Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Kažkaip įdomiai šviesoforą ant Ateities ir Didlaukio gatvių sankryžos sureguliavo. Dabar norintiems sukti iš Didlaukio g. į kairę žalia dega geriausiu atveju 10 sekundžių. 3 - 4 mašinos tepsėja pravažiuot.
    Kad dar mažiau gal net. Įvažiavimas nuo Geležinio vilko pusės pailgėjo mažumėl.

    Man įdomu kitas dalykas va, gal kas kokių idėjų turi, kur dės senuosius šviesoforus ir visą jų įrangą, rajonų centrus apdovanos? Oficialiai nurašys kaip laužą ir koks pasinaudojęs padėtimi biurokratas iškiš baltarusiam?
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      Parašė praetor Rodyti pranešimą
      Kad dar mažiau gal net. Įvažiavimas nuo Geležinio vilko pusės pailgėjo mažumėl.

      Man įdomu kitas dalykas va, gal kas kokių idėjų turi, kur dės senuosius šviesoforus ir visą jų įrangą, rajonų centrus apdovanos? Oficialiai nurašys kaip laužą ir koks pasinaudojęs padėtimi biurokratas iškiš baltarusiam?
      Aha. Man ir jau seniai įdomu. Šeip galėtų mažesniem miestam juos perleisti, nes daugumoje dar nuo tarybų likę...
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Naujiena Šeškinės gyventojams - nauja šviesofotinė sankryža Paberžės/Šeškinės g. Spėju ir Dūkštų/Šeškinės bus tas pats...
        Va cia tai ideja.... Kai uzstatys visas sankryzas, galbut kiemuos eprades statyti...? Kas per daug tai nesveika...

        Beje, prie V.Maciuleviciaus ir L. Asanaviciutes sankryzos irgi jau kasineja vyrukai zaliais rubais...

        Comment


          Parašė ramshut Rodyti pranešimą
          Piko metu vaziuodamas iki 60 km/h nuo Petro ir Povilaus baznycios link sauletekio nesustojau ne karto, visur gede zalia sviesa. Panasu zalias koridorius sioje vietoje veikia puikiai, tiesa vaziuojant atgal reikejo prie 2 sustot
          Žmonės, juk žalia banga veikia tik viena kryptimi. Kryptis perjungiama du kart per parą. Suderint, kad "rezonansas" veiktų abiem kryptim būtų netrivialu.

          Comment


            Šiandien teko laimė, važiuojant iš N. Vilnios pamatyti įjungtą švieslentę. Tipo "Vyksta derinimo darbai bla bla bla..." Nuojauta neapgavo, totalus š. Raidės nedidelės ir kampuotos, greitai važiuojant sunku perskaityti 4 eilutes teksto. Nelabai išsivaizduoju ką ten prasmingo jose galima rodyti
            gera gyventi gerai

            Comment


              Karoče, išvažiuojant iš Didlaukio į Ateitis, tiesiai galima važiuot iki 5 sekundžių. Pirmas pradėdamas važiuot čiut spėju, nes ima mirksėt tuoj pat.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Karoče, išvažiuojant iš Didlaukio į Ateitis, tiesiai galima važiuot iki 5 sekundžių. Pirmas pradėdamas važiuot čiut spėju, nes ima mirksėt tuoj pat.
                nėr čia ko važiuoti prie romerio juk apie romerį kalbat?
                o beje turiu pasidžiaugti pagaliau sutvarkyta ateities/ baltupio sankryža, tai dabar vakarais nutįsta eilės nebent baltupio g. sukantiems į kairę, bet ateities g. kaip ir padori situacija (nebestovi eilė nuo rugių stotelės, truputį arčiau ). Vienoje vietoje nebeleidžiama pėstiesiems pereiti, eismas ateities g abiems kryptimis vienu metu vyksta, į fabijoniškes nuo geležinio vilko užkabinta žalia lentelė - va ir susitaupo. Puikus įrodymas, kad kartais tereikia nedidelių investicijų dideliems pokyčiams

                Comment


                  Nežinau ar čia į šią temą, bet šiandien važiuodamas į darbą pastebėjau veikiančias švieslentes su užrašais kad vyksta derinimo darbai. Matomai neužilgo paleis.

                  Comment


                    Parašė Kema Rodyti pranešimą
                    Šiandien teko laimė, važiuojant iš N. Vilnios pamatyti įjungtą švieslentę. Tipo "Vyksta derinimo darbai bla bla bla..." Nuojauta neapgavo, totalus š. Raidės nedidelės ir kampuotos, greitai važiuojant sunku perskaityti 4 eilutes teksto. Nelabai išsivaizduoju ką ten prasmingo jose galima rodyti
                    Konkuruojančios firmos irgi teigė, kad tokio tipo švieslentės yra morališkai pasenusios, praktiškai nebenaudojamos ir jų kaina apyligė nuliui. Pikčiausia, kad tokio šlamšto montavimui bus išleistos įspūdingos sumos. Tikiuosi, kad bent nebus informacijos tipo: "GERO KELIO!"

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Karoče, išvažiuojant iš Didlaukio į Ateitis, tiesiai galima važiuot iki 5 sekundžių. Pirmas pradėdamas važiuot čiut spėju, nes ima mirksėt tuoj pat.
                      Aš pamatavau šiandien - įskaitant mirksėjimą žalia dega 8 sekundes.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Konkuruojančios firmos irgi teigė, kad tokio tipo švieslentės yra morališkai pasenusios, praktiškai nebenaudojamos ir jų kaina apyligė nuliui. Pikčiausia, kad tokio šlamšto montavimui bus išleistos įspūdingos sumos. Tikiuosi, kad bent nebus informacijos tipo: "GERO KELIO!"
                        Konkuruojančioms firmoms reikėjo ne teigti, o didesnius kyšius siūlyti. Juk vieša paslaptis, kad veik visam pasaulyje infrastruktūros viešieji konkursai yra ne racionalių sprendimų, o kyšių konkursai.

                        Comment


                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                          o beje turiu pasidžiaugti pagaliau sutvarkyta ateities/ baltupio sankryža, tai dabar vakarais nutįsta eilės nebent baltupio g. sukantiems į kairę, bet ateities g. kaip ir padori situacija (nebestovi eilė nuo rugių stotelės, truputį arčiau ). Vienoje vietoje nebeleidžiama pėstiesiems pereiti, eismas ateities g abiems kryptimis vienu metu vyksta, į fabijoniškes nuo geležinio vilko užkabinta žalia lentelė - va ir susitaupo. Puikus įrodymas, kad kartais tereikia nedidelių investicijų dideliems pokyčiams
                          Užtat pėstieji nervinasi - http://www.lrytas.lt/?data=20081202&...o081202&view=2 :
                          Tvora pėstiesiems – ne kliūtis (1)
                          Aurelija JONUŠAITĖ
                          „Sostinės“ korespondentė
                          2008-12-02

                          Pėsčiųjų saugumui gatvėse įrengtos apsauginės tvoros teikia daugiau vargo nei naudos. Tingėdami eiti iki sankryžos, pėstieji gatvę dažniausiai kerta, kur papuola, tvoras tiesiog perlipdami.

                          Ne visos pėstiesiems apsaugoti skirtos priemonės teikia naudos. Tuo spėjo įsitikinti vilnietis Karolis Matusevičius.

                          Visai neseniai Ateities gatvėje pastačius apsaugines tvoras pėstiesiems tapo sudėtingiau kirsti šią gatvę.

                          Dėl to daugelis pėsčiųjų tingėdami eiti per sankryžą, gatvę kerta bet kur.

                          Gatvę kerta bet kur

                          „Esu sunerimęs dėl savo vaikų saugumo. Ateities gatvėje pastačius apsaugines tvoras, pėstiesiems tapo sudėtinga kirsti šią gatvę.

                          Mano vaikai į mokyklą važiuoja iš Ateities viešojo transporto sustojimo, kuris yra Baltupių gatvėje prie „Statoil“ degalinės.

                          Anksčiau, kad jie galėtų nueiti iki šio sustojimo, Ateities gatvę tekdavo kirsti tik vieną kartą. Pėstiesiems buvo skirtas ir specialus šviesoforas.

                          Dabar, pastačius tvoras, nuo Geležinio Vilko gatvės ateinantys vaikai turi Ateities ir Baltupio gatvių sankryžą kirsti kelis kartus.

                          Ne kartą teko stebėti, kaip vaikai, tingėdami eiti iki sankryžos, judrią Ateities gatvę kertą tiesiog bet kur. Negi negalima įrengti papildomų šviesoforų pėstiesiems, kad vaikai būtų saugesni?“ – piktinosi K.Matusevičius.

                          Įrengs daugiau tvorų

                          Savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela patikino, kad apsauginės tvoros gatvėse įrengiamos ne šiaip sau.

                          „Tokias tvoras tvėrėme ir tversime ten, kur eismas judriausias, kur pėstiesiems kyla didžiausias pavojus.

                          Ateities, Ukmergės gatvės, Laisvės prospektas – vienos judriausių gatvių, tad ten pirmiausia skubėjome tverti apsaugines tvoras.

                          Nesuprantu gyventojų pasipiktinimų, kad dėl šių tvorų tampa sudėtinga kirsti gatvę.

                          Juk jas ir statome tam, kad žmonės nevaikščiotų kur papuola, kad eitų per sankryžas. Tik taip galima apsaugoti žmonių gyvybę.

                          O jei vaikai bėgioja per gatvę bet kur, tai čia, manau, jau tėvų problema, kad nepaaiškina, kaip saugiai elgtis gatvėje“, – aiškino H.Mackela.

                          Dėl lėšų trūkumo šiemet tokių apsauginių tvorų pėstiesiems mieste daugiau nebus tiesiama.

                          Tačiau ateityje planuojama taip aptverti visas gatves, kuriose įvyksta daugiausia eismo nelaimių.

                          Bauda – iki 100 litų

                          Kad apsauginės tvoros miesto gatvėse yra būtinos, pritarė ir sostinės Kelių patrulių rinktinės kuopos vadas Marius Putrimas.

                          „Daug problemų kildavo Laisvės prospekte ties „Sodros“ pastatu.

                          Ten pensininkai per gatvę vaikščiodavo kaip jiems patogiau.

                          Nei šviesoforai, nei kelio ženklai neegzistuodavo.

                          Antakalnyje taip pat daug perėjų, tačiau tiek pensininkai, tiek studentai eina per gatvę bet kur ir bet kaip.

                          Šiuo metu didelis galvos skausmas yra ir sankryža ties prekybos centru „Panorama“. Nesvarbu, kad yra įrengta puiki požeminė perėja, žmonės vis vien bėga per gatvę. Dėl to ten nuolat budi patrulis.

                          Apsauginės tvoros yra labai veiksminga priemonė, jei jų viršus būna pasmailintas.

                          Tada jaunimas nesiryžta per ją lipti, o pensininkai priversti jas apeiti.

                          Anksčiau lygias tvoras tepdavome tepalu ar degutu.

                          Išsipurvinę drabužius žmonės antrą kartą jau per tvorą nebelipdavo“, – prevencines priemones vardijo M.Putrimas.

                          Pėsčiuosius stengiamasi stabdyti ir piniginėmis baudomis.

                          Už tai, kad gyventojas perėjo neleistinoje vietoje, jam gresia bauda nuo 50 iki 100 litų.
                          Komentaras po straipsniu:
                          1. Nijolė 15:17 12-02 IP: 85.206.226.17
                          Labai keisti valdininkų svaičiojimai dėl pėsčiųjų saugumo.Pati šį savaitgalį toje pačioje Ateities sankryžoje išsižiojau, vietoj buvusios perėjos pamačiusi tvorą. Norėdama patekti į autobusą, kursuojant link Didlaukio gatvės pagal naująsias taisykles turėjau vietoj buvusio vieno gatvės perėjimo, eiti tris perėjas (spėkite kiek kiekvienoje reikėtų palaukti). Buvo šalta ir pikta, todėl pamačiusi kad mašinos nevažiuoja, kirtau senąja perėja, nors šiaip gana pažangiai laikausi eismo taisyklių.Pamąstykite " dėdės" , kaip jau pasielgs vaikai...Ko gero galima numatyti ir tokio " saugumo" pasekmes

                          Comment


                            /\ paburbės ir praeis kaip ir anksčiau, taip ir dabar man tenka kirsti 3 ruožus, tačiau dabar yra fazė, kai nereikia toje salelėje stovėti be reikalo + automobilių eismas pagaliau juda... Tiesa, ir pats kartą užsiroviau iš blogo seno įpročio, bet įpročiai pataisomi aukštomis tvoromis

                            Comment


                              Blin negaliu, nu kaimas ne kitaip. Piktinasi alia, "kaip cia kazkas drista apriboti mano judejimo laisve kazkokiomis tvoromis, kur noriu, ten ir vaikstau".
                              Zmoniu mastymo logika kartais tikrai gali pritrenkti. Panasiai, kaip savo kieme siukslinantys paaugliai, teisinasi, kad juk yra slavejas. O gal apskritai, panaikinkim visus sviesoforus, zenklus, atsaukim visus istatymus bei poistatyminius aktus ir tegu kiekvienas elgiasi, kaip jam atrodo geriau. Jau po keliu dienu imtu maldauti, kad kas nors ivestu tvarka ir keliais sliauziodami paklustu.

                              Comment


                                Dėl tokio vaikščiojimo, tai yra vienas, automobilininkų nepatiriamas aspektas, apie kurį jie ir nepagalvoja. Neretai žmonės bėgdami per gatvę neleistinoj vietoj tiesiog skuba į troleibusą/autobusą. Nes kol pereisi per tris sankryžas, 5 min užtruksi, ir kito tinkamo gali tekt laukt dvidešimt minučių. O kartais jį matai jau atvažiuojantį, dargi tuščią, ir daug mieliau pasėdėtum jo viduje ir spėtum, kur reikia, nei pastypsotum stotelėj lauke, vėjyje, lietuje, ir dar gal pavėluotum, kur vyksti Nesakau, kad teisinu pažeidėjus, tiesiog aiškinu jų logiką, nes ir pačiam tokioj situacijoj teko būt

                                Comment


                                  Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                  Konkuruojančioms firmoms reikėjo ne teigti, o didesnius kyšius siūlyti. Juk vieša paslaptis, kad veik visam pasaulyje infrastruktūros viešieji konkursai yra ne racionalių sprendimų, o kyšių konkursai.
                                  Ne viskas taip paprasta ir su tais kyšiais. Man tik įdomu kokiais biudžeto straipsniais jie rodomi įmonių apskaitoje
                                  Bet, pamatęs tuos informacinius tablo gyvai, dar labiau nustebau (gal lauke 70-ieji?).

                                  Comment


                                    Taip, lauke 70-ieji, ala "Elektronika" stilius. Čia maždaug iš 25 metrų:



                                    Pritraukta:




                                    Savanorių pr.
                                    Paskutinis taisė digital; 2023.07.24, 23:30. Priežastis: atkurtos nuotraukos
                                    gera gyventi gerai

                                    Comment


                                      /\ Ir kas negerai? Visai mielai atrodo. Tikėjausi blogiau.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        /\ Ir kas negerai? Visai mielai atrodo. Tikėjausi blogiau.
                                        Na, jei yra diegiama kokia tai naujovė, tai ji ir turi bent jau atrodyti, kaip naujovė ir dar net kelis metus į priekį. Kokiais 1998 metais gal ir būtų atrodė, kaip kokia naujovė, bet dabar... Tiesa sakant iš Fimos tikėjausi tikrai daugiau

                                        Comment


                                          Matau pusę susirinkusių elektronikoj mažai ruakia... Jūs gal LCD norit į 140mln sutalpini be pačios sistemos? Tai 8-10 LCD tikrai nekainuos 140mln...
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X