Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Romas:
Turiu savo akis. Atskiriu, kur kelionė pailgėjo keliomis dešimtimis minučių vien dėl buko šviesoforų statymo ten, kur nereikia ir esamų sureguliavimo "į pievas".Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiandien vėl buvo įjungti niekam nereikalingi šviesoforai:
1. Ties Siemens arena (labai akivaizdi pažanga - ten santykis 50/50, o ne 50/20 Siemens akligatvio naudai)
tarp kitko pasiskųsiu dar vienu šviesoforu: tapo sudėtinga pasukti iš ateities į jeruzalės g. - geriausiu atveju nuvažiuoja 4 automobiliai. tuo tarpu iš ateities į kalvarijų g įsukti problemų nėra, mat užkabino žalią rodyklę. Įsivaizduokit, kas buvo lapkričio 1, kai žmonės važiavo prie jeruzalės kapinių
PS tuoj skųsiuos ir dar 2 šviesoforais, kurie atsiras ateities g ties sankryžomis ir pėsčiųjų perėjomis į maumedžių ir bitininkų gatves, tuo tarpu klaikiojo ateities/ baltupio niekas nesiruošia tvarkyt kol kas
Comment
-
Nu tai velniam tas automobilis? Sėdai į autobusą ir važiuoji, automobilis man tik svarbiems ir sunkesniems reikalams beveik visada - viešasis transportas. Bet čia toks jau lietuvių būdas, jei jau turiu automobilį man viskas turi būtį greičiau, aš kietas, kaip čia bus jei viešasis transportas aplenks mane... Nu jau ne... O vat čia jau visai kitos priežastys. Pirma - nemokėjimas vairuoti. Antra - "išdegūsių akių" sindromas. Trečia - mandagumo ir kultūros stoka už vairo. Taktika - kiekvienas už save, aplinkiniai - vienodai. Jei būtų dauguma atsakingesni, kultūringesni, kantresni, nebumbėtų, kad viskas yra blogai, situacija tikrai taptų geresnė... Nu, bet yra kaip yra... Tamsūs orkestraiKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimątuo tarpu klaikiojo ateities/ baltupio niekas nesiruošia tvarkyt kol kasGot sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąKas ten tokio klaikaus?
Turėčiau nuotraukėlių, iliustruočiau. Reiks tą ir padaryt Na pvz kas yra vakarinis pikas šitam užkampy (kai visi taip priatėja šalia namų)? Žr į iliustraciją ir į mastelį, taigi 900 metrų susidaro kamštukų dėl labai kvailo šviesoforo ritmo. PS raudona spalva žymi automobilių spūstį
Klaikiausia yra pasukti 10 ir 33 autobusams pasukti į ateities g į ten įrengtą stotelę, nes nenutrūkstamu ritmu važiuoja automobiliai priešpriešais. Būna kad tik 1 autobusas per visą fazę ir teįsuka, na o jei tik lengvosios važiuoja, tai max 6 pasuka kairėn. O dėl kelio siaurumo palieka už savęs daug norinčių pasukt dešinėn, dėl to ne kartą net koks 05 ar mikrūškės važiuoja per tą žiedą, kad nereikėtų stovėti dar ten n laiko, kad ir virš 5 min autobuse kartais tenka prakukuoti.
Ir apskritai šviesoforas yra 4 fazių (iš kurių viena labai kvaila), kai su protingesnėm sistemom užtektų kartais ir 3, kad pralaidumas išaugtų. negarantuoju, bet vos ne vidurnaktį jis išjungiamas. o geriausiai būna, kai apskritai nedirba - žiauriai padidėja sankryžos avaringumas, BET kamščių kaip nebūta
Išsamiai pristatyta situacija? beje manrods, kad kažkas šia tema labai seniai jau yra kalbėjęs; tik kad toks užkampis... kokia iš jo nauda
Comment
-
Ai, čia aš neteisingai perskaičiau, vietoj "Baltupio" susišvietė kad parašyta "Didlaukio". Nėra ko vėlų vakarą ir dar per futbolo rungtynių pertrauką į forumą lįst.
O dėl šitos tai taip, ten sankryža kvailoka. Nors aš manau, kad visų pirma ten reikia normaliai sutvarkyti ne šviesoforą, o posūkį iš Ateities g. į Geležinio vilko g. važiuojantiems į centrą. Dabar reikia sukt į kairę, paskui į dešinę ir paišytis į GV labai trumpa greitėjimo juosta. Turėtų būti posūkis į dešinę pro kažkokį tai Vilniaus energijos pastatą ir/arba pravažiavimas Didlaukio gatve. Ir tada galbūt iš viso pavyktų naikint tą šviesoforą, panaudojant Baltupio gatvę ir vieną jau esantį nuvažiavimą kaip kampuotą, bet savotišką dobilo lapą. Atstumas išeitų truputį didesnis, bet vis geriau negu visus srautus sugrūst į vieną vieno lygio sankryžą.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Iki pavasario vidurio bus pakeisti visi Vilniaus šviesoforai. Baltupių/Ateities šviesoforas nuo 1989m. stovi nekeistas, ateis laikas ir jam. Sankryža - klaiki, kaltinkit Gorbačiovą... O šeip Petrozilijus Cvakelmanas tikrai teisus, užvažiavimas į Geležinio Vilko g. ten labai reikalingas. Ir jį padaryti tikrai nėra bėda. Bet pala, viską Gel. Vilko g. gadina pėsčiųjų šviesoforas šalia Didlaukio g., rytais dažnai junginėjamas studenų, tai vietoj jo dar įrengus požeminę... Liuks būtų...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Man tai vis dar keista, kad ties Operos teatru trulikus vis dar verčia važiuoti ratu. Kurių galų jiems nepadaroma juosta nuo žaliojo tilto važiuoti tiesiai į Vilniaus gatvę? Pradėjus veikti naujai sistemai trulikas tik pervažiuoja žaliąjį tiltą - jam iškart uždegama žalia tiesiai ir po kelių sekundžių jis jau kerta Gedimino pr.
Tai būtų akivaizdus viešojo tr. pranašumas. O dabar trulikas važiuodamas ratu papuola į kamštį, ir tame kamštyje sistema, kurį turėtų įjungti žalią trulikui paparsčiausiai neveiks.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąRomas:
Nu ir vistiek savo Gi parašyta net spaudoj - dar nesureguliuota Ramiai, mažiau nervų, padarys išbandysim. Tiesa, labai geras pliusas, ypač kai tuščia Ukmergės g. ties "Senukais" važiuojant nuo Fabijoniškių g. pravažouojant pro daviklį iškart gauni žalią posūkį į dešinę Netiklėjau išpradžių, tai specialai kelis ratus apsukau, nu žiūriu rimtai
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMan tai vis dar keista, kad ties Operos teatru trulikus vis dar verčia važiuoti ratu. Kurių galų jiems nepadaroma juosta nuo žaliojo tilto važiuoti tiesiai į Vilniaus gatvę? Pradėjus veikti naujai sistemai trulikas tik pervažiuoja žaliąjį tiltą - jam iškart uždegama žalia tiesiai ir po kelių sekundžių jis jau kerta Gedimino pr.
Tai būtų akivaizdus viešojo tr. pranašumas. O dabar trulikas važiuodamas ratu papuola į kamštį, ir tame kamštyje sistema, kurį turėtų įjungti žalią trulikui paparsčiausiai neveiks.
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąNa tau gal ir pliusiukas, bet aš tai ten didelį minusą kita kryptim įžiūriu. Anksčiau abu „Senių“ šviesoforai veikė kartu – t.y. reikėdavo sustoti tik vieną kartą. Pakeitę šviesoforus juos sugebėjo išderinti – dabar atsirado nemažas uždelsimas ir pajudėjus tarkim centro kryptimi, visiems vėl tenka sustoti už 100 m prie Fabijoniškių sankryžos...
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMan tai vis dar keista, kad ties Operos teatru trulikus vis dar verčia važiuoti ratu. Kurių galų jiems nepadaroma juosta nuo žaliojo tilto važiuoti tiesiai į Vilniaus gatvę? Pradėjus veikti naujai sistemai trulikas tik pervažiuoja žaliąjį tiltą - jam iškart uždegama žalia tiesiai ir po kelių sekundžių jis jau kerta Gedimino pr.
Tai būtų akivaizdus viešojo tr. pranašumas. O dabar trulikas važiuodamas ratu papuola į kamštį, ir tame kamštyje sistema, kurį turėtų įjungti žalią trulikui paparsčiausiai neveiks.Paskutinis taisė spirit; 2008.11.06, 02:51.
Comment
-
http://www.lrytas.lt/-12267372631226...arij%C5%B3.htm
Šiuo metu visiškai veikia du „žalieji koridoriai“ – atkarpa nuo Oro uosto iki Žaliojo tilto ir nuo Arsenalo iki Antakalnio gatvės pabaigos.
Teigiama, kad dėl deramai sureguliuotų šviesoforų šias gatves dabar galima įveikti kur kas greičiau nei anksčiau.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Na situacija Antakalnyje nuo transporto ziedo iki Karaliaus Mindaugo tilto gana gera. Deje kamstis prie Zaliojo tilto taip ir liko.
Pastebejau, kad sviesoforas prie kliniku stoteles uzdega raudona sviesa net 23 val., nors niekas ir nesiruosia gatve pereit... Tada iskyla klausimas kaip si sistema veikia? Ir kam tada mygtukai ant sviesoforu? Jei visgi jau yra uzprogramuotas ciklas...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąPastebejau, kad sviesoforas prie kliniku stoteles uzdega raudona sviesa net 23 val., nors niekas ir nesiruosia gatve pereit... Tada iskyla klausimas kaip si sistema veikia? Ir kam tada mygtukai ant sviesoforu? Jei visgi jau yra uzprogramuotas ciklas...
Sita ir as pastebejau. Tas pats ir kalvariju gatveje uz satrijos stoteles ,vaziuojant link centro. Dienos metu ,prie perejos nera nei vieno zmogaus,niekas nenuspaude to mygtuko,bet sviesoforas vis tiek jungia raudona ir stabdo visa eisma.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąKas nors nuolat tomis gatvėmis važinėjat? Tiesą rašo?
Comment
-
Antakalnyje nebūnu, tai nežinau. Bet kai kur visai nieko veikia. Nors, jei rašo, kad veikia vos du koridoriai, tai kitur tikėtis kažko gero neverta, sureaguliuos, nes ir taip daug kur kapstosi jie dar. Tiesa, idomus bus vriantas bus Stanevičiaus g. ties "Jovaro" stotele, ten davikliai bus ir pėstiems. Gelvonų/Paberžės g. davikliai integruoti į dangą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTam tada reikėtų perreguliuoti visos sankryžos šviesoforus. O tai gali turėti ir neigiamos įtakos. Be to, visas srautas nuo tilto suką į dešine. Tad kaip tu įsivaizduoji, kas bus jei vienu metu nuo tilto pagal tavo situaciją bus paleistas tiek trulikų, tiek kito transporto eismas jei trulikams atiduosime dešinę juostą? Chaosas.
Comment
Comment