Nu vat lyg 2mėn. aplenkė grafiką. Žadėjo rugsėjo pabaigoj viską baigti. Bet išties šaunu, kad viskas baigiama ankščiau
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Viaduko prie "Akropolio" ir jungties su Šiaurine gatve statyba
Collapse
X
-
Man tai nepatinka 2 dalykai:
1. Ar nesugeba pastatyti tilto be vidurinės atramos? Juk atstumas nera didelis. Taupumo sumetimais?
2. Kodėl daromos tokios siauros užvažiavimo ir nuvažiavimo gatvelės, kad vos ne šonas į šoną susirėmus reiks važiuoti (ir ne tik čia, praktiškai visuose naujuose inf. projektuose). Kaip suprantu, juk ten bus po dvi juostas.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąMan tai nepatinka 2 dalykai:
1. Ar nesugeba pastatyti tilto be vidurinės atramos? Juk atstumas nera didelis. Taupumo sumetimais?
2. Kodėl daromos tokios siauros užvažiavimo ir nuvažiavimo gatvelės, kad vos ne šonas į šoną susirėmus reiks važiuoti (ir ne tik čia, praktiškai visuose naujuose inf. projektuose). Kaip suprantu, juk ten bus po dvi juostas.
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąMan tai nepatinka 2 dalykai:
1. Ar nesugeba pastatyti tilto be vidurinės atramos? Juk atstumas nera didelis. Taupumo sumetimais?
Parašė Kema Rodyti pranešimą2. Kodėl daromos tokios siauros užvažiavimo ir nuvažiavimo gatvelės, kad vos ne šonas į šoną susirėmus reiks važiuoti (ir ne tik čia, praktiškai visuose naujuose inf. projektuose). Kaip suprantu, juk ten bus po dvi juostas.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.05.13, 12:28.
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimąProjekto vertė 13,5 mln.lt. - viadukas su visais nuvažiavimais. Ar čia tik man atrodo, ar iš tikrųjų, palyginus su savivaldybės finansuojamomis infrastruktūros statybomis tai yra labai maža kaina?
Comment
-
Parašė Pupsis Rodyti pranešimąPilnai pritariu. Dabar viadukas naudos duos mazai, nes vaziuojantieji nuo Akropolio vistiek tures stoveti prie sviesoforo tik is kito sono. Na gal kiek palengves patekimas i Akropoli.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.05.22, 11:02.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNa, pastacius viaduka, vaziuojantiems nuo Kalvariju puses neliks prasmes vaziuoti i Akropoli per sviesofora. O tai reiskia, kad galima smarkiai pakoreguoti sviesoforu fazes, sutrumpinant posuki i kaire ir pailginant vaziavimo tiesiai faze.
Comment
-
Parašė foggy Rodyti pranešimąPosūkio į kairę iš Ozo g. į Akropolį fazės nelabai yra kur trumpinti, nes tuo pat metu suka į kairę iš Ozo į Gelvonų, toje juostoje dažnai kamštukas susidaro. Galima būtų padidinti pralaidumą, naikinant vieną iš 2 kairio posūkio juostų Ozas-Akropolis, paliekant juostas: 1 į kairę (Akrop.), 3 tiesiai, 1-2 į dešinę(Gelvonų). Arba variantas tiesiai 3 juostos 2 normalios + 1 visuomeninio (nors ne toks jau didelis autobusų eismas tiesiai, didesnė dalis turbūt į dešinę suka).
Comment
-
Parašė foggy Rodyti pranešimąPosūkio į kairę iš Ozo g. į Akropolį fazės nelabai yra kur trumpinti, nes tuo pat metu suka į kairę iš Ozo į Gelvonų, toje juostoje dažnai kamštukas susidaro. Galima būtų padidinti pralaidumą, naikinant vieną iš 2 kairio posūkio juostų Ozas-Akropolis, paliekant juostas: 1 į kairę (Akrop.), 3 tiesiai, 1-2 į dešinę(Gelvonų). Arba variantas tiesiai 3 juostos 2 normalios + 1 visuomeninio (nors ne toks jau didelis autobusų eismas tiesiai, didesnė dalis turbūt į dešinę suka).
Comment
Comment