Parašė aRa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSankryža Baltupio - Didlaukio, o tai planai ten daryt požeminę taip ir liko nuo 80-dešimtmečio kažkokiuose stalčiuose? Gi kiek žinau kai statė ten tuos visus mokslo objektus ir t.t. planavo didelį pėsčiųjų srautą. Dienos metu ten studentų tikrai nemažai ir raudona eismui GV dažnai degama. Kaip sakyt, rakštis greito eismo gatveiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąRakštis nereali. Beje, tai vienintelė šviesoforu reguliuojama pėsčiųjų perėja nuo Žalgirio gatvės iki ~Santariškių. Apie požeminę perėją šioje vietoje nesu girdėjęs, o vat dėl viaduko teko tokių gandų girdėti. Kas įdomiausia, kad šioje vietoje darbo dienų rytais yra labai didelis ir automobilių, ir pėsčiųjų srautas. Jeigu jau kalbama apie degalų nuostolius kamščiuose ar oro taršą, tai pro šią vietą važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir vilkikai (fūros) bei autobusai (pvz Vilnius-Utena, Vilnius-Rokiškis), ir piko metu visa masė stovi daugiau nei pusės km kamštyje.Paskutinis taisė Lettered; 2009.11.20, 20:10.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąProblema toje vietoje, kad net pėsčiųjų viadukui nėra vietos. Į Didlaukio g. pusę viskas gerai, bet į kitą pusę visai nėra, nes viadukas turėtų eiti ir virš Baltupio gatvės, o dar juk reikalingi visokie nuvažiavimai/užvažiavimai ant viaduko...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė JohnYra ten tos vietos. Juk galima numatyti atitinkamą (customized) konstrukciją, kuri laisvai įsipaišytų. Prie pat mano namų Londono suburbuose iš tiesų yra viena tokia perėja, kurią ten įgrūsti tikrai reikėjo šiokios tokios menininko gyslelės (t.y., kur vietos net šaligatviui nėra). Keista, kad Vilniuje (ir apskritai Lietuvoje) taip nemėgstami pėsčiųjų tilteliai. Tai labai patogus, praktiškas ir nelabai brangus sprendimas.
Ar pats supratai ka parasei?:-)) pesciuju tilteliai.... visuomeneje yra tam tikra dalis neigaliuju,kurie juda tik su vezimeliais,o tu jiem statai neiveikiamas kliutis-pesciuju tiltelius:-)))) Atsipalaiduok,nueik geriau pasimokink savo tiesioginiu dalyku ir isgaruos is galvos tokios absurdiskos mintys.
Comment
-
Parašė JohnOho, kaip piktai. Gal vapsva įkano?
Nors galiu nuraminti, kad dauguma tokių tiltelių bent UK yra pritaikyti neįgaliesiems t.y. turi pakankamai nuožulnius užvažiavimus/nuvažiavimus, kur neįgalieji be jokių problemų gali užvažiuoti ir nuvažiuoti be niekieno pagalbos. Brangesnė alternatyva (irgi naudojama, bet rečiau) - liftai.
tiltelius kur neigalieji gali patys uzvaziuoti,maciau tik ispanijoje. Jie pakankamai ilgi ir primena serpantinus.Tai didziule konstrukcija. Aisku galima pavydeti ispanams,kad ten praktiskai nebuna ziemos ir tokie techniniai sprendimai pasiteisina (nes nera slidu). Simta kartu esu buves UK ir niekur nemaciau tokiu tilteliu apie kuriuos tu cia kalbi:-)))) Na nebent jei tu kalbi apie tiltelius ivaziuoti i parduotuve:-)))
Comment
-
Parašė Johndauguma tokių tiltelių bent UK yra pritaikyti neįgaliesiems t.y. turi pakankamai nuožulnius užvažiavimus/nuvažiavimus, kur neįgalieji be jokių problemų gali užvažiuoti ir nuvažiuoti be niekieno pagalbos. Brangesnė alternatyva (irgi naudojama, bet rečiau) - liftai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Viadukas turėtų būti pakankamai aukštai, kad pravažiuotų visas transportas. Todėl ten požeminė perėja kur kas geriau tiktų. Vien įdomu kaip viaduo galas atrodys prie "IKI" prekybos centro? Kažkokia neaiški kinstrukcija, kuri kogero, architektūriškai ten nelabai tiktų. O vat įrengti požeminė perėją ten yra kaip ir ganėtinai patogiai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąAtvaizdas
pilna ten tos vietos pesciuju viadukui. Raudona linija kur virs masinu nupiesta butu pakankamai aukstai tai masinos ir toliau laisvai galetu parkuotis ir viadukas niekam netrukdytu.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąAtvaizdas
pilna ten tos vietos pesciuju viadukui. Raudona linija kur virs masinu nupiesta butu pakankamai aukstai tai masinos ir toliau laisvai galetu parkuotis ir viadukas niekam netrukdytu.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąRaudonas variantas atkrenta, nes ten man atrodo tos parduotuvės teritorija yra.Paskutinis taisė Wycka; 2009.11.21, 12:03.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
žinoma kad viadukai pigiau, geriau tegu pastato 5 viadukus negu vieną požeminę perėją.
Nesvarbu kieno ten ta aikštelė šalia visų gatvių yra paliktos zonos šaligatviam ir pan ir į tas zonas viadukas tikrai tilptų. Be to neįsivaizduoju situacijos, kad prekybcentris prieštarautų viaduko statybai net jei ir turetų tokią teisę.Paskutinis taisė JlL; 2009.11.21, 12:29.
Comment
-
/\ Priklauso kokia ta požeminė perėja arba viadukas. Kainos gali būti labai panašios abiejų variantų. Pilnai užtenka sulieti padorią požeinę perėją, įrengti laiptus, priėjimą tinkamą neįgaliesiems ir t.t. Beto ten nevienodi lygiai. Didiluakio g. aklavietė aukščiau ne GV, tai visai gal ir ok viadukui, o PC "IKI" aikšteė kur kas žemiau - reikės daug atramų, o tai nelabai estetiška tokioj vietoj. Čia reikėtų gan neblogai suprjektuoti viską.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąo tai nelabai estetiška tokioj vietoj
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąestetiskai tegu centre stato, o cia kuo pigiau ir daugiau tuo geriau. Ner pinigu tai ir nereik sokt auksciau bambos su ta estetika.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNesutinku. Viadukas - ne laikinas, bet nežinia kiek dešimtmečių stovėsiantis objektas, tad reikėtų statyti pigiai, saugiai, bet estetiškai atrodantį.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąjo geriau bukim europos atsilikeliai visur kur bet paskutinius litus sukiškim į kelis estetiškus statinius
Comment
Comment