Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerai, kad nuo Trakų centro pusės iš abiejų juostų tiesiai leidžia. Mažiau bus kamščių.
    Beje, ar trečiasis išvažiavimas ne į stotį kartais buvo?

    Comment


      Bet su dviračių takais tai ne kas.. Gerai kad tiesiama iš abiejų kelio pusių ir darys vienkryptį (bent taip tikiuosi), bet jis jau tikrai per siauras, su kiekvienu įvažiavimu į kiemą nuožulnumai, pastoviai kertasi su pėsčiųjų taku, ir tai dar net ne dviračių takas vientisai nutiestas, na ir aišku neišvengta stulpų ant dviračio tako Eilinis kartas kad projektuotojas net nežino kaip važiuoti dviračiu ir nematė kaip juos reikia taisiklingai tiesti....

      Comment


        Vaziavau sekmadienį tuo nauju "dviračių taku" - labai įdomūs sprendimai. Dėl pločio didelės bėdos nematau - tilpau. Bet tie susikryžiavimai tikrai keisti, koks jų tikslas?

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          Vaziavau sekmadienį tuo nauju "dviračių taku" - labai įdomūs sprendimai. Dėl pločio didelės bėdos nematau - tilpau. Bet tie susikryžiavimai tikrai keisti, koks jų tikslas?
          Tas kad tiesiuose ruožuose rekomenduojama dviračius leisti arčiau automobilių, o stotelėse bei sankryžose - atvirkščiai. Vat ir kryžiuojasi vis. Deja tos rekomendacijos nelabai atsižvelgia į skirtingas kelių kategorijas. Pvz. užmiestyje bei magistralinėse gatvėse siūlyčiau dviračių takus tiesti tik atskirus toliau nuo kelio. O miesto gatvėse, kur greitis 50 - juos nuleisti nuo borto į gatvės lygį niekur nekryžiuojant ir net neaplenkiant stotelių (t.y. tarp automobilių ir stotelės). Dabar gi suplakė viską krūvon ir bando išspausti vašką.

          Comment


            Trakų miesto gatvių (E28/A16 kelio atkarpa) rekonstrukcija.
            Darbai į pabaigą.














            Comment














              Comment














                Comment













                  Comment


                    Į Trakus – per modernią turbožiedinę sankryžą
                    2017-11-06
                    Turbožiedinės sankryžos įrengimas yra infrastruktūrinio projekto dalis. Įgyvendinant šį projektą rekonstruota Vilniaus, Gedimino ir Aukštadvario gatvių, kurios sutampa su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu Vilnius–Prienai–Marijampolė, važiuojamoji dalis, šaligatviai, gatvių apšvietimas, lietaus nuotekų tinklas bei dviračių takai.
                    Vilniaus g.
















                    Comment


                      Gedimino g.







                      Comment


                        Turbosankryža prie AS.















                        Comment


                          Aukštadavario g.




















                          Comment


                            /\ Ačiū už nuorodą.
                            Ne tik sužinojome, kad yra tokia Gunkuškių gatvė, bet ir kažką galvojama daryti su A16 Vilniaus miesto ribose
                            Gal per 10 metų sutvarkys tą gėdą Galvės gatvę iki Trakų Vokės.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              /\ Ačiū už nuorodą.
                              Ne tik sužinojome, kad yra tokia Gunkuškių gatvė, bet ir kažką galvojama daryti su A16 Vilniaus miesto ribose
                              Gal per 10 metų sutvarkys tą gėdą Galvės gatvę iki Trakų Vokės.
                              maps.lt rodo Gunkliškių g. Trakų Vokėje.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Specialusis planas iš TPD (teritorijų planavimo) registro

                                A16 Vilnius-Prienai-Marijampolė.
                                Trakų pietinis aplinkkelis


                                https://map.tpdr.lt/tpdr-gis/index.j...ion=tpdrPortal

                                "Trakų rajono savivaldybė projektą pradėjo dar 2015 m. birželį, o 2016 m. vasarį pasirašėme sutartį su UAB „Kelprojektas“ dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo ir įgyvendinimo paslaugų. Deja, kaip ir kituose rajonuose tokio tipo projektuose, taip ir Trakų rajone, šiame projekte prasidėjo teisminiai ginčai. Šiuo metu vis dar vyksta 3 teisminiai procesai dėl žemės sklypų, paimamų visuomenės poreikiams, ir vis dar negautas Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymas dėl vieno paskutiniojo sklypo paėmimo visuomenės poreikiams."

                                "Tad dabar belieka sulaukti teisminių procesų pabaigos, kad visos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros būtų baigtos, o tada, tikime, su šiuo projektu galėsime judėti toliau spartesniu tempu."

                                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-aplinkkelis/ .

                                Ar buvo precedentas kada teismas nusprendė kažkokia forma sustabdyti ir/ar atiduoti sklypą paimtą visuomenės poreikiams atgal į buvusio sąvininko rankas ir taip sustabdyti ar iškelti poreikį numatomos trasos koregavimui? Jei ne, tada mum lietuviams kaip ne retas atvejis reikia koreguoti įstatymus (perimti iš lenkų?), kad teisminiai procesai nestabdytų projektų įgyvendinimo. Galbūt kažko nežinau - esu atviras papildymams / pataisymams.
                                Paskutinis taisė spekas; 2018.09.17, 21:21.

                                Comment



                                  Trakų aplinkkeliui – išpirkta visa reikiama žemė
                                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...reikiama-zeme/ .

                                  Comment


                                    Prienuose rekonstruojamas A16 ruožas nuo tilto iki centro ir F.Martišiaus gatvė nuo autobusų stoties iki viaduko su KK130 Kaunas - Alytus.
                                    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 km (per Prienus) rekonstravimas.
                                    Tipas: Kelio projektavimas (įskaitant projekto vykdymo priežiūra)
                                    Sutarties Nr. 2018-0117 Rangovas UAB „Kelprojektas“
                                    Sutarties pradžia ir pabaiga 2018.04.12- 2019.04.12
                                    Duomenų įkėlimo data 2019.06.25


                                    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
                                    Lrytas.lt 2019.06.21
                                    Dėl keisto LAKD sprendimo Prienuose nusidriekė kilometrinės spūstys
                                    Šią vasarą Prienų gyventojai išgyvena tikrą išbandymą. Vykstant magistralinės miesto gatvės, vietinių vadinamos aplinkkeliu, remontui link Alytaus ar Vilniaus važiuojantys sunkvežimiai buvo nukreipti per miestą. Dėl to čia nuolatos susidaro kilometrinės eismo spūstys, o praeiviams tenka kvėpuoti sunkiojo transporto sukeltomis dulkėmis.

                                    Kol remontuojama F.Martišiaus gatvė, kuri yra A16 kelio dalis, mieste nuolatos susidaro kelių kilometrų ilgio spūstys. „Aplinkkelį kuo puikiausiai buvo galima padaryti per kitą vietą, o čia išėjo pati didžiausia nesąmonė. Visi žmonės mieste pikti“, – kalbėjo A.Kvietkauskis.
                                    Jis pridūrė, kad remontuojama ir centrinė Vytauto gatvė, per kurią buvo padarytas apvažiavimas. Viena jos pusė yra uždaryta, o eismą nukreipia reguliuotojas. Dėl to spūstys susidaro per visą miesto centrą. Be to, sudėtinga situacija išlieka visą dieną. „Kol vieną pusę praleidžia, kitoje jau per visą miestą stovi automobiliai“, – piktinosi jis.
                                    A.Kvietkauskio manymu, geresnis sprendimas būtų transporto srautą nukreipti per Kauną.

                                    (...) Prienų r. savivaldybės atstovai siūlė, kad eismas būtų nukreiptas dar prieš miestą. Jie norėjo, kad tranzitinis transportas į šalį būtų nukreiptas ties Jiezno sankryža. „Tokia galimybė buvo – tuomet automobiliai ir sunkvežimiai nevažiuotų per miestą. Bet į tokį mūsų siūlymą niekas neatsižvelgė“, – kalbėjo vyriausioji specialistė.

                                    Laikinai einantis LAKD direktoriaus pavaduotojo pareigas Eduardas Grinaveckas lrytas.lt informavo, kad buvo parengtas kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 kilometro rekonstravimo techninis projektas ir atliktas saugumo auditas. Anot jo, techninis projektas atitiko statybos teisės aktų nustatytus reikalavimus ir buvo patvirtintas. (...) „Eismo apylankos schema buvo parengta įvertinus tiek tranzitinio, tiek vietinio transporto eismą. Atkreipiame dėmesį, kad papildomų tranzitinio transporto srautų Prienuose dėl kelio rekonstravimo darbų neatsirado, tiesiog eismo srautas iš F. Martišiaus gatvės buvo perkeltas į Vytauto, J. Basanavičiaus ir Kauno gatves“, – komentavo E. Grinaveckas.
                                    Jis pažymėjo, kad organizuoti eismo apylankas Prienų rajone yra sudėtinga dėl geografinės vietovės – Nemuno upės ir tiltų per ją. „Artimiausi tiltai per upę yra Kaune (apie 30 kilometrų atstumu) ir Alytuje (apie 32 kilometrų), todėl sumodeliuoti tranzitinius srautus ir perskirstyti juos nėra taip paprasta“, – kalbėjo direktoriaus pavaduotojas.
                                    E. Grinaveckas sakė, kad rengiant apylankos schemą buvo vertinti visi galimi variantai. Jo teigimu, buvo atsižvelgta į tai, kad nukreipiant eismą, būtų kiek įmanoma trumpesnis atstumas ir konkrečios vietovės sąlygos būtų tinkamos.
                                    „Šiuo konkrečiu atveju tinkamų alternatyvių maršrutų, išskyrus esamą apylanką, nėra“, – konstatavo pašnekovas. Renkasi trumpiausią kelią LAKD atstovas pridūrė, kad kad eismas tiek per Kauną, tiek per Alytų nėra uždarytas, todėl vairuotojai gali rinktis alternatyvius maršrutus. Tačiau esą dauguma renkasi trumpiausią ir jiems patogiausią maršrutą.
                                    E. Grinaveckas atkreipė dėmesį, kad kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė yra didelio intensyvumo magistralinis kelias, kuriuo per parą pravažiuoja 9000 automobilių. „Jeigu visas eismas būtų nukreipiamas, pavyzdžiui, per Kauną, važiavimo maršrutas pailgėtų apie 50 kilometrų, laiko sąnaudos, kelių eksploatacijos kaštai, keliaujančių laiko sąnaudos, aplinkos tarša taip pat padidėtų“, – paaiškino jis.

                                    Kelių direkcija atsižvelgė į Prienų gyventojų, rajono savivaldybės administracijos ir kitų eismo dalyvių nusiskundimus dėl eismo organizavimo rekonstruojamame kelio ruože. Rangovas buvo įpareigotas įrengti rekomendacinius kelio ženklus, kad eismo dalyviai pasirinktų alternatyvius maršrutus ir taip sumažėtų eismo srautai Prienų mieste.


                                    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...acija-6641718/
                                    Nesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.

                                    Comment


                                      Sostinės infrastruktūrą projektuos operatyviau – savivaldybė kviečia projektuotojus į konkursą

                                      Savivaldybė ieško projektuotojų: https://vilnius.lt/lt/2019/08/22/sos...us-i-konkursa/

                                      Comment


                                        /\
                                        Konkurso dalyviams taip pat yra pateikiamas ir preliminarus tvarkytinų objektų sąrašas tarp kurių: Mykolo Lietuvio gatvės statybos, Barboros Radvilaitės gatvės rekonstrukcija, Galvės gatvės nuo Savanorių pr. iki miesto ribos rekonstrukcija, dviejų lygių Gariūnų ir Jočionių gatvių sankryžos rekonstrukcija, Kazbėjų tilto tvarkymo darbai, Taurupės gatvės tvarkymo darbai bei pėsčiųjų tilto Žemaitės gatvėje statybos.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X