Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Reikia tik viena punkta is KET pasalinti, kuris sako, kad jeigu sviesoforas turi sekcija i kaire, tai galima sukti tik tuomet, kada ji dega zaliai. Jei nebutu sio punkto tuomet beliktu tik zalia sviesa be juodo konturo rodykles irengt.
    Būtent! Štai minėta papildoma rodyklė Čekijoje, stovinti kairėje kelio pusėje:



    O jei jau nedegant žaliai rodyklei draudžiama sukti į kairę, turi būti ir raudona bei geltona sekcijos su draudžiamais signalais:

    Paskutinis taisė digital; 2023.07.24, 23:45. Priežastis: atkurtos foto

    Comment


      Parašė FeO Rodyti pranešimą
      Klaipedoj viena karta pasukau i kaire. Ten sviesoforai kitokie. Yra pagrindiniam sviesofore raudona geltona zalia be jokiu rodykliu ir salia papildoma sekcija(zalia rodykle) i kaire. Kiek pamenu zalia sviesa be juodo konturo rodykles leidzia sukti visom kryptim, tuo paciu ir i kaire. Galvojau, kad nepriestarauja mano veiksmai taisyklem, bet pravertes KET knygute radau ta nesamoninga punkta.
      Na šiaip jei pagrindinėje sekcijoje nėra rodyklės, iš kur vairuotojui žinoti, kokia kryptimi leidžia važiuoti papildoma sekcija. Vienas rusas pasukęs į dešinę, nors jam nedegė papildoma sekcija, o pagrindinėje sekcijoje nebuvo rodyklės, iš pradžių buvo nubaustas, bet po to buvo išteisintas:

      http://www.pravorulya.com/index.php?...=430&Itemid=46

      Comment


        Kokiu greičiu važiavote?

        Aš asmeniškai daugumoj esu patenkintas "žaliosiomis bangomis". Jei važiuoji 50kmh, mašinų nedaug, stabdyti beveik nereikia. Piko metu pozityvus efektas irgi akivaizdus.

        Nepatenkintas dviem dalykais:
        1. Kaina už visą tą reikalą buvo (yra) kaip statybose - burbulinė korupcinė.
        2. Pristatyta kai kur nereikalingų ir erzinančių šviesoforų. Pavyzdžiui, Algirdo g. - Panerių g. sankryža, Perėja prie Subačiaus apžvalgos aikštelės ir t.t.

        Comment


          Man asmeniškai irgi beveik patiktų, bet. Jau esu čia minėjęs, kad dauguma bandymų prieš 1-1,5 metų buvo daug sėkmingesni (bent jau mano nuomonė tokia). Ypač sėkmingai atrodė vieną dieną bandyta sistema Pylimo g. Dabar gi viskas "naabarot". Kitur gal ir nieko. Kitas dalykas, daug nereikalingų šviesoforų.

          O kaina, ką aš žinau. Sunku pasakyti, gal ir išpūsta. Jei kas matėt buvau įmetęs, kai užsieniečiai daro panašių sankryžų maketus. Lietuvaičiai irgi neatsilieka. Vienas kolega su keliais studentais bando kažką panašaus. Tai dviejų sankryžų maketas su žaislinėm mašinytėm ir svarbiausia visa elektronika jau kainavo ~1300lt. Rugpjūtį žada pristatyti palčiau, bus ir video, manau pamatysim
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Dar keli testai iš youtube

            http://www.youtube.com/watch?v=yx6e0HfllAg

            http://www.youtube.com/watch?v=zuGvDCqxNys

            IT. Sicilija
            PT. 11 dienų Portugalijos keliais
            LT. Kaunas 2009.01.04

            Comment


              Parašė John
              Oro uostas - Centras.
              Apie 20val. Vertinkit patys.
              Youtube video
              Taip, tai jau neblogai, ne visada, bet tenka pasidžiaugti bent tuo
              Bet veikimas vistiek kritikuotinas. Kad prie kiekvienos sankryžos reik sustot ar beveik sustot, tai jau mažina pralaidumą. Reikėtų važiuoti ne 48 km/h, bet 30-40 km/h, tada gal nereikėtų sustot Dirbtinai pats pasidarau žaliąjį koridorių, matydamas priekyje raudoną nervindamas kitus vairuotojus nuriedu iš inercijos ir taip pataikau į žalią

              Keista kad tokioje sudėtingoje sistemoje nėra sukurta kokių algortimų ar pan., kiek koreguoti tarpus, pagal automobilių srautą. O kur daviklių atsižvelgimas į stovinčius automobilius? Jei artėja paketas, tai sistema turi paankstinti įjungimą, kad visi stovintys, autikai ir tt išsimėžtų
              O kur dar sistemos reagavimas į atvažiuojantį viešąjį transportą? Dažnai tenka matyt - sankryža tuščia ir stovi sau vienas trulikas prie raudonos

              Comment


                tas koridorius normaliai net 20 val kai masinu nera neveikia - visur reik stabdyt. O juk jo esme tokia kad tarsa ir kuro sanaudos mazesnes del to kad stabdymo/greitejimo ciklu nebelieka.

                Dienos metu koridoriaus beveik nebelieka nes sankryzos uzsikemsa del didelio masinu kiekio ir vairuotoju nesugebejimo pajudet is vietos visiems is karto del ko realiai pagauni ne zalia, o raudona banga.

                Comment


                  Tai kokios gi "kamerų" funkcijos??
                  Štai, kad ir dabar Savanorių pr.-Riovonių sankryžoje Savanorių pr. stovi keliasdešimt-šimtas automobilių iš abejų pusių. Riovonių g - 1-2 arba nei vieno. Šviesoforo intervalai beveik vienodi: 1 minutė - Savanoriams, beveik 1 minutė - Riovoniams.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Tai kokios gi "kamerų" funkcijos??
                    Štai, kad ir dabar Savanorių pr.-Riovonių sankryžoje Savanorių pr. stovi keliasdešimt-šimtas automobilių iš abejų pusių. Riovonių g - 1-2 arba nei vieno. Šviesoforo intervalai beveik vienodi: 1 minutė - Savanoriams, beveik 1 minutė - Riovoniams.
                    Nėra dispečerių ir viskas. Vat kur blogybė. Ir išvis neaišku kaip tas eismo valdymo centras veikia... Toli dar iki užsienio centrų, uoj toli...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė John
                      Oro uostas - Centras.
                      Apie 20val. Vertinkit patys.

                      Youtube video
                      Nuėmiau kabutes iš temos pavadinimo.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Nuėmiau kabutes iš temos pavadinimo.
                        Pagaliau
                        Reiks kada nors taip nufilmuoti ir Antakalnio gatvę, kuria dažnai važiuoju.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Nėra dispečerių ir viskas...
                          Tiek bedarbių, o dispečerių nėra
                          Manau, kad apie sistemos eksploataciją nebuvo galvota iš esmės.

                          Comment


                            Sakyčiau būtų juokinga, jei kiekvieną sankryžą stebėtų bobulė ir junginėtų šviesoforus
                            Davikliai naudojami daugybę metų, o pas mus net 2010-aisiais tai dar stebuklas, kuris be žmogaus nesugeba veikti.
                            Teoriškai optiniai davikliai (kameros) lyg ir turi būti moderniau už elektromagnetinius kontūrus, tačiau kai per modernu, tai pas mus paprastai neveikia, kaip ir viešojo transporto stotelių ekranai


                            Dėl kabučių, jos manu dar vis reikalingos. Tik tokiame kontekste:
                            Eismo "valdymo" sistema
                            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2010.05.17, 11:58.

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Sakyčiau būtų juokinga, jei kiekvieną sankryžą stebėtų bobulė ir junginėtų šviesoforus
                              Davikliai naudojami daugybę metų, o pas mus net 2010-aisiais tai dar stebuklas, kuris be žmogaus nesugeba veikti.
                              Teoriškai optiniai davikliai (kameros) lyg ir turi būti moderniau už elektromagnetinius kontūrus, tačiau kai per modernu, tai pas mus paprastai neveikia, kaip ir viešojo transporto stotelių ekranai


                              Dėl kabučių, jos manu dar vis reikalingos. Tik tokiame kontekste:
                              Eismo "valdymo" sistema

                              Tikrai jokie davikliai ir jokios kameros niekur neveikia. tam nereikia buti jokiu dideliu specialistu,tiesiog kai jus vienas vienintelis stovesite sankryzoje pries raudona-tada ir suprasite,kad tikrai nera sumontuota jokiu veikianciu kameru ir davikliu.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Tikrai jokie davikliai ir jokios kameros niekur neveikia. tam nereikia buti jokiu dideliu specialistu,tiesiog kai jus vienas vienintelis stovesite sankryzoje pries raudona-tada ir suprasite,kad tikrai nera sumontuota jokiu veikianciu kameru ir davikliu.
                                Na. Kalvarijų/V. Gerulaičio sankryžoje (taip ji nedidelė) jei nėra sukančių mašinų į kairę (iš Kalvarijų g.), tai žalia rodyklė neįsijungia, o iš karto leidžiamas eismas iš V. Gerulaičio gatvės. Nežinau, tai dėl daviklių ar dėl ko, bet faktas, kad rodyklė įsijungia, tik tada, kai yra mašinų.

                                p.s. prisiminiau, kad panašiai yra Upės g. ir Kalvarijų g. sankryžoje. Tik čia ne visada įsijungia žalia rodyklė iš Upės g.
                                P.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Tikrai jokie davikliai ir jokios kameros niekur neveikia. tam nereikia buti jokiu dideliu specialistu,tiesiog kai jus vienas vienintelis stovesite sankryzoje pries raudona-tada ir suprasite,kad tikrai nera sumontuota jokiu veikianciu kameru ir davikliu.
                                  Vaizdo kameros tai tikrai veikia (bent jau prieš metus, tai veikė). Ir davikliai veikia, tik dienos metu ir pagrindinėse gatvėse, nelabai pavyksta to pajusti. Naktimis tai gana aiškiai matoma, kol neprivažiuoji prie šviesoforo, tai žalia kai kuriose mažesnėse šalutinėse gatvėse išvis neįsižiebia, tik privažiavus, netrukus persijungia.

                                  Comment


                                    Sveiki,
                                    nuolat skaitau Jusu diskusijas ir nusprendziau kad reiketu suorganizuoti vizita i eismo valdymo centra Vilniuje. Dauguma Jusu suprantate kaip kas mazdaug veikia, bet daznai darote skubotas isvadas tam tikrose sankryzose ar net apie visa sistema... Kaip Jus ziuretumete i tai, kad susitiktume eismo valdymo centre ir aptartume situacija Vilniaus mieste? Supazindintume su sistema, jos posistememis ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Vaizdo kameros tai tikrai veikia (bent jau prieš metus, tai veikė). Ir davikliai veikia, tik dienos metu ir pagrindinėse gatvėse, nelabai pavyksta to pajusti. Naktimis tai gana aiškiai matoma, kol neprivažiuoji prie šviesoforo, tai žalia kai kuriose mažesnėse šalutinėse gatvėse išvis neįsižiebia, tik privažiavus, netrukus persijungia.

                                      Greiciausiai paprasciausias sutapimas:-)) vieninteliai kas priartejus ir nuspaudus persijungia-tai tik pesciuju sviesoforai. Ir tai ne visi. Stai sakykim pesciuju sviesoforas vilniuje,kalvariju gatveje prie ''satrijos'' stoteles dirba savo ritmu: yra pesciuju ar ,jis vis tiek kas kazkiek laiko stabdo visa eisma.
                                      O siaip daugybe kartu velai vakare yra teke stoveti vienam prie raudonos sviesos ir niekas ten nepersijungia. Net ir dienos metu niekas ten i nieka nereaguoja. Na koki pavyzdi cia pateikti..sakykim is stoties vaziuoji sodu gatvele i hales turgu. apacioje stovi sviesoforas ,kuris irgi dirba savo ritmu ,nepriklausomai kad is kitos puses nera nei vienos masinos, vis tiek visas eismas sustabdytas ir laukia. Ir taip praktiskai beveik visur.
                                      Paskutinis taisė praeivis; 2010.05.18, 11:59.

                                      Comment


                                        Parašė EVC Rodyti pranešimą
                                        Sveiki,
                                        nuolat skaitau Jusu diskusijas ir nusprendziau kad reiketu suorganizuoti vizita i eismo valdymo centra Vilniuje. Dauguma Jusu suprantate kaip kas mazdaug veikia, bet daznai darote skubotas isvadas tam tikrose sankryzose ar net apie visa sistema... Kaip Jus ziuretumete i tai, kad susitiktume eismo valdymo centre ir aptartume situacija Vilniaus mieste? Supazindintume su sistema, jos posistememis ir t.t.

                                        Pirma cia placiai visus supazindink su tomis posistememis ir tt. Tada tau zmones jau gales uzduoti konkrecius apgalvotus klausimus.. i kuriuos neturesi atsakymu:-))

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Pirma cia placiai visus supazindink su tomis posistememis ir tt. Tada tau zmones jau gales uzduoti konkrecius apgalvotus klausimus.. i kuriuos neturesi atsakymu:-))
                                          Vilniaus miesto centralizuota sviesoforinio valdymo sistema susideda is posistemiu.. davikliai, kameros, centras, radarai, svieslentes ir t.t. (Cia jus apie jas snekat nuolat
                                          Nesiruosiu cia Jums rasineti ir bandyt irodyti Jums kas kaip veikia... Tiesiog, manau butu zymiai paprasciau Jums atvykti su klausimais i kuriuos atsakysime (zinoma jei yra noras siekti kad mieste butu geriau o ne tik cia rasyti).
                                          Del klausimu i kuriuos neturesim atsakymo - susitikime, padiskutuosim... Daug buvo tokiu issisokeliu Kartu - galima padaryti tik geriau....
                                          P.S. noras suorganizuoti vizita atsirado del to, kad daugelis isivaizduoja kad viska zino... pvz.: praeivis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X