Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagaliau!:

    Planuoja platinti kelią tarp Vilniaus ir Trakų

    Comment


      Dėl didelio eismo intensyvumo kelią Vilnius–Trakai nuspręsta platinti dviem juostomis, iki keturių. Be to, šalia jo bus nutiestas ir dviračių takas.

      Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4P4LqEumz

      Comment


        Parašė romm Rodyti pranešimą
        Dėl didelio eismo intensyvumo kelią Vilnius–Trakai nuspręsta platinti dviem juostomis, iki keturių. Be to, šalia jo bus nutiestas ir dviračių takas.

        Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4P4LqEumz
        Iš straipsnio taip ir lieka neaišku, ar platins tik iki sankryžos su A4 (kas realiausia), ar darys iki Trakų.
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Smagu. Klausimas tik ką darys su sankryžomis. Šviesoforai? Yra 1, bus 5-6
          Beje, bus 70, ar temps iki kokio greitkelio?

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Smagu. Klausimas tik ką darys su sankryžomis. Šviesoforai? Yra 1, bus 5-6
            Beje, bus 70, ar temps iki kokio greitkelio?
            Dar klausimas ką darys su atkarpa nuo A4 iki Pietinio aplinkkelio? Ar irgi platins šitą atkarpą?
            Flickr

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Smagu. Klausimas tik ką darys su sankryžomis. Šviesoforai? Yra 1, bus 5-6
              Beje, bus 70, ar temps iki kokio greitkelio?
              Kiek suprantu, kalba eina apie A16 atkarpą nuo sankryžos su A4 iki sankryžos su senuoju keliu. Ten jokių šviesoforų nėra, ir greitis daugumoj vietų 90 km/h.

              Ar kažką darys su A4 nuo A. Panerių sankryžos su A1 iki Maximos, lieka neaišku. Nors tai labiau aktualu. Būtent ten srautai prilygsta A1 ir sudėtingi susikirtimai.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Kiek suprantu, kalba eina apie A16 atkarpą nuo sankryžos su A4 iki sankryžos su senuoju keliu. Ten jokių šviesoforų nėra, ir greitis daugumoj vietų 90 km/h.

                Ar kažką darys su A4 nuo A. Panerių sankryžos su A1 iki Maximos, lieka neaišku. Nors tai labiau aktualu. Būtent ten srautai prilygsta A1 ir sudėtingi susikirtimai.
                Tai kad straipsniuose parašyta,kad derina tiek su Trakų, tiek su Vilniaus miesto savivaldybe, tai suprantu bus kelias nuo aplinkelio normalus. Gal jau nebekartos Nemenčinės plento nesąmonių.

                Kelio platinimo galimybės ir artimiausi darbai aptarti Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, Vilniaus miesto savivaldybės ir Trakų rajono savivaldybės vadovų pasitarime.

                Dėl kelio platinimo nuspręsta pasirašyti trišalę Kelių direkcijos bei Vilniaus miesto ir Trakų rajono, per kurių teritorijas eina šis kelias, savivaldybių sutartį.

                Comment


                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                  Tai kad straipsniuose parašyta,kad derina tiek su Trakų, tiek su Vilniaus miesto savivaldybe, tai suprantu bus kelias nuo aplinkelio normalus. Gal jau nebekartos Nemenčinės plento nesąmonių.
                  Tai kad geras gabalas kelio dar net už Dvarkiemio eina ne Trakų, bet Vilniaus savivaldybės žemėje, taip kad dar nieko nesako nuo kur pradės.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Kiek suprantu, kalba eina apie A16 atkarpą nuo sankryžos su A4 iki sankryžos su senuoju keliu. Ten jokių šviesoforų nėra, ir greitis daugumoj vietų 90 km/h.

                    Ar kažką darys su A4 nuo A. Panerių sankryžos su A1 iki Maximos, lieka neaišku. Nors tai labiau aktualu. Būtent ten srautai prilygsta A1 ir sudėtingi susikirtimai.
                    Nemenčinės pl. irgi nebuvo šviesoforų Atsirado.

                    Vilniaus "gabalą" turbūt paliks Vilniui. Vilnius neturės pinigų (Nemenčinės pl. laukia eilėje ir kiti) ir bus tas pats. 4, po to prieš miestą - viena.

                    Comment


                      Gerai sakote.
                      Vilniaus pabaigos taškas:
                      http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

                      4 juostos be Vilniaus savivaldybės dalies neturi prasmės.

                      Comment


                        O tam kelyje tikrai reikia 4 juostų? Nes nu kiek aš važiavau, tai apkrautas, bet ne tragiškai.

                        Comment


                          Įdomu, su Galvės g. atkarpa tarp Kirtimų g. ir Savanorių pr. kažką darys ar ne? Dabar ten tragedija, o ne kelias.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            O tam kelyje tikrai reikia 4 juostų? Nes nu kiek aš važiavau, tai apkrautas, bet ne tragiškai.
                            Taigi rašoma, kad vidutinis eismo intensyvumas kelyje Vilnius–Trakai siekia beveik 16 500 automobilių per parą, iš jų apie 1 200 yra krovininės transporto priemonės.
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Maža ką sako. Yra geležinkelis, kuris visiškai neišnaudojamas bent dalies keleivių pervežimui į Vilnių... Ir paraleliai kišami pinigai į automobilių kelią (kurį, aišku, reikia kai kuriuose ruožuose kiek patvarkyti, tačiau tikrai 4 juostų keliais į Trakus nereikalingas. 4 juostų reikia tik nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Lentvarį. Nors gal pakaktų ir 3, 2 į Vilnių, viena Trakų link.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Maža ką sako. Yra geležinkelis, kuris visiškai neišnaudojamas bent dalies keleivių pervežimui į Vilnių... Ir paraleliai kišami pinigai į automobilių kelią (kurį, aišku, reikia kai kuriuose ruožuose kiek patvarkyti, tačiau tikrai 4 juostų keliais į Trakus nereikalingas. 4 juostų reikia tik nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Lentvarį. Nors gal pakaktų ir 3, 2 į Vilnių, viena Trakų link.
                                Vertinant pagal ekonominio vertinimo metodiką kelią rekonstruoti į A1 kategoriją yra tikslinga, jei vidutinis metinis eismo intensyvumas siekia 9000-15000 aut./parą. Virš 15000 aut./parą tikslinga rekonstruoti į automagistralės kategoriją.
                                Pagal dabartinį intensyvumą visas ruožas pilnai nusipelno 4 juostų kelio.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Maža ką sako. Yra geležinkelis, kuris visiškai neišnaudojamas bent dalies keleivių pervežimui į Vilnių... Ir paraleliai kišami pinigai į automobilių kelią (kurį, aišku, reikia kai kuriuose ruožuose kiek patvarkyti, tačiau tikrai 4 juostų keliais į Trakus nereikalingas. 4 juostų reikia tik nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Lentvarį. Nors gal pakaktų ir 3, 2 į Vilnių, viena Trakų link.
                                  Nelabai matau argumentu prieš.

                                  Yra pagrindžianti statistika - intensyvumas tame kelyje didelis.

                                  Kita vertus, būtų įdomi ir analogiškų atkarpų statistika aplink Vilnių, pvz link Nemenčinės. Duomenų neturiu, bet subjektyviai eismas toje pusėje tikrai nėra intensyvesnis.

                                  Geležinkelio argumentas - kreivas. Per prievartą žmonių į jį nesusodinsi, net daugeliui Trakų gyventojų stotis nėra patogioje vietoje. Apie aplinkines nekalbu - atsakė kolega aukščiau. Plius dar yra tranzitas.

                                  Be to, kiek teko domėtis, į Trakų pusę vyksta nemaža migracija, statoma daug nuosavų namų, tad tikimasi gyventojų skaičiaus augimo.

                                  Suma summarum - 2 x 2 iki Trakų atrodo labai logiška investicija, ypač turint minty artimiausių kelių metų dinamiką.

                                  Comment


                                    Įdomu, ar yra kur nors techninis rekonstrukcijos projektas?
                                    Nes, pavyzdžiui, įdomu, kas bus su Lentvario sankryža - ar darys dviejų lygių mazgą, ar šviesoforą?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
                                      Nelabai matau argumentu prieš.

                                      Yra pagrindžianti statistika - intensyvumas tame kelyje didelis.

                                      Kita vertus, būtų įdomi ir analogiškų atkarpų statistika aplink Vilnių, pvz link Nemenčinės. Duomenų neturiu, bet subjektyviai eismas toje pusėje tikrai nėra intensyvesnis.

                                      Geležinkelio argumentas - kreivas. Per prievartą žmonių į jį nesusodinsi, net daugeliui Trakų gyventojų stotis nėra patogioje vietoje. Apie aplinkines nekalbu - atsakė kolega aukščiau. Plius dar yra tranzitas.

                                      Be to, kiek teko domėtis, į Trakų pusę vyksta nemaža migracija, statoma daug nuosavų namų, tad tikimasi gyventojų skaičiaus augimo.

                                      Suma summarum - 2 x 2 iki Trakų atrodo labai logiška investicija, ypač turint minty artimiausių kelių metų dinamiką.

                                      Viskas priklauso nuo to kokios "dinamikos" yra siekiama ir kiek plačiai sprendimo efektyvumas matuojamas.
                                      Taip, siekiant prisitaikyti prie gana chaotiškos priemiesčių plėtros, reikia platinti esamus kelius, tačiau tuo pačiu susitaikyti su galimais neigiamais efektais kuomet infrastruktūros plėtra bus nuolatinė dėl vis išryškėjančių "butelio kaklelių".
                                      Dar vienas kelias tiesiog riboti priemiesčių plėtrą. Viena iš priemonių yra - neplėsti infrastruktūros. Tačiau tokia priemonė yra menkai efektyvi, nes akivaizdu, kad nesant griežtų ir reikšmingų ribojimų plėtra vis vien vyksta sporadiškai, o esama infrastruktūra apkraunama iki savo galimybių ribos - taip mažinant prieinamumą tiek vietiniam, tiek ir tranzitiniam transportui.
                                      Ką nuosekliai siūlo A|1, tai esamos infrastruktūros (viešojo transporto) efektyvus panaudojimas, taip pat ir įvairiomis priemonėmis ribojant individualų transportą.
                                      Ekonomiškai efektyviausia išnaudoti esamą infrastruktūrą, tačiau ekonomiją reikia skaičiuoti ne vieno namų ūkio, o visos bendruomenės mastu.

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                        Viskas priklauso nuo to kokios "dinamikos" yra siekiama ir kiek plačiai sprendimo efektyvumas matuojamas.
                                        Taip, siekiant prisitaikyti prie gana chaotiškos priemiesčių plėtros, reikia platinti esamus kelius, tačiau tuo pačiu susitaikyti su galimais neigiamais efektais kuomet infrastruktūros plėtra bus nuolatinė dėl vis išryškėjančių "butelio kaklelių".
                                        Dar vienas kelias tiesiog riboti priemiesčių plėtrą. Viena iš priemonių yra - neplėsti infrastruktūros. Tačiau tokia priemonė yra menkai efektyvi, nes akivaizdu, kad nesant griežtų ir reikšmingų ribojimų plėtra vis vien vyksta sporadiškai, o esama infrastruktūra apkraunama iki savo galimybių ribos - taip mažinant prieinamumą tiek vietiniam, tiek ir tranzitiniam transportui.
                                        Ką nuosekliai siūlo A|1, tai esamos infrastruktūros (viešojo transporto) efektyvus panaudojimas, taip pat ir įvairiomis priemonėmis ribojant individualų transportą.
                                        Ekonomiškai efektyviausia išnaudoti esamą infrastruktūrą, tačiau ekonomiją reikia skaičiuoti ne vieno namų ūkio, o visos bendruomenės mastu.
                                        Dėl chaotiškumo ir miesto plėtros neplanavimo - sutinku. (bet ne apie tai ši tema)

                                        Bet nemanau, kad Trakų kryptis yra tinkamas pavyzdys, šioje teritorijoje jau yra kritinė masė gyventojų, tuo labiau rekreacinė zona, tad daug turistų. Dar pridėkim tranzitą ir bet kokios diskusijos, ar reikia 2x2 ir apie automobilių eismo ribojimą man neatrodo rimtos.

                                        Dėl eismo ribojimo. Tokio tipo ribojimai apskritai kvepia nekaip (iš principo).
                                        O ir analizuojant - tokie ribojimai neveikia (tada sukurkim patogią infrastruktūrą, ty reik ne tik geležinkelio, bet ir parkingo bei viešo transporto iki jo. Kai žmonės supras, kad taip patogiau - patys naudosis). Kita vertus, nežinau atvejo tokio gyventojų tankumo šalyje, kad būtų ribojimas tarpmiestinis/priemiestinis eismas!

                                        Comment


                                          2016.08.29 ZPVP-20118
                                          Pavadinimas: Žemės paėmimo visuomenės poreikiams (Trakų miesto aplinkkeliui tiesti) projekto parengimas ir įgyvendinimas
                                          Būsena: Rengiamas projektinis sprendinys
                                          Sukūrimo data: 2016.04.07

                                          (Paspaudus - didesnis brėžinys)


                                          https://www.zpdris.lt/zpdris/jsf/zpd...c2aa392df6298e

                                          Comment

                                          Working...
                                          X