Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Rodūnės viaduko bei Dariaus ir Girėno gatvės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    /\ Kartais įdomu tokia proga pažiūrėti senas nuotraukas...

    Comment


      #82
      Vilniuje bus rekonstruojamas Rodūnios viadukas – laukia eismo organizavimo pokyčiai

      Vilniaus miesto savivaldybė, atsižvelgusi į Vilniaus Gedimino technikos universiteto atliktus tyrimo rezultatus, lapkričio 6 dieną pradės Dariaus ir Girėno gatvėje esančio Rodūnios viaduko rekonstrukcijos darbus.
      http://www.vilnius.lt/index.php?1569043044
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        #83
        Vilniuje – svarbaus viaduko rekonstrukcija, eismas ribojamas iki pavasario
        https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...sario-3292908/


        Vilniaus miesto savivaldybė, atsižvelgusi į Vilniaus Gedimino technikos universiteto atliktus tyrimo rezultatus, lapkričio 6 dieną pradės Dariaus ir Girėno gatvėje esančio Rodūnios viaduko rekonstrukcijos darbus.

        Rekonstrukcijos metu naujomis bus pakeistos visos aštuonios susidėvėjusios gelžbetoninio viaduko sijos bei sijų atraminiai guoliai, sustiprintos atramos kolonos. Viaduko rekonstrukcijos darbus ketinama baigti kitų metų pavasarį.
        Taigi, nuo 2017 m. lapkričio 6 d. iki 2018 m. pavasaris.

        Kažin, ar žiemos laikas nėra blogiausias tokioms rekonstruckijoms.

        Comment


          #84
          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Vilniuje – svarbaus viaduko rekonstrukcija, eismas ribojamas iki pavasario
          https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...sario-3292908/




          Taigi, nuo 2017 m. lapkričio 6 d. iki 2018 m. pavasaris.

          Kažin, ar žiemos laikas nėra blogiausias tokioms rekonstruckijoms.
          Čia ne viršutinės kelio dangos rekonstrukcija, tad žiema neturės kritinės įtakos. Asfaltavimas greičiausiai bus atliekamas jau pavasarį, tad nemanau, kad yra ko nerimauti.

          Comment


            #85
            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Vilniuje bus rekonstruojamas Rodūnios viadukas – laukia eismo organizavimo pokyčiai

            http://www.vilnius.lt/index.php?1569043044
            Pirma mintis buvo, kad rekonstruos tą viaduką prie oro uosto (F. Vaitkaus g.) Iš kur ištraukė, kad Rodūnios viadukas yra būtent šitas, Dariaus ir Girėno g.?
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #86
              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              Pirma mintis buvo, kad rekonstruos tą viaduką prie oro uosto (F. Vaitkaus g.) Iš kur ištraukė, kad Rodūnios viadukas yra būtent šitas, Dariaus ir Girėno g.?
              Tiesiog tai senovinis pavadinimas.

              Comment


                #87
                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tiesiog tai senovinis pavadinimas.
                Tai kad Škapliernios tiltu jis buvo vadinamas.

                Comment


                  #88
                  Dėl viaduko pavadinimo.
                  Rodunios jis pasidarė greičiausiai kažkur sovietmečiu, kuomet buvo pastatytas naujas tiltas, o Rodūnia todėl, jog tai senasis Dariaus ir Girėno g. pavadinimas (“Radunskaja”, “Raduńska II”). Tiltas yra šios gatvės sudedamoji dalis. Rodūnia (dab. Baltarusija) yra tiesia linija į pietus nuo šios gatvės, apie 80 km atstumas.
                  O dėl to, ką sako Al1 yra iš dalies tiesa. Škaplierių tiltas taip vadinosi todėl, jog tai buvęs dab. Dzūkų g. pavadinimas (“Škaplernaja”, “Szkaplerna” iki 1940 m.), o Naujininkai šiand susidėda iš ankstesnių kvartalų visumos, kurie vadinosi atitinkamai: Kaminai, Naujininkai (Naujasis pasaulis, Naujasvietis), Liepkalnis, Užkaminiai, Škaplerne (Škaplierė), Burbiškės, Tarpkalnis. Dzūkų g. yra šalia šio tilto. Senojo Škaplierių tilto ženklų nebėra. Vilniaus geležinkelių stotis buvo pertvarkoma 1899–1905 m. Vienas iš pakeitimų buvo naujo tilto pastatymas. 1904–1905 m. buvo pastatytas Škaplierių tiltas, kurį 1915 m. susprogdino besitraukanti rusų kariuomenė. Internete nesunkiai galite rasti foto. Prie lenkų jau tiltas keitė pavadinimą, bet dabartinio viaduko ir senojo Škaplierių tilto pozicija skiriasi. Dabartinis yra, atrodo, yra vakariau, negu senieji tiltai, bet tai todėl, gatvės buvo kiek perplanuotos.
                  Kaip senas naujininkietis, galiu pasakyt Mettal, kad iš tiesų retai kas taip viaduką vadina. Labiau prigijęs tiesiog "geležinkelio tilto" pavadinimas, bet žinomaesu girdėjęs vadinant taip tilta, o šiaip jis oficialiai dokumentuose visad buvo vadinamas (nepriklausomoje Lietuvoje, dėl sovietmečio negaliu tiksliai pasakyti) Rodunios viaduku.

                  Comment


                    #89
                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    Dėl viaduko pavadinimo.
                    Rodunios jis pasidarė greičiausiai kažkur sovietmečiu, kuomet buvo pastatytas naujas tiltas, o Rodūnia todėl, jog tai senasis Dariaus ir Girėno g. pavadinimas (“Radunskaja”, “Raduńska II”). Tiltas yra šios gatvės sudedamoji dalis. Rodūnia (dab. Baltarusija) yra tiesia linija į pietus nuo šios gatvės, apie 80 km atstumas.
                    O dėl to, ką sako Al1 yra iš dalies tiesa. Škaplierių tiltas taip vadinosi todėl, jog tai buvęs dab. Dzūkų g. pavadinimas (“Škaplernaja”, “Szkaplerna” iki 1940 m.), o Naujininkai šiand susidėda iš ankstesnių kvartalų visumos, kurie vadinosi atitinkamai: Kaminai, Naujininkai (Naujasis pasaulis, Naujasvietis), Liepkalnis, Užkaminiai, Škaplerne (Škaplierė), Burbiškės, Tarpkalnis. Dzūkų g. yra šalia šio tilto. Senojo Škaplierių tilto ženklų nebėra. Vilniaus geležinkelių stotis buvo pertvarkoma 1899–1905 m. Vienas iš pakeitimų buvo naujo tilto pastatymas. 1904–1905 m. buvo pastatytas Škaplierių tiltas, kurį 1915 m. susprogdino besitraukanti rusų kariuomenė. Internete nesunkiai galite rasti foto. Prie lenkų jau tiltas keitė pavadinimą, bet dabartinio viaduko ir senojo Škaplierių tilto pozicija skiriasi. Dabartinis yra, atrodo, yra vakariau, negu senieji tiltai, bet tai todėl, gatvės buvo kiek perplanuotos.
                    Kaip senas naujininkietis, galiu pasakyt Mettal, kad iš tiesų retai kas taip viaduką vadina. Labiau prigijęs tiesiog "geležinkelio tilto" pavadinimas, bet žinomaesu girdėjęs vadinant taip tilta, o šiaip jis oficialiai dokumentuose visad buvo vadinamas (nepriklausomoje Lietuvoje, dėl sovietmečio negaliu tiksliai pasakyti) Rodunios viaduku.
                    Nesunku nuspėti, jog jis jungė dabartines Algirdo ir Dzūkų gatves.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Nesunku nuspėti, jog jis jungė dabartines Algirdo ir Dzūkų gatves.
                      Greičiausiai taip, bet pažiūrėjus Vokiečių žvalgybinė fotografija iš1944 m. liepos mėn. atrodo, kad tiltas nejungia Algirdo g., tiesiog jis yra vakariau dabartinio, ir tiek. Nežinau, galbūt reiktų pamatyti kokius senesius žemėlapius ir galima būtų išsiaiškinti dėl senųjų tilto pozicijos žvelgiant iš dabartinės perspektyvos.

                      Comment


                        #91
                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                        Greičiausiai taip, bet pažiūrėjus Vokiečių žvalgybinė fotografija iš1944 m. liepos mėn. atrodo, kad tiltas nejungia Algirdo g., tiesiog jis yra vakariau dabartinio, ir tiek. Nežinau, galbūt reiktų pamatyti kokius senesius žemėlapius ir galima būtų išsiaiškinti dėl senųjų tilto pozicijos žvelgiant iš dabartinės perspektyvos.
                        Matyt senasis buvo link Algirdo gatvės, o naujas jau į Švitrigailos. Matosi 1904 m. plane: http://www.vilnius.skynet.lt/maps/map1904.gif

                        Comment


                          #92
                          Nuo šiandien liko dvi eismo juostos, visa sena viaduko dalis uždaryta. Pirmadienį pamatysim tragiškus kamščius jau šiandien nuo Naujininkų kalno eilutė buvo susikaupus

                          Comment


                            #93
                            Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                            Nuo šiandien liko dvi eismo juostos, visa sena viaduko dalis uždaryta. Pirmadienį pamatysim tragiškus kamščius jau šiandien nuo Naujininkų kalno eilutė buvo susikaupus
                            maža to, kad dvi juostos, tai dar ir tos tokios, kad troleibusas negali prasilenkt su lengvąja. Taip pat link viaduko nuo centro pusės geltonom linijom pažymėta A juosta.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Matyt senasis buvo link Algirdo gatvės, o naujas jau į Švitrigailos. Matosi 1904 m. plane: http://www.vilnius.skynet.lt/maps/map1904.gif
                              Tai kad ten pavaizduota pervaža, kuri buvo iki stoties rekonstukcijos būtent tarp dabartinių Algirdo ir Dzūkų gatvių. Būtent Algirdo g. buvo vadinama Rodūnios g. Tiksliau dalis Algirdo g. nuo sankryžos su dabartine Panerių g. geležinkelio link. O viadukas atsirado Orenburgo g., kuri dabar yra Švitrigailos. Vakariau dabartinio viaduko joks viadukas atsirasti negalėjo, nes yra garvežių depas ir arčiau jokio viaduko statyti nėra kaip. Tuo labiau kad tarpukaryje lenkai atstatė viaduką toje pat vietoje, kur buvo ir susprogdintas karo metais, o Algirdo g. viduriu buvo nutiesta geležinkelio atšaka, kuri ėjo beveik iki Šaltinių gatvės. Jei viadukas būtų buvęs tarp Algirdo ir Dzūkų g., tai tokios atšakos nutiesti nebūtų buvę galima, o Algirdo ir Dzūkų g. link geležinkelio turėjo būti pakeltos 5-6 metrais aukščiau nei yra dabar. Tuo tarpu užstatymas Algirdo g. ir buvusi geležinkelio atšaka viduriu gatvės rodo, kad nieko panašaus niekada nebuvo.
                              Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 07:08.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Tai kad ten pavaizduota pervaža, kuri buvo iki stoties rekonstukcijos būtent tarp dabartinių Algirdo ir Dzūkų gatvių. Būtent Algirdo g. buvo vadinama Rodūnios g. Tiksliau dalis Algirdo g. nuo sankryžos su dabartine Panerių g. geležinkelio link. O viadukas atsirado Orenburgo g., kuri dabar yra Švitrigailos. Vakariau dabartinio viaduko joks viadukas atsirasti negalėjo, nes yra garvežių depas ir arčiau jokio viaduko statyti nėra kaip. Tuo labiau kad tarpukaryje lenkai atstatė viaduką toje pat vietoje, kur buvo ir susprogdintas karo metais, o Algirdo g. viduriu buvo nutiesta geležinkelio atšaka, kuri ėjo beveik iki Šaltinių gatvės. Jei viadukas būtų buvęs tarp Algirdo ir Dzūkų g., tai tokios atšakos nutiesti nebūtų buvę galima, o Algirdo ir Dzūkų g. link geležinkelio turėjo būti pakeltos 5-6 metrais aukščiau nei yra dabar. Tuo tarpu užstatymas Algirdo g. ir buvusi geležinkelio atšaka viduriu gatvės rodo, kad nieko panašaus niekada nebuvo.
                                Atšaka ten nebuvo amžinai, kaip ir viadukas. Bet šiaip manau esat teisus - nuo Algirdo gatvės buvo tik pervaža, o viaduką statė jau prie Švitrigailos g.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                  Nuo šiandien liko dvi eismo juostos, visa sena viaduko dalis uždaryta. Pirmadienį pamatysim tragiškus kamščius jau šiandien nuo Naujininkų kalno eilutė buvo susikaupus
                                  Užtad Liepkalnyje kamštis nerealaus ilgumo - faktiškai nuo posūkio į Salininkus Lydos plente, kiek man mama pasakojo. Važiavo kažkur 35 minutes, kai paprastai nuvažiuojama per 18-20 min.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment

                                  Working...
                                  X