Naujas tiltas per Nemuną gali būti atidarytas jau kitų metų rugsėjo 1 dieną
Tiltas pradėtas projektuoti 1985 metais
Antroje susitikimo dalyje miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Sigitas Stumbras papasakojo apie šiaurinio Alytaus apvažiavimo su tiltu per Nemuną projekto peripetijas. Dėl šio objekto buvo sulaužyta ir tebelaužoma daugybė iečių. Tiltas pradėtas projektuoti dar praėjusiame tūkstantmetyje - 1985 metais. Iki 1993-iųjų buvo parengti privažiavimo prie tilto kelių projektai. Prieš penkiolika metų Alytaus bendrovė „Alkesta” ėmėsi privažiuojamojo kelio tiesimo darbų, pastatė šeštą tilto atramą. Teko iškelti dujotiekį ir aukštosios įtampos liniją.
Pasak S.Stumbro, iki 1994 metų atlikta beveik 2 mln. litų vertų darbų. „Alkesta” tiltui statyti įsigytas medžiagas saugo iki šiol.
2004 metais konkursui teikta šiaurinio aplinkkelio su tiltu per Nemuną projektas finansavimo negavo.
Departamento direktoriaus teigimu, Alytui būtinai reikia dar vieno tilto per Nemuną. „Antano Juozapavičiaus tiltu per parą pervažiuoja apie 20 tūkstančių automobilių - dauguma lengvųjų, Kaniūkų tiltu per Nemuną pradunda iki 12 tūkstančių mašinų. Tarp jų daug tranzitinių krovininių”, - kalbėjo Stumbras.
Jo teigimu, miesto savivaldybė jau atliko kai kuriuos darbus, leidžiančius greičiau pradėti statyti naują tiltą ir tiesti privažiavimo kelius. Baigiama rekonstruoti Punsko gatvė, Kalniškės gatvėje paklota nauja asfalto danga. Jeigu miesto taryba sutiks, bus pradėta Santaikos gatvės rekonstrukcija. Tiesa, dar neaišku, kas tvarkys Putinų gatvę.
Suskaičiuota, kad tilto statyba gali kainuoti apie 50 mln. litų. Išklausęs S.Stumbro pranešimą, A.Butkevičius, pasitaręs su šalia sėdinčiu ministerijos sekretoriumi R.Gradausku, pareiškė, kad perspektyviniuose Kelių direkcijos planuose netoli Alytaus statyti tilto per Nemuną nebuvo numatyta. Išgirdęs, koks svarbus ne tik Alytui, bet ir apskritai Lietuvai gali būti naujas tiltas, ministras sakė, jog miesto savivaldybė, apskrities viršininko administracija ir ministerija turi efektyviai dirbti ir lėšų minėtam objektui statyti ieškoti ne tik Lietuvoje, bet ir Europos regioninės plėtros fonduose: „Jeigu visos minėtos institucijos kartu dirbs ir pasieks tikslus, kuriuos esame iškėlę, tai naujasis tiltas per Nemuną tikrai turėtų būti atidarytas kitų metų rugsėjo 1 dieną.
Tokia solidi investicija į kelius žmonėms padėtų spręsti saugaus eismo klausimus, Alytuje būtų švarus oras.”
Po susitikimo kalbinti miesto ir rajono miestelių gatves, kelius tvarkančių įmonių vadovai santūriai vertino ministro optimizmą - per nepilnus dvejus metus pastatyti apie 50 mln. litų kainuojantį tiltą.
Po susitikimo rotušėje A.Butkevičius apžiūrėjo šiaurinio Alytaus apvažiavimo su tiltu per Nemuną vietą, lankėsi VĮ „Alytaus regiono keliai”.
Antroje susitikimo dalyje miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Sigitas Stumbras papasakojo apie šiaurinio Alytaus apvažiavimo su tiltu per Nemuną projekto peripetijas. Dėl šio objekto buvo sulaužyta ir tebelaužoma daugybė iečių. Tiltas pradėtas projektuoti dar praėjusiame tūkstantmetyje - 1985 metais. Iki 1993-iųjų buvo parengti privažiavimo prie tilto kelių projektai. Prieš penkiolika metų Alytaus bendrovė „Alkesta” ėmėsi privažiuojamojo kelio tiesimo darbų, pastatė šeštą tilto atramą. Teko iškelti dujotiekį ir aukštosios įtampos liniją.
Pasak S.Stumbro, iki 1994 metų atlikta beveik 2 mln. litų vertų darbų. „Alkesta” tiltui statyti įsigytas medžiagas saugo iki šiol.
2004 metais konkursui teikta šiaurinio aplinkkelio su tiltu per Nemuną projektas finansavimo negavo.
Departamento direktoriaus teigimu, Alytui būtinai reikia dar vieno tilto per Nemuną. „Antano Juozapavičiaus tiltu per parą pervažiuoja apie 20 tūkstančių automobilių - dauguma lengvųjų, Kaniūkų tiltu per Nemuną pradunda iki 12 tūkstančių mašinų. Tarp jų daug tranzitinių krovininių”, - kalbėjo Stumbras.
Jo teigimu, miesto savivaldybė jau atliko kai kuriuos darbus, leidžiančius greičiau pradėti statyti naują tiltą ir tiesti privažiavimo kelius. Baigiama rekonstruoti Punsko gatvė, Kalniškės gatvėje paklota nauja asfalto danga. Jeigu miesto taryba sutiks, bus pradėta Santaikos gatvės rekonstrukcija. Tiesa, dar neaišku, kas tvarkys Putinų gatvę.
Suskaičiuota, kad tilto statyba gali kainuoti apie 50 mln. litų. Išklausęs S.Stumbro pranešimą, A.Butkevičius, pasitaręs su šalia sėdinčiu ministerijos sekretoriumi R.Gradausku, pareiškė, kad perspektyviniuose Kelių direkcijos planuose netoli Alytaus statyti tilto per Nemuną nebuvo numatyta. Išgirdęs, koks svarbus ne tik Alytui, bet ir apskritai Lietuvai gali būti naujas tiltas, ministras sakė, jog miesto savivaldybė, apskrities viršininko administracija ir ministerija turi efektyviai dirbti ir lėšų minėtam objektui statyti ieškoti ne tik Lietuvoje, bet ir Europos regioninės plėtros fonduose: „Jeigu visos minėtos institucijos kartu dirbs ir pasieks tikslus, kuriuos esame iškėlę, tai naujasis tiltas per Nemuną tikrai turėtų būti atidarytas kitų metų rugsėjo 1 dieną.
Tokia solidi investicija į kelius žmonėms padėtų spręsti saugaus eismo klausimus, Alytuje būtų švarus oras.”
Po susitikimo kalbinti miesto ir rajono miestelių gatves, kelius tvarkančių įmonių vadovai santūriai vertino ministro optimizmą - per nepilnus dvejus metus pastatyti apie 50 mln. litų kainuojantį tiltą.
Po susitikimo rotušėje A.Butkevičius apžiūrėjo šiaurinio Alytaus apvažiavimo su tiltu per Nemuną vietą, lankėsi VĮ „Alytaus regiono keliai”.
Comment