Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagaliau užsiminta apie didžiausią Vilniaus infrastruktūros problemą ir gėdą - Galvės g. iki miesto ribos.

    Comment


      Manau susije su planuojamu 4 juostu keliu Vilnius - Trakai. Nes ji ties LAKD ir jis eis nuo Vilniaus ribos. Kazkur skaiciau, kad paeme paskutinius sklypus jau tam

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        Manau susije su planuojamu 4 juostu keliu Vilnius - Trakai. Nes ji ties LAKD ir jis eis nuo Vilniaus ribos. Kazkur skaiciau, kad paeme paskutinius sklypus jau tam
        Bet Vilniaus riba dabar jau ties nusukimu į Pilialaukį, tai Vilniui priklausytų vos ne 3/4 viso kelio A4/A16 sudėtingiausia atkarpa.

        Comment


          Šiek tiek paieškojau žinių apie Galvė g. rekonstrukciją į 4 juostas ir nieko neradau, išskyrus šį seną straipsnį. Įdomu, ar yra kokių naujienų, - gal bent žemė paimta, bet ir dėl jos paėmimo nemačiau naujienų? Kaip antai Trakų pietiniam aplinkkeliui reikalinga žemė paimta.

          Lietuvos automobilių kelių direkcija, Vilniaus miesto bei Trakų rajono savivaldybės atstovai pasirašė trišalę sutartį, kuria įsipareigojo sudaryti sąlygas įgyvendinti projektą „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, A4 Vilnius–Varėna–Gardinas ir gatvių, kurios yra šių kelių tąsa, ruožų (pradžia – Galvės g. ir Savanorių pr. sankryža Vilniaus mieste, pabaiga – Vilniaus g. pradžia Trakų mieste) rekonstravimas“. Šis projektas įtrauktas į 2017–2020 metų planuojamų įgyvendinti projektų sąrašą, finansuotinų iš Lietuvos biudžeto ir Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšų. Trakų rajono savivaldybė šia sutartimi įsipareigoja parengti rekonstruojamo kelio ruožo, kuris įeina į savivaldybės teritoriją, specialųjį planą. Įgyvendinus projektą, rekonstruojamas kelias nuo Vilniaus iki Trakų bus išplatintas – 4 eismo juostų. Pastarasis kelias yra nutiestas prieš 50 metų ir, transporto specialistų nuomone, nebeatitinka šiuolaikinių reikalavimų. Kelio rekonstrukcijos darbai gali užtrukti kelerius metus. Darbai įsibėgės po to, kai bus paruošti projektiniai, specialieji planai, bus paimtos reikiamos žemės bei parengtas techninis projektas. Vėliau vyks tolesnės procedūros ir statyba. Konkursą skelbs Lietuvos automobilių kelių direkcija.
          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/ .

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Šiek tiek paieškojau žinių apie Galvė g. rekonstrukciją į 4 juostas ir nieko neradau, išskyrus šį seną straipsnį.
            Įdomu, ar yra kokių naujienų, - gal bent žemė paimta, bet ir dėl jos paėmimo nemačiau naujienų? Kaip antai Trakų pietiniam aplinkkeliui reikalinga žemė paimta.

            https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/ .
            Pavyko kai ką rasti.
            Šiek tiek keista, kad tai nelabai svarbus valstybei objektas.
            TPD Nr. S-VT-13-18-20
            Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas





            http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


            Ačiū kolegoms Riedis ir kitiems, kurie užrodė kaip naudotis TPDRIS.


            Comment


              TPD Nr. S-VT-13-18-20
              Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


              Esamos būklės dokumentai 2018.04-06 mėn.

              http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas




              Dokumente yra nemažai rašoma apie eismo intensyvumą



              76 puslapių dokumente yra visų sankryžų intensyvumo matavimai
              Čia tik viena citata - apie nelabai vykuusia suprojektotą sankryžą su A19 Pietiniu aplinkkeliu



              Išvados





              Yra ir esamos būklės žemėlapis
              (paspaudus- didesnis)

              Comment


                TPD Nr. S-VT-13-18-20
                Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas

                SPAV ir koncepcija


                http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


                Iš šių dokumentų įdomiausia, aišku, koncepcija





                Koncepcijos išvados


                Brėžinys
                (paspaudus- didesnis)

                Comment


                  TPD Nr. S-VT-13-18-20
                  Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas

                  http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


                  Koncepcijos variantai pagal sankryžas (iš vakarų į rytus)
                  2018.09

                  1.


                  2.


                  3.


                  4.


                  5.


                  6.


                  7.


                  8.


                  9.


                  10.


                  11.

                  Comment


                    TPD Nr. S-VT-13-18-20
                    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


                    Sprendiniai

                    Yra daug dokumentų



                    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

                    Comment


                      TPD Nr. S-VT-13-18-20
                      Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


                      Sprendiniai
                      Aiškinamojo rašto ištraukos

                      http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

                      Įdomiausia, kaip bus pertvarkytos sankryžos








                      Comment


                        TPD Nr. S-VT-13-18-20
                        Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


                        Sprendiniai
                        Pagrindinis brėžinys
                        (5 lapai - iš vakarų į rytus)
                        http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


                        1.



                        2.



                        3.


                        Išdidintas fragmentas su Kirtimų gatvės (A19) sankryža



                        4.



                        5.


                        Išdidintas fragmentas su Savanorių prospekto (A1) sankryža



                        Gal kažkada nereikės stovėti kamščiuose savaitgaliais Galvės gatvėje
                        Gero skaitymo.

                        Comment


                          Galvės gatvėje yra priprojektuota neblogų dalykų:
                          - Sankryžoje su Kirtimų gatve (pietiniu aplinkkeliu) nebebus šviesoforo.
                          - Trakų Vokėje šalia "Maximos" numatoma kompaktiška dviejų lygių sankryžą

                          Comment


                            Dar vienas su Galvės gatve susijęs projektas

                            TPD Nr.S-VT-13-19-62
                            V. A. Graičiūno ir Žarijų gatvių jungties po magistralinio geležinkelio linija Vilnius–Kaunas ir šių gatvių sankryžos įrengimo specialusis planas
                            http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

                            Sprendiniai
                            Aiškinamasis raštas







                            Dabartinė padėtis (maps.google žemėlapis)


                            Pagrindinis brėžinys

                            Comment


                              Puikios naujienos. Ačiū labai už tokį išsamų ,,update'ą''.

                              Labai džiaugiuosi, kad LAKD užblokavo beprotystę kai pradiniame variante buvo siūloma palikti šviesoforines sankryžas, vieno lygio sankryžas. Mano matymu, esmė yra padaryti kelią, nuo Kirtimų-Galvės sankryžos iki bent prie Trakų būsimo pietinio aplinkkelio, nepertraukiamo eismo, tai yra, kad iš Vilniaus į Trakus būtų galima nuvažiuoti be stabdymų. Labai džiaugiuosi, kad ruošiamasi (labai tikiuosi, kad jie tą padarys) beprotystės panaikinimui Kirtimų-Galvės sankryžoje kai tiesiant pietinį Vilniaus aplinkkelį buvo padaryta šviesoforinė sankryža tokioje vietoje.

                              Comment


                                Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.

                                Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
                                Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.03, 12:13.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Neįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.

                                  Comment


                                    Teks važiuoti lentvario ir kirtimų arba savanorių ir kitrimų gatvėmis.

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Neįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.
                                      Niekaip nesiūloma.. Ko gero paliekama galimybė per Žarijų g. po viaduku.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
                                        Pagal srautus apie 1/4 automobilių rytinio piko metu nuo Gariūnų pusės sukančių link trakų važiuoja per degalinę.
                                        Teko ten būti penktadeinį prieš ilgąjį savaitgalį, tai buvo visiškas chaosas - kirsdami kampą važiavo gal 3/4 autmobilių

                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                        Neįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.
                                        Šis srautas ryte sudaro 2,1% srauto , o vakare - 1,6%. Šviesoforas stabdo pagrindinį srautą daugiau nei 2 procentais.
                                        Važiuojant per Žarijų gatvę gaunasi apie 900 metrų kampas nei sukant per šviesoforą į pietus.

                                        Srautai iš esamos padėties analizės (2018.04)

                                        Posūkių diagramų numeriai
                                        Srautai atkarpose nurodyti



                                        Raudonai pažymėti naikinami kairieji posūkiai per šviesoforą (Nr. 9 ir Nr.13)
                                        Violetine spalva pažymėti srautai per degalinę (Nr.19 ir Nr.21)

                                        Rytinis pikas



                                        Vakarinis pikas

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.

                                          Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
                                          Nieko tokio. Esmė, kad eismas nebūtų stabdomas tranzitiniuose keliuose ir ties aplinkkelių ir tranzitinių kelių susikirtimais, kas ir numatoma padaryti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X