Parašė AIRzol
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai. Šiaip šituo žiedu didžioji dalis srauto ir važiuoja ,,tiesiai''. Manau turėtų būti taip:
Arba tada iš vis reiktų naikinti žiedą ir daryti standartinę sankryžą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTokia taisyklė yra tik Vilniuje. KETe jos nėra
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPritariu, siuo konkreciu atveju pasiulytas variantas neaktualus.
http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&...00412&t=h&z=18
Bet toks pertvarkymas duotų nedaug naudos, nes norint išsukti iš antros juostos žiede reikėtų persirikiuot į pirmą ir vėl susidarytų kamščiai... O dabar pirma į dešinę, antra sukasi ir srautai nesikerta.
Comment
-
Parašė JohnIdomu, kaip tai veiks... siaip Angijoje sviesoforu zieduose teko matyti daugybe kartu, tik nelabai suprantu, kokia nauda jie duoda.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąKartais srautai žiede pasiskirsto taip, kad, be šviesoforų, iš dviejų, vienodai didelių, srautų vienas visada turi pirmenybę. Tada, piko metu, vienas srautas visiškai nejuda, o kitas juda be problemų. Šviesoforai, tokiu atveju, iš esmės, karts nuo karto sustabdo srautą, kuris be šviesoforų visada turėtu pirmenybę, ir užleidžia nuskriaustuosius. Sistema nėra tokia jau bloga.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPritariu, siuo konkreciu atveju pasiulytas variantas neaktualus. Bet mintis del paprastos sviesoforines sankryzos manau butu verta apmastyt.
Comment
-
Parašė JohnGal is tiesu nereiktu pulti kritikuoti tos sistemos, kol ji pilnai nepaleista? Jei tie sviesoforai Olandu ziede is tiesu pagerins situacija, viskas iseis i nauda.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeista, o man pasirodė, kad šviesoforai šią sankryža ir paverčia paprasta. Tiesiog vyduryje - klomba. O neveikiant šviesoforams ji vėl virsta žiedine. Pagal KET išeitų taip.
Comment
-
Griaus už 145 mln. litų pastatytus šviesoforus
Vilnius artimiausiu metu galės siekti Gineso rekordų kaip miestas, turintis tankiausią šviesoforų tinklą. Valdžia visuotinį "šviesoforizavimąsi" aiškina tuo, kad gyventojams pabodo transporto spūstys, rašo "Verslo žinios".
Tačiau vilniečiams akivaizdu, kad dvejus metus jau diegiama 145 mln. litų kainuosianti sistema padėtį tik pablogino. Pabandžius įjungti kai kuriuos šviesoforus, mieste kilo chaosas.
Pasak Vilniaus mero Juozo Imbraso, "jei Vilniaus vairuotojai duos daugiau signalų, kad sistema neveikia tinkamai, teks projektą pristabdyti ir iš esmės peržiūrėsime sutartį. Mažinsime pinigus, šviesoforų skaičių. Nemokėsime pinigų!"
Jis neatmetąs prielaidos, kad buvo bandoma prastumti abejotinos vertės, bet labai brangų projektą.
Pasak projektą prižiūrinčios savivaldybės įmonės "Susisiekimo paslaugos" direktoriaus Vaidoto Antanavičiaus, kai kuriuos nelogiškai pastatytus šviesoforus teks nugriauti - pavyzdžiui, Olandų žiede.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18350771
Komentarų yra????gera gyventi gerai
Comment
-
Nu man irgi buvo keista, kodėl jie miesto centre šviesoforizuoja kiekvieną sankryžą. Taigi galėjo uždaryti kas antrą sankryžą (palikti tik pagrindinio srauto kryptį) ar bent jau leisti sukti į kairę tik retkarčiais. Ženevoje, kiek suprantu, tokia šviesoforų sistema veikia, bet ten reikia tikrai toli važiuoti, jeigu nepataikei į posūkį kairėn. Tiesą sakant, gal ir dabar dar nevėlu išrauti kas antrą šviesoforą.
Bet smagiausia šitame straipsnyje, kad paskelbė apie tokius rimtus ketinimus taip ir nepabandę paleisti visos sistemos. Toks jausmas, kad tam tikra partija prieš rinkimus kovos ne tik su mafija, klanais, elitais ir valstybininkais, bet ir su šviesoforais.
Comment
-
Aš turiu savo nuomone šiuo klausimu.
PVZ. Mieste yra remontuojama gatvė ir jinai uždaryta. Manau yra nepataogu visiems vairuotojams. Net ir paklojus asfaltą ir atidarius gatvę, kol nesužymėtos juostos, negalima važiuoti max. leidžiamu greičiu.
Vairavimo sąlygos pablogėja visu remonto ar projekto vykdymo metu. Su šiuo mano teiginiu turbūt sutinka visi.
Niekaip negaliu suprasti kaip gali pagerėti sąlygos vykdant darbus.
Išvadas, pagerėjo ar pablogėjo, manau darysime kai bus užbaigti darbai.
Comment
-
Imbrasas čia gerai pavarė
"jei Vilniaus vairuotojai duos daugiau signalų, kad sistema neveikia tinkamai, teks projektą pristabdyti ir iš esmės peržiūrėsime sutartį. Mažinsime pinigus, šviesoforų skaičių. Nemokėsime pinigų!"
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąImbrasas čia gerai pavarė
Jeigu statant estakada užtveriama dalis po ja einančios gatvės ir vairuotojai pradeda skūstis ko gero reiktų peržiūrėti sutartį, pristabdyti finansavimą arba visai nutraukti estakados statybas nes ji ne tik kad nieko nepadeda, bet dar ir trukdo.
Comment
-
Šiandien irgi turėjau garbės išbandyti šviesoforų įkaite tapusią Antakalnio gatvę. Visų pirma, visiškai nesuprantama šviesoforo ties Antakalnio ir Klinikų gatvės sankryža paskirtis, nes 8-20 val ten galima iš Klinikų g. sukti tik į dešinę, taigi kam palengvinamas eismas, visiškai neaišku. Realiai tas šviesoforas nebent padėtų sukantiems į Antakalnio g. į kairę, tuomet reiktų nuimti ženklą su minėtais apribojimais. Bet tada išsukus per žalią šviesą iš Klinikų g., reikėtų stovėti skersai Antakalnio gatvėje, nes iškart už posūkio yra pėsčiųjų perėja, kuriems tuo metu degtų žalia šviesa. Dėl šio šviesoforo jau dienos metu buvo nemažas kamštis Klinikų gatvėje, beveik iki posūkio į pačias ligonines, ko anksčiau niekad nebūdavo. Žalias koridorius kolkas irgi nelabai veikia, nes reikėjo sustoti bent prie poros perėjų.
Žodžiu, kolkas nieko gero, žiūrėsim kas bus toliau
Comment
Comment