Pirkimas 213544.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 27,80 iki 31,80 km kapitalinio remonto projektavimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas Techninių specifikacijų projektas
2. Kelio skersinis profilis:
- kelio dangos plotis (asfalto danga) atstatomas iki 9,0 m pločio;
- kelkraščiai įrengiami (susiaurinami) 1,0 m pločio;
- išplatėjusi kelio sankasa susiaurinama nuo 11,5 iki 11,0 m pločio, šlaitus suformuojant 1:2 ir juos apželdinant;
Valstybinės reikšmės kelio Nr. 107 Trakai–Vievis ruožo nuo 15,00 iki 17,52 km, kelio A15 Vilnius–Lyda ruožo nuo 11,60 iki 13,60 km, kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 27,80 iki 31,80 km kapitalinio remonto projektavimo, projektų vykdymo priežiūros ir darbų atlikimo ir kelio Nr. 111 Utena–Kaltanėnai–Švenčionys ruožo nuo 44,7 iki 48,9 km rekonstravimo darbų atlikimo viešojo pirkimo atviro konkurso būdu sąlygos (toliau – konkurso sąlygos) ir jų paaiškinimai bei papildymai skelbiami (...)adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ kartu su skelbimu apie pirkimą
Neseniai šiame kelyje buvo sutvarkytas ir trumpas ruožas prie Prienų (nuo Marijampolės pusės) - ten buvo likęs koks puskilometris nuo Prienų ribos baisaus asfalto. Gal kas žino, kada bus tvarkoma atkarpa nuo Prienų iki Birštono? Atvirų duobių nėra, bet lopas ant lopo, kelias žiauriai nelygus, o rimtas remontas buvęs labai seniai...
Neseniai šiame kelyje buvo sutvarkytas ir trumpas ruožas prie Prienų (nuo Marijampolės pusės) - ten buvo likęs koks puskilometris nuo Prienų ribos baisaus asfalto. Gal kas žino, kada bus tvarkoma atkarpa nuo Prienų iki Birštono? Atvirų duobių nėra, bet lopas ant lopo, kelias žiauriai nelygus, o rimtas remontas buvęs labai seniai...
Taip pat įdomu, kada tėsinį turęs nuo Birštono einantis ir ties Prienų miesto riba staiga pasibaigiantis dviračių takas?
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožų nuo 92,92 iki 95,92 km, nuo 96,13 iki 97,39 km ir nuo 97,39 iki 98,00 km rekonstravimo projektavimo papildomi darbai
O atkarpa nuo A4 iki pietinio aplinkkelio liks 1x1? Keista, kad pirma nerekonstruos labiausiai apkrauto ruožo.
Įtariu ruožas iki A4 kainuoja gana brangiai - ilgas viadukas per geležinkelį ir V.A.Graičiūno g., tiltas per Vokę, bei, matyt, jau kaip pasiekimą įvardinant 2+1 kelią nuo sankryžos su Kazbėjų g.
Įtariu ruožas iki A4 kainuoja gana brangiai - ilgas viadukas per geležinkelį ir V.A.Graičiūno g., tiltas per Vokę, bei, matyt, jau kaip pasiekimą įvardinant 2+1 kelią nuo sankryžos su Kazbėjų g.
Savivaldybė, bent jau šiuo metu, prižiūri šią atkarpą.
Įtariu ruožas iki A4 kainuoja gana brangiai - ilgas viadukas per geležinkelį ir V.A.Graičiūno g., tiltas per Vokę, bei, matyt, jau kaip pasiekimą įvardinant 2+1 kelią nuo sankryžos su Kazbėjų g.
Viadukas per geležinkelį JAU 2+2. Lieka viaduko per Vokę ir viaduko per Galvės g. klausimai. Ar ten užtenka pločio? ar ne?
Per šį tašką nutiesus jungiamąją gatvę ~300 m. tarp Graičiūno ir Kazbėjų g. galima naikinti Galvės-Kazbėjų-Stasylų sankryžą. Kuri nesaugi ir nevykusi. Kartu panaikinti ir Stasylų stotelę ją iškeliant arčiau Vokės viaduko ir sujungiant požemine pėsčiųjų perėja.
Comment