Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai turiu kartoti tą patį tai ir atrodau kaip užsiciklinęs
    1. windowsų neminėjau. Linuxas - taip.
    2. nemanau, kad dabartinė įranga pigesnė nei "kompas"
    3. ar dabartinė įranga (kompas be klavos ir moniko) turi galimybę peprogramuoti pasamdžius specialistą, kad šviesoforai naktį prigestų, neperkant papildomų licenzijų ar kokio kito sh?

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Kai turiu kartoti tą patį tai ir atrodau kaip užsiciklinęs
      1. windowsų neminėjau. Linuxas - taip.
      2. nemanau, kad dabartinė įranga pigesnė nei "kompas"
      3. ar dabartinė įranga (kompas be klavos ir moniko) turi galimybę peprogramuoti pasamdžius specialistą, kad šviesoforai naktį prigestų, neperkant papildomų licenzijų ar kokio kito sh?
      Kuo čia dėti tie "noutbukai"? Jei sistemos architektūra yra centralizuota ir šviesoforuose įrengti valdikliai yra skirti vykdyti komandas, gaunamas iš dispečerinės, tai kišti papildomą "protą" į kiekvieną šviesoforą yra tiesiog beprasmiška ir neracionalu. Jei kalba eina apie paskirstytą sistemą, tai šiam uždaviniui ji būtų brangesnė ir žymiai sudėtingiau sustyguojama dėl didelių informacijos srautų ir jų apdorojimo problematikos.

      Taigi gana apie pievas, tavo idėjos tikrai neveiks.
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Kai turiu kartoti tą patį tai ir atrodau kaip užsiciklinęs
        1. windowsų neminėjau. Linuxas - taip.
        2. nemanau, kad dabartinė įranga pigesnė nei "kompas"
        3. ar dabartinė įranga (kompas be klavos ir moniko) turi galimybę peprogramuoti pasamdžius specialistą, kad šviesoforai naktį prigestų, neperkant papildomų licenzijų ar kokio kito sh?
        nu tu vis ta pati. O kompe kokia programine sviesoforu iranga stoves jei jau ja galima perprogramuot be "papildomu lizicenziju ir kito sh"? irgi to paties pasamdyto specialisto daryta ar kaip?

        Tame ir esme, kad perka is imoniu kurios zino ka ir kaip daryt ne del gelezes o del softo. Valdiklio kaina be softo tose dezese yra apie 2 t.lt ir jie PATIKIMI 24/7, programine iranga ar ji butu kompe ar tame valdiklyje kainuos tiek pat, o gal but kompe dar ir brangiau.

        Comment


          OK, nesiginčyju, pagal jūs dabar įgyvendinta sistema tiesiog ideali
          Tai lauksim, kada bus nesunkiai įjunktas elementarus šviesoforų priteminimas naktį

          Valdiklio kaina be softo tose dezese yra apie 2 t.lt ir jie PATIKIMI 24/7
          Ir prie to valdiklio už 2K Lt net gi prijungti video davikliai stebintis judėjimo zonas?

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            OK, nesiginčyju, pagal jūs dabar įgyvendinta sistema tiesiog ideali
            Tai lauksim, kada bus nesunkiai įjunktas elementarus šviesoforų priteminimas naktį


            Ir prie to valdiklio už 2K Lt net gi prijungti video davikliai stebintis judėjimo zonas?
            Techninė įranga visoje sistemoje dabar turbūt mažiausia problema. Pagrindinė blogybė, kad kažkam nelabai pavyksta nustatyti optimalių sistemos parametrų arba ta sistema turi kažkokių trūkumų.

            Kitaip tariant, "noutbūkai" spintelėse patys savaime problemų neišspręs.
            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              Parašė Mantas Rodyti pranešimą
              Techninė įranga visoje sistemoje dabar turbūt mažiausia problema. Pagrindinė blogybė, kad kažkam nelabai pavyksta nustatyti optimalių sistemos parametrų arba ta sistema turi kažkokių trūkumų.

              Kitaip tariant, "noutbūkai" spintelėse patys savaime problemų neišspręs.
              Sistema žiūrint teoriškai labai gera, bet kogero, kaip sakai, praktiškai neteisingai "surinkta". Ir problema čia tikrai ne "notbook'e", ne valdikliuose ar dar kažkur, tiesiog nepaskaičiuota sistemos darbas tokiam miestui. Kitas dalykas nereikėjo jos visur kišti, o padaryti centralizuotas tik svarbiausias ir problematiškiausias vietas. Dabar gi kaip pvz. velniam reikalingas šviesoforas Paberžės - Šeškinės g. sankirtoje ir dar prijungtas prie bendros sistemos, nėra ten probleminė vieta. Kaip ir daugelis šviesoforų prismaigstytų kitose miesto vietose ir stebintys perėjas ar sankirtas. Jau sakaiu, dauguma bandymų per tuos metus buvo kur kas sėkmingesni, nei dabar sureaguliuota sistema.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Man vieni iš absurdiškiausių šviesoforų yra atsiradę Pilaitėje Vydūno gatvėje. Kažkodėl kai nebuvo Pilaitės prospektas pratęstas iki kelio į Sudervę ir visas eismas važiavo šia gatve, tai šviesoforų nebuvo. Kai tik eismo srautai buvo nukreipti į Pilaitės prospektą ir eismas Vydūno g. sumažėjo, tai čia pridygo šviesoforų, kurie vėlyvesniu metu tik apšviečia gatves, o ne reguliuoja eismą, kurio ten praktiškai nėra. Ir tuo pačiu keista, kodėl nėra šviesoforo avaringoje ir judrioje Pilaitės pr. - Karaliaučiaus g. sankryžoje.

                Be to ne visur sistema gali ir pagelbėti, nes tiesiog gatvės jau seniai neatitinka poreikių ir yra perkrautos. Tai koks skirtumas kaip tie šviesoforai švies, jei sankryžoje iš visų pusiu stovi automobiliai ir juda vėžlio greičiu.

                Comment


                  kazkas tvirtindamas naujas sviesoforu vietas gauna dali ju irengimo kainos del to matyt isismagino deti ant kiekvieno kampo.

                  Sistemos blogis ne surinkime, derinime ar gelezyje o blogame sistemos projektavime (per daug sviesoforu) ir pasenusioje programineje irangoje kuri is esmes neleidzia suprogramuot kaip reikia. Kaip jau minejau kazkada anksciau patys siemensai pripazista kad sistema pasenusi (softas) ir jokio pagerejimo nebus.

                  Comment


                    Šiaip tai šviesoforų turi būti daug, ir džiugu, kad bent šitoje vietoje nepataupė. Norint, kad sistema veiktų, negali likti nei vienos nereguliuojamos sankryžos ir nei vienos perėjos be šviesoforo.
                    Kaip sistema veiks jei srautą vis netikėtai pertrauks išėjęs pėstysis? Priekyje esantis šviesoforas uždegs žalią, o visi stovi, kol bobutė pereis. Bobutė pereina, srautas pajuda, bet anas šviesoforas jau uždega raudoną. Tai su tokiais erorais sistema tikrai stovėtų.

                    Sunkiau suvokiama, kai dabar važiuojant pustuštėmis gatvėmis lyg ir žalia banga, bet vienas šviesoforas ima ir uždega raudoną. Arba reikia vytis žalią bangą 80 km/h... tai tokie dalykai programiškai turi būti nesunkiai sutvarkomi. Kaip kad ir nedegimas žalios iš tos krypties kur nėr nei vieno automobilio ar pėsčiojo.

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Šiaip tai šviesoforų turi būti daug, ir džiugu, kad bent šitoje vietoje nepataupė. Norint, kad sistema veiktų, negali likti nei vienos nereguliuojamos sankryžos ir nei vienos perėjos be šviesoforo.
                      Kaip sistema veiks jei srautą vis netikėtai pertrauks išėjęs pėstysis? Priekyje esantis šviesoforas uždegs žalią, o visi stovi, kol bobutė pereis. Bobutė pereina, srautas pajuda, bet anas šviesoforas jau uždega raudoną. Tai su tokiais erorais sistema tikrai stovėtų.
                      Absoliuti nesamone, cia atkatu pririjusiu valdininku paistalai kuriu jokia logika pagrist neimanoma. Neimanoma visko sureguliuot, ir kuo daugiau prikisi tuo blogiau, per didelius tarpus tarp sviesoforu eismas kaip tik issilygina ir imanomi zali koridoriai netgi i abi puses. Dabar gaunasi kad vietoj keliu didesniu kamsciu ant didesniu sankryzu turime mazus kamscius visame mieste, vidutinis greitis gal liko ir panasus, bet tarsa ir kuro sunaudojimas dideja nes daugeja greitejimo/stabdymo ciklu skaicius.

                      Dabar kai prideta daug sviesoforu gavosi, kad daug sunkeliu tapo vos nepagrindiniais keliais, o tikros magistralines trasos sugadintos. Salutinis kelias tam ir salutinis, kad pagrindiniu vaziuotu netrugdomi, o dabar kas 150 metru po sviesofora privaryta.

                      Reguliuoti reikia pagrindines sankryzas ir kai kurias perejas kur tikrai dideli pesciuju srautai, mazesniu pereju jei jau labai reikia tai tegu isvis atsisako, nieko blogo nebus jei vietoj kas 50m bus kas 150m.

                      Comment


                        Pabandyk padaryti "žalią koridorių" srautui važiuoti 50km/h be sustojimų jei maršrute yra 10 nereguliuojamų perėjų ir kelios sankryžos be šviesoforų.

                        Tai nebent vienas variantas - NUSIŽENGTI KET ir nepraleidinėti pėsčiųjų.


                        O kad pastatytų šviesoforų nesugeba suvaldyti tai ne šviesoforai kalti Žmonių makaulėse bėda arba valdymo įrangos nelankstume ir nesuderinamume, nes sistemai šviesoforų nebus per daug.

                        Comment


                          Klausykit, o tas šviesoforas prie Šeimyniškių g. 21 pastatytas dėl vaizdo ar kaip? Stovi gal jau daugiau nei metus, bet dar nei karto nemačiau jo pilnai veikiančio.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Klausykit, o tas šviesoforas prie Šeimyniškių g. 21 pastatytas dėl vaizdo ar kaip? Stovi gal jau daugiau nei metus, bet dar nei karto nemačiau jo pilnai veikiančio.
                            Gal pamiršo

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              OK, nesiginčyju, pagal jūs dabar įgyvendinta sistema tiesiog ideali
                              Tai lauksim, kada bus nesunkiai įjunktas elementarus šviesoforų priteminimas naktį


                              Ir prie to valdiklio už 2K Lt net gi prijungti video davikliai stebintis judėjimo zonas?


                              Kokie davikliai,juokauji tur but:-)))) Pasiziurek vakarais kaip buna, sankryzoje stovi tik vienas automobilis,is visu kitu pusiu tuscia ir tam automobiliui dega raudona sviesa. Geresnio irodymo ir nereikia,kad ten nera jokiu davikliu ir niekas nestebi ten jokiu transporto srautu.

                              Comment


                                Vakar apie 19:00 važiavau taip vadinamu "žaliu koridorium" Kalvarijų gatve iš Baltupių pusės nuo posūkio į Ozo gatvę iki Žalgirio gatvės. Stoti teko prie kiekvieno šviesoforo, net pėsčiųjų įsijungė. Anksčiau taip nebūdavo, iki pat Žalgirio gatvės būdavo galima nuvažiuoti be sustojimų.

                                Comment


                                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                  Vakar apie 19:00 važiavau taip vadinamu "žaliu koridorium" Kalvarijų gatve iš Baltupių pusės nuo posūkio į Ozo gatvę iki Žalgirio gatvės. Stoti teko prie kiekvieno šviesoforo, net pėsčiųjų įsijungė. Anksčiau taip nebūdavo, iki pat Žalgirio gatvės būdavo galima nuvažiuoti be sustojimų.
                                  Prireguliavo nemokšos kažkokie. Tai dar karta patvirtina, kad taip vadinami sistemos bandymai buvo kur kas sėkmingesni nei dabartinė bezabrazija... Tegul taiso bardaką, o tai pasiimsiu viską sau
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Prireguliavo nemokšos kažkokie. Tai dar karta patvirtina, kad taip vadinami sistemos bandymai buvo kur kas sėkmingesni nei dabartinė bezabrazija... Tegul taiso bardaką, o tai pasiimsiu viską sau
                                    Spjaus viską barzdon kažkada ir pamatysim kad vieną dieną visi šviesoforai mieste mirksi geltonai. Įdomu kas gautųsi.

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Spjaus viską barzdon kažkada ir pamatysim kad vieną dieną visi šviesoforai mieste mirksi geltonai. Įdomu kas gautųsi.
                                      Valdininkams snukučiai ištįs, kai pamatys, kad kamščiai baigėsi
                                      Paradoksas, bet GV/Didlaukio/Baltupio gatvių sankryžoje esantis šviesoforas, kuris pagal idėją pėsčiuosius praleidžia tik nuspaudus mygtuką, dar prieš metus veikė 24/7. Vakar jau ~23h jame tik mirksėjo geltona. Didžiausia nesąmonė buvo tai, kad automobilio vairuotojas, važiuodamas nuo Riešės į VPU pusę GV gatve dažnai "užsiraudavo" ant raudonos šviesos, nors ta raudona tebuvo tik pėstiesiems praleisti, kurių nuo 1h iki 5h nakties metu yra "neįtikėtinai daug"
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        /\ O ar ten jie išvis sujungti į "bendrą" sistemą? Sakyčiau gal tik pakeisti, nes GV ta perėja net daviklių neturi kaip visos kitos. Sankryža Baltupio - Didlaukio taip pat. Beje, o tai planai ten daryt požeminę taip ir liko nuo 80-dešimtmečio kažkokiuose stalčiuose? Gi kiek žinau kai statė ten tuos visus mokslo objektus ir t.t. planavo didelį pėsčiųjų srautą. Dienos metu ten studentų tikrai nemažai ir raudona eismui GV dažnai degama. Kaip sakyt, rakštis greito eismo gatvei
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                          Vakar apie 19:00 važiavau taip vadinamu "žaliu koridorium" Kalvarijų gatve iš Baltupių pusės nuo posūkio į Ozo gatvę iki Žalgirio gatvės. Stoti teko prie kiekvieno šviesoforo, net pėsčiųjų įsijungė. Anksčiau taip nebūdavo, iki pat Žalgirio gatvės būdavo galima nuvažiuoti be sustojimų.
                                          Galbūt dėl to, kad vakarinio piko metu "žaliasis koridorius" sudaromas srautui iš centro link Baltupių (o ryte - priešinga kryptimi)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X