Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Grafine informacija tikrai nepakenktu. Vietoje to, kad megint perskaityt ta teksta, galetu tiesiog keistis dideli vaizdai kas pora sekundziu. pvz.
    1) DEMESIO!
    2) PRIEKYJE TRANSPORTO GRUSTIS
    3) [vaizdas su artimiausia sankryza ir kelio zenklas Nr. 135]

    1) DEMESIO!
    2) RIBOJAMAS EISMAS LAZDYNU TILTU
    3) [vaizdas ir kelio zenklai Nr. 106 ir 304]
    Ir matytusi is toliau ir nereiktu tiek daug demesio paskirti skaitymui.
    Būtent tokie tablo yra Vengrijoje, Čekojoje... Suprantami net užsieniečiui

    O dėl reklamos - kodėl ne? Jei tai dar leistų padengti dalį ekspluatacijos lėšų. Netgi geriau nei betikslis: "prisisekite diržus".
    Paskutinis taisė Sula; 2009.05.15, 08:48.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Būtent tokie tablo yra Vengrijoje, Čekojoje... Suprantami net užsieniečiui
      Ir kogero tam tikrais momentais rekalmų nerodo? Galiu duoti 90proc, kad "Susisiekimo paslaugos" neatsisakytų uždirbti iš reklamos savo šviestlentėse, jei būtų įdeigtos spalvinės.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Gal ir ne muliažas, bet labai ilgai jie užtruko su šia sistema. Žadėjo praeitais metais rudenį, šiais - balandį, dabar jau liepą... Paaiškės, kad nepavyko iki liepos, atidės dar metam, nes reikės perkonfiguruoti viską. Kiek žinau, tai elektronikai dirba ten gan patyrę, bet reikia jiems šokti pagal valdžios dudelę, kuri kogero tikslingai viską vilkina.


        Nera ten jokiu davikliu,nesamones. Kazkas cia anksciau buvo rases,kad gelvonu-paberzes sankryzoje sustatyti davikliai ir atseit ten dabar nera taip,kad degtu zalia tai gatvei ,kur nera masinu.
        Deja veika ten sviesoforas iprastu rezimu,nesiderindamas i nieka kita ir net uz 150 metru esantis pesciuju sviesoforas nesuderintas su sankryzos sviesoforu. taip,kad niekas ten neveikia.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Nera ten jokiu davikliu,nesamones. Kazkas cia anksciau buvo rases,kad gelvonu-paberzes sankryzoje sustatyti davikliai ir atseit ten dabar nera taip,kad degtu zalia tai gatvei ,kur nera masinu.
          Deja veika ten sviesoforas iprastu rezimu,nesiderindamas i nieka kita ir net uz 150 metru esantis pesciuju sviesoforas nesuderintas su sankryzos sviesoforu. taip,kad niekas ten neveikia.
          Daviklių buvimas tiesiogiai nesietinas su šviesoforo darbo rėžimu. Tų daviklių yra praktiškai prie visų sankryžų. Bet bent jau iki šių metu pradžios jie rinko tiktai statistinius duomenis ir automatiškai jokių šviesoforo ciklų nekaitaliojo. Pagal tuos surinktus duomenis tik žmogus jau nustatydavo režimus ir juos įjungdavo arba ne.
          Šiuo metu gal jau ir pajungtas koks automatinis rėžimas, tačiau sprendžiant iš realios situacijos - abejoju.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Daviklių buvimas tiesiogiai nesietinas su šviesoforo darbo rėžimu. Tų daviklių yra praktiškai prie visų sankryžų. Bet bent jau iki šių metu pradžios jie rinko tiktai statistinius duomenis ir automatiškai jokių šviesoforo ciklų nekaitaliojo. Pagal tuos surinktus duomenis tik žmogus jau nustatydavo režimus ir juos įjungdavo arba ne.
            Šiuo metu gal jau ir pajungtas koks automatinis rėžimas, tačiau sprendžiant iš realios situacijos - abejoju.


            NA nezinau kaip is tkro cia yra. Amiko cis skleide informacija ,kad vyksta kazkokie derinimai ir kazkas ten stringa . O vilniaus laikrastyje "15 min" buvo rasyta ,kad siuos derinimus atlieka vokieciu 'siemens' specialistai ir neziurint visu pasirasytu su vilniaus savivaldybe sutarciu, jie gavo kazkoki labai skubu ir pelninga uzsakyma is turkijos ,spjove i viska cia ir isvaziavo. Pabaigs ten ,tures laiko ,vel sugris cia. Ir atseit vilniaus savivaldybe neissireikalauja jokiu baudu uz tai nieko.

            Comment


              Kai šio projekto suma išaugo DVIGUBAI, atrodė, bala nematė, negaila, bent jau turėsim moderniausią kokią tik įmanomą sistemą...
              Jau kad bus kintami ženklai, kaip kad Vokietijos autobanuose atrodė elementaru. O pasitrodo nei vienas toks neatsirado ))

              T.y. atvažiuoji į Viln. nuo Panevėžio, kamštis, visi vos neįvažiuoja vieni kitiem į subines. (kad kamštis dėl BIGO ar pėsčiųjų šviesoforo ant magistralinio kelio kita liūdna tema ).
              Nei vieno perspėjančio ženklo, kad kamštis. Kai visi stovi, ženklai (70) saugomos reikšmės nebeturi.

              Bet kai kitąsyk važiuoji ir kamščio nėra, visi slenka (70) magistralinaime kelyje su 4 eismo juostom skiriamjąja tvorele, plačiomis šalikelėmis.

              Tai čia elementaru kintamas diodinis ženklas su galimybėmis:
              "100", "80", "60", "40", "kamštis".

              Bet ne! Nėra, o kažkur toliau vos įskaitomai šviečia "užsisekite saugos diržus" )))))))))))

              Comment


                Aš jau sakiau, dirba gan daug matę žmonės, bet jų valdžia truputį nemato... paaiškėjo, kad statyti šviesoforus bet kur yra pigiau negu buvo numatyta, kaip ir kažkas minėjo kažkada. Eilinį kartą kaltinkim ne techniką, o budulius, kuire tikslingai daro viską atvirkščiai norėdami prasiplauti pinigų...
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Manyciau cia labai tinka posakis "is didelio rasto iseita is krasto". Kitaip sakant tas visas statistiniu duomenu rinkimas, sistemos derinimas, siemenso superspecialistai, tera didelis paradas prasiplauti pinigams. Realybeje Vilniaus pagrindiniu transporto srautu issidestymas rytinio ir vakarinio piko metu yra labai netgi patogus ir paprastas. Ryte i viena puse, vakare - atvirksciai. Kokio VGTU studentai visa si automatizavimo darba butu greiciau atlike. O dabar kelis metus kenciam, pakol "specialistai", gaudami nezmoniskas algas naktibariuos mergas kirkina.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2009.05.19, 13:03.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    O dabar kelis metus kenciam, pakol "specialistai", gaudami nezmoniskas algas musu naktibariuos mergas kirkina.
                    Jeigu tikrai taip, tai gal net ir į naudą ilgam laikotarpyje. Po kokių 18-20 metų užaugs mūsuose karta, kur kas gabesnė elektronikai, programavimui ir pan. O mes tuo tarpu platinsim gabių juodadarbių ir pomidorų skynėjų genofondą užsieniuose.

                    Comment


                      Parašė John
                      Jo... ar nebus tai dar vienas "pravalas"... ir labai brangus.

                      Reikia tiketis (gal reiktu sakyti "viltis"), kad sviesoforu ciklu sureguliavimas ir automatizavimas duos bent kazka naudongo.


                      Kas cia vis skleide informacija,kad beveik visose sankryzose yra kazkokie davikliai. Gal kas galide ideti nuotrauka kaip tie davikliai atrodo. O gal cia juos paprasciausiai painioja su filmavimo kameromis??

                      Comment


                        Čia jau sąvokų klausimas
                        Daviklis juk gali veikti įvairiais principais. Gali būti elektromegnetinis kontūras asfalte, galėtų būti koks nors ultragarsnis, galėtų būti Infraraudonųjų spindulių, galėtų būti optinis. Ną šiuo atveju kažkas panašaus į webcamus Tai matyt "video" davikliai.

                        Kaip jie funkcionuoja klausimas. Jei ten tikrai "webcamai", tai spėčiau, kad gudri sistema: kameros matomas vaizdas suskirstytas zonomis. Kompas fiksuoja kiekvienos zonos pokyčius.
                        Bent jau panašiai būna su apsaugos stebėjimo sistemoms. Ten vaizdas įrašinėjamas, kai vaizde arba tam tikroje vaizdo zonoje atsiranda pokyčių.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Čia jau sąvokų klausimas
                          Daviklis juk gali veikti įvairiais principais. Gali būti elektromegnetinis kontūras asfalte, galėtų būti koks nors ultragarsnis, galėtų būti Infraraudonųjų spindulių, galėtų būti optinis. Ną šiuo atveju kažkas panašaus į webcamus Tai matyt "video" davikliai.

                          Kaip jie funkcionuoja klausimas. Jei ten tikrai "webcamai", tai spėčiau, kad gudri sistema: kameros matomas vaizdas suskirstytas zonomis. Kompas fiksuoja kiekvienos zonos pokyčius.
                          Bent jau panašiai būna su apsaugos stebėjimo sistemoms. Ten vaizdas įrašinėjamas, kai vaizde arba tam tikroje vaizdo zonoje atsiranda pokyčių.


                          Tai tu cia rasai teoriskai. o praktiskai nakti isijungia raudona sviesa butent tai atvaziuojanciai masinai,kai aplink daugiau nieko nera. pesciuju perejos sviesoforai ijungia raudona sviesa eismui,nors arti nera nei vieno pesciojo. Kas cia-tvarkingas sistemos veikimas?

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Tai tu cia rasai teoriskai. o praktiskai nakti isijungia raudona sviesa butent tai atvaziuojanciai masinai,kai aplink daugiau nieko nera. pesciuju perejos sviesoforai ijungia raudona sviesa eismui,nors arti nera nei vieno pesciojo. Kas cia-tvarkingas sistemos veikimas?
                            O tai antiek durni esma??? Tiesiog pristatyta ir daug kur ne tuo atitikmeniu fiksavimas užprogramuotas. O šeip bent jau kur yra tik šviesoforinės perėjos, bet ne sankryžos, nesnat pėsčiųjų dar neteko matyti bereikalo uždegtos raudonos eismui. Tiesa, būna tokių atvejų ir gan daug, kai kokia tetulė tikisi pereiti gatvę, pasapaudžia, bet nesulaukus žalios pereina gatvę, o daugelis vairuotojų tiesiog nepagalvoja, kad ta tetulė už 100m nuo perėjos sustabdė eismą Aš bent jau važiuodamas dažnai apie tai pagalvoju...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Klystate kolega SPX. Kviečiu atvažiuot į Santariškes ir įsitikinti, jog šalia Vaikų ligoninės esantis šviesoforas, kuris reguliuoja tik pėsčiųjų perėją (ne sankryžą), dirba tokiu režimu - 15 sek eismui dega žalia, o apie 20 sek dega raudona. Ir jokių bobučių anksti ryte sekmadienį ar kokią kitą dieną man ten neteko matyti. Ir iš viso tokie "galiniai" (tai paskutinis pėsčiųjų perėjos šviesoforas visoje gatvėje) šviesoforai turėtų veikti tik esant pareikalavimui, tobiš paspaudus mygtuką.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                O tai antiek durni esma??? Tiesiog pristatyta ir daug kur ne tuo atitikmeniu fiksavimas užprogramuotas. O šeip bent jau kur yra tik šviesoforinės perėjos, bet ne sankryžos, nesnat pėsčiųjų dar neteko matyti bereikalo uždegtos raudonos eismui. Tiesa, būna tokių atvejų ir gan daug, kai kokia tetulė tikisi pereiti gatvę, pasapaudžia, bet nesulaukus žalios pereina gatvę, o daugelis vairuotojų tiesiog nepagalvoja, kad ta tetulė už 100m nuo perėjos sustabdė eismą Aš bent jau važiuodamas dažnai apie tai pagalvoju...



                                Jei nematei,kad pesciuju sviesoforai,nesant arti per puse kilometro nei vienam pesciajam,uzdega raudona sviesa transporto eismui,tai reiskia tik viena- mazai vazineji po miesta ir esi nepastabus. Ir aplamai daugeliu atveju apie kazkoki sviesoforu programavima is vis negalima kalbeti. Jie paprasciausiai ijungti atitinkamu persijungimo rezimu ir taip dirba neatsizvelgiant i nieka ir jokiu eismo davikliu ten nera ,arba jie nieko nedaro. Netgi pylimo gatveje (einancioje i stoti) ir toje eismas kvailai suorganizuotas. Ten juk pagrindine gatve i stoti su daugeliu mazu soniniu gatveliu. Tai jei jau pagrindineje sankryzoje pylimo- traku uzdegei raudona sviesa pylimo gatves srautui,tai tuo paciu metu ijunk zalia vienu metu visoms salutinems gatvelems: tegul isilieja ju srautas i pagrindine gatve,o paskui vel paleisk pagrindini srauta be sustojimu. Deja taip nera. Tikroveje ten vienai sankryzelei jau stabdo eisma,kitai dar ne ir gaunasi taip,kad stoviniuoji nuo stoties iki gedimino prospekto bent keleta kartu.

                                Comment


                                  dar pacioj pradzioj del sitos sistemos siemensas snekejo kad "pasenes fuflo", kad nebus jokio tolko is jos ir kad tik pinigai ismetami - dabar dar desimt metu paskola uz sita sh mokes miestas, o ir sviesoforu miskas situacijos nei kiek nepagerino o greiciau pablogino.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Jei nematei,kad pesciuju sviesoforai,nesant arti per puse kilometro nei vienam pesciajam,uzdega raudona sviesa transporto eismui,tai reiskia tik viena- mazai vazineji po miesta ir esi nepastabus. Ir aplamai daugeliu atveju apie kazkoki sviesoforu programavima is vis negalima kalbeti. Jie paprasciausiai ijungti atitinkamu persijungimo rezimu ir taip dirba neatsizvelgiant i nieka ir jokiu eismo davikliu ten nera ,arba jie nieko nedaro. Netgi pylimo gatveje (einancioje i stoti) ir toje eismas kvailai suorganizuotas. Ten juk pagrindine gatve i stoti su daugeliu mazu soniniu gatveliu. Tai jei jau pagrindineje sankryzoje pylimo- traku uzdegei raudona sviesa pylimo gatves srautui,tai tuo paciu metu ijunk zalia vienu metu visoms salutinems gatvelems: tegul isilieja ju srautas i pagrindine gatve,o paskui vel paleisk pagrindini srauta be sustojimu. Deja taip nera. Tikroveje ten vienai sankryzelei jau stabdo eisma,kitai dar ne ir gaunasi taip,kad stoviniuoji nuo stoties iki gedimino prospekto bent keleta kartu.
                                    Gerai, priminei Pylimo g. Atsimenu rudenį dar geras bajeris buvo kokį pusvalandį ištisai žalia dėgė, patikėkit kas darėsi kitose gatvėse Nu, tipo "derino" sistemą. O šeip reikia mandagumo iš daugelio pusė. Ką neaiškiai pasakiau, kad pristayti daugiau šviesoforų gavosi pigiau, nors reali suma ir tebeliko 140mln. lt. Po kokių metų pamatysit kaip realiai tiek "žalieji" koridoriai turejo atrodyti...
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Tai tu cia rasai teoriskai. o praktiskai nakti isijungia raudona sviesa butent tai atvaziuojanciai masinai,kai aplink daugiau nieko nera. pesciuju perejos sviesoforai ijungia raudona sviesa eismui,nors arti nera nei vieno pesciojo. Kas cia-tvarkingas sistemos veikimas?
                                      Pėstiesiems irgi raudona būna. Tai nei pravažiuosi, nei pereisi...

                                      Čia gal kaip kažkurioje Europos šalyje padarė. Jei viršiji greitį, įsijungia raudona ir reikia prastovėti kažkiek laiko. Kuo daugiau viršiji, tuo ilgiau stovėt reikia.
                                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.05.21, 15:11.

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Pėstiesiems irgi raudona būna. Tai nei pravažiuosi, nei pereisi...

                                        Čia gal kaip kažkurioje Europos šalyje padarė. Jei viršiji greitį, įsijungia raudona ir reikia prastovėti kažkiek laiko. Kuo daugiau viršiji, tuo ilgiau stovėt reikia.
                                        geras O šeip tai ir pėsti dažnai vaikštom, tai irgi galim tą patį pasakyti - mašinų nėra, bet šviečia raudona...
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          geras O šeip tai ir pėsti dažnai vaikštom, tai irgi galim tą patį pasakyti - mašinų nėra, bet šviečia raudona...
                                          Geras pastebėjimas. Bet aš turėjau omenyje, kad naktį važiuojant jeigu įsijungia raudona ant perėjos, tai raudona šviečia į visas puses: ir pėstiesiems, ir automobiliams. Atrodo lyg sąmoningas eismo trukdymas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X