Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Žiedą irgi būtų gan pigiai padarę. Esamoj sankryžoj juostų daug, ploto yra. Labiau tingėjimas daryt kažką daugiau nei visišką minimumą. Iš pat pradžių berods net ir šviesoforo neplanavo daryt.
    Dabar sunku atsakyti, gal nežymiai pigiau jiems apsimokėjo šviesoforas.
    Įsivaizduoju žiedas tai realiai nauji keliai, o šviesoforas tai tiesiog kelių papildomų stulpų pastatymas ir šaligatvio nuvedimas į perėjas.

    Turbožiedas dar brangesnis sprendimas, o dėl eismo intensyvumo A16 kelyje klausimas ar nebūtų reikėję mąstyti apie turbožiedą, o ne tiesiog paprastą žiedą

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Tai tik spėjimas, dėl manęs gali būti ir žiedas. Nors Trakuose žiedai jau gerokai aptrinti.
      Žiedai dažniausiai yra aptrinami, dėl ne noro numesti greitį, o jį įveikti kuo greičiau kertant kampus.

      Comment


        Nežinau kada prasidėjo viaduko remontas, bet jei toks straipsnis pasirodė 2023 05 tai reiškia, kad darbai anksčiau prasidėjo. Tai reiškia, kad viaduko remontas įstrigęs jau ne mažiau kaip 1,5 metų. Darbai nemačiau, kad judėtų nuo vasaros pradžios - prieš kelias dienas vėl pravažiavau ir nieko naujo. Nusikalstamo lygio apsileidimas. O buvo galima, žinant, kad ruošiama rekonstrukcija į 4 juostas, pirma pastatyti šalia 2 juostų viaduką ir tik paleidus per jį eismą kišti nagus prie senojo.

        Kitas variantas - pirma padaryti ekspertizę kokia viaduko būklė ir pamačius, kad jį vos ne reikia griauti, pastatyti šalia naują viaduką, per jį paleisti eismą, ir tik tada lįsti prie senojo. Bet ne, kur tau - geriau jau (tuoj bus 2 metai) sustabdyti eismą n metų ir nieko matomai nedaryti... Dar būtų galima ir už karinio saugumo sabotavimą juos paskalpuoti.
        Šiaip tokį naują 2 juostų viaduką galima pastatyti per savaitę norint. PVZ: https://www.youtube.com/watch?v=rKqnrvNXEy0

        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	516 Size:	36,1 kB ID:	2157512
        Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	518 Size:	107,8 kB ID:	2157513
        Paskutinis taisė spekas; 2024.10.11, 19:51.

        Comment


          https://www.citynow.org/project/galves-rekonstrukcija#

          Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1446
Size:	103,5 kB
ID:	2157517

          Comment


            Čia rimtai pradės? Ar tik pasvajojimai?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Čia rimtai pradės? Ar tik pasvajojimai?
              Taigi jau pradėjo. Rašo, kad Statybų pradžia 2023-03-31

              Comment


                Jeigu prasidėjo šitas ilgai lauktas projektas, tai kažkaip per daug įtartinai tylu medijose, todėl įtarčiau, kad dar niekas nieko nepradėjo
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Nežinau kada prasidėjo viaduko remontas, bet jei toks straipsnis pasirodė 2023 05 tai reiškia, kad darbai anksčiau prasidėjo. Tai reiškia, kad viaduko remontas įstrigęs jau ne mažiau kaip 1,5 metų. Darbai nemačiau, kad judėtų nuo vasaros pradžios - prieš kelias dienas vėl pravažiavau ir nieko naujo. Nusikalstamo lygio apsileidimas. O buvo galima, žinant, kad ruošiama rekonstrukcija į 4 juostas, pirma pastatyti šalia 2 juostų viaduką ir tik paleidus per jį eismą kišti nagus prie senojo.

                  Kitas variantas - pirma padaryti ekspertizę kokia viaduko būklė ir pamačius, kad jį vos ne reikia griauti, pastatyti šalia naują viaduką, per jį paleisti eismą, ir tik tada lįsti prie senojo. Bet ne, kur tau - geriau jau (tuoj bus 2 metai) sustabdyti eismą n metų ir nieko matomai nedaryti... Dar būtų galima ir už karinio saugumo sabotavimą juos paskalpuoti.
                  Šiaip tokį naują 2 juostų viaduką galima pastatyti per savaitę norint.

                  Attached Files
                  Mano blogas

                  Comment


                    iš tikrųjų, kas nors žinoma ar tas viadukas į Trakus yra remontuojamas, ar jokie darbai nevyksta? Nes pagal eismoinfo tinklalapį, remonto darbai baigsis šiemet , lapkričio 22 d

                    Comment


                      Parašė Premier Rodyti pranešimą
                      iš tikrųjų, kas nors žinoma ar tas viadukas į Trakus yra remontuojamas, ar jokie darbai nevyksta? Nes pagal eismoinfo tinklalapį, remonto darbai baigsis šiemet , lapkričio 22 d
                      Statybininkai kažką krapšto, sunku įvertinti iš tolo, kiek ten liko darbų.

                      Comment


                        Nebus taip ,kad uoj dėl šalčių nebegalime remontuoti ir todėl keliamės sekantiems metams?.. : )

                        Comment


                          Atsakymo turinys skamba lyg tuoj būsimas lavonas gaudantis paskutinius oro gurkšnius...

                          Iki 2035...

                          Trakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
                          Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...

                          Be to, kas nutiko visiems žemių perėmimams? Jei gerai pamenu buvo beveik užbaigta ar net užbaigta paiminėti žemes valstybės reikmėms? Tai negi jie paėmę žemes numarino aplinkkelį? Nebesuprantu kas vyksta.
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė spekas; 2024.11.05, 22:44.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Trakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
                            Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...
                            Strateginėse gairėse įvardinti kiti magistraliniuose keliuose esantys aplinkkeliai:
                            • Karmėlavos
                            • Jonavos (jau statomas, bet gairės rengtos 2022)
                            • Utenos rytinis
                            • Zarasų
                            • Šiaulių
                            • Klaipėdos pietinis
                            • Karčemų (Radviliškio)
                            Nuoroda į strategines gaires, 30 psl.
                            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Atsakymo turinys skamba lyg tuoj būsimas lavonas gaudantis paskutinius oro gurkšnius...

                              Iki 2035...

                              Trakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
                              Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...

                              Be to, kas nutiko visiems žemių perėmimams? Jei gerai pamenu buvo beveik užbaigta ar net užbaigta paiminėti žemes valstybės reikmėms? Tai negi jie paėmę žemes numarino aplinkkelį? Nebesuprantu kas vyksta.
                              O tie 17 km. kurioje vuetoje prasideda ir baigiasi? Čia ta dalis nuo Vaidotų iki Minsko pl.?
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                Fail tas sviesoforas kaip turi but. Man nelabai suprantama kodel negalejo padaryt turbo ziedo tokioj vietoje.
                                Tik tie kas nevažinėja, gali norėti žiedo toj vietoj. Turbo žiedas dar didesnė nesąmonė. Visas srautas yra Trakai Vilnius, kažkiek būna nuo Lentvario, bet tik piko valandomis (bet nėra didelis nes galima važiuot per Grigiškes arba Regitrą į Vilnių) ir dažniausiai kairys posūkis link Vilniaus. Iš tos priešingos kur nuo Durskininkų kelio ateina išvis beveik nebūna jokio eismo. Savaitgaliais visas eismas tik Trakai-Vilnius ir tik pavienis automobilis nuo Lentvario.
                                Kiek tenka važiuoti per tą vietą Trakai-Vilnius, kokius 8 iš 10 pravažiuoju per žalią, tai tas žiedas šiai dienai tik bereikalingas stabdys ir kuro degintojas būtų.

                                Ten niekad nebuvo problemos dėl srautų, o visad buvo problema padaryt kairį posūkį nuo Lentvario link Vilniaus. Vien pasikrapštęs savo random foto archyvuose rasčiau avarijų iš ten, o kiek dar ir be mano žinios yra ten įvykę.

                                Comment


                                  Parašė HDi Rodyti pranešimą
                                  Ten niekad nebuvo problemos dėl srautų, o visad buvo problema padaryt kairį posūkį nuo Lentvario link Vilniaus.
                                  Būtent, todėl ir sakiau, kad šviesoforas labai gerai, ir nereikia ten jokio žiedo.

                                  Comment


                                    Toje Dobrovolės (Lentvariio) sankryžoje, kur pastatyti šviesoforai, kamščiai priklauso nuo oro ir savaitės dienos. Rudenį niekas nevažinėja maudytis į Trakus.
                                    Įdomu, ar jau pradėjo veikti tie du mažyčiai LIDL ir Maximos logistikos centrai, dėl kurių ir buvo atlikti tie "dideli infrastruktūros darbai" (t.y., padarytas šviesoforas).

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Toje Dobrovolės (Lentvariio) sankryžoje, kur pastatyti šviesoforai, kamščiai priklauso nuo oro ir savaitės dienos. Rudenį niekas nevažinėja maudytis į Trakus.
                                      Įdomu, ar jau pradėjo veikti tie du mažyčiai LIDL ir Maximos logistikos centrai, dėl kurių ir buvo atlikti tie "dideli infrastruktūros darbai" (t.y., padarytas šviesoforas).
                                      Logistikos centrai pradėjo veikti, bet kol kas, matyt, ne visu pajėgumiu, nes judėjimas neypatingas.

                                      Beje, reikia pažymėti, kad Fabriko g. Lentvario ribose kapitaliai remontuojama, bet darbai jau link pabaigos.
                                      Kas bus dėl gatvės tolesnės atkarpos, kuri virsta Zigmantiškių, ir yra gana tragiškos būsenos, kur būtent stovi šie terminalai, kol kas neaišku.

                                      Comment


                                        Parašė HDi Rodyti pranešimą
                                        Visas srautas yra Trakai Vilnius, kažkiek būna nuo Lentvario, bet tik piko valandomis (bet nėra didelis nes galima važiuot per Grigiškes arba Regitrą į Vilnių) ir dažniausiai kairys posūkis link Vilniaus. Iš tos priešingos kur nuo Durskininkų kelio ateina išvis beveik nebūna jokio eismo. Savaitgaliais visas eismas tik Trakai-Vilnius ir tik pavienis automobilis nuo Lentvario.
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Logistikos centrai pradėjo veikti, bet kol kas, matyt, ne visu pajėgumiu, nes judėjimas neypatingas.
                                        Beje, reikia pažymėti, kad Fabriko g. Lentvario ribose kapitaliai remontuojama, bet darbai jau link pabaigos.
                                        Ačiū abiem už įžvalgas.

                                        Bus matyti, kokia situacija Lentvario sankryžoje kai:
                                        - pradės pilnu pajėgumu veikti abu logistikos centrai;
                                        - bus baigta rekonstruoti Lentvatio Fabriko gatvė;
                                        - prasidės vasaros sezonas

                                        Trasa Vilnius - Trakai pagal išaugusius srautus seniai turėjo būti bent 2*2 kelias.
                                        Tačiau kol kas 1975 m. pastatytas tobulinamas tik pastatant šviesoforą ar pervardinant gatves.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Toje Dobrovolės (Lentvariio) sankryžoje, kur pastatyti šviesoforai, kamščiai priklauso nuo oro ir savaitės dienos. Rudenį niekas nevažinėja maudytis į Trakus.
                                          Įdomu, ar jau pradėjo veikti tie du mažyčiai LIDL ir Maximos logistikos centrai, dėl kurių ir buvo atlikti tie "dideli infrastruktūros darbai" (t.y., padarytas šviesoforas).
                                          Toje sankryžoje niekad nebuvo ir nebūna kamščių, kad ir koks oras bebūtų ar savaitės diena. Kamštis būna Trakų Vokėj dažniausiai sekmadienį, kai susilieja srautai nuo Trakų ir Druskininkų ir vėliau lieka viena juosta, ir tada kartais kamštis išsitęsia iki tos Dobrovolės/Lentvario sankryžos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X