Kodėl reikia išradinėti tokius keistus finansavimo modelius? Negi kelininkams pasiskolinti ir išleisti 605 mln. litų (o paskui atsiiminėti dalimis ir grąžinti paskolą su palūkanomis) kainuos pigiau nei Lietuvai? Ar čia tokiu būdu apeidinėja fiskalinės drausmės įstatymą, kas reikštų, kad vėliau tiesiog trūks pinigų kitiems kelių inforastruktūros projektams, nes reikšmingos sumos keliaus į šito projekto išsimokėjimą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąKodėl reikia išradinėti tokius keistus finansavimo modelius? Negi kelininkams pasiskolinti ir išleisti 605 mln. litų (o paskui atsiiminėti dalimis ir grąžinti paskolą su palūkanomis) kainuos pigiau nei Lietuvai? Ar čia tokiu būdu apeidinėja fiskalinės drausmės įstatymą, kas reikštų, kad vėliau tiesiog trūks pinigų kitiems kelių inforastruktūros projektams, nes reikšmingos sumos keliaus į šito projekto išsimokėjimą?
Comment
-
Šiandien Vyriausybė posėdyje pritarta viešosios ir privačios partnerystės projektui – kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijai. Įgyvendinus projektą, šiuo keliu bus galima saugiau ir greičiau pasiekti kelionės tikslą, sumažės transporto priemonių eksploatacinės išlaidos, geriau funkcionuos vietos verslas ir pagerės žmonių kelionės į darbą ir iš jo sąlygos.
http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31333330
Comment
-
29 km
Delfi.lt 2014.07.10
Vairuotojus pasitiko keista kliūtis
Trečiadienį maždaug 17 val. kelyje Vilnius-Utena vairuotojus pasitiko staiga iškilusi kliūtis – pakilo kelyje sukloti betoniniai blokai.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas DELFI sakė, kad šiame kelyje, kuris yra vienintelis toks Lietuvoje, ši bėda iškyla nebe pirmą kartą. Tokio plokščių iškilimo priežastis – didelis karštis.
„Betoninis kelias yra ypatingas tuo, kad yra morališkai pasenęs. Betoninės plokštės yra standi danga, o asfatbetonis yra nestandi danga. Kai betoninės plokštės plečiasi, jos atsiremia viena į kitą ir kyla į viršų. Kiekvienais metais šios rizikos kyla.
(...)
Plokštės iškilo 29-ajame kelio kilometre. Trečiadienį, pasak direkcijos vadovo, išimta viena plokštė, į jos vietą paklotas naudoto asfaltbetonio ir skaldos mišinys. Ketvirtadienį ant šios dangos ketinama dar užkloti asfaltbetonį.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65257238
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2014.07.10
Vairuotojus pasitiko keista kliūtisThere is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
ELTA 2014 m. liepos 21 d. 20:45
„Darbiečiams“ užkliuvo kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos kaina
Mes neabejojame kelio rekonstrukcijos būtinumu, tačiau mums kyla daug klausimų dėl jos kainos. Pagal mūsų turimą informaciją, iš 605 mln. Lt, numatytų šiam projektui, faktiniai kelio rekonstrukcijos darbai kainuos 277 mln., t. y. net mažiau negu pusė visam projektui numatytos sumos. Už šią sumą bus rekonstruoti 72 km kelio. O tai reiškia, kad vieno kilometro rekonstrukcijos kaina yra 3,85 mln. Lt.
Mus konsultavę specialistai pažymi, kad tokie darbai turi kainuoti kur kas pigiau. Be to, net 207,8 mln. Lt bus skirta išmokėti paskolų palūkanoms, administravimo išlaidoms ir panašiai, todėl šiandien paprašėme pagrįsti, ar tikrai tiek pinigų būtina išleisti“,
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65352608
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, o kiek kainuoja kelio priežiūra kasmet? Nes čia šita suma juk su 13 metų priežiūraNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kratytis kelyje Vilnius-Utena nebereiks, bet tik po 5 metų
<...>Susisiekimo ministras pripažino tikintis, kad kelio Vilnius-Utena projekto derinimui užteks 12 mėnesių, nors Palangos aplinkkeliui prireikė dvigubai daugiau.<...>
Pagal užsienio valstybių patirtį, VPSP projektai valstybei kainuoja apie 15 proc. mažiau nei finansavimas vien valstybės lėšomis.
Kilometras kainuos beveik 4 mln.
Kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija bus viena pigiausių, lyginant su kitais šiuo metu LAKD vykdomais statybos ar remonto darbais. Vienas kilometras betoninio kelio rekonstrukcijos turėtų kainuoti 3,91 mln. Lt. Tiksli viso kelio rekonstrukcijos kaina paaiškės įvykus konkursui ir išsirinkus rangovą.
S.Skrinsko teigimu, tai bus vienas ilgaamžiškiausių kelių, kadangi turės stiprų pagrindą. Betoninė danga nebus ardoma, ant jos bus paklotas skaldos sluoksnis, o ant jo – asfaltas. Panašiu principu tiesiami ir Vokietijos greitkeliai.
Greitu metu projektas turėtų būti tvirtinamas Seime. Jeigu čia procesai neužtruks, kelio rekonstrukcijos pradžia numatyta 2016-iems metams, o pabaiga – 2019 m.
LAKD direktorius atskleidė, kad po 5-6 metų kelyje Vilnius-Utena planuojama plėsti dviračių takus bei vietomis įrengti trečią eismo juostą. Tačiau šių kelio elementų įrengimo laiką prognozuoti sunku, kadangi užtrunka žemės išpirkimo procedūros, o prioritetas – dabartinio kelio rekonstrukcija.
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąTegu padaro pirmą Lietuvoje mokamą kelią. Ir nieko mokesčių mokėtojų vardu nieko skolintis nereiks - pats verslas investuos. Nesuprantu dar iš viso kodėl Lietuvoje mokami keliai neegzistuoja.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąTegu padaro pirmą Lietuvoje mokamą kelią. Ir nieko mokesčių mokėtojų vardu nieko skolintis nereiks - pats verslas investuos. Nesuprantu dar iš viso kodėl Lietuvoje mokami keliai neegzistuoja.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTam reiktų, kad netoliese būtų bent vienas kelias, kuris galėtų bent iš dalies dubliuoti mokamą maršrutą.
Comment
-
Parašė KarolisMorkunas Rodyti pranešimąO tie, kurie neišgalės mokėt, į Vilnių turės važiuot pro Ukmergę?There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
Comment