Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Taip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.
      Gal dešinįjį turi omeny, nes jis ten išvis kažkur į šoną žiūri ir pasimato likus tik porai metrų iki perėjos.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Gal dešinįjį turi omeny, nes jis ten išvis kažkur į šoną žiūri ir pasimato likus tik porai metrų iki perėjos.
        Ne, būtent kairįjį pasukti į atvažiuojančius, kad būtų tiesiai į juos. Dešinįjį ir taip užstoja visokie stulpai, tai jo neprivažiavęs nelabai ir matysi.

        Click image for larger version

Name:	image_109812.jpg
Views:	216
Size:	28,9 kB
ID:	1879387

        Click image for larger version

Name:	image_109812.jpg
Views:	197
Size:	29,0 kB
ID:	1879388

        Comment



          Na kad ir gana arti privažiavus jo nesimato


          Net ir visai arti privažiavus koks 1/3 signalo yra uždengiama ir nesimato.


          Visas ar 90%+ signalo pasimato tik likus porai metrų iki stop linijos. Tiksliau pasimatytų, jeigu jo neužstotų stulpas


          Na o visiškai be trukdžių dešinysis šviesoforas pasimato tik užvažavus stop liniją
          Paskutinis taisė John; 2021.04.21, 11:03.

          Comment


            Nemažas dešinio posūkio radiusas. Ten koks greitis leidžiamas, 70, 90?

            Comment


              John, didelis posūkio spindulys, nelabai ką padarysi. Jei dešinįjį šviesoforą nusuksi nuo perėjos į atvažiuojančius, tai nematysi privažiavęs.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                John, didelis posūkio spindulys, nelabai ką padarysi. Jei dešinįjį šviesoforą nusuksi nuo perėjos į atvažiuojančius, tai nematysi privažiavęs.
                Šviesoforo snapų pašalinimas arba sumažinimas galėtų padėti.

                Comment


                  Tas jūsų aptarinėjamas šviesoforas dešiniajam posūkiui, tai jame raudona užsidega tik tuomet, kai kas nors iš kitą gatvės krantą norinčių pasiekti pėsčiųjų paspaudžia mygtuką "Laukite". Likusiais atvejais ten dega žalias ištisai, kaip ir perėjose be šalutinių gatvelių sankryžos, pvz. stotelė Valakampių tiltas. Likę 2 pėsčiųjų/dviratininkų šviesoforai, jei nieks nenuspaudė, dega raudoni net ir tuomet, kai eismas Geležinio Vilko g. visiškai sustojęs ir tuo metu srautas judą į ją iš Žalgirio gatvės. O pėstieji tuo tarpu stovi ir nesiryžta eiti, nors jokio pavojaus nėra (išskyrus tą kampinį, apie kurį čia diskutuojama).

                  Comment


                    Manau dar reiktų ir patį šviesoforą atitraukti toliau nuo pačios perėjos, tada gerai ir iš toli matytųsi.

                    Click image for larger version

Name:	image_109859.jpg
Views:	628
Size:	29,3 kB
ID:	1879425

                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Manau dar reiktų ir patį šviesoforą atitraukti toliau nuo pačios perėjos, tada gerai ir iš toli matytųsi.

                      Click image for larger version

Name:	image_109859.jpg
Views:	628
Size:	29,3 kB
ID:	1879425
                      Čia būtų idealus variantas, bet reikia perkelti šviesoforą ir Stop liniją.

                      Comment


                        Tik pasukus dešinį švieoforą, juo pradėtų vadovautis dviratininkai, nes šviesoforas stovi tako dešinėje. Dviratininkas „įskristų” ir tik tada pastebėtų, jog jam dar vienas šviesoforas dviratinis. Taisyklės sako, reikia vadovautis transportiniais šviesoforais, jei nėra atskirų, o atskiri pasimatytų tik „jau pasinaudojus transportiniu”.

                        Tą stop juostą atitraukčiau, kur nuotraukos fotografuotojo automobilis ir šviesoforus išvis dar žymiai anksčiau kabinčiau (ant geležinės arkos viršuj ir ant stulpo dešinėj). Galima ir skiriamąją siaurą salelę įsūdyt ištisinės vietoj, kad visiškai eliminuot nelegelius įsukimus:

                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Šviesoforų įrengimo taisyklės:

                          100. Įprastinėje situacijoje transporto šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinas greitis yra 50 km/h (70 km/h). Kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti, kad šviesoforų neužstotų kelio ženklai, apšvietimo atramos, medžiai ir pan.

                          Tiesa, iki 2019 m. spalio 31 d. galiojo trumpesnė versija, bet ji irgi įpareigoja užtikrinti matomumą.

                          101. Įprastinėje situacijoje šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinasis greitis yra 50 km/h (70 km/h).

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

                            34. Jeigu dešiniojo posūkio juostas nuo kitų eismo juostų skiria trikampė salelė, šiam posūkiui atskiras transporto šviesoforas su rodyklėmis reikalingas, kai:

                            34.1. yra dvi ar daugiau dešiniajam posūkiui skirtų eismo juostų;

                            34.2. vyksta intensyvus pėsčiųjų ir transporto priemonių eismas.

                            43. Kai dešiniojo posūkio juosta yra atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele, posūkiui į dešinę gali būti įrengiamas tik kelio ženklas „Duoti kelią“. Šiuo atveju reikia patikrinti, ar tai bus saugu per trikampę salelę judantiems pėstiesiems ir dviratininkams, ypač jeigu yra didelis į dešinę sukančių transporto priemonių intensyvumas arba jeigu transporto priemonių posūkis į dešinę yra pernelyg sklandus (galimas didelis jų greitis).
                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Šviesoforų įrengimo taisyklės:

                            100. Įprastinėje situacijoje transporto šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinas greitis yra 50 km/h (70 km/h). Kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti, kad šviesoforų neužstotų kelio ženklai, apšvietimo atramos, medžiai ir pan.
                            Norisi panarplioti/prisikabinti prie taisyklių
                            34.2 punktas. Kas tai yra "intensyvus eismas"? 100, 200, 1000 automobilių?
                            43 punktas. Jeigu dešiniojo posūkio juosta atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele ir yra greitėjimo juosta, būtina įrengti šviesoforą? Nes ženklas "Duoti kelią" tokiu atveju negali būti statomas. "Didelis sukančių intensyvumas", "pernelyg sklandus", "didelis greitis" - per daug neapibrėžtumų kaip taisyklėms.
                            100 punktas. Įprastinė situacija - kokia ji? O kokia neįprastinė? O jeigu neįprastinė, kokie tada atstumų ir greičių rodikliai?

                            Comment


                              Ok, panaikinsime galimybę pasukti į dešinę iš Žalgirio gatvės į GV ir viskas bus OK (tuo pačiu bus likviduota problema "kas ką turi praleisti užsukant į RIMI").

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Taip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.
                                Kokie dar kalniukai įvažiuojant į A kat. gatvę? Kalniukai tam neskirtose vietose turbūt yra tautinis išradimas. Saugesnėse šalyse jie naudojami beveik išimtinai tik 30kmh gatvėse, t.y. ten, kur nėra sunkiojo transporto.
                                Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                  Kokie dar kalniukai įvažiuojant į A kat. gatvę? Kalniukai tam neskirtose vietose turbūt yra tautinis išradimas. Saugesnėse šalyse jie naudojami beveik išimtinai tik 30kmh gatvėse, t.y. ten, kur nėra sunkiojo transporto.
                                  Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.
                                  Na, kalniukas fiziškai priverstų šviesoforą pamatyti. O šviesoforą perstūmus greičiausiai dar ir kameros reiktų, nes vis tiek neretai pasitaikys "labai skubančių ir tegul nelandžioja kėgliai į greitkelį".
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Na, kalniukas fiziškai priverstų šviesoforą pamatyti. O šviesoforą perstūmus greičiausiai dar ir kameros reiktų, nes vis tiek neretai pasitaikys "labai skubančių ir tegul nelandžioja kėgliai į greitkelį".
                                    kalniukas padėtų jei šviesoforas pakabintas per aukšųtai, dabar gi jis netinkamai pasuktas
                                    Antra - toje vietoje per dieną kalnelio "pagamintos" stabdžių trinkelių dulkės ir išskirtas CO2 svers kiek ir praeinantys pėstieji.

                                    Iškelt į posūkio/salelės pradžią ir padaryt su rodyklėm, nes kitaip tiesiai važiuojančius pradės klaidinti.

                                    Comment


                                      V. Pociūno g. ir Pilaitės pr. sankryža, pėsčiųjų šviesoforas. Kuriuo tikėti?

                                      Click image for larger version

Name:	20210515_144843AB.jpg
Views:	407
Size:	136,4 kB
ID:	1885684

                                      Faktiškai, kairysis yra skirtas kertantiems Pilaitės pr. (mėlynas punktyras) iki salelės (žalias apvadas), o dešinysis - jau nuo tos salelės kertantiems išvažiavimą iš Pociūno g. (rožinė linija) į Pilaitės pr. Pilaitės kryptimi. Raudonu punktyru apvesta abiejų šviesoforų vieta.


                                      Click image for larger version  Name:	pilaitesXpociuno.png Views:	1 Size:	697,9 kB ID:	1885682
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Tragedija. Kodėl negali šviesoforas būt salelėje?

                                        Comment


                                          Tai faktas, kad kairysis šviesoforas turi būti salelėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X