Parašė Xmaster
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąNes debilai projektavo ir/arba salygas projektavimui isdavinejo. Bet cia dar nieko palaukim ziedo ties moletais
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąPanaikint letejimo juostas magistraliniam kelyje protingas sprendimas?
Dėl neįrengtų lėtėjimo juostų:
a) Duoklė pėsčiųjų saugumui. Prieš kiekvieną sankryžą yra įrengti perėjimai pėstiesiems.
b) Nesvarbu, kad tai magistralinis kelias, tačiau tai nėra automagistralė, kurioje tokios juostos yra būtinos. Pasak saugaus eismo specialistų, tokios sankryžos yra saugesnės be lėtėjimo juostų.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąTokios sankryzos nervuoja zmones o susinervine jie daro avarijas uz keliu kilometru neatsakingai lenkdami ta "ozi" kuris ant 20 islenda tokioj sankryzoj
Dėl lėtai važiuojančių. Tai net esant greitėjimo juostai tie lėtai važiuojantys įsilies į bendrą srautą ir jei jie važiuos lėčiau nei leistina, vis tiek juos teks aplenkti. "Išlindę ant 20" lygiai taip pat gali sėkmingai pagreitėti ir niekam nereiks nieko aplenkti.
Comment
-
Iki rekonstrukcijos ten buvo tiek letejimo tiek greitejimo juosta (kad ir hibride su papildoma juosta kuria galima naudotis tik jei yra sukanciu i kaire) todel rasydamas letejimo turejau omenyje jas abi.
Nereikia cia pasakot kokia patirti mes perimam ir koks grazus butu pasaulis jeigu visi butu geri. Beda pas mus su saugumu keliuose ne del kazkokiu liberaliu taisykliu ir apribojimu nebuvimo bet del agresyviu vairuotoju ir i sita psichologini faktoriu reiktu atsizvelgt, o ne kur reikia nereikia kisti nesamoningus greicio ribojimus arba irenginet atseit saugumo infrastruktura
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąNereikia cia pasakot kokia patirti mes perimam ir koks grazus butu pasaulis jeigu visi butu geri. Beda pas mus su saugumu keliuose ne del kazkokiu liberaliu taisykliu ir apribojimu nebuvimo bet del agresyviu vairuotoju ir i sita psichologini faktoriu reiktu atsizvelgt, o ne kur reikia nereikia kisti nesamoningus greicio ribojimus arba irenginet atseit saugumo infrastruktura
a) per jau minėta, anksčiau buvusią, papildomą eismo juostą, buvo galima pavojingai lenkti iš dešinės. Šios juostos nebėra - nebėra ir galimybių pavojingam, neleistinam lenkimui.
b) iškyli saugumo salelė centre neleidžia lenkti sankryžoje. Dar neteko matyti tokio idioto, kad jis įvažiuotu lenkdamas į priešpriešinį eismą tokioje sankryžoje.
c) vizualinės kliūtis (salelės su stulpeliais, atitvarai) verčia vairuotojus mažinti greitį. Čia tas psichologinis faktorius irgi pasireiškia. Kai kelias platus visada kyla noras važiuoti greitai, kai kelias siaurėja - greitis mažinamas.
Pasaulis ne visada yra gražus. Jei sankryža nebūtu buvusi avaringa ir pavojinga, nebūtų ten atsiradęs fotoradaras ir artimiausiu metu jos niekas nerekonstruoti. Natūralu, kad sankryža pasikeitė, nes pasirodo anksčiau buvęs variantas nebuvo saugus.
Comment
-
Parašė Mar Rodyti pranešimąPraktiškai kiekvieną savaitę važiuoju šiuo keliu. Paskutiniu metu, įvairiose kelio atkarpose, vis pamatau šalia kelio su nivelyrais besisukiojančius geodezininkus (kaip suprantu). Ar yra planuojama didesnio masto kelio rekonstrukcija?
Comment
-
26 km. posūkis prie Europos centro
28 km. Kryžkelė su keliu Paberžė - Eitminiškės - Nemenčinė
Apsnigtas kelias Eitiminiškių link
30 km. Degalinėje nebėra policijos automobilio muliažo
32 km. Posūkis į sentikių kaimą Mitrofanovką, kuris oficialiai vadinasi Žemaitėliais
Apsnigtas šoninis keliukas
Šalutiniu keliu priartėja transporto priemonė
37 km. Sankryža su 2804 keliu Paberžė - Dubingiai. Ten mums ir reikia sukti
Kelias į Dubingius uždarytas, bet neaišku, kurioje vietoje
Comment
Comment