Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Collapse
X
-
Dėl didelio eismo intensyvumo kelią Vilnius–Trakai nuspręsta platinti dviem juostomis, iki keturių. Be to, šalia jo bus nutiestas ir dviračių takas.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4P4LqEumz
Comment
-
Parašė romm Rodyti pranešimąDėl didelio eismo intensyvumo kelią Vilnius–Trakai nuspręsta platinti dviem juostomis, iki keturių. Be to, šalia jo bus nutiestas ir dviračių takas.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4P4LqEumz
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSmagu. Klausimas tik ką darys su sankryžomis. Šviesoforai? Yra 1, bus 5-6
Beje, bus 70, ar temps iki kokio greitkelio?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSmagu. Klausimas tik ką darys su sankryžomis. Šviesoforai? Yra 1, bus 5-6
Beje, bus 70, ar temps iki kokio greitkelio?
Ar kažką darys su A4 nuo A. Panerių sankryžos su A1 iki Maximos, lieka neaišku. Nors tai labiau aktualu. Būtent ten srautai prilygsta A1 ir sudėtingi susikirtimai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek suprantu, kalba eina apie A16 atkarpą nuo sankryžos su A4 iki sankryžos su senuoju keliu. Ten jokių šviesoforų nėra, ir greitis daugumoj vietų 90 km/h.
Ar kažką darys su A4 nuo A. Panerių sankryžos su A1 iki Maximos, lieka neaišku. Nors tai labiau aktualu. Būtent ten srautai prilygsta A1 ir sudėtingi susikirtimai.
Kelio platinimo galimybės ir artimiausi darbai aptarti Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, Vilniaus miesto savivaldybės ir Trakų rajono savivaldybės vadovų pasitarime.
Dėl kelio platinimo nuspręsta pasirašyti trišalę Kelių direkcijos bei Vilniaus miesto ir Trakų rajono, per kurių teritorijas eina šis kelias, savivaldybių sutartį.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąTai kad straipsniuose parašyta,kad derina tiek su Trakų, tiek su Vilniaus miesto savivaldybe, tai suprantu bus kelias nuo aplinkelio normalus. Gal jau nebekartos Nemenčinės plento nesąmonių.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek suprantu, kalba eina apie A16 atkarpą nuo sankryžos su A4 iki sankryžos su senuoju keliu. Ten jokių šviesoforų nėra, ir greitis daugumoj vietų 90 km/h.
Ar kažką darys su A4 nuo A. Panerių sankryžos su A1 iki Maximos, lieka neaišku. Nors tai labiau aktualu. Būtent ten srautai prilygsta A1 ir sudėtingi susikirtimai.
Vilniaus "gabalą" turbūt paliks Vilniui. Vilnius neturės pinigų (Nemenčinės pl. laukia eilėje ir kiti) ir bus tas pats. 4, po to prieš miestą - viena.
Comment
-
Gerai sakote.
Vilniaus pabaigos taškas:
http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
4 juostos be Vilniaus savivaldybės dalies neturi prasmės.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tam kelyje tikrai reikia 4 juostų? Nes nu kiek aš važiavau, tai apkrautas, bet ne tragiškai.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Maža ką sako. Yra geležinkelis, kuris visiškai neišnaudojamas bent dalies keleivių pervežimui į Vilnių... Ir paraleliai kišami pinigai į automobilių kelią (kurį, aišku, reikia kai kuriuose ruožuose kiek patvarkyti, tačiau tikrai 4 juostų keliais į Trakus nereikalingas. 4 juostų reikia tik nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Lentvarį. Nors gal pakaktų ir 3, 2 į Vilnių, viena Trakų link.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaža ką sako. Yra geležinkelis, kuris visiškai neišnaudojamas bent dalies keleivių pervežimui į Vilnių... Ir paraleliai kišami pinigai į automobilių kelią (kurį, aišku, reikia kai kuriuose ruožuose kiek patvarkyti, tačiau tikrai 4 juostų keliais į Trakus nereikalingas. 4 juostų reikia tik nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Lentvarį. Nors gal pakaktų ir 3, 2 į Vilnių, viena Trakų link.
Pagal dabartinį intensyvumą visas ruožas pilnai nusipelno 4 juostų kelio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaža ką sako. Yra geležinkelis, kuris visiškai neišnaudojamas bent dalies keleivių pervežimui į Vilnių... Ir paraleliai kišami pinigai į automobilių kelią (kurį, aišku, reikia kai kuriuose ruožuose kiek patvarkyti, tačiau tikrai 4 juostų keliais į Trakus nereikalingas. 4 juostų reikia tik nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Lentvarį. Nors gal pakaktų ir 3, 2 į Vilnių, viena Trakų link.
Yra pagrindžianti statistika - intensyvumas tame kelyje didelis.
Kita vertus, būtų įdomi ir analogiškų atkarpų statistika aplink Vilnių, pvz link Nemenčinės. Duomenų neturiu, bet subjektyviai eismas toje pusėje tikrai nėra intensyvesnis.
Geležinkelio argumentas - kreivas. Per prievartą žmonių į jį nesusodinsi, net daugeliui Trakų gyventojų stotis nėra patogioje vietoje. Apie aplinkines nekalbu - atsakė kolega aukščiau. Plius dar yra tranzitas.
Be to, kiek teko domėtis, į Trakų pusę vyksta nemaža migracija, statoma daug nuosavų namų, tad tikimasi gyventojų skaičiaus augimo.
Suma summarum - 2 x 2 iki Trakų atrodo labai logiška investicija, ypač turint minty artimiausių kelių metų dinamiką.
Comment
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąNelabai matau argumentu prieš.
Yra pagrindžianti statistika - intensyvumas tame kelyje didelis.
Kita vertus, būtų įdomi ir analogiškų atkarpų statistika aplink Vilnių, pvz link Nemenčinės. Duomenų neturiu, bet subjektyviai eismas toje pusėje tikrai nėra intensyvesnis.
Geležinkelio argumentas - kreivas. Per prievartą žmonių į jį nesusodinsi, net daugeliui Trakų gyventojų stotis nėra patogioje vietoje. Apie aplinkines nekalbu - atsakė kolega aukščiau. Plius dar yra tranzitas.
Be to, kiek teko domėtis, į Trakų pusę vyksta nemaža migracija, statoma daug nuosavų namų, tad tikimasi gyventojų skaičiaus augimo.
Suma summarum - 2 x 2 iki Trakų atrodo labai logiška investicija, ypač turint minty artimiausių kelių metų dinamiką.
Viskas priklauso nuo to kokios "dinamikos" yra siekiama ir kiek plačiai sprendimo efektyvumas matuojamas.
Taip, siekiant prisitaikyti prie gana chaotiškos priemiesčių plėtros, reikia platinti esamus kelius, tačiau tuo pačiu susitaikyti su galimais neigiamais efektais kuomet infrastruktūros plėtra bus nuolatinė dėl vis išryškėjančių "butelio kaklelių".
Dar vienas kelias tiesiog riboti priemiesčių plėtrą. Viena iš priemonių yra - neplėsti infrastruktūros. Tačiau tokia priemonė yra menkai efektyvi, nes akivaizdu, kad nesant griežtų ir reikšmingų ribojimų plėtra vis vien vyksta sporadiškai, o esama infrastruktūra apkraunama iki savo galimybių ribos - taip mažinant prieinamumą tiek vietiniam, tiek ir tranzitiniam transportui.
Ką nuosekliai siūlo A|1, tai esamos infrastruktūros (viešojo transporto) efektyvus panaudojimas, taip pat ir įvairiomis priemonėmis ribojant individualų transportą.
Ekonomiškai efektyviausia išnaudoti esamą infrastruktūrą, tačiau ekonomiją reikia skaičiuoti ne vieno namų ūkio, o visos bendruomenės mastu.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąViskas priklauso nuo to kokios "dinamikos" yra siekiama ir kiek plačiai sprendimo efektyvumas matuojamas.
Taip, siekiant prisitaikyti prie gana chaotiškos priemiesčių plėtros, reikia platinti esamus kelius, tačiau tuo pačiu susitaikyti su galimais neigiamais efektais kuomet infrastruktūros plėtra bus nuolatinė dėl vis išryškėjančių "butelio kaklelių".
Dar vienas kelias tiesiog riboti priemiesčių plėtrą. Viena iš priemonių yra - neplėsti infrastruktūros. Tačiau tokia priemonė yra menkai efektyvi, nes akivaizdu, kad nesant griežtų ir reikšmingų ribojimų plėtra vis vien vyksta sporadiškai, o esama infrastruktūra apkraunama iki savo galimybių ribos - taip mažinant prieinamumą tiek vietiniam, tiek ir tranzitiniam transportui.
Ką nuosekliai siūlo A|1, tai esamos infrastruktūros (viešojo transporto) efektyvus panaudojimas, taip pat ir įvairiomis priemonėmis ribojant individualų transportą.
Ekonomiškai efektyviausia išnaudoti esamą infrastruktūrą, tačiau ekonomiją reikia skaičiuoti ne vieno namų ūkio, o visos bendruomenės mastu.
Bet nemanau, kad Trakų kryptis yra tinkamas pavyzdys, šioje teritorijoje jau yra kritinė masė gyventojų, tuo labiau rekreacinė zona, tad daug turistų. Dar pridėkim tranzitą ir bet kokios diskusijos, ar reikia 2x2 ir apie automobilių eismo ribojimą man neatrodo rimtos.
Dėl eismo ribojimo. Tokio tipo ribojimai apskritai kvepia nekaip (iš principo).
O ir analizuojant - tokie ribojimai neveikia (tada sukurkim patogią infrastruktūrą, ty reik ne tik geležinkelio, bet ir parkingo bei viešo transporto iki jo. Kai žmonės supras, kad taip patogiau - patys naudosis). Kita vertus, nežinau atvejo tokio gyventojų tankumo šalyje, kad būtų ribojimas tarpmiestinis/priemiestinis eismas!
Comment
-
2016.08.29 ZPVP-20118
Pavadinimas: Žemės paėmimo visuomenės poreikiams (Trakų miesto aplinkkeliui tiesti) projekto parengimas ir įgyvendinimas
Būsena: Rengiamas projektinis sprendinys
Sukūrimo data: 2016.04.07
(Paspaudus - didesnis brėžinys)
https://www.zpdris.lt/zpdris/jsf/zpd...c2aa392df6298e
Comment
Comment