pasidomėjau, tai tiltas į Trakus bus atidaromas dar šiemet. pastatytas naujas tiltas 1+1 dydžio.
Dėkui už naujienas. Bet nesuprantu:
- kalbame turbūt apie viaduką, ne tiltą?
- kaip suprast naujas? Nugriovė seną ir vietoje jo naują stato AR šalia senojo naują papildomą stato?
Bus atminimui, kaip eismas vyko kol buvo rekonstruojamas Trakų Vokės viadukas.
Gigantiška rekonstrukcija truko n+k mėnesių nuo 2023 m. kovo ir šio unikalaus inžinerinės minties šedevro rekonstruksija, anot LAKD PiaRščikų bus užbaigta JAU iki 2024 metų pabaigos.
2024 m. balandis
2024 m. gruodis
Telefoninis žemėlapis iš www.mapy.cz
patikslinus, šio tilto konkreti rekonstrukcija (perstatymas) vyko nuo 2024 m. pavasario iki dabar. tai itin trumpas laikas tokias sudėtingam projektui. anksčiau gal projektavimas vyko ar kažkokie procesai.
3. Mane stebina kai kurių forumo narių polinkis ginti valdžios / biurokratinio mechanizmo nekompetenciją, problemų kūrimą lygioje vietoje, darbų vilkinimą, neveiklumą, kenkimą nacionaliniam saugumui, logistikai, verslui, ekonomikai ir dar ką nori pridurk. Jūs valdžios / biurokratijos sektoriuje dirbate, ar jiems PRą vykdote ar kame reikalas? Ar čia yra nenuvaldomas noras bet kokia kaina pritapti prie bandos? Ar kokios priežastys? Nors kam aš čia klausiu - vis tiek greičiausiai nieko nepakeis tokie klausimai...
Dėkui už naujienas. Bet nesuprantu:
- kalbame turbūt apie viaduką, ne tiltą?
- kaip suprast naujas? Nugriovė seną ir vietoje jo naują stato AR šalia senojo naują papildomą stato?
1. Manau, kad tau labiau skauda jog kai kurie žmonės maišosi ar neskiria kas yra tiltas, o kas yra viadukas, nes jau tikslini juos keliuose postuose.
O nepikta, kad viaduką statė "Tilsta", neturėjo statyti kokia "Viaduksta"?
2. Matau nežinojai jog keitėsi projektas ir vietoje rekonstrukcijos buvo keičiama į naujo statybą.
3. Nesu ekspertas, bet iš kelių pavyzdžių matau, kad pilnai įvertinti viaduko ar tilto būklės negalima ar neturima tam tinkamos technikos, priemonių ir tikroji būklė pamatoma tik nuardžius dalį konstrukcijų.
Bet ne sąmokslo teorijos, banda, šaika ir PR geriau skamba
patikslinus, šio tilto konkreti rekonstrukcija (perstatymas) vyko nuo 2024 m. pavasario iki dabar. tai itin trumpas laikas tokias sudėtingam projektui. anksčiau gal projektavimas vyko ar kažkokie procesai.
Projektavimui ir kitiems pasirengiamiems darbams buvo beveik metai, nuo pernai metų kažkur gegužės iki šių metų. Todėl darbai įvyko pakankamai normaliu greičiu. Galėjo dar greičiau, jei būtų seną viaduką nugriovę dar pernai, o ne palikę šių metų pavasariui. Bet tai pora papildomų savaičių, ne daugiau.
Viskas, šiandien dar ryte eismas vyko laikinu apvažiavimu, o dieną jau paleido. Dar kol kas ten apribojimai, nes reikia sutvarkyti prieigas, atstatyti kelio ženklus (kurie paleidus eismą vis dar neatstatyti; vietiniams gal ir neaktualu, užsieniečiams ar retiems svečiams iš kito Lietuvos galo tai problema).
Realiai kas abydna, tai kad greitėjimo juosta liko tokia pat trumpa, jei važiuoji nuo VIlniaus link Druskininkų ir užvažiuoji ant viaduko, kad grįžti atgal link Vilniaus. Ten lyg ir greitis nuo Trakų 90...
Koks greitis bus, neaišku, nes kol kas dar nebaigti tvarkymai. Gali būti, kad padarys 70 km/h. Kas logiška būtų, nes ant viaduko jau pradeda formuotis spūstys.
Projektavimui ir kitiems pasirengiamiems darbams buvo beveik metai, nuo pernai metų kažkur gegužės iki šių metų. Todėl darbai įvyko pakankamai normaliu greičiu. Galėjo dar greičiau, jei būtų seną viaduką nugriovę dar pernai, o ne palikę šių metų pavasariui. Bet tai pora papildomų savaičių, ne daugiau.
Žinoma galėjo, tiek lenkai, tiek vokiečiai tokius viadukus, būtent tomio dydžio nuo uždarymo dienos pilnai pakeičia per savaitę - maksimum dvi, pas mus čia yra raketų mokslas ir ne kitaip. Arba skūpas moka du kartus.
Tai kad nemoka daugiau. Nes greitas keitimas kainuoja kelis kartus brangiau. O ar valdžiai rūpi nepatogumai, išreikšti ir pinigine išraiška dėl spūsčių, važiuojantiems? Ne.
Žinoma galėjo, tiek lenkai, tiek vokiečiai tokius viadukus, būtent tomio dydžio nuo uždarymo dienos pilnai pakeičia per savaitę - maksimum dvi, pas mus čia yra raketų mokslas ir ne kitaip. Arba skūpas moka du kartus.
Viaduko Tošecka gatvėje rekonstrukcija. "Tokiu tempu jie nebaigs per metus"
Kaip gali būti, kad važiuodamas Tošecka gatve visada matau tik du dirbančius vyrus, kurie 15:00 pasiima daiktus ir eina namo. Suprantu, kad pavargo, triukšmas, bet kodėl niekas neateina į antrą pamainą? – stebisi mūsų skaitytojas. – Juk kalbant apie kelią, kuris yra vienas svarbiausių mieste, darbai turėtų būti atliekami su didesniu intensyvumu, kad darbai būtų atlikti per kuo trumpesnį laiką.
Taip, čia truputį kita situacija, viadukas dalinai dirbo, bet tai tik pirma pasitaikiusi nuoroda, kurių Lenkijos internete pilna. Aš tiesiog tingiu gaišti laiką ir daugiau ieškoti, su savo lenkų kalbos žiniomis.
Taip, čia truputį kita situacija, viadukas dalinai dirbo, bet tai tik pirma pasitaikiusi nuoroda, kurių Lenkijos internete pilna. Aš tiesiog tingiu gaišti laiką ir daugiau ieškoti, su savo lenkų kalbos žiniomis.
Situacija panaši ir pavyzdys tamstos labai tinkantis. A16 kelio atveju irgi dėl viaduko uždarymo nebuvo nutrauktas eismas, nes buvo pakankamai nesudėtingai suorganizuotas apvažiavimas.
Čia žmonės pasiima vienetinius pavyzdžius iš kelių, kuriuose didžiulis eismo intensyvumas ir kur nėra galimybių organizuoti apylankų arba bet kokie kelio siaurinimai, ir pan. iššauktų kilometrinio ilgio kasdienines spūstis, bei teigia jog kažkur vat taip visada padaroma. Kai reikia padaryti greitai, tai galima sumokėti ir 3x ar 4x, nes nuostoliai dėl ilgo darbų termino būtų dar didesni. Mūsų atveju niekas nenorėjo mokėti brangiau ir buvo pasirinktas maksimaliai pigus variantas. Todėl girdėti, kad Vokietija čia turėtų būti kaip kokia kelrodė žvaigždė, kai ten trūkstamos autobahn'ų jungtys statomos vos ne dešimtmečiais ir niekaip nepabaigiamos - kiek keistoka
Girdint, kad Vokietijoje su jų ekonomika "griūva"/"byra" viadukai tai po to ne taip norisi dramatizuoti mūsų situacijos, kai ekonomika menkesnė ir šalies dydis ne tas.
Vokietija pavydėtų mums kai kurių objektų statybų tempų, pvz. A5.
Dėl A16, tai sutinku, kad dramatiškų sprendimų nereikėjo, užteko apylankų, tikiuosi gyvenimai dėl to nesugriuvo.
Comment