Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kodėl reikia išradinėti tokius keistus finansavimo modelius? Negi kelininkams pasiskolinti ir išleisti 605 mln. litų (o paskui atsiiminėti dalimis ir grąžinti paskolą su palūkanomis) kainuos pigiau nei Lietuvai? Ar čia tokiu būdu apeidinėja fiskalinės drausmės įstatymą, kas reikštų, kad vėliau tiesiog trūks pinigų kitiems kelių inforastruktūros projektams, nes reikšmingos sumos keliaus į šito projekto išsimokėjimą?

    Comment


      Parašė balietis Rodyti pranešimą
      Kodėl reikia išradinėti tokius keistus finansavimo modelius? Negi kelininkams pasiskolinti ir išleisti 605 mln. litų (o paskui atsiiminėti dalimis ir grąžinti paskolą su palūkanomis) kainuos pigiau nei Lietuvai? Ar čia tokiu būdu apeidinėja fiskalinės drausmės įstatymą, kas reikštų, kad vėliau tiesiog trūks pinigų kitiems kelių inforastruktūros projektams, nes reikšmingos sumos keliaus į šito projekto išsimokėjimą?
      Na, pasaulyje populiarėjant prekių įsigyjimui išsimokėjimu, tai tokie dalykai ir į viešąjį sektorių ateina. Na, manau, kad nėra tai bloga idėja. Čia toks netiesioginis skolinimasis gaunasi iš kreditinių institucijų. Beje, juk kelininkai nesiskolins iškart 605 mln. Lt Pasiskolins didesnę sumą rekonstrukcijos projektui, o paskui kelių milijonų kredito liniją, kuri būtų metams reikalingos priežiūros sumos dydžiui ir pastoviai suktųsi.

      Comment


        Šiandien Vyriausybė posėdyje pritarta viešosios ir privačios partnerystės projektui – kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijai. Įgyvendinus projektą, šiuo keliu bus galima saugiau ir greičiau pasiekti kelionės tikslą, sumažės transporto priemonių eksploatacinės išlaidos, geriau funkcionuos vietos verslas ir pagerės žmonių kelionės į darbą ir iš jo sąlygos.

        http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31333330

        Comment


          29 km

          Delfi.lt 2014.07.10

          Vairuotojus pasitiko keista kliūtis

          Trečiadienį maždaug 17 val. kelyje Vilnius-Utena vairuotojus pasitiko staiga iškilusi kliūtis – pakilo kelyje sukloti betoniniai blokai.

          Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas DELFI sakė, kad šiame kelyje, kuris yra vienintelis toks Lietuvoje, ši bėda iškyla nebe pirmą kartą. Tokio plokščių iškilimo priežastis – didelis karštis.
          „Betoninis kelias yra ypatingas tuo, kad yra morališkai pasenęs. Betoninės plokštės yra standi danga, o asfatbetonis yra nestandi danga. Kai betoninės plokštės plečiasi, jos atsiremia viena į kitą ir kyla į viršų. Kiekvienais metais šios rizikos kyla.
          (...)


          Plokštės iškilo 29-ajame kelio kilometre. Trečiadienį, pasak direkcijos vadovo, išimta viena plokštė, į jos vietą paklotas naudoto asfaltbetonio ir skaldos mišinys. Ketvirtadienį ant šios dangos ketinama dar užkloti asfaltbetonį.

          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65257238

          Comment


            Eismo ratu statybos prie Molėtų. Nuotraukos darytos 2014.07.11.
            Kryptis - link Utenos




            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Delfi.lt 2014.07.10

              Vairuotojus pasitiko keista kliūtis
              Skateboardistams super
              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

              Comment


                ELTA 2014 m. liepos 21 d. 20:45
                „Darbiečiams“ užkliuvo kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos kaina

                Mes neabejojame kelio rekonstrukcijos būtinumu, tačiau mums kyla daug klausimų dėl jos kainos. Pagal mūsų turimą informaciją, iš 605 mln. Lt, numatytų šiam projektui, faktiniai kelio rekonstrukcijos darbai kainuos 277 mln., t. y. net mažiau negu pusė visam projektui numatytos sumos. Už šią sumą bus rekonstruoti 72 km kelio. O tai reiškia, kad vieno kilometro rekonstrukcijos kaina yra 3,85 mln. Lt.
                Mus konsultavę specialistai pažymi, kad tokie darbai turi kainuoti kur kas pigiau. Be to, net 207,8 mln. Lt bus skirta išmokėti paskolų palūkanoms, administravimo išlaidoms ir panašiai, todėl šiandien paprašėme pagrįsti, ar tikrai tiek pinigų būtina išleisti“,

                http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65352608

                Comment


                  Jau renka rinkiminius bonusus?
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    /\ Tema ne apie politiką, bet kaina didoka.

                    Comment


                      Na, o kiek kainuoja kelio priežiūra kasmet? Nes čia šita suma juk su 13 metų priežiūra

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Na, o kiek kainuoja kelio priežiūra kasmet? Nes čia šita suma juk su 13 metų priežiūra
                        Turbūt 10, o ne 13. 3 metai rekonstrukcijai nuo 2016 iki 2019.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          /\ Taip, ko gero tavo tiesa. Grubiai gaunasi po 30 mln. lt per metus. Čia daug?

                          Comment


                            Žiedo įrengimas ties Molėtais. Kryptis - link Utenos. Nuotraukos darytos 2014.08.11




                            Comment


                              2014.08.29
                              Eisme ratu jau paklotas pirmasis asfalto sluoksnis. Kryptis - link Utenos.






                              Bonus nuotrauka - pavyzdingai apipavidalintas žiedas prie Utenos

                              Comment


                                Kratytis kelyje Vilnius-Utena nebereiks, bet tik po 5 metų

                                <...>Susisiekimo ministras pripažino tikintis, kad kelio Vilnius-Utena projekto derinimui užteks 12 mėnesių, nors Palangos aplinkkeliui prireikė dvigubai daugiau.<...>

                                Pagal užsienio valstybių patirtį, VPSP projektai valstybei kainuoja apie 15 proc. mažiau nei finansavimas vien valstybės lėšomis.

                                Kilometras kainuos beveik 4 mln.

                                Kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija bus viena pigiausių, lyginant su kitais šiuo metu LAKD vykdomais statybos ar remonto darbais. Vienas kilometras betoninio kelio rekonstrukcijos turėtų kainuoti 3,91 mln. Lt. Tiksli viso kelio rekonstrukcijos kaina paaiškės įvykus konkursui ir išsirinkus rangovą.

                                S.Skrinsko teigimu, tai bus vienas ilgaamžiškiausių kelių, kadangi turės stiprų pagrindą. Betoninė danga nebus ardoma, ant jos bus paklotas skaldos sluoksnis, o ant jo – asfaltas. Panašiu principu tiesiami ir Vokietijos greitkeliai.

                                Greitu metu projektas turėtų būti tvirtinamas Seime. Jeigu čia procesai neužtruks, kelio rekonstrukcijos pradžia numatyta 2016-iems metams, o pabaiga – 2019 m.

                                LAKD direktorius atskleidė, kad po 5-6 metų kelyje Vilnius-Utena planuojama plėsti dviračių takus bei vietomis įrengti trečią eismo juostą. Tačiau šių kelio elementų įrengimo laiką prognozuoti sunku, kadangi užtrunka žemės išpirkimo procedūros, o prioritetas – dabartinio kelio rekonstrukcija.
                                http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...7-450851?cf=df

                                Comment


                                  Tegu padaro pirmą Lietuvoje mokamą kelią. Ir nieko mokesčių mokėtojų vardu nieko skolintis nereiks - pats verslas investuos. Nesuprantu dar iš viso kodėl Lietuvoje mokami keliai neegzistuoja.
                                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                  Comment


                                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                    Tegu padaro pirmą Lietuvoje mokamą kelią. Ir nieko mokesčių mokėtojų vardu nieko skolintis nereiks - pats verslas investuos. Nesuprantu dar iš viso kodėl Lietuvoje mokami keliai neegzistuoja.
                                    Tam reiktų, kad netoliese būtų bent vienas kelias, kuris galėtų bent iš dalies dubliuoti mokamą maršrutą.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                      Tegu padaro pirmą Lietuvoje mokamą kelią. Ir nieko mokesčių mokėtojų vardu nieko skolintis nereiks - pats verslas investuos. Nesuprantu dar iš viso kodėl Lietuvoje mokami keliai neegzistuoja.
                                      O tie, kurie neišgalės mokėt, į Vilnių turės važiuot pro Ukmergę?

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Tam reiktų, kad netoliese būtų bent vienas kelias, kuris galėtų bent iš dalies dubliuoti mokamą maršrutą.
                                        Yra senasis kelias nuo Raudondvario iki Molėtų.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Parašė KarolisMorkunas Rodyti pranešimą
                                          O tie, kurie neišgalės mokėt, į Vilnių turės važiuot pro Ukmergę?
                                          Ne, visas autostradas reikia padaryti mokamas. O už surinktas lėšas išlaikyti visus kitus kelius.
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X