Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Beje, gal apsimokėtų ir kažką tokio padaryti?:
    - nutiesti baltas atkarpas
    - panaikinti arčiau Trakų esantį viaduką (nereikalautų remonto išlaidų), paliekant dešiniuosius posūkius?
    Kažko nakinti nereikia, kad nutiesti kelius viduryje laukų. Pas mus ir taip ydingas kelių tinklas, kai dauguma, net ir rajoninių kelių praeina kažkur per laukus, o gyventojai gyvena šone - pasiekiami tik vietinės reikšmės keliais. Taip kelių tinklas yra perteklinai didelis ir reikalaujantis daug finansų palaikymui. Sankryža turėtų likti ir pravažiavimo ten, kur pažymėta šiaurinė atkarpa reikia, tik ne būtent toje vietoje, viduryje niekur, o turėtų tiesiog būti sutvarkyta Rubežiuje esanti Giraitės g. ir tvarkingai sujungta su ta sankryža prie geležinkelio. Keliai/gatvės turi eiti ne kažkur per aplinkui, o ten kur stovi pastatai.

    Comment


      Logiška, daug kuo pritariu.
      Dėl Giraitės gatvės vietoje mano siūlytos atkarpos - minusas tas, kad tada gyventojai gaus tranzitinį eismą. Iš kitos pusės, gal jis bus nedidelis ir iš tiesų mum kaip šaliai reikėtų stengtis taupyti ir neperspausti su infra ypač tokiose situacijose tad Giraitės atgaivinimas duotų dvigubą naudą: ir sutaupyta infrai su jos remonto kaštais ateityje, bei gyventojai gautų geresnę infrą.

      Dėl viadukų. Tai matomai gausis trys viadukai šioje atkarpoje. Truputi ne per didelė prabanga ir mes neturime kur pinigų dėti infrai ir jos paskui išlaikymui?
      Mano variante vietoje 3 viadukų būtų 1.

      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	163,7 kB ID:	2195603

      Comment


        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1403
Size:	181,2 kB
ID:	2195605

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Logiška, daug kuo pritariu.
          Dėl Giraitės gatvės vietoje mano siūlytos atkarpos - minusas tas, kad tada gyventojai gaus tranzitinį eismą. Iš kitos pusės, gal jis bus nedidelis ir iš tiesų mum kaip šaliai reikėtų stengtis taupyti ir neperspausti su infra ypač tokiose situacijose tad Giraitės atgaivinimas duotų dvigubą naudą: ir sutaupyta infrai su jos remonto kaštais ateityje, bei gyventojai gautų geresnę infrą.

          Dėl viadukų. Tai matomai gausis trys viadukai šioje atkarpoje. Truputi ne per didelė prabanga ir mes neturime kur pinigų dėti infrai ir jos paskui išlaikymui?
          Mano variante vietoje 3 viadukų būtų 1.
          ]
          Nemanau, kad variantas naikinti viaduką prie pat Trakų būtų gerai. Visiškai uždraust kairinius posūkius atvažiuojantiems iš Senųjų trakų ar senojo kelio ne variantas. Gal pigiau prižiūrėt jau esamą infrastruktūrą nei kurt avarines situacijas.

          O dėl geležinkelio viaduko išnaudojimo aplinkeliui reiktų žiūrėt kokia situacija su karjeru. Tiek teisinė, tiek reljefo.

          Comment


            Kairinių posūkių ties Ostruvka nebereikėtų kai būtų geltonos jungtys. Nebent kažką pražiopsojau?
            O viaduko ties Ostruvka iškart gal ir neapsimokėtų griauti - vertėtų palaukti kada remonto pradės reikalauti.

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	183,5 kB ID:	2197516

            Comment


              sklypai

              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1107
Size:	225,8 kB
ID:	2197518

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Kairinių posūkių ties Ostruvka nebereikėtų kai būtų geltonos jungtys. Nebent kažką pražiopsojau?
                O viaduko ties Ostruvka iškart gal ir neapsimokėtų griauti - vertėtų palaukti kada remonto pradės reikalauti.

                Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	183,5 kB ID:	2197516
                Priminsiu, kad važiuojant nuo Trakų link Senųjų Trakų kur yra kelio 214 pradžia šiuo metu vienpusis eismas. Iš to kas užvadinta Ostruvka ir Varnikų važiuojantys link Vilniaus irgi gautų gerą lanką daryt. Kaip minimum būtų labai nepopuliarus sprendimas.

                Įdomu padarius aplinkelį kiek sumažėtų eismas per esamą mazgą. Gerai apgalvota žiedų sistema irgi veiktų.

                Kitas dalykas - ten buvo labai patogus reljefas padaryt esamą viaduką. Perdarant reiktų daryt du žiedus. Ir dar užpilt esamą viaduko vietą. Nieko nepadaromo, bet palyginti paprasto trumpo viaduko priežiūra irgi neturėtų būti labai brangi.

                Comment


                  Kažkas toliau nejuda su Trakų aplinkkeliu, tačiau bent Trakų rajono savivaldybė bando judinti šį įstrigusį projektą

                  Vilniaus kraštas 2025.05.21
                  Trakų savivaldybė spaudžia „Via Lietuva“ dėl įstrigusio Vilnius–Trakai kelio projekto
                  Gegužės 20 d., Trakų rajono savivaldybės meras Andrius Šatevičius susitiko su AB „Via Lietuva“ laikinuoju generaliniu direktoriumi Martynu Gedaminsku ir jo komanda. Susitikimo metu buvo išsamiai aptarti strategiškai svarbūs kelių infrastruktūros projektai, gyvybiškai reikalingi Trakų rajonui ir jo gyventojams.

                  Pagrindinis dėmesys skirtas ilgai laukiamam keturių eismo juostų kelio Vilnius–Trakai ir Trakų aplinkkelio projektui, kurio įgyvendinimą Trakų rajono savivaldybė aktyviai siekia paspartinti jau trejus metus.
                  Šiuo metu inicijuojamas Specialiojo plano parengimo proceso atnaujinimas, o savivaldybė pasiūlė perimti planavimo organizatoriaus funkcijas, tikėdamasi, kad toks žingsnis pagreitins projekto eigą. Pabrėžta, kad magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai rekonstrukcija į keturių juostų kelią yra neatsiejama nuo Trakų aplinkkelio. Savivaldybė savo dalį darbų atliko dar prieš kelerius metus: 2015 m. patvirtino Trakų miesto aplinkkelio specialųjį planą, atliko žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, o 2019 m. visą dokumentaciją perdavė tuometinei LAKD (dabar „Via Lietuva“). Dar 2018 m. buvo pasirašyta sutartis, kuria LAKD įsipareigojo parengti reikiamus dokumentus kelio ruožo rekonstrukcijai.

                  https://vilniauskrastas.lt/pagaliau-...elio-projekto/

                  Comment


                    Kodėl šitiek metų statyba neprasideda yra kažkas tokio...

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Kodėl šitiek metų statyba neprasideda yra kažkas tokio...
                      Atsakymas manau paprastas: šiuo metu tiesiama Via Baltica ir A14 Utena.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        O kadangi planuojama Via Baltica tiesti ir toliau link Latvijos, t.y. gerokai rekonstruoti dabartinius kelius, tai žiūrėsim ir kas toliau. Nebent ateitų sprendimas dėl evakuacinių krypčių vystymo, susiekimo su Lenkija Alytaus/Lazdijų kryptimi gerinimo.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Atsakymas manau paprastas: šiuo metu tiesiama Via Baltica ir A14 Utena.
                          Manot šių pabaigimas teigiamai įtakos Trakų kelio darbus? Duok Dieve.

                          O Via Baltica maždaug ne ties 2030 planuojama baigti? Būtų per ilgai laukti Trakų kelio darbų tuomet. Gal bent po Utenos kelio baigimo būtų nors koks prioritetas persikelti į Trakų kelią? Ar matyti kur nors žinių, kad Trakų kelias yra bent nors koks prioritetas prieš nors kokius kitus kelius?
                          Paskutinis taisė spekas; 2025.07.02, 11:19.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą

                            Manot šių pabaigimas teigiamai įtakos Trakų kelio darbus? Duok Dieve.

                            O Via Baltica maždaug ne ties 2030 planuojama baigti? Būtų per ilgai laukti Trakų kelio darbų tuomet. Gal bent po Utenos kelio baigimo būtų nors koks prioritetas persikelti į Trakų kelią? Ar matyti kur nors žinių, kad Trakų kelias yra bent nors koks prioritetas prieš nors kokius kitus kelius?
                            Po Utenos ateis laikas pietiniam Vilniaus aplinkkeliui (Naujoji Vilnia - Rudamina) remontui. Kelio kokybę ten yra itin prasta, o ir šiaip kelio saugumas visiems kelia abejonės. Be to prie jo yra ir poligonas. Bei galiausiai kiekvienais metais tas kelias surenka daugiausia taškų tvarkymui.

                            Comment


                              Beje, juk kelias tęsiasi per dvi administracijas - Trakų r ir Vilniaus miesto, Tai bent jau VIlnius iš savo pusės galėtų nestabdyti ir spausti prioritetu.

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Beje, juk kelias tęsiasi per dvi administracijas - Trakų r ir Vilniaus miesto, Tai bent jau VIlnius iš savo pusės galėtų nestabdyti ir spausti prioritetu.
                                Jeigu iš Vilniaus pusės kelias priklauso Vilniui, o ne Via Lietuva, tada galima imtis veiksmų, jeigu jis priklauso Via Lietuva, tada viskas jų rankose. Kiek metų jau jie patys negali išplatinti įvažiavimą į A1 ties Gariūnais. Tai iš Via Lietuva nesitikėčiau nieko.

                                Comment


                                  Garliava-Prienai gan apkrautas kelias ir prastesnės būklės nei Vilnius-Trakai...

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Jeigu iš Vilniaus pusės kelias priklauso Vilniui, o ne Via Lietuva, tada galima imtis veiksmų, jeigu jis priklauso Via Lietuva, tada viskas jų rankose. Kiek metų jau jie patys negali išplatinti įvažiavimą į A1 ties Gariūnais. Tai iš Via Lietuva nesitikėčiau nieko.
                                    trakų kelias tikrai nėra prioritetas. o aplinkkelis ypač nereikšmingas... ir abejoju ar šį dešimtmetį kas pradės... bet va abiejų tautų respublikos plentas vilniaus mieste - yra daug svarbiau, bet jį Vilnius lėtai judina, labai lėtai...rodos kitamet prasidės...

                                    Comment


                                      Nesutinku, kad Trakų pietinis aplinkkelis nereikšmingas - ar matėte koks srautas automobilių su sunkiasvoriu eina per Trakus?

                                      Taip, sutinku, kad 4 juostos su dviem lygiais iki maždaug tos vietos kur bus Trakų aplinkkelis yra dar svarbiau.

                                      Comment


                                        Beje, kaip jau esu ne kartą sakęs, kad nėra pinigų yra nonsensas, nes Lietuva gali pasiskolinti kiek žinau itin geromis sąlygomis ir valstybės skola tesudaro tik apie 40% nuo BVP. Taigi, manau turėtų būti nedelsiant pasiskolinta kokie 1-2 mlrd ir su jais nedelsiant statoma esminė šaliai reikalinga kelių infra, kuri ir taip jau seniai turėjo būti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X