statinius – dvi dviejų lygių sankryžas ir du viadukus – pirmiausia bus skelbiamas projektavimo, o vėliau – rangos konkursas, kaip siūlė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT), BNS pranešė tarnybos vadovė Diana Vilytė ir laikinasis Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

                                „Vakar (pirmadienį – BNS) Kelių direkcija atplėšė vokus su dalyvių pasiūlymais, dalyvavo 6 tiekėjai, bet visų jų, pasak Kelių direkcijos, buvo per didelės kainos. Kelių direkcija nusprendė konkursą nutraukti ir pasinaudoti mūsų rekomendacija skelbti atskirai projektavimo paslaugų ir rangos darbų konkursus“, – BNS sakė D. Vilytė. BNS kol kas nepavyko susisiekti.

                                Anot D. Vilytės, kelio techninį projektą dar 2010 metais rengė bendrovė „Kelprojektas“, tačiau projektą reikėjo koreguoti, numatant papildomus statinius...
                                ...„Mes dabar atskirsime kelio atkarpą nuo statinių, atskirai skelbsime konkursus (...). Atliksime statinių projektavimo darbus iki galo, pažiūrėsime, kokie sprendiniai ekonomiškai naudingiausi. Tokiu būdu suvaldysime riziką, skelbsime konkursą su jau žinoma mums kaina ir tada tikimės, kad kainos nebus viršytos“, – BNS sakė Kelių direkcijos vadovas.

                                Anot jo, anksčiau planuota pradėti darbus rugsėjo 1-ąją, dabar tikimasi sutartis pasirašyti šių metų pabaigoje ir kitų metų kovą jau pradėti kelio rekonstrukciją. Jei sutartys, kaip ir dabar, bus 10 mėnesių trukmės, darbai, pasak V. Andrejevo, galėtų būti jau 2019 pabaigoje...
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Alfa.lt 2018.08.22
                                  Betoninė užkarda: kelio Vilnius–Utena kokybė trukdo regiono plėtrai
                                  Konkursas bus skelbiamas iš naujo, o darbai nusikels geriausiu atveju į 2019-ųjų pradžią. Ir tai bus tik vienas iš keturių betoninės Molėtų plento dalies rekonstrukcijos etapų. Kelininkams teks sutvarkyti iš viso 58 km.
                                  https://www.alfa.lt/straipsnis/50318...egiono-pletrai
                                  Paskutinis taisė Romas; 2018.08.24, 08:57. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                                  Comment


                                    Tai 2+1 kelias bus tik iki Bijutiškio sankryžos, ne Labanoro, kaip žadėta?

                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė vėkas

                                      Kada bus atliekami darbai tarp 39.6 ir 52.18 km?
                                      Tas ruožas berods seniau normaliai rekonstruotas.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Tikrai ne 2+1

                                        Comment


                                          Taip, tas seniau rekonstruotas ruožas yra 1+1.
                                          Schema turbūt aprėpė tolimą perspektyvą.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X