Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    3. Kalvarijų - Juozapavičiaus g. (dabar ten iš šono įsilieja srautas jau dviejose vietose, o pagrindinis srautas stovi)

    Kelionės laikas pailgėjo dar 20 minučių.
    Čia man kaip tik veikia idealiai. Ypač vakare, važiuoji - radona Kalvarijų g., pasuka paskutinė mašina iš Juozapavičiaus g. tau iškart žalia. Aš dirbu Šeimyniškių g. tai pasijuto, kad greičiau visi susisuka aplink. Kol kas dedu pliusą...
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Romas:
      Turiu savo akis. Atskiriu, kur kelionė pailgėjo keliomis dešimtimis minučių vien dėl buko šviesoforų statymo ten, kur nereikia ir esamų sureguliavimo "į pievas".
      Nu ir vistiek savo Gi parašyta net spaudoj - dar nesureguliuota Ramiai, mažiau nervų, padarys išbandysim. Tiesa, labai geras pliusas, ypač kai tuščia Ukmergės g. ties "Senukais" važiuojant nuo Fabijoniškių g. pravažouojant pro daviklį iškart gauni žalią posūkį į dešinę Netiklėjau išpradžių, tai specialai kelis ratus apsukau, nu žiūriu rimtai
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Šiandien vėl buvo įjungti niekam nereikalingi šviesoforai:
        1. Ties Siemens arena (labai akivaizdi pažanga - ten santykis 50/50, o ne 50/20 Siemens akligatvio naudai)
        susimąsčiau... kažkaip nemačiau daviklių toje sankryžoje tai ką tokiu ritmu kaip dabar viskas ir bus? dabar žiūriu pastovi automobiliai prie siemens, tada vos tik būna prie kalvarijų g/ ozo ir vėl pastovi ties raudona. toliau matyt pėsčiųjų šviesoforas prie tauragnų stotelės sustabdo Kantrybės tai kantrybės, bet kad lašas po lašo, ir visi išvažiuosime į vasaros g. 5, tuo adresu berods priimamasis... gal ne veltui šiomis nešaltomis dienomis renkuosi dviratį

        tarp kitko pasiskųsiu dar vienu šviesoforu: tapo sudėtinga pasukti iš ateities į jeruzalės g. - geriausiu atveju nuvažiuoja 4 automobiliai. tuo tarpu iš ateities į kalvarijų g įsukti problemų nėra, mat užkabino žalią rodyklę. Įsivaizduokit, kas buvo lapkričio 1, kai žmonės važiavo prie jeruzalės kapinių
        PS tuoj skųsiuos ir dar 2 šviesoforais, kurie atsiras ateities g ties sankryžomis ir pėsčiųjų perėjomis į maumedžių ir bitininkų gatves, tuo tarpu klaikiojo ateities/ baltupio niekas nesiruošia tvarkyt kol kas

        Comment


          Nu tai velniam tas automobilis? Sėdai į autobusą ir važiuoji, automobilis man tik svarbiems ir sunkesniems reikalams beveik visada - viešasis transportas. Bet čia toks jau lietuvių būdas, jei jau turiu automobilį man viskas turi būtį greičiau, aš kietas, kaip čia bus jei viešasis transportas aplenks mane... Nu jau ne... O vat čia jau visai kitos priežastys. Pirma - nemokėjimas vairuoti. Antra - "išdegūsių akių" sindromas. Trečia - mandagumo ir kultūros stoka už vairo. Taktika - kiekvienas už save, aplinkiniai - vienodai. Jei būtų dauguma atsakingesni, kultūringesni, kantresni, nebumbėtų, kad viskas yra blogai, situacija tikrai taptų geresnė... Nu, bet yra kaip yra... Tamsūs orkestrai
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
            tuo tarpu klaikiojo ateities/ baltupio niekas nesiruošia tvarkyt kol kas
            Kas ten tokio klaikaus?
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
              Kas ten tokio klaikaus?
              kaip pėstysis, nesiskundžiu bet jei vairuočiau automobilį, susirūpinčiau ta vietove; susirūpinau kaip pėstysis gal dar prieš 2 metus ir gavau atsaką, kad ta vieta sulauks šviesoforų valdymo sistemos, tik kol kas nematau.
              Turėčiau nuotraukėlių, iliustruočiau. Reiks tą ir padaryt Na pvz kas yra vakarinis pikas šitam užkampy (kai visi taip priatėja šalia namų)? Žr į iliustraciją ir į mastelį, taigi 900 metrų susidaro kamštukų dėl labai kvailo šviesoforo ritmo. PS raudona spalva žymi automobilių spūstį

              Klaikiausia yra pasukti 10 ir 33 autobusams pasukti į ateities g į ten įrengtą stotelę, nes nenutrūkstamu ritmu važiuoja automobiliai priešpriešais. Būna kad tik 1 autobusas per visą fazę ir teįsuka, na o jei tik lengvosios važiuoja, tai max 6 pasuka kairėn. O dėl kelio siaurumo palieka už savęs daug norinčių pasukt dešinėn, dėl to ne kartą net koks 05 ar mikrūškės važiuoja per tą žiedą, kad nereikėtų stovėti dar ten n laiko, kad ir virš 5 min autobuse kartais tenka prakukuoti.
              Ir apskritai šviesoforas yra 4 fazių (iš kurių viena labai kvaila), kai su protingesnėm sistemom užtektų kartais ir 3, kad pralaidumas išaugtų. negarantuoju, bet vos ne vidurnaktį jis išjungiamas. o geriausiai būna, kai apskritai nedirba - žiauriai padidėja sankryžos avaringumas, BET kamščių kaip nebūta
              Išsamiai pristatyta situacija? beje manrods, kad kažkas šia tema labai seniai jau yra kalbėjęs; tik kad toks užkampis... kokia iš jo nauda

              Comment


                Ai, čia aš neteisingai perskaičiau, vietoj "Baltupio" susišvietė kad parašyta "Didlaukio". Nėra ko vėlų vakarą ir dar per futbolo rungtynių pertrauką į forumą lįst.

                O dėl šitos tai taip, ten sankryža kvailoka. Nors aš manau, kad visų pirma ten reikia normaliai sutvarkyti ne šviesoforą, o posūkį iš Ateities g. į Geležinio vilko g. važiuojantiems į centrą. Dabar reikia sukt į kairę, paskui į dešinę ir paišytis į GV labai trumpa greitėjimo juosta. Turėtų būti posūkis į dešinę pro kažkokį tai Vilniaus energijos pastatą ir/arba pravažiavimas Didlaukio gatve. Ir tada galbūt iš viso pavyktų naikint tą šviesoforą, panaudojant Baltupio gatvę ir vieną jau esantį nuvažiavimą kaip kampuotą, bet savotišką dobilo lapą. Atstumas išeitų truputį didesnis, bet vis geriau negu visus srautus sugrūst į vieną vieno lygio sankryžą.
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Iki pavasario vidurio bus pakeisti visi Vilniaus šviesoforai. Baltupių/Ateities šviesoforas nuo 1989m. stovi nekeistas, ateis laikas ir jam. Sankryža - klaiki, kaltinkit Gorbačiovą... O šeip Petrozilijus Cvakelmanas tikrai teisus, užvažiavimas į Geležinio Vilko g. ten labai reikalingas. Ir jį padaryti tikrai nėra bėda. Bet pala, viską Gel. Vilko g. gadina pėsčiųjų šviesoforas šalia Didlaukio g., rytais dažnai junginėjamas studenų, tai vietoj jo dar įrengus požeminę... Liuks būtų...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Man tai vis dar keista, kad ties Operos teatru trulikus vis dar verčia važiuoti ratu. Kurių galų jiems nepadaroma juosta nuo žaliojo tilto važiuoti tiesiai į Vilniaus gatvę? Pradėjus veikti naujai sistemai trulikas tik pervažiuoja žaliąjį tiltą - jam iškart uždegama žalia tiesiai ir po kelių sekundžių jis jau kerta Gedimino pr.
                    Tai būtų akivaizdus viešojo tr. pranašumas. O dabar trulikas važiuodamas ratu papuola į kamštį, ir tame kamštyje sistema, kurį turėtų įjungti žalią trulikui paparsčiausiai neveiks.

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Romas:


                      Nu ir vistiek savo Gi parašyta net spaudoj - dar nesureguliuota Ramiai, mažiau nervų, padarys išbandysim. Tiesa, labai geras pliusas, ypač kai tuščia Ukmergės g. ties "Senukais" važiuojant nuo Fabijoniškių g. pravažouojant pro daviklį iškart gauni žalią posūkį į dešinę Netiklėjau išpradžių, tai specialai kelis ratus apsukau, nu žiūriu rimtai
                      Na tau gal ir pliusiukas, bet aš tai ten didelį minusą kita kryptim įžiūriu. Anksčiau abu „Senių“ šviesoforai veikė kartu – t.y. reikėdavo sustoti tik vieną kartą. Pakeitę šviesoforus juos sugebėjo išderinti – dabar atsirado nemažas uždelsimas ir pajudėjus tarkim centro kryptimi, visiems vėl tenka sustoti už 100 m prie Fabijoniškių sankryžos...

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Man tai vis dar keista, kad ties Operos teatru trulikus vis dar verčia važiuoti ratu. Kurių galų jiems nepadaroma juosta nuo žaliojo tilto važiuoti tiesiai į Vilniaus gatvę? Pradėjus veikti naujai sistemai trulikas tik pervažiuoja žaliąjį tiltą - jam iškart uždegama žalia tiesiai ir po kelių sekundžių jis jau kerta Gedimino pr.
                        Tai būtų akivaizdus viešojo tr. pranašumas. O dabar trulikas važiuodamas ratu papuola į kamštį, ir tame kamštyje sistema, kurį turėtų įjungti žalią trulikui paparsčiausiai neveiks.
                        Idėja išties būtų nebloga. Reikėtų paklibinti tuos, kurie organizuoja eismą.

                        Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                        Na tau gal ir pliusiukas, bet aš tai ten didelį minusą kita kryptim įžiūriu. Anksčiau abu „Senių“ šviesoforai veikė kartu – t.y. reikėdavo sustoti tik vieną kartą. Pakeitę šviesoforus juos sugebėjo išderinti – dabar atsirado nemažas uždelsimas ir pajudėjus tarkim centro kryptimi, visiems vėl tenka sustoti už 100 m prie Fabijoniškių sankryžos...
                        Deja, tai ne vienintelė bėda. Bet, reikia tikėtis, kad sutvarkys, kai įjungs bendrą sistemą. Ta pati Ukmergės g. turėtų būti "žaliojo koridoriaus" dalis...

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Man tai vis dar keista, kad ties Operos teatru trulikus vis dar verčia važiuoti ratu. Kurių galų jiems nepadaroma juosta nuo žaliojo tilto važiuoti tiesiai į Vilniaus gatvę? Pradėjus veikti naujai sistemai trulikas tik pervažiuoja žaliąjį tiltą - jam iškart uždegama žalia tiesiai ir po kelių sekundžių jis jau kerta Gedimino pr.
                          Tai būtų akivaizdus viešojo tr. pranašumas. O dabar trulikas važiuodamas ratu papuola į kamštį, ir tame kamštyje sistema, kurį turėtų įjungti žalią trulikui paparsčiausiai neveiks.
                          Tam tada reikėtų perreguliuoti visos sankryžos šviesoforus. O tai gali turėti ir neigiamos įtakos. Be to, visas srautas nuo tilto suką į dešine. Tad kaip tu įsivaizduoji, kas bus jei vienu metu nuo tilto pagal tavo situaciją bus paleistas tiek trulikų, tiek kito transporto eismas jei trulikams atiduosime dešinę juostą? Chaosas.
                          Paskutinis taisė spirit; 2008.11.06, 02:51.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            http://www.lrytas.lt/-12267372631226...arij%C5%B3.htm

                            Šiuo metu visiškai veikia du „žalieji koridoriai“ – atkarpa nuo Oro uosto iki Žaliojo tilto ir nuo Arsenalo iki Antakalnio gatvės pabaigos.

                            Teigiama, kad dėl deramai sureguliuotų šviesoforų šias gatves dabar galima įveikti kur kas greičiau nei anksčiau.
                            Kas nors nuolat tomis gatvėmis važinėjat? Tiesą rašo?
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Arsenalo g. teko važiuoti, kamščių didelių nėra, bet tas malonumas baigiasi prie Mindaugo tilto
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Kad visiškai veikia Antakalnio koridorius tai stipriai abejočiau, nebent Sapiegos žiedo šviesoforai buvo skirti gatvių apšvietimui.. Ar juos jau įjungė pagaliau, gal kažką praleidau?..

                                Comment


                                  Na situacija Antakalnyje nuo transporto ziedo iki Karaliaus Mindaugo tilto gana gera. Deje kamstis prie Zaliojo tilto taip ir liko.
                                  Pastebejau, kad sviesoforas prie kliniku stoteles uzdega raudona sviesa net 23 val., nors niekas ir nesiruosia gatve pereit... Tada iskyla klausimas kaip si sistema veikia? Ir kam tada mygtukai ant sviesoforu? Jei visgi jau yra uzprogramuotas ciklas...
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    Pastebejau, kad sviesoforas prie kliniku stoteles uzdega raudona sviesa net 23 val., nors niekas ir nesiruosia gatve pereit... Tada iskyla klausimas kaip si sistema veikia? Ir kam tada mygtukai ant sviesoforu? Jei visgi jau yra uzprogramuotas ciklas...


                                    Sita ir as pastebejau. Tas pats ir kalvariju gatveje uz satrijos stoteles ,vaziuojant link centro. Dienos metu ,prie perejos nera nei vieno zmogaus,niekas nenuspaude to mygtuko,bet sviesoforas vis tiek jungia raudona ir stabdo visa eisma.

                                    Comment


                                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                      Kas nors nuolat tomis gatvėmis važinėjat? Tiesą rašo?
                                      Šiandien važiavau nuo Saulėtekio iki Žirmūnų tilto, stengiausi važiuoti - 50 km/h beveik kiekvienas šviesoforas likus iki jo 50 ar 100 metrų uždegdavo raudoną. Panašu kad sistema veikia, bet visiškai ne taip kaip reikia.

                                      Comment


                                        Antakalnyje nebūnu, tai nežinau. Bet kai kur visai nieko veikia. Nors, jei rašo, kad veikia vos du koridoriai, tai kitur tikėtis kažko gero neverta, sureaguliuos, nes ir taip daug kur kapstosi jie dar. Tiesa, idomus bus vriantas bus Stanevičiaus g. ties "Jovaro" stotele, ten davikliai bus ir pėstiems. Gelvonų/Paberžės g. davikliai integruoti į dangą.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                          Tam tada reikėtų perreguliuoti visos sankryžos šviesoforus. O tai gali turėti ir neigiamos įtakos. Be to, visas srautas nuo tilto suką į dešine. Tad kaip tu įsivaizduoji, kas bus jei vienu metu nuo tilto pagal tavo situaciją bus paleistas tiek trulikų, tiek kito transporto eismas jei trulikams atiduosime dešinę juostą? Chaosas.
                                          Nelabai supratau. Turiu omeny - visi suka dešinėn kaip ir ansčiau, o tiesiai per pievą padaryta nauja juosta, su "plyta" (kaip Pylimo g.) ir ten važiuoja tik trulai ir autikai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X