Na Romui truputį pagriuvo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa Romui truputį pagriuvo.
Tai galima.paaiškinti tik alkoholio vartojimu per pilnatį
Jei jau išsiblaivei, tai paaiškink, kas ten tau "pagriuvo".
- 3 patinka
Comment
-
Lyg ir turėtų būti akivaizdu, bet jei jau taip gražiai prašai, tai paaiškinsiu. Žmogus parašė "Dėl A16, tai sutinku, kad dramatiškų sprendimų nereikėjo, užteko apylankų, tikiuosi gyvenimai dėl to nesugriuvo". Į tai parašiau, kad "Romui truputį pagriuvo", kas yra akivaizdu paskaičius tamstos paskutines žinutes šioje temoje, pvz.:
Gigantiška rekonstrukcija truko n+k mėnesių nuo 2023 m. kovo ir šio unikalaus inžinerinės minties šedevro rekonstruksija, anot LAKD PiaRščikų bus užbaigta JAU iki 2024 metų pabaigos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabas rytas. Smagu kad norėdamas įgelti ilgai ieškojai, kol atkapstei kelių mėnesių senumo mano žinutes.
Nors turbūt nebuvo nė vieno, kam patiktų pusantrų metų užsitęsęs paprasto objekto remontas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
1. Manau, kad tau labiau skauda jog kai kurie žmonės maišosi ar neskiria kas yra tiltas, o kas yra viadukas, nes jau tikslini juos keliuose postuose.
O nepikta, kad viaduką statė "Tilsta", neturėjo statyti kokia "Viaduksta"?
2. Matau nežinojai jog keitėsi projektas ir vietoje rekonstrukcijos buvo keičiama į naujo statybą.
3. Nesu ekspertas, bet iš kelių pavyzdžių matau, kad pilnai įvertinti viaduko ar tilto būklės negalima ar neturima tam tinkamos technikos, priemonių ir tikroji būklė pamatoma tik nuardžius dalį konstrukcijų.
Bet ne sąmokslo teorijos, banda, šaika ir PR geriau skamba
2. Nors šis punktas yra geras ir vertas diskusijos, šiuo pasakymu būtent tik patvirtinate mano argumentą, kad šioje vietoje vykdomas pravalas ir nekompetencija ir dar nežinia kas, o jūs, man atrodo, užsiimate racionalizacijomis kaip pateisinti visą šitą pravalą.
3. Va čia ir matome vieną iš logikos klaidų apie kurias vis šneku (ir man, vėl sakau, tuomet prikaištaujama, kai žmonės darantys elementarias logines klaidas užuot atkreipę dėmesį į logines klaidas ir kėlę klausimus kodėl galai nesueina, ima švaistytis epitetais, kaltinimais, pila tulžį, iškraipo žodžius ir taip toliau).
,,Bet ne sąmokslo teorijos, banda, šaika ir PR geriau skamba''
- Ačiū kad patvirtinote tai ką sakau : ). Jūs gerai jaučiatės? Jūs bent matote kaip atrodote iš šalies su tokiais vėmalais (mano tolerancija tokiems akių draskymams ir purvo pylimams baigėsi - dabar ir aš pavarysiu ant tų kurie ant manęs varo).
Žinot kas yra tikrieji sąmokslų teoretininkai? - tie kurie aklai tiki valdžios ir medijos naratyvais.Paskutinis taisė spekas; 2024.12.22, 15:07.
Comment
-
,,Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir modernizuotos eismo gatvės
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
https://vilnius.lt/lt/2025/01/15/v-b...ujintu-gatviu/ ''
Tai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?
Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąEksperimentas. Ar tikrai Molėtų - Utenos plento rekonstrukcija – tragiška, o gal „Via Lietuva“ meluoja?
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
Puikus eksperimentas, parodantis, kad kelias [A14] yra tinkamas ir sustoti vietos yra.
Reikia kuo skubiau siaurinti ir kitus panašius kelius, kad būtų saugu ir europietiška važiuoti.
Trakų rajono meras kartu su visų Lietuvos savivaldybių merais dalyvavo susitikime su Ministru Pirmininku Gintautu Palucku.
Susitikimo metu Trakų r. meras A. Šatevičius akcentavo ir dar kartą nacionaliniu lygiu iškėlė svarbų klausimą dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 (Vilnius–Trakai) keturių eismo juostų projekto.
Meras A. Šatevičius pabrėžė, kad keturjuostis kelias tenkintų karinio mobilumo poreikius ir būtų reikšminga tarptautinių tranzitinių pervežimų ir evakuacijos maršrutų dalis dienos X ar Astravo AE avarijos atveju, taip pat jis ne tik spręstų augančio transporto srauto problemą, bet ir sustiprintų nacionalinę bei regioninę infrastruktūrą, užtikrintų saugų susisiekimą, didintų transporto mobilumą. Meras teigė sieksiąs, kad keturių juostų kelio Vilnius–Trakai projektas būtų įtrauktas į Lietuvos Respublikos ypatingos svarbos infrastruktūros objektų sąrašą.
Susitikimo metu iškeltą klausimą Ministras Pirmininkas išgirdo, o meras savo ruožtu pažadėjo projektą laikyti prioritetiniu ir šį klausimą kelti tiek, kiek reikės, nes jis liečia ne tik transporto mobilumą Trakų rajone, bet ir viso Vilniaus regiono saugumą.
https://www.trakai.lt/naujienos/6178...-lietuvai:4968
- 1 patinka
Comment
Comment