Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Per ilgus savaitgalius piko metu jau tenka.
    Procentiškai tai sudaro niekingai mažą laiko dalį.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir ramaus eismo gatvės
      https://structum.lt/vilniuje-tesiami...120-km-gatviu/

      ,,Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
      1.
      2. Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcija,
      3.
      4. (...).

      Kyla klausimai punktams:
      2. Pajudės plento Trakai-Vilnius rekonstrukcija ir pagaliau turėsime 4 juostas ir du lygius?
      3. (...)
      O šiaip pažiūrėsime kiek čia eilinės propagandos, o kiek bus realiai daroma.
      Žodis "keleri metai" - labai talpi ir tąsi sąvoka.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Kaip jau sakiau, pavyzdys šūdinas ir nėra ko čia jo teisinti.

        Aišku, kad gebame, tiesiog šis konkretus kelias matyt neįtrauktas į prioritetus.
        Panašu į kognityvinį disonansą. Kelių (kalbu apie esminius projektus, ne apie kokius ''būtų malonu jei būtų'') tinklo nevystymas apie 30 metų jūsų įvardijamas kaip ''aišku, kad gebame'' kai tuo metu realybėje beveik niekas nevyksta apie 30 metų. Apie ką kalbu: Via Baltika tik neseniai pajudėjo (strateginė arterija tiek mums tiek sąjungininkams), Utenos plentas tik dabar pradeda pajudėti, nei A16, nei A6 nejuda (aplinkkeliai, viadukai), Trakų aplinkkelis, Vilniuje Šiaurinė, M Lietuvio, Ozo iki VA, Gariūnų viadukas ir daugybę kitų. Atsivertus aplinkkelių temą matome, kad net iki 2030 nėra planuojama beveik niekas iš išvardintų ir neišvardintų projektų.

        Tad konkrečiai pasakykite kaip hipotetinis gebėjimas atsispindi realiuose veiksmuose realybėje?

        PS.
        Jei vien Rusijos paminėjimas jums išjungia kritinį, loginį mąstymą - pateikiu kitą pavyzdį:

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1403
Size:	37,5 kB
ID:	2121318

        Comment


          Kuo jūsų pavyzdžiai, kad žymiai sudėtingesnius projektus galima pastatyti žymiai greičiau, susiję su tema? Tai kinai tiltus pastato per 3 dienas, ir ką? Tiesiog mes tam neskiriame tiek resursų. Jei skirtume, irgi galėtume pastatyti greičiau.

          Comment


            Apie tai ir kalba, kad pas mus resursai metai iš metų skiriami visokio plauko šūdeliavimui. Projektų paišymui į stalčių, organizacijos pavadinimo su logotipu keitimui ir pan ir t.t.

            Comment


              Ne vien apie tai kalba, nes pavyzdžiai buvo visiškai ne į temą.

              Comment


                Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad balandžio mėn. bus atnaujinti Trakų viaduko kapitalinio remonto darbai. Planuojama, kad kelyje nuo Vilniaus į Trakus esančio viaduko remontas bus baigtas iki šių metų pabaigos.

                https://structum.lt/atnaujinami-trak...emonto-darbai/

                Comment


                  PiaRiniame pranešime yra graži nuotrauka, todėl jį pacituosiu.

                  LAKD / Via Lietuva
                  2024.04.12
                  Trakų viaduko remontas – tęsiasi!


                  Jau šį mėnesį bus atnaujinti kelyje iš Vilniaus į Trakus esančio viaduko remonto darbai, baigti – dar iki šių metų pabaigos.
                  Darbų metu numatyta atlikti:
                  ➡likusių viaduko konstrukcijų (perdangos ir atramų) ardymo darbus
                  ➡laikančiųjų perdangos elementų pakeitimą naujais
                  ➡įrengti naujus deformacinius pjūvius, turėklus ir atitvarus
                  ➡įrengti bei sutvarkyti viaduko prieigas
                  Viaduko būklė prasta, todėl dėl saugių ir patogių vairuotojų kelionių, jį suplanuota atnaujinti kapitaliai

                  https://www.linkedin.com/posts/via-lietuva_trak%C5%B3-viaduko-remontas-t%C4%99siasi-jau-activity-7184409936817242112-2wE3
                  Pranešime rašoma negalint emocinių formų - "Jau šį mėnesį bus atnaujinti darbai" ir "baigti dar iki šių metų pabaigos"
                  Laiko skalė realybėje atrodo maždaug taip:
                  - Viaduko apžiūros aktas paskelbtas 2019.03.21
                  - Trakų Vokės viaduko projektavimo konkursas paskelbtas 2020.11.15, pasiūlymų pateikimo terminas buvo 2021.01.04 d.
                  - Apie viaduko rekonstrukcijos pradžią LAKD paskelbė 2023.03.23 d.
                  - Projektas sustojo 2023 m. gegužę
                  - Naujas pirkimas paskelbtas 2024.02.27; pasiūlymų pateikimo terminas - 2024.03.08

                  Tokiose savigyros pranešimuose paprastai nekalbama apie problemas. bet dėl bendro konteksto jei galėjo parašyti: "Trakų Vokės viaduko istorija trunka tik keletą metų".
                  Paskutinis taisė Romas; 2024.08.04, 22:11. Priežastis: Atkurtas nuotraukos rodymas

                  Comment


                    Nelabai suprantu, ko čia stebėtis dėl tokių Jau ir dar, kai dabar visa komunikacija tokia (įskaitant įprastą žiniasklaidą). Tiesiog laikai tokie.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Nelabai suprantu, ko čia stebėtis dėl tokių Jau ir dar,
                      Čia ne stebėjimasis, o konstatavimas.
                      Nuoširdžiai stebėtis reikės tuomet, kai kada nors pabaigs tą nelaimingą Trakų Vokės viaduką.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Čia ne stebėjimasis, o konstatavimas.
                        Tai aš suprantu, bet kai jau N-tąjį kartą, tiesiog kiek pabosta.

                        Comment


                          Toks jausmas kad yra stengiamasi atkristi išvažiavimo kelius iš Vilniaus. Šitas viadukas, kitas ties Kauno mariomis.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Toks jausmas kad yra stengiamasi atkristi išvažiavimo kelius iš Vilniaus. Šitas viadukas, kitas ties Kauno mariomis.
                            Geriau palaukime kol patys sugrius?

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              Geriau palaukime kol patys sugrius?
                              - Prakiūra šlaitinis namo stogas.
                              - Girtuokliai nulupa stogo dangą, išeina gerti, negrįžta metus. Gyventojai užpilami kritulių.
                              - ,,Kodėl šitaip vykdomi darbai? Kur darbuotojai? Ar turi taip ilgai vykti stogo darbai?''
                              - ,,Tai negi neremontuoti stogo?!''

                              Comment


                                Tipinis bandymas paprastą (ne ilgąjį) savaitgalį išvažiuoti iš miesto į Trakų - Alytaus pusę
                                Foto 2024.04

                                Absurdiškas A4 / A19 transporto mazgas su šviesoforu, kur Galvės* gatvėje dvi juostos susiprastina į vieną, o nuo Gariūnų pusės ateina dar vienas srautas
                                *Šimašinė savivaldybė nieko nepadarė, kad prasidėtų Trakų plento rekonstrukcijai, tik pervardino Galvės gatvę į Abiejų Tautų Respublikos plentą, tartum tos abi respublikos būtų kažką blogo padariusios, kad šią gėdą vadinti jų vardu
                                Dvi juostos Galvės gatvėje pažymėtos važiavimui į Trakus, nors paskui jos susiprastins į vieną
                                Antroje juostoje net paprastą savaitgalį garantuotas pusvalandžio stovėjimas


                                Tik pravažiavus šviesoforą pasirodo ženklas, kad dešinė juosta skirta tik važiavimui į Žarijų gatvę
                                Negi to nebuvo galima parašyti anskčiau


                                Sankryža su Stasylų ir Kazbėjų gatvemis


                                Šį kartą eismas ik itrakų Vokės nelabai intensyvus


                                Trakų Vokė.
                                Šviesoforą link Trakų galima kirsti dviem juostomis, bet dauguma mašinų užsiėmę pirmą juostą.
                                Kadangi priekyje lėtaeigis autobusas, tai ši juosta praktiškai nejuda, nes antra juosta juda be kliūčių


                                Pavyko ištaikyti momentą ir aplenkti autobusą

                                Comment


                                  A16 / A4 Trakų Vokės mazgas

                                  www.mapy.cz

                                  LAKD / Via Lietuva 2024.04.12 d. pasigyrė
                                  Trakų viaduko remontas – tęsiasi! ✅
                                  Jau šį mėnesį bus atnaujinti kelyje iš Vilniaus į Trakus esančio viaduko remonto darbai, baigti – dar iki šių metų pabaigos.
                                  https://www.linkedin.com/posts/via-lietuva_trak%C5%B3-viaduko-remontas-t%C4%99siasi-jau-activity-7184409936817242112-2wE3
                                  Savaitgalį, aišku, niekas nevyksta.

                                  Foto 2024.04
                                  Geltoname forne pripaišyta daug rodyklių, kas reiškia, kad čia yra dar viena kovos už būvį zoną - susiprastinimas iš dveijų juostų
                                  Ne viena mašina atlėkė antra juosta ir užlindo prieš pat nosį


                                  Čia užlindimas vienu metu vyksta iš abiejų pusių
                                  Dar vienas šokimas į srautą vyksta iš EMSI degalinės


                                  Eismas po susiprastinimo vyksta viena juosta


                                  Kokie vis dėlto apdairūs ir nuostabūs mūsų kelininkai - jie iš anksto atskyrė srautus:
                                  - Kairėje juostoje nurodomas eismas link Alytaus ir Druskininkų,
                                  - Dešinėje juostoje - eismas nurodomas link Trakų ir Alytaus ir Druskininkų,


                                  Vis dėlto paskubėjau pagirti kelininkus - už 200 metrų vėl susiprastinimas į vieną juostą


                                  Čia kažkada eisma gal ir vyko dviem srautais, nes nėra jokių geltonų juostų, tik kelio susiaurėjimą rodantys pastatomi laikini ženklai
                                  Gal tai laikinas susiaurinimas darbų zonoje


                                  Taip iš apačios atrodo tas "greitai rekonstruojamas" viadukas


                                  Už šį ženklinimą kelininkus gal reikia pagirti - jei uždėjo ne anonimimį nieko nesakantį geltoną ženklą "APYLANKA", o pastatė geltoną krypties nuoroda su nurodytais konkrečiais miestais


                                  Toliau kelyje A4 dar kertasi kelio A16 srautas iš Trakų link Vilniaus
                                  Sužymėta gana aiškiai - tiesiai - Druskininkai, kairėn - Vilnius.
                                  Tik kažkas ne taip su kelių numeriais


                                  Analogiškas žymėjimas važiuojantiems iš Trakų
                                  Ten kur mašina persirikuoja, matosi apsisukimas važiuojantiems į Vilnių


                                  Po to sukiojimosi ir persiriakiavimų dar kartą tapo aišku, kad savaitgaliais į Alytų geriau važiuoti autostrada A1 ir nusukti Rykantuose ar Antakalnyje
                                  Tačiau neaišku, kodėl Trakų Vokės viaduko rekonstrukcija vyksta nuo 2023 metų kovo ir visą tą laiką srautas iš Trakų nukreipamas į A18 Šiaulių aplinkkelį...
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.04.30, 01:09. Priežastis: Geltonas ženklas

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                    Toliau kelyje A4 dar kertasi kelio A16 srautas iš Trakų link Vilniaus
                                    Sužymėta gana aiškiai - tiesiai - Druskininkai, kairėn - Vilnius.
                                    Tik kažkas ne taip su kelių numeriais
                                    O čia kaip šifruoti pagrindinio ir šalutinio kelio ženklus? Ar dar kažko nematau bendram suvokimui?
                                    Paskutinis taisė digital; 2024.04.29, 15:51. Priežastis: pridėtas trūkstamas uždarantis [/quote]

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Trakų Vokė.
                                      Šviesoforą link Trakų galima kirsti dviem juostomis, bet dauguma mašinų užsiėmę pirmą juostą.
                                      Kadangi priekyje lėtaeigis autobusas, tai ši juosta praktiškai nejuda, nes antra juosta juda be kliūčių


                                      Pavyko ištaikyti momentą ir aplenkti autobusą
                                      Kas yra lėtaeigis autobusas?
                                      Kaltinat autobusą eismo stabdymu, kai pačio nuotraukose matosi, kaip antra juosta turi įsilieti į pirmą. Tai ar ne dėl to pirma juosta lėčiau judėjo?
                                      Manau su savo lenkimo manevro pasigyrimu įrodėte, kad ir pats prisidėjote prie eismo stabdymo pirmyn atgal šokinėdamas tarp juostų

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                        Kaltinat autobusą eismo stabdymu, kai pačio nuotraukose matosi, kaip antra juosta turi įsilieti į pirmą. Tai ar ne dėl to pirma juosta lėčiau judėjo?
                                        Toje atkarpoje kelyje reikia kelis kartus persirikiuoti ir sprendimas užsiimti kurią nors eilę ne visada būna teisingas, nes negalima įvertinti, kas bus priekyje.Šiuo konkrečiu atveju atsirado tarpas antroje juostoje (skaičiuojant su nusukimu - trečioje); antroje cituotoje nuotraukoje matosi, kad ten buvo laisva
                                        O grįžimas į pirmą juostą buvo gana komfortiškas nes prieš autobusą susidarė nemažas tarpas.


                                        Viso to mini reportažo iš trumputės 4,5 km ilgio atkarpo esmė ta, kad matosi:
                                        - konfliktiški taškai: tragiška besikemšanti A4 / A19 sankryža, pavojingi išvažiavimai iš EMSI degalinės (nenufotografuota)
                                        - prastas krypčių ir laikinų žymėjimas - nėra išankstinio įspėjimo apie reikalingą užsiimti eilę (prieš Žarijų gatvę ar prieš Trakų Vokės šviesoforą)
                                        - arba žymėjimas yra nenuoseklus ir klaidinantis (kvietimas užsiimti kairę eilę važiuojant į A4, o paskui už 200 -300 metrų reikia grįžti atgal
                                        - gerai, kai yra geltonos nuorodos su užrašu "Trakai", o ne anoniminė "APYLANKA":
                                        - "vyšnia ant torto" yra dvi nuorodos į A18 Šiaulių aplinkkelį

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          O čia kaip šifruoti pagrindinio ir šalutinio kelio ženklus? Ar dar kažko nematau bendram suvokimui?
                                          Matomas žeklas "Duok kelią" yra tai įvažai.
                                          Paskutinis taisė digital; 2024.04.29, 15:53. Priežastis: pridėta citata

                                          Comment

                                          Working...
                                          X