Būtų dar labai šaunu, kad neįrenginėtų naujose sankryžose baisuoklių stulpų. Dabar pridygę šitų šviesoforų bereikalingų laikymo konstrukcijų daugiau nei jų reikia. Tai tiesiog vizualinė tarša.
Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.
Būtent. Ir reiktų panaikinti šviesoforus ties posūkiais į visokius prekybcentrius ar verslo centrų kiemus. Užtenka atskiros juostos posūkiui į kairę, gal dar greitį mažinančių priemonių važiuojant tiesiai. Ką galima palikti, tai šviesoforus pėstiesiems ir dviratininkams.
Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose, pvz. Taikos/Rygos (vakarinė), Naugarduko/Iešmininkų, Naugarduko/Gerosios Vilties, Vytauto/Mickevičiaus ir t.t. Tik tiek, kad pagal STR žiedai nerengiami gatvėse, kur važinėja daugiau negu 12 VT priemonių per valandą.
Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose,.
Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
Pristatyt prie kiekvieno kiemo po šviesoforą, kad sumažinti pralaidumą?
Mini žiedukai turėtų būti ryškiai pigiau įrengti ir prižiūrėti. Vizualinė tarša irgi mažesnė.
Būtų dar labai šaunu, kad neįrenginėtų naujose sankryžose baisuoklių stulpų. Dabar pridygę šitų šviesoforų bereikalingų laikymo konstrukcijų daugiau nei jų reikia. Tai tiesiog vizualinė tarša.
Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
Anksčiau apie tai buvo keliasdešimt puslapių pridiskutuota.
Dėl matomumo. Kažkaip važinėjant Vakaruose, nuo kur dalinai nukopijuota, tokio diskomforto su nėra jaučiama. Blogas matomumas pablogina eismo saugumą.
Viešojo transporto pirmumo šviesoforas prie Žaliojo tilto.
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
Nėra jokių tarptautinių standartų VT šviesoforams. Įvairios šalys naudoja skirtingus šviesoforus.
Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?
Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė
Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.
Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.
Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė
Nacionaliniu lygiu visi šviesoforai standartizuoti. Nuo kada skirtinguose Lietuvos miestuose skirtingi šviesoforai?
VT šviesoforai skirti "vidiniam VT naudojimui", todėl kokiam vokiečiui ar italui neįdomu, ką jie reiškia. Kiekviena valstybė nusistato savą dizainą. Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.
Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.
Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?
Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.
Šie visad kliuvo, nes tai irgi yra cheat'as užsilikęs po žalių lentelių panaikinimo. O pilnas aiškus šviesoforas vietoje prielipų niekad nebus vizualine tarša
Comment