Su tuo žiedu tai iš viso cirkas. Buvau temoje apie nevykusius infrastruktūros sprendimus papaišęs ir įdėjęs savo sprendimus. Jei netingite, pakomentuokite.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai Tu nepateikei, nieko ryte ten neprarandi, juk stovi ištisai kamštyje, kai koks skirtumas, ar praleisi, ką nors prieš save pravažiuoti ar ne? Ta sankryža ne tik į reginius važiuoti dabar skirta, o jungtis tarp Kalvarijų ir Ozo bei Geležinio vilko gatvių.
šiaip čia tik derinimo reikalas, bet vis tiek kartais vos keli auto stovi prie ozo/ kalvarijų, bet vis tiek ties tuo šunkeliu susikaupusi visa masė laukia kvailo šviesoforo, negana to, tos kvailos eilės galas neleidžia autobusams pasukti į A juostą. vėlgi, nemačiau, kad toje vietoje būtų tie stulpai su jutikliais būtų... gal jau greit ir tiems laikas ateis
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLogikos tame yra, į patį žiedą lengviau ir saugiau įvažiuoti, tik kitas reikalas iki jo privažiuoti. Šiaip tas žiedas visai netinkamas šviesaforiniam reguliavimui, nes neracionaliai srautai paskirstomi, geriau tada būtų padarę paprastą sankryžą (iš visų pusių dvi juostos skirtos tiesiai važiuoti ir po vieną į kairę ir dešinę)
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSiryt svieslentes perspejinejo: Atsargiai! Slidus kelias. Blin, pats buciau nepastebejesKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu tuo žiedu tai iš viso cirkas. Buvau temoje apie nevykusius infrastruktūros sprendimus papaišęs ir įdėjęs savo sprendimus. Jei netingite, pakomentuokite.
Matyt sąmata pernelyg nesiskirtų nuo preliminarios žiedinės sankryžos į įprastą pertvarkymo.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąŠiandien Ozo g. Šalia būsimo "Ozo" pastebėjau, kad šviestlentė bus didesnė, nei kitos. Įdomu kaip ten su šriftu. Važiavau į priešingą pusę, tai nelabai pastebėjau...
Ir dėl raidžių dydžio, tai kiek teko bandyt skaityt, priėjau išvados jog tiesiog tų LED ryškumas perdidelis. Kažkurią saulėta dieną buvo žymiai lengviau iskaityt teksta švieslentėje, o kai dabar dienos apsiniaukę ir anksti temsta, iš toliau raidės ir skaičiai dėl didelio diodų ryškumo susilieją į tašką ir sunkoka perskaityt.Paskutinis taisė sleader; 2008.12.18, 10:39.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJei nesuklysiu tai tokio dydžio švieslentės jau seniau stovi : Geležinio vilko g., S.Batoro g., Pilaitės pr. ir berods dar vieną esu matęs, tik nepamenu kur.
Ir dėl raidžių dydžio, tai kiek teko bandyt skaityt, priėjau išvados jog tiesiog tų LED ryškumas perdidelis. Kažkurią saulėta dieną buvo žymiai lengviau iskaityt teksta švieslentėje, o kai dabar dienos apsiniaukę ir anksti temsta, iš toliau raidės ir skaičiai dėl didelio diodų ryškumo susilieją į tašką ir sunkoka perskaityt.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa sukančių į kairę susidaro kartais nemažai abiem juostom, aš pats ten kartais pravažiuoju. Srautas, kai padarė jungtį su Geležinio vilko gatve eina iš jos, pro ,,Wichy'' ir ,,Siemens'' kas nori patekti į kalvarijų gatvę, arba nuo akropolio važiuojantys Ozo gatve, kad kamštyje prie Kalvarijų- Ozo sankryžos nereiktų stovėti.
vakaru miestuose aplamai stengiamasi panaikinti visokius posukius i kaire ir nauji keliai tiesiami taip,kad isilietu i pagrindini ,o nesudarytu kazkokiu tai sankryzu. aisku musu valdzia kai negalejo paspausti 'abonento' tai buvo isduoti leidimai statyti siemens bei vandens parka ir nesutvarkant pakitusio eismo apie juos. buvo nueita lengviausiu keliu.
Comment
-
Nuo balandžio mėnesio mieste rekonstruota daugiau negu du šimtai sankryžų, tačiau kada bus visiškai įdiegta moderni eismo reguliavimo sistema, specialistai kol kas atsakyti negali.
Nauja eismo reguliavimo sistema miestui per dešimtmetį kainuos 145 milijonus litų.
Brangaus projekto naudą vairuotojai pajus tiktai tuomet, kai šviesoforai bus visiškai sureguliuoti.
Pasak bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Vaidoto Antanavičiaus, naujoji sistema dabar veikia 70-80 procentų pajėgumu.
Iš Tilto gatvėje įsikūrusio centro operatoriai per vaizdo kameras stebi 53 miesto sankryžas.
Jose šviesoforų režimas keičiamas pagal transporto ir pėsčiųjų srautus.
* * *
Įrengs šešis koridorius
Kad nestovėdami sankryžose vairuotojai galėtų greičiau nuvažiuoti iš vieno sostinės rajono į kitą, diegiami vadinamieji „žalieji koridoriai“.
Šiuo metu veikia trys. Vairuotojai be sustojimų gali nuvažiuoti nuo oro uosto iki A.Goštauto gatvės, nuo Arsenalo gatvės iki Nemenčinės plento pradžios ir nuo Žaliojo tilto iki Kalvarijų gatvės pabaigos.
Per ateinančias savaites pagal vieną režimą planuojama sureguliuoti šviesoforus nuo J.Basanavičiaus gatvės pradžios iki Savanorių prospekto bei Riovonių gatvės sankryžos. Į vieną sistemą bus sujungti ir miesto centre esantys šviesoforai.
lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
-
Žodžiu, yra taip.
Važiuojant naktį sistema veikia daugmaž gerai. Važiavau nuo Katedros iki Saulėtekio per Antakalnį ir Kareivių/Ozo gatve iki Viršuliškių, tai gal ties dviem tik šviesoforais teko kelioms sekundėm sustot.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Taip, naktį geriausia valdymo sistema, mirksi geltonai šviesoforai ir be jokių valdiklių suderintų...Paskutinis taisė Eimantas; 2008.12.21, 13:57.
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąVairuotojai be sustojimų gali nuvažiuoti nuo oro uosto iki A.Goštauto gatvės, nuo Arsenalo gatvės iki Nemenčinės plento pradžios ir nuo Žaliojo tilto iki Kalvarijų gatvės pabaigos.
lrytas.lt
Iš šoninių gatvių sukančios mašinos važiuoja ne toliau, o sustoja ties tuo niekam nereikalingu šviesoforu su Juozapavičiaus gatve.
Kai reikia važiuoti pagrindiniu keliu, priekyje viskas užkimšta.
Kai pradeda judėti važiuojantys Kalvarijų gatve, visiškai užsikemša sankryža ir niekas negali pravažiuoti skersai.
Tuo tarpu ant Žaliojo tilto niekada nesikaupia mašinos. Reguliuotojai sugalvojo, kad nuo apkrovų tiltą saugos Kalvarijų - Juozapavičiaus ir Kalvarijų - Ozo sankryžose.
Pravažiavus Žaliąjį tiltą kelias palei upę visiškai laisvas. Tiems, kas važiuoja Operos žiedu ryte, labai kvailai sureguliuoti šviesoforai - nors ten didžiausias eismas, bet prioritetas suteikiamas važiuojantiems mažesniu srautu nuo "Planetos".
Taigi pagyros sau kiek per ankstyvos.
Comment
-
Geriausias kelias apvažiuoti Kalvarijų / Šeimyniškių / Konstitucijos sankryžą :
1. Kalvarijų / Žalgirio g. pasukti dešinėn į Žalgirio g.
2. Pasukti kairėn į Giedraičių g.
3. Pasukti kairėn į Lvovo g.
4. Kirsti Konstitucijos pr.
5. Važiuoti pro "Naujojo Vilniaus BW" viešbutį į VCUP sandėlius (maršrutas prieš kelias savaites aprašytas "Lietuvos ryte"). Jei dugnas žemas, gali būti neigiamų emocijų - asfaltas visai ištrupėjęs.
6. Pasukti kairėn į Upės g.
7. Upės gatvėje yra trys juostos ir atskira juosta sukimui į Žaliąjį tiltą.
Bet gal geriau būtų, kad tie (...) atliktų bent iki pusės savo darbą ir sutvarkytų šviesoforus nuo Konstitucijos pr. iki Žaliojo tilto.
Pirmas geras žingsnis būtų "iškirsti" Juozapavičiaus g. šviesoforą ir uždrausti ten sukimą į kairę bent darbo dienomis.
Comment
Comment