Imant pavyzdį, toli eiti nereikia, kodėl nepadarius, kaip Baltarusijoje... keliai nemokami automobiliams su LR valstybiniais numeriais ir mokami visiems kitiems. Manau čia yra geriausias sprendimas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Politikai nesutaria dėl kelio Vilnius-Utena remonto būdo
Valdančioji koalicija bandys įveikti nesutarimus, kilusius dėl kelio Vilnius-Utena pasiūlytojo rekonstrukcijos būdo.
Antradienį Seimo plenariniame posėdyje turėjo būti pateiktas Vyriausybės parengtas nutarimo projektas, numatantis galimybę valstybei prisiimti daugiau kaip pusės milijardo litų vertės įsipareigojimus, susijusius su betoninio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu.
Tačiau kai kurie valdančiosios koalicijos partneriai pareiškė pastabų ir abejonių dėl Vyriausybės pasiūlytojo kelio rekonstrukcijos būdo. Todėl nuspręsta kol kas nutarimo projekto Seimui neteikti ir papildomai jį apsvarstyti valdančiųjų partijų lyderius vienijančioje koalicijos politinėje taryboje.
Prie to paties, Kelių direkcijos A14 rekonstrukcijos projekto pristatymas.
Comment
-
Važiuodamas vakar link Utenos pastebėjau, kad šioje vietoje: Nuoroda iškirstas kelių šimtų metrų miško ruožas kaip, kad ruošiant rezervą papildomoms dviem juostom. Bandžiau paieškoti info, bet kažkokios aktualios info apie darbus netolimoje ateityje plečiant šį ruožą į 4 juostų kelią kolkas neradau.
Gal kas turit kokios info kaip reikalai juda dėl 2x2 ruožo darbų nuo 16,00 iki 21,50 km?
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąVažiuodamas vakar link Utenos pastebėjau, kad šioje vietoje: Nuoroda iškirstas (...)
Tų nekonkrečių nuorodų spaudinėjimų reikai atsisakyti ne tik taupant laiką
Deja, tos nuorodos su ČIA, TEN, ŠALTINIS TOKS po kurio laiko dingsta ir pranešimus su tokiomis nuorodomis lieka tik mesti.
Ačiū už supratimą.
Comment
-
Premjeras apgailestauja, kad dėl kilusių abejonių ir diskusijų valdančiojoje koalicijoje teks atidėti itin prastos būklės betoninio kelio Vilnius-Utena rekonstrukciją.
http://vz.lt/article/2014/12/3/beton...-teks-palauktiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už informaciją, bet būtų gerai, jei iš pačio teksto būtų aišku, kas kurioje vietoje vyksta, o esant reikalui - ir įdėtas žemėlapiukas.
Tų nekonkrečių nuorodų spaudinėjimų reikai atsisakyti ne tik taupant laiką
Deja, tos nuorodos su ČIA, TEN, ŠALTINIS TOKS po kurio laiko dingsta ir pranešimus su tokiomis nuorodomis lieka tik mesti.
Ačiū už supratimą.
Tikriausiai šio sklypo išpirkimo procedūra pabaigta, tai matyt todėl ir iškirto jau ruožą reikalingą
Comment
-
Pagerės transporto eismas Vilniaus sankryžose Molėtų kryptimi
Šio pavasario pabaigoje vykusio susitikimo metu SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (SĮSP) ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie LR Susisiekimo ministerijos (LAKD) specialistai aptarė bendradarbiavimo galimybes, dėl transporto srautų valdymo ir koordinavimo Molėtų plente (kelias A14).
Specialistai iškėlė problemą dėl prasto šviesoforinio eismo reguliavimo Molėtų plente. Akcentuotas transporto srautų nesuderinamumas tarp Vilniaus miesto šviesoforinio valdymo sankryžų su Molėtų plente esančiomis sankryžomis. Pastarosios yra už Vilniaus miesto ribų ir priklauso VĮ „Vilniaus regiono keliai“. Kartu buvo nuspręsta atlikti Molėtų plento sankryžų veikimo analizę bei atsižvelgiant į rezultatus, atlikti eismo reguliavimo ir šviesoforinio valdymo pakeitimus. Pokyčiai reikalingi siekiant pagerinti transporto srautų pralaidumą. Tai ypač aktualu vasaros sezono metu, kai automobilių srautas padidėja išvykimo iš miesto kryptimi, o sekmadienio vakarais – grįžtant į miestą.
Šiuo metu SĮ „Susisiekimo paslaugos“ pagal turimus ir iš LAKD gautus transporto srautų statistinius duomenis, atlieka Molėtų plento sankryžų veikimo analizę ir ruošia eismo organizavimo pakeitimų siūlymus, kaip pagerinti šviesoforinį eismo valdymą šiose sankryžose.
Susitikimo metu taip pat susitarta, jog VĮ „Vilniaus regiono keliai“ eksploatuojamas sankryžas būtina sukoordinuoti ir bendrai valdyti kartu su Vilniaus miesto šviesoforais reguliuojamomis sankryžomis, kurių administravimą ir priežiūrą atlieka SĮ „Susisiekimo paslaugos“. Šiuo pagrindu planuojama pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su VĮ „Vilniaus regiono keliai“.
Comment
-
Molėtų plentas virsta "Varšuvos priemiesčiais prieš 10 m". 60-70kmh ir šviesaforas po šviesoforo. Sekmadieniais labai smagu būna kai kažkam reikia pasukti į Skersinės g. ir lieka viena juosta.
Būtų pastatę viaduką Mokslininkų g., kitą - Riešės g. ir tarpe du pėsčiųjų viadukus. Į Visorius galima atvažiuoti per Fizikų gatvę. Dabar 6,6 km - 6 šviesoforai. O toliau perspektyva tokia, kad pastačius viaduką ties Akropoliu-2, estakadą Žalgirio g. ir pėsčiųjų viaduką ties Didlaukio g. iki Gariūnų galima atvažiuoti be šviesoforų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBūtų pastatę viaduką Mokslininkų g., kitą - Riešės g. ir tarpe du pėsčiųjų viadukus. Į Visorius galima atvažiuoti per Fizikų gatvę. Dabar 6,6 km - 6 šviesoforai.Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.15, 14:08.
Comment
-
Na šiandien dienai kas gyvena gyvenvietėje Didieji Gulbinai ratais važinėja. Vienas variantas apsisukti Molėtų g., kitas - Riešės g.
Turint omenyje kiek yra neužstatytos žemės tarp šių sankryžų - ten pristačius namų turbūt reikės papildomų sankryžų.
PS
Fizikų g. plotis panašus į Kairiūkščio g. ties ligonine. Taip kad...
Comment
-
Tai reikėjo iš karto suprojektuoti normalią Fizikų g. Vistiek Kairiūkščio g. yra baigtinė. Ja niekur nenuvažiuosi toliau. Kelios viešosios įstaigos ir daug daugiabučių.
Dabar situacija neturi išeities. Mokslininkų g. būtų galima statyti viaduką, bet jis neturės jokios įtakos nes visa kita dalis lieka su šviesoforais. Panašiai kaip Ukmergės-Ateities viadukas. Ar lengviau važiuoti Ukmergės g.? Ne.
Argumentas "magistralinė gatvė - tranzitiniam eismui" turi veikti prieš argumentą "aš noriu iš kiemo iškart išvažiuoti į normalią gatvę". Čia apie neaiškias Šiaurinės g. [Riešė] jungtis su Molėtų pl., analogiškas Spindulio g., Gaižuvos g.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDabar situacija neturi išeities. Mokslininkų g. būtų galima statyti viaduką, bet jis neturės jokios įtakos nes visa kita dalis lieka su šviesoforais. Panašiai kaip Ukmergės-Ateities viadukas. Ar lengviau važiuoti Ukmergės g.? Ne.
Comment
-
Ciklų prigalvoti niekas netrukdo ir kiemo lygio gatvėms. Pavyzdys - posūkis į Molėtų pl. 11. Atietyje ties Riešės gyv. Šiaurine g., "Auksiniu paukštynu", Spingulio g., Dvariškių g., Skalvos g. įrengus po šviesoforą kelionė atnaujintu Molėtai - Ukmergė - automagistralė - Vilniaus vakarinis aplinkelis nebeatrodys neracionali
PS
Ukmergės g. gėda - 2 pėsčiųjų šviesoforai vietoje nukreipimo į Ateities g. viaduką.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai reikėjo iš karto suprojektuoti normalią Fizikų g.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPS
Ukmergės g. gėda - 2 pėsčiųjų šviesoforai vietoje nukreipimo į Ateities g. viaduką.
Comment
Comment