Nežinau kiek čia kam aktualu, bet pastebėjau žiaurų dalyką, piko metu dėl pakeistų šviesoforų, tiksliau dėl nesureguliuoto jų veikimo, labai trumpai veikia sekcija į kairę kalvarijų - ozo sankryžoje, dėl to nusidriekia kamštis iki pat žalio tilto, tikiuos tai ilgai netruks
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė Camilius Rodyti pranešimąGal čia ne į temą, bet ar nekilo klausimas kaip ši sistema rinks duomenis apie transporto srautus, nes jei kompiuteris turėtų kontroliuoti šitų šviesoforų reguliavimą. Važiuodamas Kosciuškos gatve pastebėjau ant vieno stulpo kažkokį prietaisą panašų į jutiklį. Gal jis kažkaip rinks duomenis apie srautų intensyvumą.
Comment
-
Tie jutikliai kiek man suprantama reguos į mašinas. Taip bus perduodama informacija.
Iš patirties galiu pasakyti, kad tų jutiklių pilna Londone, ypač šalutinėse gatvėse. Veikimo principas toks. Pagrindinėje gatvėje visada dega žalias šviesoforo signalas, išskyrus kai pėstėji paspaudžia mygtuką, skirtą sustabdyti eismą pagrindine gatve, kad žmonės galėtų eiti per perėją. Vėliau, praėjus žmogui, užsidega žalia pagrindinei gatvei ir mašinos gali važiuot. Ir žalia dega nors ir 10 minučių, jeigu nėra nei vieno pėsčiojo arba iš šalutinės gatvės neatvažiuoja mašina. Jeigu automobilis rieda šalutine gatve ir nori pasukti sankryžoje į pagrindinę gatvę, jam iš karto užsidega žalias ir jei automobilis tik vienas, žalia greitai užgęsta, taip leisdama pradėti judėjimą pagrindinėje gatvėje. Jei automobilių iš šalutinės gatvės yra daugiau, žalia jiems dega ilgiau.
Atrodo, kad labai paprasta ir efektyvu, tačiau įdomu ar taip ir Vilniuje bus (ar tokia sistema diegiama) ir kaip tai bus išnaudota.
Jei tokia pat, tai tiems, kas važiuoja pagrindinėmis gatvėmis, nereiktų laukti prie raudono šviesoforo kai šalutinėje gatvėje nėra mašinų (dabar reikia laukti 15 sek. nors sankryža iš šalutinės pusės tusčia), o tuo pačiu ta sistema turėtų turėti galimybę reguliuoti transporto srautus, t.y. reguliuojant kelis koridorius vienu metu, kad būtų pasiektas efektas, t.y. kad kokia gatvė neužsikimštų, t.y. neišleisti mašinų iš kelių pusių vienu metu į vieną gatvę ir t.t.
Įdomu kur daugiau galima pasiskaityti kokia konkrečiai sistema diegiama ir kokios bus visos jos galimos funkcijos. Ar nebus taip, kaip ir su elektroniniu bilietu. Funkcijų jis gali labai daug, bet pirmus metus naudojamas išnaudojant minimalias jo galimybes, ir tikrąją naudą elektroninio bilieto pajusime (tiksliau tie, kas jį naudoja) tik praėjus daugiau nei metams nuo jo įdiegimo. Jei taip ir su šia valdymo sistema bus, tai gal po poros metų ir bus naudos iš to.
Ir labai įdomu ką ten tam valdymo centre žmonės reguliuos. Sistema automatiškai turėtų viską reguliuoti, žmonės turėtų tik stebėti ir pataisyti jei kas ne taip, o tik įdiegus sistemą - derinti, kad būtų pasiektas maksimalus efektas. t.y. žmonės ten turėtų būti reikalingi tik tam, kad sistemą suderinti pačioje pradžioje, o vėliau ji pati veiks ir reikės tik pora žmogelių tai sistemai prižiūrėti. Bet aišku, mūsuose viskas turi būti kitaip.Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
Kiek teko skaityti (konkrečiai "Vilniaus Dienoje", bet visur panašiai rašė), sistema praleidinės specialų autotransportą be eilės - mašinose bus įrengta tam skirta įranga. Specialus transportas gan dažnai važiuoja be ypatingos skubos - pvz, tai patruliuojantis policijos ekipažas ar kokios avarinės vairuotojas per pietus bandelės nuvažiuoja nusipirkti. Kadangi tokių mašinų Vilniuje tikrai nemažai, ar nesigaus, kad tokie neskubantys kiekvieną kartą stabdys srautą kirsdami žalią koridorių?
Comment
-
O čia tai geras! Galima būtų tokias įrangas pardavinėti ir buitiniu lygiu, su skirtingais rangais: brangiausia įranga, su aukščiausiu rangu, uždega visada žalius koridorius, šiek tiek pigesnė praleidžia tik brangesnes ir t.t. Va tada tai būtų optimalus sprendimas, ir pinigėlių atsirastų vakarinio aplinkkelio sklypams pirkti..
Ne, o jei rimtai, kiek šansų, jog Lietuvoje šiais siųstuvais naudosis tik tie asmenys, kuriems tai būtina, ty specialiosios tarnybos, nes čia ne švyturėliai plika akimi nesimato..
Comment
-
Parašė Andriux Rodyti pranešimąmano žiniomis ne kompiuteris valdys srautus, o žmogelis sėdintis prie monitorių, o tie jutikliai tai kameros
Comment
-
Ir aplamai tie jutikliai ir yra vadinami kameromis straipsniuose man atorodo. Jie labai panašūs į namų signalizacijų jutiklius, taip pat į lempų su jutikliais jutiklius, tik kad jie didesni ir skirti kitai funkcijai atlikti. Jie turėtų rinktis tokius duomenis kaip pravažiuojančių mašinų skaičius, jų greitis, eilė gatvėje ir pan. Na, aš čia logiškai bandau mąstyt.Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
sita nauja sviesoforu sistema veikia gostauto g. pamenkalnio su kudirkos sankryzoj, vasario 16-osios g su gostauto sankr. zodziu vazineju ten kur perdare sistema, skirtumas tikrai jauciasi ! atrodo kamstis ilgas, uzsidega zalia, ir visas kamstis per ta zalia pravaziuoja.
P.S. Beje pats aptranauju sviesoforus
Comment
-
Vilniečiams gatvėse diriguos nauja šviesoforų sistema
Sumažėjusios laiko sąnaudos ir avaringumas, mažesnis degalų suvartojimas, greičiau judantis transporto srautas, viešojo transporto ir specialiųjų tarnybų darbo palengvinimas. To tikimasi sostinėje atidarius milijonus litų kainavusią centralizuotą šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistemą.
Naujoji sistema kol kas veikia tik pirmajame iš šešių numatytų transporto koridorių - atkarpoje nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto iki Žaliojo tilto. Visą projektą žadama užbaigti iki lapkričio.
Ketvirtadienį surengtoje spaudos konferencijoje savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos" direktorius Vaidotas Antanavičius sakė, kad sistema jau duoda rezultatų - minėtą atkarpą troleibusai įveikia 2-3 minutėmis greičiau, 50 minučių vėluoja spūstys sankryžoje ties Žaliuoju tiltu.
Centralizuotą eismo šviesoforinio reguliavimo sistemą sudaro Eismo valdymo centras, 208 šviesoforų postai, automobilių eismo jutikliai ir eismo šviesoforų valdikliai, 650 siųstuvų autobusuose ir troleibusuose, 13 švieslenčių vairuotojams, 53 kameros 22 sankryžose, greičio matavimo sistema ir informacinė sistema www.sviesoforai.lt.
Visos spūstys nedings
Miesto transporto sistema realiu laiku bus stebima per 53 vaizdo kameras Eismo valdymo centre. Čia suplauks informacija iš sankryžų. Centro specialistai kurs eismo koridorius, koordinuos šviesoforų darbo tikslus sankryžose, suteikinės prioritetą viešajam transportui, informuos vairuotojus švieslentėse ir internetinėje svetainėje.
Pasak V. Antanavičiaus, kai bus paleisti visi 6 koridoriai, miestas bus reguliuojamas makro lygiu. Dabar vykdomas mikroreguliavimas.
„Ateityje veiks internetinis puslapis, kuris apdoros informaciją iš sankryžų apie eismo srautus. Vairuotojas, išvažiuodamas iš biuro, galės puslapyje užduoti, kur nori vykti – jam bus parengtas maršrutas, kaip išvengti spūsčių ir iš taško A į tašką B nuvažiuoti greičiausiai“, - aiškino „Susisiekimo paslaugų“ vadovas.
Tačiau, pasak jo, sistema neleis išspręsti visų transporto problemų - ji esanti tik kompleksinis dalykas, tad kai kur spūsčių bus visada.
Miesto gyventojų artimiausius keletą mėnesių prašoma kantrybės, mat sankryžose ir toliau vyks sistemos diegimo darbai – kasamos tranšėjos, tiesiami kabeliai, statomi nauji šviesoforai, reguliuojami eismo srautai.
V. Antanavičius sako, kad sistema kainavo 102 milijonus litų. Pasak jo, Vilniuje diegiama šviesoforų sistema - pirma Pabaltijyje.
V. Antanavičius tikina, kad dėl naujos šviesoforų sistemos sumažės laiko sąnaudos ir avaringumas, bus sunaudojama mažiau degalų, greičiau judės transporto srautas, palengvės darbas viešajam transportui ir specialiosioms tarnyboms, mažės miesto teršimas išmetamosiomis dujomis, gyventojų sergamumas dėl užteršto oro. Sistema leis suformuoti naujus transporto koridorius.
DELFI primena , kad atsižvelgiant į transporto srautus ir eismo situaciją, mieste buvo nustatyti 6 transporto koridoriai, kuriuose aktualiausia įrengti centralizuotą eismo valdymo sistemą. Tai magistralės "Tarptautinis oro uostas-Žaliasis tiltas", "Žaliasis tiltas-Kalvarijų g.", "Žaliasis tiltas-Arsenalo g.-Antakalnio g.-Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.)", "J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.)-Savanorių pr. (iki Riovonių g.)", "Vasario 16-osios g.-Tauro g.-Šopeno g.-Pylimo g.-Vilniaus g." ir Vilniaus miesto centrinė dalis.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17037269gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąAr man pasivaideno, ar išties Antakalnio žiedinėje sankryžoje ties Petro ir Povilo bažnyčios bus įrenginėjami šviesoforai?
"Žaliasis tiltas-Arsenalo g.-Antakalnio g.-Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.)"
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąTai čia klaba eina apie Olandų žiedą?
Bet kuriuo atveju (dabar permečiau atmintyje) turbūt bus vienintelė žiedinė sankryža Lietuvoje reguliuojama šviesoforais. Na bent aš kitos nežinau.
Comment
Comment