Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mašinų spūstys mieste labiau nebesumažės

    http://www.lrytas.lt/?data=20090905&...s090905&view=2
    Aurelija JONUŠAITĖ
    „Sostinės“ korespondentė
    2009-09-05
    Dažno vairuotojo kritikuojama automatizuota šviesoforų sistema Vilniuje nuo rugpjūčio 28 dienos veikia visu pajėgumu. Gatvėse geriau nebebus. „Sostinė“ nutarė įsitikinti, ar ši sistema efektyvi.
    145 milijonus miestui kainavusi moderni šviesoforų sistema buvo pradėta diegti prieš porą metų.
    Ištyrę mieste esančių automobilių srautus, sistemą diegusios bendrovės „Siemens“ specialistai visus mieste esančius šviesoforus sujungė į vieną bendrą sistemą.
    Tai eismo specialistams leidžia iš sistemos valdymo punkto stebėti beveik visas mieste esančias sankryžas, o šviesoforų signalus reguliuoti taip, kad eismas vyktų kuo sklandžiau.

    Kalvarijų gatve – 10 minučių

    Kaip veikia naujoji sistema ir ar iš tiesų spūsčių metu miestą galima pervažiuoti daug greičiau, įsitikino ir „Sostinė“. Miesto žaliaisiais koridoriais vakarinių spūsčių metu važiavome rugsėjo 1-ąją.
    Rudenį mieste važinėja gerokai daugiau automobilių nei vasarą. Ar šviesoforų sistema susidoros su didesniu automobilių srautu?
    Pirmiausia išbandėme vieną žaliųjų koridorių – nuo J.Basanavičiaus gatvės pradžios važiavome iki Savanorių prospekto sankryžos su Riovonių gatve.
    Šią apie 4 kilometrų atkarpą pavyko pervažiuoti per 10 minučių. Kiek ilgiau stabtelėjau tik ties Savanorių prospekto sankryža su V.Pietario gatve.
    Antroji atkarpa, kurią nutarėme išmėginti, – viena judriausių ir dažniausiai automobilių užkemšama Kalvarijų gatvė.
    17 valandą iš Gedimino prospekto pajudėję Kalvarijų gatvės link žaliąjį koridorių iki sankryžos su Kareivių gatve įveikėme per mažiau nei 10 minučių. Atstumas – kiek daugiau nei 3 kilometrai.
    Kiek ilgiau prie šviesoforo teko pastovėti ties Kalvarijų turgumi ir artėjant prie Kalvarijų ir Kareivių gatvės sankryžos.

    Spūstis – Laisvės prospekte

    Kiek sudėtingesnė eismo situacija piko metu buvo Laisvės prospekte, važiuojant nuo Lazdynų Spaudos rūmų link.
    Apie 18 valandą Laisvės prospekte susidarė nemenka automobilių spūstis. Vis dėlto automobiliai, nors ir labai lėtai, judėjo.
    Kita vertus, labai gerų eismo sąlygų šioje gatvėje nereikėtų reikalauti. Mat Laisvės prospektas nėra įtrauktas į žaliųjų koridorių sąrašą.
    Nebloga situacija buvo ir žaliajame koridoriuje nuo T.Narbuto iki Vytauto gatvės.

    Sumažėjo eismo nelaimių

    Šviesoforų sistemą mieste diegusios įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas Vaidotas Antanavičius sakė, kad šiuo metu liko sutvarkyti tik formalumus.
    „Nebuvo taip, kad atėjo rugsėjo 1-oji, mes paspaudėme vieną mygtuką, ir mieste visai kitaip pradėjo veikti šviesoforai. Sistema veikė nuosekliai – tai vienur, tai kitur sureguliuodavome šviesoforus. Pamažu mieste atsirado ir žalieji koridoriai.
    Nors daugelis peikia šią sistemą, jos nauda akivaizdi. Mieste sumažėjo eismo nelaimių, daug mažiau avarijų. Vairuotojai jau priprato prie šios sistemos ir nebepastebi, kad miestą pervažiuoja daug greičiau negu pernai“, – teigė V.Antanavičius.
    Automatizuota šviesoforų sistema kasmet turėtų veikti vis geriau.
    Kadangi sistema išsaugo duomenis, kiek automobilių nuvažiuoja per dieną, po metų ji automatiškai galės numatyti būsimus automobilių srautus.
    Per kelerius metus sukaupta informacija bus apdorojama.

    Mieste veikia šeši žalieji koridoriai

    * 1-asis: Vilniaus oro uostas- S.Dariaus ir S.Girėno g.- V.Kudirkos g.-Žaliasis tiltas
    * 2-asis: Žaliasis tiltas-Kalvarijų g.-Kareivių g.
    * 3-asis: Žaliasis tiltas-Arsenalo g.-Antakalnio g.-Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.)
    * 4-asis: J.Basanavičiaus g.- Savanorių pr.
    * 5-asis: Vasario 16-osios g.- Tauro g.-Pylimo g.- A.Jakšto g.
    * 6-asis: T.Narbuto g.-Kęstučio g.-Vytauto g.

    Comment


      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
      Šio ir šiaip visų žiedų problema nr.1 yra tame, kad mūsų vairuotojai nemoka žiedais važiuoti. Ką begalvot, kai šventai įsitikinęs savo teisumu koks nors pienius su klevo lapu varo pirma juosta aplink visą žiedą..


      Jeigu ziedas nedidelis,o jame trys juostos,tai pabandyk kaip atrodys manevruojantis ,noredamas apvaziuoti visa zieda. Pagalvosi ,kad girtas jog taip metosi is vienos juostos i kita. Kai ziedai dideli ,tada uztenka vietos persirikiuoti.

      Comment


        „Žaliųjų koridorių" sostinės vairuotojams teks palaukti

        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=24180884
        AB "Siemens" traukiasi iš Vilniaus centralizuoto šviesoforų sistemos diegimo konsorciumo. Neseniai į jį susibūrusios bendrovės tranko durimis ir ieško teisybės teismuose, o Vilniaus vairuotojai toliau įstrigę transporto grūstyse, rašo „Verslo žinios”.

        Comment


          Koks pelningas turėjo būti šitas projektas, jei vien dėl jo 4 įmonės „Urbico", „HNIT-Baltic", „Fima" ir „Siemens". Kažkuriai kažkas nepatiko ir kaip visada, muilo burbulas sprogo.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Siemensas pamatė, kad lietuviai yra lietuviai. Tiksliau budulių ir vagių kraštas... Viską kogero buvo galima labai sėkmingai padaryti, ale savivaldybė matyt per daug dėrėjosi savo naudai.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              nu tik nereikia Siemenso auskciau visko iskelt, visu pirma ten dirba tokie patys lietuviai kaip ir visur, visu antra kokybe jie tikrai neissiskiria, trecia vilniui prastume senos kartos nepasiteisinusia sistema su kuria isvis neimanoma pasiekti uzsibreztu tikslu.

              Dabar kai viskas islindo siemensas ir bando pirmas begti ir dar triuksma kelia.
              Siemensas visais laikais ir visur buvo suprantamas kaip geriausias valdzios partneris dideliems projektams ne del savo sugebejimu ir kokybes o del galimybes avansu duoti didelius atkatus.

              Comment


                /\ Neveltui fašistas buvo Sistema vos keliose sankryžose veikia deramai, minėjau jau ankščiau čia kažkada. Visa kita panašu ne į Siemensą, bet kaip ir sakė pažįstamas į "Chuang Dong". Susimovė miestas. Būtų užtekę pakeisti susidėvėjusius šviesoforus naujais ir viskas, bet ne, gi pastatysim kažko gal kas gausis. O atsimenu pradžioj kai kurie bandymai buvo labai neblogi, bet nusivažiavo liaudis ne į tą pusę... Kogero visa sistema verta vos 50mln. Kur dar dingo 75mln. jau beveik aišku
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Visa kita panašu ne į Siemensą, bet kaip ir sakė pažįstamas į "Chuang Dong". Susimovė miestas.
                  Keista, bet aš irgi turiu žinių, kad pristatė kinietiškų šviesoforų (nors čia ne pati esmė). Kas pakeitė konkurse numatytas sąlygas?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Keista, bet aš irgi turiu žinių, kad pristatė kinietiškų šviesoforų (nors čia ne pati esmė). Kas pakeitė konkurse numatytas sąlygas?
                    Sunku pasakyti kas. Kogero kinietiškos sitemos pasirodė pigesnės, o Siemensas neįperkamas arba pabandė pavaizduot, kad ir kinietiškas valdymas jų galvai..
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Kodėl man iš karto atrodė, kad ta kuriama "šviesoforų sistema" nieko gero neduos? Pasidalino 140 mln. litų kas kam reikia, o eiliniai vilniečiai sėdi kamštyje mokesčius savivaldybei mokėdami. Dabar norisi sudaužyti tas išjungtas švieslentes, "abydą" išlieti, vis tiek iš jų nėra ir nebus naudos. Nieko naujo gimtojoj šalelėj...

                      Comment


                        /\ Šviestlentės neišjungtos, tiesiog nieko doro nerašo. Kam pvz. važiujant nuo Naujosios Vilnios reikia rašyti, kad eismas Lazdynų tiltu leidžiamas, kai iki jo dar tiek kliūčių, tai geriau jau apie jas informuotų. Nėra čia jau taip sudėtinga, kamerų pilna pristatė, tiesiog reikia pasižiūrėti ir parašyti sumautą tekstą, kad ir pvz "Dėmėsio! Spūstis Olandų g." arba "Dėmėsio! Avarija Kalvarijų - Žalgirio g. sankryžoje. Spūstis. Pasirinkite kitą maršrutą". Būtų kur kas informatyviau ir geriau. Bet...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                          Kodėl man iš karto atrodė, kad ta kuriama "šviesoforų sistema" nieko gero neduos? Pasidalino 140 mln. litų kas kam reikia, o eiliniai vilniečiai sėdi kamštyje mokesčius savivaldybei mokėdami. Dabar norisi sudaužyti tas išjungtas švieslentes, "abydą" išlieti, vis tiek iš jų nėra ir nebus naudos. Nieko naujo gimtojoj šalelėj...
                          Kokias čia nesamones paistai? Jau dabar žaliaisais koridoriais galima greitai pravažiuoti, pagrindinėse sankryžose davikliai taip pat veikia, atitinkamai yra pailginamas ciklas kur daugiau automobilių.
                          Flickr

                          Comment


                            /\ Kol kas mano akimis, tai tik Savanorių pr. - Gerosios Vilties g. sankryža taip veikia. Kadnagi Svanorių pr. pagrindinis srautas, todėl kai nėra automobilių Gerosios Vilties g. žalia prospekte šviečia gan ilgai, ko nebuvo anksčiau.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              "Urbico" jau oficialiai paskelbė, kad švieslentės praktiškai naudojamos nebus. Kiek pinigų paleista vėjais?

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Kokias čia nesamones paistai? Jau dabar žaliaisais koridoriais galima greitai pravažiuoti, pagrindinėse sankryžose davikliai taip pat veikia, atitinkamai yra pailginamas ciklas kur daugiau automobilių.
                                Džiaugiuosi dėl tavęs, vadinasi šiokia tokia kai kuriems vilniečiams bus, nes asmeniškai aš to nepajutau. Bet atkreipk dėmesį ir į tai, ką parašė Sula.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  "Urbico" jau oficialiai paskelbė, kad švieslentės praktiškai naudojamos nebus. Kiek pinigų paleista vėjais?
                                  Nes kažkas tingi paspoksoti į kameras ir pamaigyti klaviatūrą? Pirštus reikia nukapot kažkam.

                                  Comment


                                    Pati švieslentė kainuoja apie 400 tūkst. litų.
                                    Hm, o mes čia neseniai diskutavom, kad jos turbūt gerokai pigesnės.
                                    Juk daugiaspalviai reklaminiai ekranai kainuoja apie 250-350 tūkst. Lt su viskuo, įskaitant ir mokesčius tai pačiai Savivaldybei.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Hm, o mes čia neseniai diskutavom, kad jos turbūt gerokai pigesnės.
                                      Juk daugiaspalviai reklaminiai ekranai kainuoja apie 250-350 tūkst. Lt su viskuo, įskaitant ir mokesčius tai pačiai Savivaldybei.
                                      Kai perka valstybinės institucijos, kainos būna didesnės
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Man visgi idomu, kas atsakingas uz butent tokiu svieslenciu pirkima? Pats isitikinau, kad jos visiskai bevertes... net jei ir butu rasoma aktualesne info, nei "uzsisekite saugos dirzus", tekstine informacija nera tai, ko reikia eismui. Labiausiai reiktu grafines informacijos su gatvese tuo metu esanciu eismo intensyvumu. Ir tai visai nereiskia ACM stiliaus ekranu su reklamomis. Pakaktu tokio paties LED ekrano su paprasciausia gatviu schema ir triju spalvu lemputemis - zalia, geltona, raudona - kurios rodytu eismo intensyvuma. Tai nebutu nei technologiskai sudetingiau, nei brangiau, nei dabartiniai ekranai. Nesu vienas tu, kuriam visur vaidenasi "pinigu plovimai" ir "grobstymai", bet tokios nereikalingos ir visiskai atgyvenusios technologijos pirkimas ir montavimas tikrai atrodo kaip pinigu plovimas.

                                        Kodel negalejo buti taip:

                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas



                                        Idomu, kuo butu grindziamas tokiu svieslenciu/schemu neidiegimas Vilniuje, o idiegimas kazkokiu niekam tikusiu tekstiniu ekranu, kurie neteikia absoliuciai jokios naudingos informacijos? Net nekalbu apie vairuojancius turistus is uzsienio, kurie to teksto visvien nesupranta. Tiesiog absoliutus ir sveiku protu nesuvokiamas absurdas.
                                        Neneigiu, kad tie ekranai nelabai reikalingi, bet užsieniečiai? Kiek jų yra Vilniaus gatvėse? Labai nedaug. Tos švieslentės galėtų būti naudingos, tarkim tenka važiuoti į kokią nors vietą ir galiu keliais maršrutais važiuoti, ir lyg tyčia ten kur pasirenku būna kamštis. Bet, kad apčiuopiamos naudos duotų tokios švieslentės jų turėtų būti daug ir pats gatvių tinklas tankenis.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Keista, bet aš irgi turiu žinių, kad pristatė kinietiškų šviesoforų (nors čia ne pati esmė). Kas pakeitė konkurse numatytas sąlygas?
                                          Jau kelintą kartą pats tuo įsitikinau. Tik keliose vietose šviesoforai yra su Siemens logotipu, o šalia jo užklijuotas Urbico ženklas. Bet kitur tai jie atrodo beveik identiškai, tačiau jokio gamintojo logotipo ant jų nėra, tik Urbico lipdukai. Gal ten ir iš tikrųjų "padielka"?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X