Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ArunasK Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    Kokia info bus skelbiama švieslentėse? Kalbu apie tas kurios pastatytos yra G Vilko g-veje, kylant į Šeškinės kalną Savonorių pr. ir t.t.
    Gal tik dėl grožio jas pastatė? Kiek laiko kaip pastatytos, neatlieka jokių funkcijų.
    Kol kas visos šviečia, kad vykdomi derinimo darbai. O kai veiks - pamatysim. Nelabai įsivaizduoju ką jos gero galėtų rašyti...

    Comment


      Parašė ArunasK Rodyti pranešimą
      Sveiki,
      Kokia info bus skelbiama švieslentėse? Kalbu apie tas kurios pastatytos yra G Vilko g-veje, kylant į Šeškinės kalną Savonorių pr. ir t.t.
      Gal tik dėl grožio jas pastatė? Kiek laiko kaip pastatytos, neatlieka jokių funkcijų.
      Viskas yra apkalbėta kitoje temoje.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Šį vakarą škias kylu Ukmergės gatve į kalną, mašinų bilijonas, iš tolo žiūriu į švieslentę, lyg kitaip lemputės dega. Galvoju, gal kokia naudinga informacija užrašyta ar kokia šmaikšti sentencija, pririedu arčiau (iš kur jau galima įskaityti), o ten: "Važiuokite atsargiai, neviršykite leistino greičio". Užmetu žvilgsnį į spidometrą - ~30 km/h. Che che, ačiū kad įspėjote
        gera gyventi gerai

        Comment


          Parašė Kema Rodyti pranešimą
          Šį vakarą škias kylu Ukmergės gatve į kalną, mašinų bilijonas, iš tolo žiūriu į švieslentę, lyg kitaip lemputės dega. Galvoju, gal kokia naudinga informacija užrašyta ar kokia šmaikšti sentencija, pririedu arčiau (iš kur jau galima įskaityti), o ten: "Važiuokite atsargiai, neviršykite leistino greičio". Užmetu žvilgsnį į spidometrą - ~30 km/h. Che che, ačiū kad įspėjote
          O iš kur žinai, kad tokie dalykai neveikia? Čia psichologai geriau galėtų atsakyti, bet, kai nuolat mieste matai panašius dalykus, gal ir pasikeičia kas pasamonėje bent keliems procentams greičio mėgėjų. Juk be reikalo tokių dalykų niekas nedarytų.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            O iš kur žinai, kad tokie dalykai neveikia? Čia psichologai geriau galėtų atsakyti, bet, kai nuolat mieste matai panašius dalykus, gal ir pasikeičia kas pasamonėje bent keliems procentams greičio mėgėjų. Juk be reikalo tokių dalykų niekas nedarytų.
            Gal ir veikia, bet rašau: mašinų bilijonas, piko metas, visas srautas juda apie 30 km/h., net ir norėdamas negalėtum greičiau važiuoti. Tai kam švieslentėje rašyti tokias nesamones? Tai čia jau škias sistemą suderino?
            gera gyventi gerai

            Comment


              Ryte rašė dar didesnė nesmonę ta Ukmergės lenta - "Patikra". Tada -"Važiuokite atsargiai, neviršykite leistino greičio", bet čia jau po piet buvo...
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Atrodė, kad jau pasiektos kva(...)umo, atsiprašau, "sistemos" bandymo, ribos.

                Pasirodo kv(..)umui, atsiprašau, bandymams, nėra ribų.

                Kalvarijų - Žvalgų gatvių sankryžoje įjungė šviesoforą su sekcija.
                Kai galima sukti į kairę, tiesiai važiuoti negalima

                Ryte ir be sekcijos visi puikiai pasukdavo į Žvalgų g. link Žirmūnų.
                Dabar ten dar prieš 7:00 susidaro eilės iki Didlaukio kalno dar anksčiau, o sukantys į kairę užblokuoja sankryžą dviem eilėmis.

                Comment


                  Dar viena kv(..)ystė, atsiprašant, bandymai

                  Prie Siemens arenos pastatė šviesoforą su sekcija.
                  Kas ne renginių metu (ypač ryte) suka nuo miesto į Siemensą, nelabai teko matyti..

                  Comment


                    Kalvarijų kv(..)ystė jo, pastebėjau, sunervino. Jei nebūtų Kazlausko g. šviesoforų, būtų gal ir geriau. Čia matyt derina taip. Nes sako, kad tikrai veikia, tik Žaliasis Tiltas - Oro Uostas. bet ten nesamonių irgi pasitaiko, aišku ne visur.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Kalvarijų - Žvalgų gatvių sankryžoje įjungė šviesoforą su sekcija.
                      Kai galima sukti į kairę, tiesiai važiuoti negalima

                      Ryte ir be sekcijos visi puikiai pasukdavo į Žvalgų g. link Žirmūnų.
                      Dabar ten dar prieš 7:00 susidaro eilės iki Didlaukio kalno dar anksčiau, o sukantys į kairę užblokuoja sankryžą dviem eilėmis.
                      Manau, kad dar į tą vietą įrengiantys šviesoforus žalieji žmogeliukai sugrįš - vakar kai autobusu važiavau, ten kažko pradėjo klaikiai manevruoti. Ir pastebėjau, kaip tos žalios asmenybės asfaltuoja kažką kelio vidury - tai sakau indukcines kilpas ar kaip tas klijavo į asfaltą? Nemačiau dar ir tų stulpų su jutikliais ar irgi kuo ten, tad gal kiek normaliau srautus suskirstys ateityje

                      Comment


                        Dar vienas šviesoforas išdygo ant Žvėryne ant Latvių ir Vytauto g. sankryžos. Rytinio piko ten pravažiuoti iš šalutinės būdavo įmanoma gan nesunkiai, bet vakarinio - nusidriekdavo nemažos eilės.

                        Iš esmės, nemanau kad tai kuo nors pagelbės, nes vakarinio piko metu beveik visa Kęstučio gatvė būna užkišta. Čia problema tūno net sankryžoje prie Spaudos rūmų ir dar toliau...

                        Na, man tai nėra didelė kliūtis, žinant apvažiavimus kitomis gatvelėmis. Bet vis tiek nesmagu, kai užkišta gatvė.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          O iš kur žinai, kad tokie dalykai neveikia? Čia psichologai geriau galėtų atsakyti, bet, kai nuolat mieste matai panašius dalykus, gal ir pasikeičia kas pasamonėje bent keliems procentams greičio mėgėjų. Juk be reikalo tokių dalykų niekas nedarytų.
                          Neturi ką daugiau rašyt, tai ir rašo tai.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Dar vienas šviesoforas išdygo ant Žvėryne ant Latvių ir Vytauto g. sankryžos. Rytinio piko ten pravažiuoti iš šalutinės būdavo įmanoma gan nesunkiai, bet vakarinio - nusidriekdavo nemažos eilės.
                            Aš tai teigiamai priimu šį pokytį. Pačiam Žvėryne gyvenant labai gerai šituos kamščius pažįstu. Kad išvengt to minėto posūkio iš šalutinės, nuo VCUP kartais labiau apsimoka sukt kairėn į Maloniosios, nuvažiuot iki Pušų, dešinėn į Vytauto vien tam kad nusigaut iki Moniuškos arba Poškos. Kirst Vytauto vakarais pasidaro nepaprastai pavojinga, nes šonuose priparkuota mašinų ir eismo kartais išvis nesimato. Tie kas Žvėryne negyvena nemato kiek čia avarijų įvyksta ant kiekvienos tos smulkios sankryžos. Pvz. Vytauto ir Moniuškos sankryža irgi atrodo labai maža bet apgaulinga ir gan pavojinga. Čia tokių holivudinių susiknežinimų yra tekę matyt, su apsivertusiom ir per pusę sulenktom mašinom...

                            Naktimis Žvėrynas labai ramus, bet kai tranzitinis eismas rytais ir vakarais pradeda "nardyt" visom mažom gatvelėm ir ieškot gudrių apvažiavimų tai net prisiparkuot prie namų tampa pavojinga. Čia aišku iš savo asmeninės pozicijos, bet kaip šio rajono gyventojas tai neprieštaraučiau jei pastatytų šviesoforus kiekvienoj iš Kęstučio ir Vytauto sankryžų. Pakentėčiau prie raudonų šviesų jei tai tik užtikrintų saugumą.

                            Comment


                              nereikalingos tos svieslentes su miniatiurinem raidem dar. Vakar sviete "Nevirsykite greicio" - matyt labai apsimokejo isleist milijonus del tokio uzraso. O kiek milijonu vejams nuejo keiciant sviesoforus? Daugeliu atveju buvo tik keitimas del keitimo (t.y. pinigu isplovimo). Eile metu vaikams buvo kalama, kad per pereja galima eiti kai dega zalias zmogeliukas, o kas dabar? kam tos trys spalvos pestiesiems reikalingos? gal kad vairuotojus klaidint? O gal kad daugiau pinigu isplaut? O kam reikalingos srauto stebejimo kameros/davikliai atokiose gatvelese? Pinigu plovimui? Ar tipo atvaziuoja autobusas, tai ji reikia praleist ir tik tada iziebti raudona sviesa? O apie pesciuosius ir keleivius nepagalvojo.
                              Paskutinis taisė Pupsis; 2008.12.12, 15:19. Priežastis: Atsiimu zodzius

                              Comment


                                Parašė Pupsis Rodyti pranešimą
                                nereikalingos tos svieslentes su miniatiurinem raidem dar. Vakar sviete "Nevirsykite greicio" - matyt labai apsimokejo isleist milijonus del tokio uzraso. O kiek milijonu vejams nuejo keiciant sviesoforus? Daugeliu atveju buvo tik keitimas del keitimo (t.y. pinigu isplovimo). Eile metu vaikams buvo kalama, kad per pereja galima eiti kai dega zalias zmogeliukas, o kas dabar? kam tos trys spalvos pestiesiems reikalingos? gal kad vairuotojus klaidint? O gal kad daugiau pinigu isplaut? O kam reikalingos srauto stebejimo kameros/davikliai atokiose gatvelese? Pinigu plovimui? Ar tipo atvaziuoja autobusas, tai ji reikia praleist ir tik tada iziebti raudona sviesa? O apie pesciuosius ir keleivius nepagalvojo. Budavo skubi i autobusa, pamatai atvaziuojant, bet reikia dar gatve pereit, o cia tau i pagalba sviesoforas - uzsidege autikui raudona, perejai gatve ir suspejai i autobusa ir nereikia 30 min laukti.
                                Tema tam yra tikrai kita. Na, bet neesmė. Dabar paryškinau tavo teiginius. Tu tik atsakyk į klausimą, ar skaitei apie šią sistemą?
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Pupsis Rodyti pranešimą
                                  Ar tipo atvaziuoja autobusas, tai ji reikia praleist ir tik tada iziebti raudona sviesa? O apie pesciuosius ir keleivius nepagalvojo. Budavo skubi i autobusa, pamatai atvaziuojant, bet reikia dar gatve pereit, o cia tau i pagalba sviesoforas - uzsidege autikui raudona, perejai gatve ir suspejai i autobusa ir nereikia 30 min laukti.
                                  Būdavo, skubi į traukinį, pamatai jau nuvažiuojantį, bet kol garvežys įsibėgėja, tai pabėgėjai iš paskos ir pasivijai - pats mačiau filmuose. O dabar durys užsidaro ir iškart greitai ima važiuoti. Visiškai negalvoja apie paprastus žmones geležinkelininkai.

                                  Arba būdavo, skubi į traukinį autobusu, bet užsidegė raudona, Pupsis į autobusą spėjo, o aš į traukinį pavėlavau.

                                  Jeigu rimtai, tai junginėti šviesoforą pagal autobusą tiesiog būtina visur, kur yra autobusų juostos. Taip daro, pavyzdžiui, Ženevoje. Ten miesto transportas ir atskirą šviesoforo sekciją turi su visiškai kitokiais oranžiniais signalais, ten kur yra atskira juosta ar tramvajaus bėgiai. Ir vairuotojai akivaizdžiai tikisi, kad va tuojaus jiems užsidegs, artėjant prie sankryžų stabdo tik vos vos. Tiesa, vienoje vietoje mačiau ir atvirkščią variantą. Prieš ilgą ir tiesią atkarpą šviesoforas praleidžia visus kitus, o autobusas važiuoja paskutinis. Taip išvengia situacijos, kad visi turi kilometrą vilktis paskui autobusą, kuris vis tiek lėčiau važiuoja.
                                  Paskutinis taisė balietis; 2008.12.11, 12:07.

                                  Comment


                                    /\ "Krūtas" juodas bajeris
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė testudo Rodyti pranešimą
                                      Aš tai teigiamai priimu šį pokytį. Pačiam Žvėryne gyvenant labai gerai šituos kamščius pažįstu. Kad išvengt to minėto posūkio iš šalutinės, nuo VCUP kartais labiau apsimoka sukt kairėn į Maloniosios, nuvažiuot iki Pušų, dešinėn į Vytauto vien tam kad nusigaut iki Moniuškos arba Poškos. Kirst Vytauto vakarais pasidaro nepaprastai pavojinga, nes šonuose priparkuota mašinų ir eismo kartais išvis nesimato. Tie kas Žvėryne negyvena nemato kiek čia avarijų įvyksta ant kiekvienos tos smulkios sankryžos. Pvz. Vytauto ir Moniuškos sankryža irgi atrodo labai maža bet apgaulinga ir gan pavojinga. Čia tokių holivudinių susiknežinimų yra tekę matyt, su apsivertusiom ir per pusę sulenktom mašinom...

                                      Naktimis Žvėrynas labai ramus, bet kai tranzitinis eismas rytais ir vakarais pradeda "nardyt" visom mažom gatvelėm ir ieškot gudrių apvažiavimų tai net prisiparkuot prie namų tampa pavojinga. Čia aišku iš savo asmeninės pozicijos, bet kaip šio rajono gyventojas tai neprieštaraučiau jei pastatytų šviesoforus kiekvienoj iš Kęstučio ir Vytauto sankryžų. Pakentėčiau prie raudonų šviesų jei tai tik užtikrintų saugumą.
                                      Kur jau kur, bet Žvėryne tegul ir dega raudonai iš eilės šviesoforai, bent ne taip lėks visi, nes Kęstučio gatve labai skrenda visokie "lakūnai". Esu užfiksavęs keletą avarijų, ir visos buvo labai smarkios, vienu metu susidūrė keturios mašinos ir nuo smūgio net įšsilakstė į kelkraščius.

                                      O kas norės, visuomet ras apvažiavimų, pvz per Birutės gatvę. Ačiūdie, priguldė "policininkų" ten ir kitose gatvėse, tad nelabai jau palakstys...
                                      Beje, minėtom gatvėm, pvz. Moniuškos ir Birutės važinėja net maršrutiniai taksi, piko metu. Bet ten dar blogesnis kelias, nei sėdėti Kęstučio gatvėje.

                                      Piko metu šviesoforai nelabai ką ir pakeis, nes vis tiek visi stovi. O paprastai, kaip ir minėjo kolega, tiesiog padidintų saugumą. Taip pat, "gulinčių policininkų" galima būtų daugiau padaryti...

                                      Comment


                                        Na, būtų Kęstučio g. rusai 78m. padarę 4 juostų, dabar mažiau bėdų būtų. O tai realiai ten gan tragiškas eismas, stengiuosi su mašina išvis į žvėryną navžiuoti. Kažkada, dar prieš gerus du metus kolegai varuojant įvyko nesmagi avarija, kažkoks beprotis prie "Casabella" iš posūkio kliudė mikrūškę sukdamas nesveiku greičiu, o tas mikrūškė į mus atsitrenkė. Tai smagiai galinė automobilio dalis įlinko, laimei nenukentėjom, tik salono dalim aplyjo
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Saugumą padidintų Kęsučio gatvėje uždarymas įvažiavimų iš visų šalutinių gatvių, o tam tikslui palikti tik kelias reguliuojamas sankryžas (tarkim su Latvių ir Mickevičiaus g.) Nes dabar Kęstučio gatve vyskta gana intesyvus viešojo transporto judėjimas, dėl ko, kiekvienoje iš tų nereguliuojamų sankryžų Kęstučio gatvėje įvyksta nemažai eismo įvykių.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X