Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Būtų įdomu pamatyti foto. Nes aš susirašinėjau su JUDU anksčiau dėl to. Įdomu, kas gavosi.
    Netgi sugebėjo iš pėsčiųjų šviesoforų panaikinti geltonus signalus
    Click image for larger version  Name:	20240721_182525.jpg Views:	1 Size:	873,6 kB ID:	2142036

    Comment


      O neturėjo būti šviečiančios rodyklės, o ne siluetinė rodyklė?
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        O neturėjo būti šviečiančios rodyklės, o ne siluetinė rodyklė?
        Raudonam siluetinė. Žalias - pati rodyklė.

        Comment


          Rugpjūčio gale–rugsėjo pradžioje numatyti dešiniųjų posūkių pralaidumo didinimo darbai įrengiant sekcijas į dešinę šviesoforais valdomose sankryžose:
          Ulonų–Apkasų g.,
          Žalgirio–Linkmenų g.,
          Antakalnio–Šilo g.,
          Ukmergės–Bieliūnų g.,
          Nemenčinės–Svajonių g.,
          Kalvarijų–J. Kazlausko g.,
          Verkių–P. Lukšio g.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Netgi sugebėjo iš pėsčiųjų šviesoforų panaikinti geltonus signalus
            Hm, dabar pažiūrėjau, kad šviesoforas kabo virš priešpriešinės juostos.. Nesigauna kažkaip Vilniui pagal naują standartą..

            Click image for larger version

Name:	20240826_185023.jpg
Views:	1089
Size:	1,98 MB
ID:	2148238

            Comment


              Nuotraukoje matosi nauja tvorele. Wow wow wow. As dar nespejau iki pensijos dagyventi, nieko sau.

              Comment


                #kąveikti VMS:
                1. Į TvarkauMiestą užklausą atsakyti po pusantro mėnesio;
                2. Atsakyti neteisingai.
                Atsakymas ką tik atkeliavo į užklausą įrengti papildomą sekciją posūkyje iš Ulonų į Apkasų g. Į pasiūlymą atsakė, kad įrengs sekciją per artimiausius du mėnesius.
                Smagiausia, kad sekcija jau įrengta ir Judu prieš savaitę jau džiaugėsi jos įrengimu. Yra posakis „kairė nežino ką daro dešinė“, tai VMS, panašu, kairė nežino ką daro.. ta pati kairė.

                Click image for larger versionName:	458396732_832063732367428_2656542458374279537_n.jpgViews:	0Size:	137,2 kBID:	2151382

                Comment


                  VMS administracija biudžete numatė šviesoforų valdymo įrangos atnaujinimą ir sujungimą. Gal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą? Ar čia tik techninio palaikymo sprendiniai? Nes pastaruosius 6 metus didžioji dalis siūlomų sprendinių senesnėse sankryžose buvo apriboti nutiestų kabelių ar kažko panašaus skaičiumi įvedant adaptyvesnius scenarijus įvairiam visų rūšių eismui - t.y. tik prie rekonstrukcijų galėjo integruoti įvairesnes šviesoforų fazes. Ir jei neklystu visi pakeitimai dabar įmanomi tik fiziškai atvažiavus ir krapštantis dėžėje šalia sankryžos.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    Gal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą?
                    Nieko nežinau apie tai.

                    Comment


                      Pirks naują valdymo sistemą, nes senoji visiškai neturi galimybių valdyti išmaniai

                      Comment


                        Gal tuo pačiu sugebės ir šviesoforus pertvarkyt atsisakant sovietinių kairių sekcijų?

                        Comment


                          JUDU pasitelkė „Google“: ar pajutote, kaip taupomas vairuotojų laikas Vilniuje?

                          Pranešimas žiniasklaidai
                          JUDU modernizuoja Vilniaus eismo valdymą – pirmieji pokyčiai jau duoda rezultatų. Vienoje sostinės sankryžų vairuotojai praleidžia 16 proc. mažiau laiko laukdami žalio šviesoforo signalo.

                          Tai – bendradarbiavimo su „Google“ ir dalyvavimo „Green Light“ projekte rezultatas. Šio projekto tikslas – optimizuoti šviesoforų reguliavimą naudojant „Google Maps“ duomenis ir dirbtinio intelekto galimybes.

                          Kaip keitėsi eismo reguliavimas?

                          JUDU pasidalino Vilniaus eismo duomenimis, kuriuos išanalizavusi „Google“ pateikė rekomendacijas, kaip efektyviau reguliuoti Vilniaus šviesoforų veikimą.

                          „Šių metų sausį gavome keturias „Google“ rekomendacijas, kaip pagerinti transporto judėjimą sostinės sankryžose. Visi pasiūlymai buvo įgyvendinti, o dėl vieno jau gavome ir pokyčio analizės rezultatus.

                          Savanorių ir Sausupio gatvių sankryžoje rekomenduota darbo dienomis nuo 10 iki 15 val. pailginti žalio signalo trukmę kairiajam posūkiui Sausupio gatvės link (atvažiuojant nuo centro) ir atitinkamai sumažinti ją kitomis kryptimis.

                          Atlikus pakeitimus, „Google“ pakartotinai išanalizavo sankryžos duomenis ir paaiškėjo, kad kiekvienam vairuotojui pavyko sutaupyti vidutiniškai 5 sekundes, o bendras laukimo laikas sumažėjo net 16 proc.“, – komentuoja JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė Eglė Marcišauskė.

                          Kaip veikia projektas?

                          „Green Light“ projektas pagrįstas dirbtinio intelekto technologijomis, kurios leidžia modeliuoti transporto srautus ir parinkti optimaliausią šviesoforų reguliavimo variantą. Dirbtinis intelektas analizuoja eismo duomenis naudodamas „Google Maps“ vairavimo tendencijas ir teikia miestams rekomendacijas, kaip efektyviau valdyti šviesoforų darbą.
                          „Eismo valdymo inžinieriai gali įgyvendinti šias rekomendacijas naudodamiesi esama infrastruktūra ir eismo valdymo sistemomis. Koordinuojant ne tik vienos, bet ir kelių gretimų sankryžų šviesoforų veikimą, galima dar labiau pagerinti eismo srautus ir sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį“, – sako JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė.

                          Comment


                            Pripažino, kad savo intelekto jau neužtenka. Įdomu, kokios ribos to DI... ar tik intervalų trukmėm ar įvesti kitokius režimus, pvz pėsčiųjų ir auto susikirtimai ant dešinio posūkio, kas ir saugumo skylė, ir pralaidumo problema. Tiek daug sankryžų dar nesutvarkyta.

                            Comment

                            Working...
                            X