Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''

    Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	373
Size:	156,5 kB
ID:	2017197

    Comment


      Būtų dar labai šaunu, kad neįrenginėtų naujose sankryžose baisuoklių stulpų. Dabar pridygę šitų šviesoforų bereikalingų laikymo konstrukcijų daugiau nei jų reikia. Tai tiesiog vizualinė tarša.

      Click image for larger version

Name:	68836011_2803138653047779_4159701733418729472_o.jpg
Views:	754
Size:	282,0 kB
ID:	2017201

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Iš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''

        Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.
        Būtent. Ir reiktų panaikinti šviesoforus ties posūkiais į visokius prekybcentrius ar verslo centrų kiemus. Užtenka atskiros juostos posūkiui į kairę, gal dar greitį mažinančių priemonių važiuojant tiesiai. Ką galima palikti, tai šviesoforus pėstiesiems ir dviratininkams.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose, pvz. Taikos/Rygos (vakarinė), Naugarduko/Iešmininkų, Naugarduko/Gerosios Vilties, Vytauto/Mickevičiaus ir t.t. Tik tiek, kad pagal STR žiedai nerengiami gatvėse, kur važinėja daugiau negu 12 VT priemonių per valandą.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose,.
            Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
            D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.

            Comment


              Parašė KEdas Rodyti pranešimą

              Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
              D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
              Pristatyt prie kiekvieno kiemo po šviesoforą, kad sumažinti pralaidumą?

              Mini žiedukai turėtų būti ryškiai pigiau įrengti ir prižiūrėti. Vizualinė tarša irgi mažesnė.

              Comment


                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                Būtų dar labai šaunu, kad neįrenginėtų naujose sankryžose baisuoklių stulpų. Dabar pridygę šitų šviesoforų bereikalingų laikymo konstrukcijų daugiau nei jų reikia. Tai tiesiog vizualinė tarša.

                Click image for larger version  Name:	68836011_2803138653047779_4159701733418729472_o.jpg Views:	203 Size:	282,0 kB ID:	2017201
                Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
                Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                  Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
                  Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
                  Anksčiau apie tai buvo keliasdešimt puslapių pridiskutuota.
                  Dėl matomumo. Kažkaip važinėjant Vakaruose, nuo kur dalinai nukopijuota, tokio diskomforto su nėra jaučiama. Blogas matomumas pablogina eismo saugumą.

                  Comment


                    Viešojo transporto pirmumo šviesoforas prie Žaliojo tilto.

                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Viešojo transporto pirmumo šviesoforas prie Žaliojo tilto.

                      Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
                        Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
                          Nėra jokių tarptautinių standartų VT šviesoforams. Įvairios šalys naudoja skirtingus šviesoforus.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                            Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?
                            Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė

                            Comment


                              Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.

                              Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė
                                Nacionaliniu lygiu visi šviesoforai standartizuoti. Nuo kada skirtinguose Lietuvos miestuose skirtingi šviesoforai?

                                VT šviesoforai skirti "vidiniam VT naudojimui", todėl kokiam vokiečiui ar italui neįdomu, ką jie reiškia. Kiekviena valstybė nusistato savą dizainą. Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
                                  Taip, nuotrauka iš Helsinkio:

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20230707_212818.jpg
Views:	283
Size:	1,76 MB
ID:	2064005

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.

                                    Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.

                                    Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?
                                      Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?

                                      O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?

                                        O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.

                                        Šie visad kliuvo, nes tai irgi yra cheat'as užsilikęs po žalių lentelių panaikinimo. O pilnas aiškus šviesoforas vietoje prielipų niekad nebus vizualine tarša

                                        Comment


                                          Nelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X