Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Galbūt dėl to, kad vakarinio piko metu "žaliasis koridorius" sudaromas srautui iš centro link Baltupių (o ryte - priešinga kryptimi)?
    Galbūt dėl to. Šiaip aš kas savaitę trečiadieniais būtent tuo maršrutu maždaug tuo laiku važiuoju. Anksčiau tikrai buvo žalias koridorius, o šią savaitę nebeliko.

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Sankryža Baltupio - Didlaukio, o tai planai ten daryt požeminę taip ir liko nuo 80-dešimtmečio kažkokiuose stalčiuose? Gi kiek žinau kai statė ten tuos visus mokslo objektus ir t.t. planavo didelį pėsčiųjų srautą. Dienos metu ten studentų tikrai nemažai ir raudona eismui GV dažnai degama. Kaip sakyt, rakštis greito eismo gatvei
      Rakštis nereali. Beje, tai vienintelė šviesoforu reguliuojama pėsčiųjų perėja nuo Žalgirio gatvės iki ~Santariškių. Apie požeminę perėją šioje vietoje nesu girdėjęs, o vat dėl viaduko teko tokių gandų girdėti. Kas įdomiausia, kad šioje vietoje darbo dienų rytais yra labai didelis ir automobilių, ir pėsčiųjų srautas. Jeigu jau kalbama apie degalų nuostolius kamščiuose ar oro taršą, tai pro šią vietą važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir vilkikai (fūros) bei autobusai (pvz Vilnius-Utena, Vilnius-Rokiškis), ir piko metu visa masė stovi daugiau nei pusės km kamštyje.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Rakštis nereali. Beje, tai vienintelė šviesoforu reguliuojama pėsčiųjų perėja nuo Žalgirio gatvės iki ~Santariškių. Apie požeminę perėją šioje vietoje nesu girdėjęs, o vat dėl viaduko teko tokių gandų girdėti. Kas įdomiausia, kad šioje vietoje darbo dienų rytais yra labai didelis ir automobilių, ir pėsčiųjų srautas. Jeigu jau kalbama apie degalų nuostolius kamščiuose ar oro taršą, tai pro šią vietą važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir vilkikai (fūros) bei autobusai (pvz Vilnius-Utena, Vilnius-Rokiškis), ir piko metu visa masė stovi daugiau nei pusės km kamštyje.
        Problema toje vietoje, kad net pėsčiųjų viadukui nėra vietos. Į Didlaukio g. pusę viskas gerai, bet į kitą pusę visai nėra, nes viadukas turėtų eiti ir virš Baltupio gatvės, o dar juk reikalingi visokie nuvažiavimai/užvažiavimai ant viaduko...
        Paskutinis taisė Lettered; 2009.11.20, 20:10.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Problema toje vietoje, kad net pėsčiųjų viadukui nėra vietos. Į Didlaukio g. pusę viskas gerai, bet į kitą pusę visai nėra, nes viadukas turėtų eiti ir virš Baltupio gatvės, o dar juk reikalingi visokie nuvažiavimai/užvažiavimai ant viaduko...
          Kam? Juk pėstiesiems gana ir laiptų. Jeigu vien laiptų negana (nors Vilniaus ir Kaišiadorių GS pakanka), galima padaryti nuolydį arba liftą (bet tai tikriausiai nemažai kainuoja). Kita vertus, ir dabar neįgalieji turi ropštis ant/nuo bordiūro mėgindami pereiti GV gatvę.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė John
            Yra ten tos vietos. Juk galima numatyti atitinkamą (customized) konstrukciją, kuri laisvai įsipaišytų. Prie pat mano namų Londono suburbuose iš tiesų yra viena tokia perėja, kurią ten įgrūsti tikrai reikėjo šiokios tokios menininko gyslelės (t.y., kur vietos net šaligatviui nėra). Keista, kad Vilniuje (ir apskritai Lietuvoje) taip nemėgstami pėsčiųjų tilteliai. Tai labai patogus, praktiškas ir nelabai brangus sprendimas.


            Ar pats supratai ka parasei?:-)) pesciuju tilteliai.... visuomeneje yra tam tikra dalis neigaliuju,kurie juda tik su vezimeliais,o tu jiem statai neiveikiamas kliutis-pesciuju tiltelius:-)))) Atsipalaiduok,nueik geriau pasimokink savo tiesioginiu dalyku ir isgaruos is galvos tokios absurdiskos mintys.

            Comment


              Parašė John
              Oho, kaip piktai. Gal vapsva įkano?

              Nors galiu nuraminti, kad dauguma tokių tiltelių bent UK yra pritaikyti neįgaliesiems t.y. turi pakankamai nuožulnius užvažiavimus/nuvažiavimus, kur neįgalieji be jokių problemų gali užvažiuoti ir nuvažiuoti be niekieno pagalbos. Brangesnė alternatyva (irgi naudojama, bet rečiau) - liftai.

              tiltelius kur neigalieji gali patys uzvaziuoti,maciau tik ispanijoje. Jie pakankamai ilgi ir primena serpantinus.Tai didziule konstrukcija. Aisku galima pavydeti ispanams,kad ten praktiskai nebuna ziemos ir tokie techniniai sprendimai pasiteisina (nes nera slidu). Simta kartu esu buves UK ir niekur nemaciau tokiu tilteliu apie kuriuos tu cia kalbi:-)))) Na nebent jei tu kalbi apie tiltelius ivaziuoti i parduotuve:-)))

              Comment


                Parašė John
                dauguma tokių tiltelių bent UK yra pritaikyti neįgaliesiems t.y. turi pakankamai nuožulnius užvažiavimus/nuvažiavimus, kur neįgalieji be jokių problemų gali užvažiuoti ir nuvažiuoti be niekieno pagalbos. Brangesnė alternatyva (irgi naudojama, bet rečiau) - liftai.
                Būtent kažką tokio panašaus ir tikiuosi kažkada išvysti GV/Baltupio/Didlaukio gatvių sankryžoje. O pati dabartinė pėsčiųjų perėja ir dabar nepritaikyta neįgaliesiems, tad esminio skirtumo bus ar nebus tie užvažiavimai neturėtų būti, nebent tokius dalykus finansuoja ES ir be tų užvažiavimų špyga finansavimui
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Viadukas turėtų būti pakankamai aukštai, kad pravažiuotų visas transportas. Todėl ten požeminė perėja kur kas geriau tiktų. Vien įdomu kaip viaduo galas atrodys prie "IKI" prekybos centro? Kažkokia neaiški kinstrukcija, kuri kogero, architektūriškai ten nelabai tiktų. O vat įrengti požeminė perėją ten yra kaip ir ganėtinai patogiai.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment




                    pilna ten tos vietos pesciuju viadukui. Raudona linija kur virs masinu nupiesta butu pakankamai aukstai tai masinos ir toliau laisvai galetu parkuotis ir viadukas niekam netrukdytu.

                    Comment


                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                      Atvaizdas


                      pilna ten tos vietos pesciuju viadukui. Raudona linija kur virs masinu nupiesta butu pakankamai aukstai tai masinos ir toliau laisvai galetu parkuotis ir viadukas niekam netrukdytu.
                      Raudonas variantas atkrenta, nes ten man atrodo tos parduotuvės teritorija yra.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                        Atvaizdas
                        pilna ten tos vietos pesciuju viadukui. Raudona linija kur virs masinu nupiesta butu pakankamai aukstai tai masinos ir toliau laisvai galetu parkuotis ir viadukas niekam netrukdytu.
                        Tas raudonasis variantas yra jau kaip ir tinkamas. Didžiausi srautai ir yra į/iš parduotuvės bei į/iš šalia jos esančios autobusų stotelės. Jeigu jau labai pritrūktų vietos, galima esančią autoparkavimo aikštelę mažinti (į vakarus nuo parduotuvės) ir plėsti kitoje vietoje (į pietus arba į rytus nuo parduotuvės). Architektai matyt žino geriau, bet viadukas galėtų 'nusileisti' prie pat įėjimo į parduotuvę/stotelės. Kas dėl požeminių perėjų, statant "Panoramą" kažkuriame laikraštyje rašė, kad ten statoma paskutinė Vilniuje požeminė perėja, nes kur kas pigiau ir paprasčiau statyti viadukus.

                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Raudonas variantas atkrenta, nes ten man atrodo tos parduotuvės teritorija yra.
                        Paprastai autoparkavimo aikštelės šalia PC yra ne tų PC, o valstybės/savivaldybės žemės nuosavybė. Prieš kelis metus buvo bandymų liepti PC jas privatizuotis, bet vos ne skandalas kilo (PC Mindaugo "Maxima").
                        Paskutinis taisė Wycka; 2009.11.21, 12:03.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          žinoma kad viadukai pigiau, geriau tegu pastato 5 viadukus negu vieną požeminę perėją.

                          Nesvarbu kieno ten ta aikštelė šalia visų gatvių yra paliktos zonos šaligatviam ir pan ir į tas zonas viadukas tikrai tilptų. Be to neįsivaizduoju situacijos, kad prekybcentris prieštarautų viaduko statybai net jei ir turetų tokią teisę.
                          Paskutinis taisė JlL; 2009.11.21, 12:29.

                          Comment


                            /\ Priklauso kokia ta požeminė perėja arba viadukas. Kainos gali būti labai panašios abiejų variantų. Pilnai užtenka sulieti padorią požeinę perėją, įrengti laiptus, priėjimą tinkamą neįgaliesiems ir t.t. Beto ten nevienodi lygiai. Didiluakio g. aklavietė aukščiau ne GV, tai visai gal ir ok viadukui, o PC "IKI" aikšteė kur kas žemiau - reikės daug atramų, o tai nelabai estetiška tokioj vietoj. Čia reikėtų gan neblogai suprjektuoti viską.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              o tai nelabai estetiška tokioj vietoj
                              estetiskai tegu centre stato, o cia kuo pigiau ir daugiau tuo geriau. Ner pinigu tai ir nereik sokt auksciau bambos su ta estetika.
                              Paskutinis taisė digital; 2023.07.24, 23:39. Priežastis: citavimas

                              Comment


                                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                estetiskai tegu centre stato, o cia kuo pigiau ir daugiau tuo geriau. Ner pinigu tai ir nereik sokt auksciau bambos su ta estetika.
                                Nesutinku. Viadukas - ne laikinas, bet nežinia kiek dešimtmečių stovėsiantis objektas, tad reikėtų statyti pigiai, saugiai, bet estetiškai atrodantį.
                                Paskutinis taisė digital; 2023.07.24, 23:40. Priežastis: citavimas
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Čia jūs apie šviesoforų valdymo sistemą?

                                  Comment


                                    /\ O kur perkelt pokalbį? Gal į Vilniaus Infrastruktūros Projektų temą. Jei kas galit.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Nesutinku. Viadukas - ne laikinas, bet nežinia kiek dešimtmečių stovėsiantis objektas, tad reikėtų statyti pigiai, saugiai, bet estetiškai atrodantį.
                                      jo geriau bukim europos atsilikeliai visur kur bet paskutinius litus sukiškim į kelis estetiškus statinius

                                      Comment


                                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                        jo geriau bukim europos atsilikeliai visur kur bet paskutinius litus sukiškim į kelis estetiškus statinius
                                        Estetinė išvaizda kartais gali nelabai brangiai ir kainuoti. O pastačius prastai atrodantį viaduką, tikrai nepagerinsim to "atsilikimo visur kur", tada dar galėsim pridėti pliusą prie atsilikimo kelio statinių kategorijoje.

                                        Comment


                                          as ir nesakau kad butina statyti baisuoklius, reik statyti tai ko reikia patogiam gyvenimui - pigius viadukus, o jei jie dar ir grazus gaunasi tai valio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X