Savanorių - Žemaitės sankryžoje pakeitė šviesoforus, taui su naujais ciklais nuo Žemaitės kalno kalno norinčių sukti į kairę kamštis suidaro jau nuo pat ankstaus ryto. Kaip viskas atrodo vakare neteko matyti... tikėkimės kad tai laikini nesklandumai
Ar tikrai gamina ta sankryža kamščius Kalvarijų gatvėje? Sankryža su Ozo gatve manau juos sukelia, juk raudonas ten dega žymiai ilgiau. O sankryža su Lukšio gatve gal ateityje daugiau pravers, kai daugiau bus sukančių į kairę, kad dar labiau neapkrauti Ulonų-Apkasų gatvės važiuojant i centrą. Beje, vakare ne taip jau ir lengva ir saugu pasukti į dešinę į Kalvarijų gatvę, nes kamštis susidaro nemažas, o vienas kitas norintis pasukti į kairę juos dar labiau padidina.
/\ Jei iš Lukšio gatvės niekas nevažiuoja (jie į dešinę ir taip pasuktų), o Kalvarijų gatvė užkemšama, tai šviesoforų valdymo "sistema" mažina ar didina kamščius?
/\ Jei iš Lukšio gatvės niekas nevažiuoja (jie į dešinę ir taip pasuktų), o Kalvarijų gatvė užkemšama, tai šviesoforų valdymo "sistema" mažina ar didina kamščius?
Gal kai ta sistema veiks, tai ir mažins kamščius (ty jų nesukels, nes nestabdys eismo ilgam kai nėr išsukančių iš Lukšio g.), nors tiksliai nežinau, bet visiškai esu įsitikines jog sistemos dar nė kvapo ner visam Vilniuje (ir tam pirmam koridoriuje).
Toje sankryžoje užtektų rodyklės, leidžiančios (bent dieną) sukti tik į dešinę
Visiskai pritariu. Kiekviena diena vaziuoju pro sia sankryza- ryte i darba, vakare namo..
Labiausiai Luksio g. uzkemsa gudruoliai, norintys issukti i Kalvariju g. kairen. Jei butu toks zenklas (tik i desine), reikalai sioje sankryzoje smarkiai pasitaisytu.
O dabar, ijungus sioje sankryzoje sviesofora, ryte stebejau situacija, kai automobiliu eile, norinti isukti i Luksio g. is Kalvariju g. (kairys posukis), pasidare tokia, kad 'uodega' pradejo kimsti Kalvariju/Ozo sankryza.
Taigi aiškiai tų, kas yra kompetetingi, buvo pasakyta, kad kol viskas nebus pajungta, neverta nieko tikėtis. Susiraskit linką, čia jis buvo. Kai pajungs, tada ir veiks. Plius dar turbūt užtruks laiko kol išmoks jomis naudotis taip kaip reikia, čia amžina bėda.
Kai kur kamščiai sumažėjo, o kai kur atsirado nauji, pvz., Kudirkos gatvėje (nuo upės link Naujamiesčio).
Kadangi šviesoforas Tauto kalno papėdėje sureguliuotas pagal kitus prioritetus, nuo Baltojo tilto iki Pamėnkalnio gatvės popiet tenka važiuoti apie 10-15 minučių.
Delfis tai išvis gerai kopijuoja straipsnius. Paveiksliuko paaiškinima apie žalias ir melynas rodykles nukopijavo ir idėjo, o pačios schemutės tai ne. Dabar skaitai straipsni ir nesupranti apie ką ten rašoma.
Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai. Šiaip šituo žiedu didžioji dalis srauto ir važiuoja ,,tiesiai''. Manau turėtų būti taip:
Arba tada iš vis reiktų naikinti žiedą ir daryti standartinę sankryžą.
Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai. Šiaip šituo žiedu didžioji dalis srauto ir važiuoja ,,tiesiai''. Manau turėtų būti taip:
Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai. Šiaip šituo žiedu didžioji dalis srauto ir važiuoja ,,tiesiai''. Manau turėtų būti taip:
Comment